ساعات کار از ساعت 9 صبح تا 18 بعد از ظهر - پشتيباني فروش -02166895887-09122885447
tel

استایرن کد 807679 مرک آلمان

دسته بندی
تماس / Contact
  • تلفن : 66985887-021
  • واتس آپ _ تلگرام 09122885447
  • ایمیل : info@shimikohan.ir
فروش نیکوتین مرک آلمان

استایرن کد 807679 مرک آلمان

87 / 100

منومر استایرن کد 807679 مرک آلمان مایعی است بی رنگ و بابویی همانند مواد آروماتیک. نقطه جوش آن ۱۴۶ درجه سلیسیوس و وزن ویژه آن ۹/۰ گرم بر سانتی مترمکعب است.بیشتر در فرآوری پلاستیک‌های پلی استایرن به کار می‌رود. روش بزرگ فرآوری استایرن از راه واسطه اتیل بنزن است. نخست بنزن با اتیلن، آلکیل‌دار می‌شود. سپس بر روی کاتالیزگر کلرید آلومینیم، اسید فسفریک جامد یا سیلیس – آلومین به استایرن، هیدروژن زدایی می‌شود.

این ماده مایعی است بی رنگ و بابویی همانند مواد آروماتیک. نقطه جوش آن ۱۴۶ درجه سلیسیوس و وزن ویژه آن ۹/۰ گرم بر سانتی مترمکعب است. بیشتر در فرآوری پلاستیک‌های پلی استایرن به کار می‌رود. روش بزرگ فرآوری استایرن از راه واسطه اتیل بنزن است. نخست بنزن با اتیلن، آلکیل‌دار می‌شود.

شرکت شیمی کهن ،نمایندگی مواد شیمیای مرک در ایران می باشد. این شرکت ارائه دهنده خدمات به مشتریان عزیز می باشد. کلیه محصولات مواد شیمیایی آزمایشگاهی از جمله مواد مرک merck ، سیگماآلدریچ و کلیه محصولات آزمایشگاهی را به مشتریان ایرانی ارائه می دهد.

نمایندگی مرک آلمان تقریبا در تمام عمر خود (غیراز دو دهه اخیر ) شرکت خصوصی بوده است. در سال 1995 تشکیلات قانونی شرکت از سهامی خاص به سهامی عام تبدیل شد. البته هنوز هم 70 درصد سهام شرکت متعلق به خانواده مرک است.

استایرن کد 807679 مرک آلمان

استایرن کد 807679 مرک آلمان (Styrene) کد 807679 مرک آلمان، یک ترکیب شیمیایی است که به‌عنوان یک ماده پایه در صنایع شیمیایی و پلیمری به‌کار می‌رود. این ترکیب شیمیایی به‌صورت مایع بی رنگ به‌صورت بلوری یا شفاف و بی‌رنگ و با بوی شبیه به بنزن تولید می‌شود.

استایرن به‌عنوان یک ماده پایه در تولید بسیاری از پلیمرها مانند پلی استایرن، لاتکس، پلی‌ستایرن و… استفاده می‌شود. همچنین، این ترکیب شیمیایی در تولید برخی از مواد شیمیایی دیگر مانند رنگ‌ها، مواد حفاری، مواد شستشویصنعتی و مواد ضدعفونی کننده به‌کار می‌رود.

مشخصات فیزیکوشیمیایی استایرن کد 807679 مرک آلمان به شرح زیر است:

– فرمول شیمیایی: C8H8
– وزن مولکولی: 104.15 گرم بر مول
– شکل ظاهری: مایع بی رنگ به صورت بلوری یا شفاف و بی‌رنگ
– بو: شبیه به بنزن
– دمای ذوب: حدود -31 درجه سلسیوس
– دمای جوش: حدود 145 درجه سلسیوس
– چگالی: 0.91 گرم بر سانتی‌متر مکعب در دمای 20 درجه سلسیوس
– فشار بخار: 5.3 mmHg در دمای 25 درجه سلسیوس
– حلالیت:استایرن قابل حل در بسیاری از حلال‌های آلی مانند استون، اتانول، اتر، بنزن و تولوئن است. این ترکیب شیمیایی در آب کم حلال است و تنها به میزان 0.03 گرم در هر 100 میلی‌لیتر آب حل می‌شود.

لازم به ذکر است که مشخصات فیزیکوشیمیایی استایرن ممکن است با توجه به شرایط تولید، شرایط نگهداری و دیگر عوامل مختلف متغیر باشد. همچنین، استفاده از این ترکیب شیمیایی باید با دقت و با رعایت اصول بهداشتی و ایمنی مواد شیمیایی صورت گیرد.

مشخصات استایرن کد 807679 مرک آلمان

استایرن کد 807679 مرک آلمان یکی از مواد شیمیایی است که در شرکت شیمی کهن به عنوان نمایندگی مرک آلمان در ایران به دست مصرف کنندگان ارئه می گردد. همچنین این شرکت ،نمایندگی فروش مواد شیمیایی مرک در تهران می باشد. این شرکت ارائه دهنده خدمات به مشتریان عزیز می باشد. کلیه محصولات مواد شیمیایی آزمایشگاهی از جمله مواد مرک، سیگماآلدریچ و کلیه محصولات آزمایشگاهی را به مشتریان ایرانی ارائه می دهد.

نمایندگی مرک آلمان تقریبا در تمام عمر خود (غیراز دو دهه اخیر ) شرکت خصوصی بوده است. در سال 1995 تشکیلات قانونی شرکت از سهامی خاص به سهامی عام تبدیل شد که البته هنوز هم 70 درصد سهام شرکت متعلق به خانواده مرک است.

  • فرمول:

    استایرن کد 807679 مرک آلمان

    C8H8

  • جرم مولی: ۱۰۴٫۱۵ گرم بر مول
  • چگالی: ۹۰۹ کیلوگرم بر متر مکعب
  • نقطه جوش: ۱۴۵ ‪°C
  • فرمول مولکولی: C8H8
  • انحلال‌پذیری در آب: <1%
  • خطرات اصلی: flammable, toxic

نام های مترادف استایرن مونومر

  1. وینیل بنزن
  2. استرین
  3. اتنیل بنزن
  4. فنیلن
  5. وینیل بنزن
  6. وینیل بنزول
  7. فنیل اتن
  8. استیرولن
  9. استایرون
  10. استایروپول
  11. استایروپور

شیمی کهن  آماده ارائه خدمات در حوزه فروش مواد مرک آلمان و با مناسب ترین قیمت به مشتریان می باشد. این شرکت نمایندگی سیگماآلدریچ در تهران را دارد که  شما می توانید هر ماده شیمیایی دیگر  را به هر میزان دلخواه و در انواع بسته بندی از این شرکت تهیه کنید.

استایرن کد 807679 مرک آلمان

تاریخچه استایرن کد 807679 مرک آلمان

  • استایرن ابتدا از استایراکس،رزین از درخت ترکی (Turkish tree) جدا شد. تولید استایرن در ایالات متحده در دهه 1940،هنگامی که به عنوان مواد اولیه لاستیک مصنوعی رواج یافت ، افزایش چشمگیری داشت.

جهت اطلاعات بیشتر محصولات مرک آلمان کلیک کنید:

کاربرد های استایرن کد 807679 مرک آلمان

  • تقریباً همه افراد هر روز به نوعی با محصولات مبتنی بر این ماده مواجه می شوند. مواد ساخته شده از استایرن را می توان در بسیاری از اقلام آشنا از جمله ظروف غذا و نوشیدنی ، بسته بندی،لاستیک لاستیکی ، عایق بندی ساختمان،روکش فرش،کامپیوتر و کامپوزیت های فایبرگلاس تقویت شده مانند بدنه قایق،تخته موج سواری و میز آشپزخانه یافت.
  • بیشتر استایرن در تولید پلی استایرن برای مواردی مانند وسایل پزشکی،لوازم خانگی،لیوان های نوشیدنی،ظروف غذا و آسترهای درب یخچال استفاده می شود.

خطرات آتش سوزی و انفجار

مایعی است قابل اشتعال و بخار آن با هوا یک درهم قابل انفجار فرآوری می‌کند. نزدیک اشتعال آن ۱/۱ و ۱/۶ درصد حجمی بخار ای ماده در هوا بوده و نقطه اخگر زنی آن ۳۲ c می‌باشد. با توجه به چگال تر بودن بخار آن از هوا، این گاز فراری بالاتری دارد  تا به یک منبع اخگر برسد و مایه برگشت اخگر گردد. برای خاموشیدن آن می‌توان از آب به گونه افشانه، CO۲، پودر شیمیایی یا کف بهره‌گیری نمود. باید نگریست که به هنگام آتش سوزی می‌شود پراکسیدهای آلی قابل انفجار پایه ریزی شوند. به هنگام عملیات اطفاء باید از عینکهای نگهبان و ماسک بهره‌ گرفت.

خطرات بهداشتی

باعث تحریک سیستم تنفسی و چشم می‌گردد. اگر فرد به مدت زیادی در تماس با حجم زیادی از استایرن قرار گیرد، می‌شود اثرات سیستماتیک در وی ظاهر میشود. T.L.V آن PPM ۱۰۰ بوده و بکارگیری عینک نگهبان و ماسک تنفسی رهنمود می‌شود.

این ماده در بسته بندی شیشه‌ای، قوطی‌های ۱ تا ۵ گالنی، بشکه‌های فلزی ۵۵ گالنی و مخازن ویژه نگهداری و حمل می‌شود. اگر در انباشتگاه ای ماده پلی مریزه شود، می‌شود انباشتگاه با انفجار شدید نابود شود بر همین اساس بیشتر به آن ماده‌ای موسوم به بازدارنده جهت جلوگیری از این عمل اضافه می‌کنند. اگر محلول استایرن برای بیش از ۳۰ روز نگهداری می‌شود، باید مقدار بازدارنده آن هر هفته آزمایش شود. ساختمان انبار این ماده باید دارای خصوصیات انبار مایعات قابل اشتعال باشد.

استایرن کد 807679 مرک آلمان

اطلاعات خرید و فروش مواد شیمیایی 

شرکت شیمی کهن که نمایندگی سیگماآلدریچ در ایران با همکاری کارشناسان مجرب خود در بخش فنی و فروش جهت تامین مواد اولیه پژوهش های تحقیقاتی ماده استایرن کد 807679 مرک آلمان با کیفیت بالا و قیمت مناسب را فراهم نموده است. شما می توانید جهت خرید این ماده با بخش فروش شرکت شیمی کهن تماس حاصل بفرمایید و پس از دریافت پیش فاکتور و اطمینان حاصل کردن از صحیح بودن شماره CAS نامبر مواد شیمیایی درخواستی اقدام به ثبت سفارش نمایید تحویل کالاهای خریداری شده و زمان تحویل آنها به صورت زیر می باشد.

کالاهای موجود در انبار ۲۴ تا ۴۸ ساعت کاری می باشد.

روش ارسال کالا مشتریان

تهران ارسال توسط پیک

مشتریان سایر شهرها ارسال توسط شرکت های حمل و نقل

شرکت شیمی کهن نمایندگی فروش مواد شیمیایی مرک در تهران تلاش کرده است تا با ایجاد خدماتی در قالب سرویس های تجاری در تسهیل روند خرید مشتریان گامی مثبت بردارد و در قسمت هایی نظیر انبارداری، حمل و نقل، بیمه، بازرسی و ارزیابی کیفیت کالا و …. تجربه ی خرید آسان و مطمئن را برای کاربران خود امکان پذیر سازد.

فروش مواد شیمیایی مرک آلمان در ایران

شرکت شیمی کهن عرضه‌کننده مواد شیمیایی آزمایشگاهی و صنعتی، مفتخر است انواع مواد شیمیایی مرک را با کیفیتی تضمین شده و قیمتی مناسب به تمامی خریداران در سراسر کشور تحویل نماید. شما می‌توانید هم‌اکنون برای خرید به سایت مرک مواد شیمیایی و سرتیفیکیت مرک  از طریق همین صفحه اقدام فرمایید. درصورت وجود هرگونه مشکلی در روند  سفارش و خرید کالا، از طریق شماره‌های درج‌شده درسایت، با کارشناسان ما تماس حاصل فرمایید.

جهت محصولات بیشتر واستعلام سریع قیمت فروش مواد شیمیایی صنعتی میتوانید ازطریق کانال واتساپ شرکت با ارسال نام ماده و مقدار نیاز درکمترین زمان پاسخ استعلام خود رادریافت نمائید.

 

 

راههای ارتباطی :
021-66895887 (ساعات تماس:8:30 الی 19)
واتساپ:09122885447  (ساعات تماس 24ساعت)

LiveZilla Live Chat Software
تماس با ما
تماس تلفنی

شماره تماس

09122885447

تلفن ثابت

شماره تماس

02166895887

اطلاعات
اطلاعات
بازگشت