ساعات کار از ساعت 9 صبح تا 18 بعد از ظهر - پشتيباني فروش -02166895887-09122885447
tel

اسید اتیلن دی آمین تترا استیک کد 03695

دسته بندی
تماس / Contact
  • تلفن : 66985887-021
  • واتس آپ _ تلگرام 09122885447
  • ایمیل : info@shimikohan.ir
فروش نیکوتین مرک آلمان

اسید اتیلن دی آمین تترا استیک کد 03695

89 / 100

اسید اتیلن دی آمین تترا استیک کد 03695 یکی از ماده های آزمایشگاهی سیگما آلدریچ میباشد. این ماده  از جمله مواد شیمیایی آزمایشگاهی وارده شده توسط شرکت شیمی کهن که از بزرگترین شرکت های واردکننده مواد آزمایشگاهی در جهان است. در این مطلب مشخصات دقیق و نحوه خرید این ماده شیمیایی را از شیمی کهن  که مرکز فروش مواد شیمیایی در تهران است  بخوانید.

شرکت شیمی کهن ،نمایندگی مواد شیمیایی سیگماآلدریچ در ایران می باشد این شرکت ارائه دهنده خدمات به مشتریان عزیز می باشد. کلیه محصولات مواد شیمیایی آزمایشگاهی از جمله مواد مرک، محصولات سیگماآلدریچ و کلیه محصولات آزمایشگاهی را به مشتریان ایرانی ارائه می دهد.

مشخصات اسید اتیلن دی آمین تترا استیک کد 03695

برای از بین بردن مهار آنزیم توسط فلزات سنگین و مهار آنزیم هایی که به کاتیون های دو ظرفیتی به عنوان کوفاکتور نیاز دارند استفاده می شود.

اتیلن دی آمین تتراستیک اسید (EDTA) برای از بین بردن مهار آنزیم توسط فلزات سنگین و همچنین برای مهار آنزیم هایی که به کاتیون های دو ظرفیتی به عنوان کوفاکتور نیاز دارند، استفاده می شود.

03695

Sigma-Aldrich

Ethylendiamintetraessigsäure Tetranatriumsalz Dihydrat

purum, ≥98.0% (KT)

Synonym(e):
EDTA Tetranatriumsalz, Edathamil, Tetranatrium-Ethylendiamintetraacetat Dihydrat
Lineare Formel:(NaOOCCH2)2NCH2CH2N(CH2COONa)2 · 2H2O
CAS-Nummer:10378-23-1
Molekulargewicht:416.20اسید اتیلن دی آمین تترا استیک کد 03695
Beilstein:3861753
EC-Nummer:200-573-9
MDL-Nummer:MFCD00150026
PubChem Substanz-ID:329747776
NACRES:NA.77

اسید اتیلن دی آمین تترا استیک کد 03695

شرکت شیمی کهن این بخش از توضیحات را از سایت شرکت سیگماآلدریچ ترجمه نموده که  بنام اسید اتیلن دی آمین تترا استیک کد 03695 و برای استفاده شما عزیزان ارائه می نماید.در سال 2014 کمپانی بزرگ مرک آلمان توانست امتیاز شرکت تولیدی مواد شیمیایی سیگماآلدریچ را خریداری نماید که از سال 2015 رسماً این موضوع جهانی شد که از آن به بعد برخی از محصولات بصورت اشتراکی تهیه می گردد و در ترکیب با Millipore که قبلاً توسط مرک خریداری شده است به عنوان Millipore Sigma فعالیت می کند.

کاربرد اسید اتیلن دی آمین تترا استیک کد 03695

برای از بین بردن مهار آنزیم توسط آثار فلزات سنگین و مهار آنزیم هایی که به عنوان کوفاکتور به کاتیون های دو ظرفیتی نیاز دارند، استفاده می شود.

اسید اتیلن دی‌آمین تترا استیک با کد 03695 در صنایع مختلف مانند داروسازی، پلاستیک، رنگ، رزین و لاستیک به عنوان یک عامل ترکیب‌کننده و فیلم‌زن استفاده می‌شود. در صنایع داروسازی، این ترکیب شیمیایی به عنوان یک افزودنی مورد استفاده قرار می‌گیرد و در تهیه قرص، کپسول و سایر فرآورده‌های دارویی به کار می‌رود.

همچنین، اسید اتیلن دی‌آمین تترا استیک به عنوان یک ماده افزودنی در صنایع غذایی نیز مورد استفاده قرار می‌گیرد. در این صنعت، این ترکیب به عنوان یک ترکیب‌کننده و پایدارکننده برای مواد غذایی مانند روغن، شیرینی، نان، آبمیوه و … به کار می‌رود.

همچنین، اسید اتیلن دی‌آمین تترا استیک برای تهیه فیلم‌های نازک در صنایع پلاستیک و رزین نیز به کار می‌رود و به عنوان یک ماده افزودنی در تهیه رنگ‌های پایدار و مقاوم در برابر حرارت و اشعه UV نیز به کار می‌رود.

مشخصات و ویژگی های اسید اتیلن دی آمین تترا استیک کد 03695

اسید اتیلن دی‌آمین تترا استیک با کد 03695 یک ترکیب شیمیایی است که به صورت پودر سفید بی بو در دسترس است. این ترکیب شیمیایی برای استفاده در صنایع مختلف مانند صنایع داروسازی، پلاستیک، رنگ، رزین، لاستیک و … مورد استفاده قرار می‌گیرد. این ترکیب شیمیایی به عنوان یک عامل ترکیب‌کننده و فیلم‌زن استفاده می‌شود و همچنین به عنوان یک ماده افزودنی در بسیاری از محصولات صنعتی استفاده می‌شود. با این حال، برای استفاده در صنایع دارویی و غذایی باید به دقت تحت نظارت متخصصان این حوزه قرار گیرد.

  • کد : 03695
  • برند : سیگماآلدریچ
  • کشور تولید کننده : آمریکا
  • نام مترادف : اسید اتیلن دی آمین تترا استیک هیدرات هیدرات سدیم(نمک تترا سدیم)
  • EDTA ، Edathamil ، Tetrasodium ethylenediaminetetraacetate dihydrate
  • خلوص : 98.0
  • CAS No : 10378-23-1
  • وزن مولکولی : 416.20
  • فرمول خطی : NaOOCCH2)2NCH2CH2N(CH2COONa)2.2H2O)
  • EC :  200-573-9شماره
  • بسته بندی : 50 گرمی – 250 گرمی – 1 کیلوگرمی
  • شناسه ماده : Pubchem 329747776
  • NACRES NA. 77

چه مواد غذایی از اسید اتیلن دی‌آمین تترا استیک به عنوان ترکیب‌کننده و پایدارکننده استفاده می‌کنند؟

اسید اتیلن دی‌آمین تترا استیک به عنوان یک ترکیب‌کننده و پایدارکننده در بسیاری از مواد غذایی استفاده می‌شود. این ترکیب شیمیایی به عنوان یک ترکیب‌کننده در تهیه مواد غذایی مانند شیرینی، نان، بیسکوییت، کیک، پودینگ، بستنی، سس‌ها، کنسروها و … به کار می‌رود.

این ترکیب شیمیایی به عنوان یک پایدارکننده در تهیه مواد غذایی مانند روغن، آبمیوه، نوشابه، نوشیدنی‌های انرژی‌زا، نوشابه‌های گازدار و … به کار می‌رود. هدف استفاده از این ترکیب در این مواد غذایی، افزایش ماندگاری و پایداری مواد غذایی است.

با این حال، باید توجه داشت که استفاده از این ترکیب در مواد غذایی باید طبق استانداردها و مقررات بهداشتی و با رعایت محدودیت‌های مصرف مجاز صورت گیرد.

آیا استفاده از این ترکیب در مواد غذایی می‌تواند برای سلامتی مصرف‌کننده‌ها مضر باشد؟

استفاده از اسید اتیلن دی‌آمین تترا استیک به عنوان ترکیب‌کننده و پایدارکننده در مواد غذایی با رعایت محدودیت‌های مصرف مجاز و استانداردهای بهداشتی، احتمالاً برای سلامتی مصرف‌کننده‌ها مضر نیست. با این حال، در صورت استفاده نادرست از این ترکیب یا عدم رعایت استانداردهای بهداشتی، ممکن است برای سلامتی مصرف‌کننده‌ها مضر باشد.

در برخی موارد، مصرف زیاد این ترکیب در مواد غذایی ممکن است باعث بروز عوارض بهداشتی مانند سردرد، افزایش فشار خون، اختلالات گوارشی، افزایش خطر بروز سرطان و … شود. بنابراین، برای استفاده از این ترکیب در مواد غذایی، باید به استانداردهای بهداشتی و محدودیت‌های مصرف مجاز توجه کرد و به دقت از آن استفاده کرد. همچنین، در صورت بروز هرگونه علائم نامطلوب پس از مصرف مواد غذایی حاوی این ترکیب، بهتر است به پزشک معالج مراجعه کرده و مشاوره دریافت کنید.

آرشيو دسته بندي ها : محصولات سيگماآلدريچ SIGMA ALDRICH

شرکت شيمي کهن از سالهاي بسيار گذشته وارد کننده مواد آزمايشگاهي سيگماآلدريچ در ايران است . در اين قسمت مي توانيد انواع مواد آزمايشگاهي سيگماآلدريچ را همراه با مششخصات شيميايي و کاربرد آنها مشاهده کنيد و براي استعلام و ثبت سفارش به سراسر ايران اقدام نمائيد. در صورت عدم وجود ماده آزمايشگاهي مورد نظر خود بين محصولات با پشتيباني شيمي کهن تماس بگيريد. تا از موجودي آن اطلاع پيدا کنيد. خريداران محترم مي توانند جهت در خواست قيمت ماده مورد نظر از طريق راه هاي ارتباطي زير اقدام نمائيد.خرید نیکوتین کد 820877

خرید و فروش اسید اتیلن دی آمین تترا استیک کد 03695 سیگما آلدریچ

شرکت شیمی که نمایندگی سیگما آلدریچ در ایران با همکاری کارشناسان مجرب خود در بخش فنی و فروش جهت تامین مواد اولیه پژوهش های تحقیقاتی ماده اسید اتیلن دی آمین تترا استیک کد 03695 سیگما آلدریچ با کیفیت بالا و قیمت مناسب را فراهم نموده است. شما می توانید جهت خرید این ماده با بخش فروش شرکت شیمی کهن تماس حاصل بفرمایید و پس از دریافت پیش فاکتور و اطمینان حاصل کردن از صحیح بودن شماره CAS نامبر مواد شیمیایی درخواستی اقدام به ثبت سفارش نمایید تحویل کالاهای خریداری شده و زمان تحویل آنها به صورت زیر می باشد.

کالاهای موجود در انبار ۲۴ تا ۴۸ ساعت کاری می باشد.

روش ارسال کالا مشتریان

تهران ارسال توسط پیک

مشتریان سایر شهرها ارسال توسط شرکت های حمل و نقل

قیمت خرید اسید اتیلن دی آمین تترا استیک کد 03695 سیگما آلدریچ

شیمی کهن  وارد کننده بدون واسطه محصولات شرکت سیگما آلدریچ آماده پاسخگویی به استعلام قیمت خریداران محترم با قیمت های مناسب می باشد لطفاً جهت دریافت قیمت مواد شیمیایی آزمایشگاهی با شیمی کهن فروش مواد شیمیایی آزمایشگاهی از طریق راه های ارتباطی با کارشناسان فروش مجموعه تماس حاصل نمایید.

اسید اتیلن دی آمین تترا استیک کد 03695

اطلاعات خرید اسید اتیلن دی آمین تترا استیک کد 03695 سیگما آلدریچ

اطلاعات محصول به شرح زیر است و جهت آگاهی از قیمت و خرید اسید اتیلن دی آمین تترا استیک کد 03695 می توانید ابتدای همین صفحه را ملاحظه فرمایید. شرکت شیمی کهن ،نمایندگی فروش مواد شیمیایی مرک در ایران می باشد. این شرکت ارائه دهنده خدمات به مشتریان عزیز می باشد. کلیه محصولات مواد شیمیایی آزمایشگاهی از جمله مواد مرک، مواد سیگماآلدریچ و کلیه محصولات آزمایشگاهی را به مشتریان ایرانی ارائه می دهد.خرید نیکوتین مایع خالص

نمایندگی فروش مواد شیمیایی سیگماآلدریچ

کمپانی سیگماآلدریچ  به عنوان  یکی از تولیدکنندگان برتر جهانی، در زمینه موادشیمیایی آزمایشگاهی، محسوب می شود. شرکت شیمی کهن در ایران،  نمایندگی سیگماآلدریچ  را به صورت انحصاری دراختیار داشته. و محصولات و مواد شیمیایی آزمایشگاهی، را به هموطنان ایرانی ارائه می دهد.

این شرکت با ارائه مشاوره دقیق فنی، اطلاع رسانی جامع، مطلوب و با اتکاء به سال ها تجربه کاری و بهره گیری از کارشناسان متخصص در بخش فروش، شما را در انتخاب مناسب ترین و با کیفیت ترین تجهیزات از کمپانی مرک که نمایندگی آن را  در ایران به عهده دارد، همراهی می نماید. این شرکت در طول سال ‌های سپری شده تجهیزات قابل توجهی به مراکز مختلف تحقیقاتی، صنعتی و آموزشی کشور ارائه داده است.خرید نیکوتین مایع

قیمت –  اسید اتیلن دی آمین تترا استیک کد 03695

شرکت شیمی کهن یکی از بزرگترین وارد کنندگان و فروشندگان مواد شیمیایی آزمایشگاهی بخصوص فروش اسید اتیلن دی آمین تترا استیک کد 03695 می باشد. این شرکت در زمینه واردات این محصولات از تجربه بسیار بالایی برخوردار است. شما می توانید جهت خرید محصولات نمایندگی مرک و تهیه این محصول (اصلی) با بخش فروش شرکت تماس گرفته و با کارشناسان  این شرکت در ارتباط باشید.

همچنین از طریق کانال واتساپ شرکت نام محصول  را به همراه میزان نیاز خود  ارسال  کنید. در کمترین زمان  ممکن پاسخ استعلام خود را دریافت نمائید. امیدواریم بتوانیم با ارائه محصولات اصلی و با بهترین کیفیت شما را برای رسیدن به اهدافتان یاری نمائیم.

جهت محصولات بیشتر در نمایندگی مرک و استعلام سریع قیمت میتوانید ازطریق کانال واتساپ شرکت با ارسال نام ماده و مقدار نیاز درکمترین زمان پاسخ استعلام خود رادریافت نمائید.

راههای ارتباطی :
021-66895887 (ساعات تماس:8:30 الی 19)
واتساپ:09122885447  (ساعات تماس 24ساعت) 

 

LiveZilla Live Chat Software
تماس با ما
تماس تلفنی

شماره تماس

09122885447

تلفن ثابت

شماره تماس

02166895887

اطلاعات
اطلاعات
بازگشت