ساعات کار از ساعت 9 صبح تا 18 بعد از ظهر - پشتيباني فروش -02166895887-09122885447
tel

خرید و فروش تیترازول نیترات نقره مرک آلمان

دسته بندی
تماس / Contact
  • تلفن : 66985887-021
  • واتس آپ _ تلگرام 09122885447
  • ایمیل : info@shimikohan.ir
فروش نیکوتین مرک آلمان

خرید و فروش تیترازول نیترات نقره مرک آلمان

66 / 100

خرید و فروش تیترازول نیترات نقره مرک آلمان – شرکت شیمی کهن یکی از مراکز  فعال در زمینه فروش اینترنتی مواد شیمیایی صنعتی و آزمایشگاهی، آماده ارائه خدمات در حوزه  فروش مواد شیمیایی مرک آلمان  با کیفیت عالی، و قیمت مناسب به مشتریان است. این محصول ساخت شرکت مرک آلمان بوده و به صورت پودری عرضه می‌شود. اطلاعات محصول به شرح زیر است و جهت آگاهی از قیمت و خرید محصولات مرک آلمان می توانید ابتدای همین صفحه را ملاحظه فرمایید.

شرکت شیمی کهن ،نمایندگی مواد شیمیای مرک در ایران می باشد. این شرکت ارائه دهنده خدمات به مشتریان عزیز می باشد. کلیه محصولات مواد شیمیایی آزمایشگاهی از جمله مواد مرک، سیگماآلدریچ و کلیه محصولات آزمایشگاهی را به مشتریان ایرانی ارائه می دهد.

نمایندگی مرک آلمان تقریبا در تمام عمر خود (غیراز دو دهه اخیر ) شرکت خصوصی بوده است. در سال 1995 تشکیلات قانونی شرکت از سهامی خاص به سهامی عام تبدیل شد که البته هنوز هم 70 درصد سهام شرکت متعلق به خانواده مرک است.

تیترازول نیترات نقره چیست؟

تیترازول نیترات نقره لیگاند مبتنی بر تترازول یک فلزوگرافی سوپرومولکولی را در حضور Ag + در محلول آبی در شرایط اولیه تشکیل می دهد. Metallogel induced نقره توسط SEM، TEM، XRD و رئومتری مشخص شده است. فلزوگل دارای یک ساختار فیبر است.
پس از ایستادن، تیترازول نیترات در ژل رشد می کنند. TEM تایید کرد که ذرات به طور انحصاری در الیاف ژل شکل می گیرند. اندازه نانوذرات نقره ای که بر روی فیبرهای ژل شکل گرفته است وابسته به غلظت نقره در تشکیل ژل است. تیترازول به محلولی گفته می شود که مولاریته، مولالیته ، یا حجم رقیق شده دقیقی از یک ماده خاص یا مایعی را در خود جای داده است یا حاوی محلولی است که پی اچ دقیقی را دارد.

تیترازول ها برای اکثر محلول های پر مصرف در صنایع و آزمایشگاه ها تولید می شوند. توسط مصرف کنندگان خریداری شده و مورد استفاده قرار می گیرند. چون تهیه یک محلول با مولاریا مولال یا پی اچ دقیق با وسایل موجود در آزمایشگاه ها کار دشواری است.  مصرف کنندگان ترجیح می دهند تا این محلول ها را از شرکت هایی که در تولید تیترازول ها تبحر دارند تهیه کنند که معروفترین این شرکت ها شرکت Merck آلمان است.

مکانیسم و عملکرد تیترازول نیترات نقره مرک آلمان

شرکت های تولید کننده تیترازول ها این محلول ها را در مقدار و حجم های بسیار زیاد و با استفاده از ابزارهای دقیق سنجش مولاریته و مولالیته و پی اچ سنج های فوق دقیق تولید کرده و بعد از بسته بندی روانه بازار می کنند

شرکت Merck آلمان دقیق ترین تیترازول ها را تولید می کند و آنها را برای مصارف تحقیقی،آزمایشگاهی وعمومی وارد بازار می کند. محلول های این کمپانی تمامی ناخالصی های موجود در محلول را به صورت لیستی بر روی برچسب محلول نمایش داده است.

خرید و فروش تیترازول نیترات نقره مرک آلمان

ویژگی و مشخصات تیترازول نیترات نقره مرک آلمان

  • جرم مولی: 169.87 گرم در مول
  • فرمول: AgNO3
  • تراکم: 4.35 گرم در سانتی متر مربع
  • نقطه ذوب: 212 درجه
  •  جوش: 440 درجه سانتی گراد
  • محلول در: آب ، گلیسرول

کاربردها:

  • اگر در هر واکنشی به محلولی که باید تیتر نیترات نقره دقیق داشته باشد نیاز دارید می توانید از این تیترازول استفاده کنید.
  • این ماده در صنعت ساخت و تولید آینه (اندود کردن آن)بکار برده می‌شود.
  •  یکی از مهمترین ترکیبات نقره است به‌طور گسترده در صنعت عکاسی استفاده می‌شود.
  • AgNO3 یکی از ترکیبات رایج و پراستفاده در صنعت بازیابی فلزات گرانبها است.
  • صنعت آبکاری (به عنوان الکترولیت)
  • پزشکی (مثلا برای بهبود زخم)
  • عکسبرداری پزشکی
  • ساخت رنگ و جوهر
  • رنگ های مورد استفاده در سرامیک و سفال
  • حتی صنایع نظامی

نقاط قوت تیترازول نیترات نقره مرک آلمان

نیترات نقره مایع به صورت یک محلول بی رنگ است و نیترات نقره جامد هم به شکل پودر کریستالی شکل و بی رنگ تا سفید می باشد که البته اگر برای مدتی در زیر نور خورشید قرار گیرد به خاکستری یا خاکستری مایل به سیاه تغییر رنگ می دهد.

AgNO3چه به صوت مایع و چه به صورت جامد در آب و گیلیسیرین به راحتی حل می گردد ولی با اغلب الکل ها به خوبی واکنش نمی دهد و برای انحلال پذیری به حرارت نیاز دارد.

در طب سنتی و کیمیاگری ایران باستان نقره نیترات را سنگ جهنم می‌نامیدند و موارد استفاده زیادی داشته‌است.در غرب نیز آن را به ماه نسبت داده و ماه سوزان نامیده‌اند.در نقره نیترات جامد، یون نقره به صورت چینش سه وجهی (trigonal) مسطح است.

AgNO3 یک ترکیب بسیار محلول به حساب می آید. طوری که 256 گرم از آن می تواند در 100 میلی لیتر آب با دمای 25 درجه حل شود. نقطه ذوب این ترکیب 212 درجه سانتی گراد و نقطه جوش آن 440 درجه سانتی گراد است. اساساً سمی و به سادگی به نقره فلزی احیا می‌شود و از آن در تهیه ترکیبات نقره ، آئینه‌های نقره ، جوهرها استفاده می‌شود. نیترات نقره برای سنتز بسیاری از نمک های مربوطه از جمله کلوئید و هالید های نقره که به ترتیب در پزشکی و عکاسی کاربرد دارند مورد استفاده قرار می گیرد.

خرید و فروش تیترازول نیترات نقره مرک آلمانموارد ایمنی وخطرات:

تولید این محصول با درجه خلوص بالا 99.999 الی 100.5 درصد نیاز به دانش و تجربه بسیار بالایی است زیرا این ماده کاملاً سمی ‌است. ؛ لذا در کار با نقره و نیترات نقره باید کاملاً موارد ایمنی را رعایت نمود. زیرا می توانند باعث مرگ شوند و در صورت تماس با پوست و به خصوص چشم‌ها می تواند آسیب های شدیدی را به سلامتی ما وارد سازد.

ورود نیترات نقره به هر شکل به بدن (مثلا خوردن آن یا تنفس بخارهای آن) می تواند در کوتاه مدت باعث اختلالات معده، سرگیجه، حات تهوع، استفراغ، اسهال و مسمومیت شود.  در بلند مدت نیز به کبد، مغز، شش‌ها و حتی قلب آسیب های جبران ناپذیری را وارد خواهد کرد. لذا حتما از دستکش مقاوم در برابر مواد شیمیایی و ماسک استفاده کرد. برای انجام واکنش های کلیه واکنش ها را باید در زیر هود شیمیایی انجام داد.

AgNO3 خاصیت اکسید کنندگی دارد و به همین خاطر باید از نگهداری آن در کنار مواد آتش زا خودداری نمود.

فروش مواد شیمیایی مرک آلمان

شرکت شیمی کهن یکی از بزرگترین وارد کنندگان و فروشندگان مواد شیمیایی آزمایشگاهی بخصوص محصولات نمایندگی مرک آلمان از جمله فروش مواد مرک آلمان می باشد. این شرکت در زمینه واردات این محصولات از تجربه بسیار بالایی برخوردار است. برای دریافت محصولات بیشتر و استعلام سریع قیمت فروش محصولات مرک آلمان میتوانید از طریق کانال واتساپ شرکت با ارسال نام ماده و مقدار نیاز در کمترین زمان پاسخ استعلام خود را دریافت نمائید.

جهت محصولات بیشتر واستعلام سریع قیمت فروش مواد شیمیایی  میتوانید از طریق کانال واتساپ شرکت با ارسال نام ماده و مقدار نیاز در کمترین زمان پاسخ استعلام خود را دریافت نمائید.

راههای ارتباطی :
021-66895887 (ساعات تماس:8:30 الی 19)
واتساپ:09122885447  (ساعات تماس 24ساعت)

 

LiveZilla Live Chat Software
تماس با ما
تماس تلفنی

شماره تماس

09122885447

تلفن ثابت

شماره تماس

02166895887

اطلاعات
اطلاعات
بازگشت