ساعات کار از ساعت 9 صبح تا 18 بعد از ظهر - پشتيباني فروش -02166895887-09122885447
tel

تریس (هیدروکسی متیل آمینومتان هیدرو کلراید) کد 108219

دسته بندی
تماس / Contact
  • تلفن : 66985887-021
  • واتس آپ _ تلگرام 09122885447
  • ایمیل : info@shimikohan.ir
فروش نیکوتین مرک آلمان

تریس (هیدروکسی متیل آمینومتان هیدرو کلراید) کد 108219

86 / 100

تریس (هیدروکسی متیل آمینومتان هیدرو کلراید) کد 108219 یکی از محصولات پرفروش شرکت شیمی کهن می باشد. این محصول در شرکت شیمی کهن یکی از نمایندگی های  فروش مواد شیمیایی صنعتی و آزمایشگاهی است. این شرکت آماده ارائه خدمات در حوزه فروش مواد شیمیایی از جمله تریس (هیدروکسی متیل آمینومتان هیدرو کلراید) با کیفیت عالی، و قیمت مناسب به مشتریان است. این محصول ساخت شرکت مرک آلمان است. اطلاعات محصول به شرح زیر است و جهت آگاهی از قیمت و خرید تریس (هیدروکسی متیل آمینومتان هیدرو کلراید)108219  می توانید ابتدای همین صفحه را ملاحظه فرمایید.

شرکت شیمی کهن ،نمایندگی فروش مواد شیمیایی مرک در ایران می باشد. این شرکت ارائه دهنده خدمات به مشتریان عزیز می باشد. کلیه محصولات مواد شیمیایی آزمایشگاهی از جمله مواد مرکmerck، سیگماآلدریچ sigmaaldrich و کلیه محصولات آزمایشگاهی را به مشتریان ایرانی ارائه می دهد.

نمایندگی مرک آلمان تقریبا در تمام عمر خود (غیراز دو دهه اخیر ) شرکت خصوصی بوده است. در سال 1995 تشکیلات قانونی شرکت از سهامی خاص به سهامی عام تبدیل شد. البته هنوز هم 70 درصد سهام شرکت متعلق به خانواده مرک است.

تریس (هیدروکسی متیل آمینومتان هیدرو کلراید) کد 108219

تریس (هیدروکسی متیل آمینومتان هیدرو کلراید) کد 108219 یک بافر شیمیایی است که برای تنظیم pH در آزمایش‌های بیولوژیکی و بیوشیمیایی استفاده می‌شود. نام کامل آن هیدروکسی متیل آمینومتان هیدروکلراید (2-amino-2-(hydroxymethyl)propane-1,3-diol hydrochloride) است و شناسهٔ شیمیایی آن در سیستم کشورهای مختلف متفاوت است. در سیستم کد ATC دارویی، تریس با کد A16AX06 دسته‌بندی شده است.

تریس به عنوان یک بافر ضعیف در pH های نزدیک به 7.4 مورد استفاده قرار می‌گیرد. همچنین به دلیل وجود گروه های آمین و هیدروکسیل در ساختار شیمیایی آن، این ترکیب قابلیت انتقال بار الکتریکی را دارد که در برخی آزمایش‌های الکتروفورز نیز مورد استفاده قرار می‌گیرد.

شرکت شیمی کهن ،نمایندگی فروش مواد شیمیایی مرک در ایران می باشد. این شرکت ارائه دهنده خدمات به مشتریان عزیز می باشد. کلیه محصولات مواد شیمیایی آزمایشگاهی از جمله مواد مرکmerck، سیگماآلدریچ sigmaaldrich و کلیه محصولات آزمایشگاهی را به مشتریان ایرانی ارائه می دهد.

مشخصات تریس کد 108219

شرکت مرک آلمان (Merck) یک شرکت پیشرو در زمینه تولید مواد شیمیایی، محصولات آزمایشگاهی و تجهیزات آزمایشگاهی است. برای مشاهده لیست قیمت محصولات مرک می توانید به وب سایت آنها به آدرس https://www.merckmillipore.com/FR/fr مراجعه کنید. در این وب سایت می توانید به راحتی محصولات سیگما را بر حسب نام، شماره فهرست، دسته بندی، برند و… جستجو کنید. همچنین، می توانید با مشاهده فهرست محصولات در بخش های مختلف وب سایت، به راحتی به دسته بندی های محصولات مرک دسترسی پیدا کنید.

نمایندگی مرک آلمان تقریبا در تمام عمر خود (غیراز دو دهه اخیر ) شرکت خصوصی بوده است. در سال 1995 تشکیلات قانونی شرکت از سهامی خاص به سهامی عام تبدیل شد. البته هنوز هم 70 درصد سهام شرکت متعلق به خانواده مرک است.

1.08219
SAFC

Tris(hydroxymethyl)aminomethane hydrochloride

EMPROVE® EXPERT

Synonym(s):
Trizma® hydrochloride, TRIS HCl, TRIS hydrochloride,
Tris(hydroxymethyl)aminomethane hydrochloride, Tromethane hydrochloride
تریس (هیدروکسی متیل آمینو متان هیدروکلراید) کد 108219Linear Formula:NH2C(CH2OH)3 · HCl
CAS Number:1185-53-1
Molecular Weight:157.60
Beilstein:3675235
MDL number:MFCD00012590
EC Index Number:214-684-5

کاربرد تریس (هیدروکسی متیل آمینومتان هیدرو کلراید)

مقادیر PH از همه بافر دما و غلظت وابسته است. برای بافر تریس، PH حدود 0.03 واحد افزایش می دهد در هر ° C کاهش درجه حرارت، و در هر رقت ده برابر کاهش می یابد 0.03-0.05 واحد.
برای برنامه های کاربردی دقیق، استفاده از یک pH متر با دقت کالیبره با یک لیوان / جیوه سفید الکترود.
اين محصول از برند مرک به دليل کيفيت خوب نسبت به ساير برندهاي معتبر دنيا مي تواند نياز بسياري از آزمايشگاه، مراکز تحقيقاتي و دانشجويان را برطرف کند. جهت قیمت فروش مواد شیمیایی می توانید با همکاران فروش ما در نمایندگی مواد شیمیایی تماس حاصل بفرمائید.

مشخصات فنی تریس هیدروکلراید کد 108219

 

  • Formula: NH₂C(CH₂OH)₃·HCl
  • MW: 157.6 g/mol
  • Melting Pt: 150 to 152 °C
  • MDL Number: MFCD00012590
  • CAS Number: 1185-53-1
  • فرمول: C4H11NO3 وزن مولکولی: 121.14
Formula: NH₂C(CH₂OH)₃·HCl
MW: 157,6 g/mol
Melting Pt: 150…152 °C
Storage Temperature: Ambient
MDL Number: MFCD00012590
CAS Number: 1185-53-1
EINECS: 214-684-5
UN: 0000Merck Index: 12,09902

استفاده از Tris (هیدروکسی متیل) آمینومتان

Tris یا Tris (hydroxymethyl) aminomethane یا THAM یک ترکیب ارگانیک با فرمول (HOCH2) 3CNH2 است. تریس به طور گسترده در بیوشیمی و زیست شناسی مولکولی استفاده می شود. در بیوشیمی، Tris بطور گسترده ای به عنوان یک جزء از راه حل های بافر استفاده می شود، از جمله در بافر TAE و TBE، به ویژه برای راه حل های اسید های نوکلئیک. این حاوی آمین اولیه است و بنابراین واکنش های مرتبط با آمین های معمولی مانند تداخل با آلدئیدها را تحت تاثیر قرار می دهد.

جهت اطلاعات بیشتر محصولات مرک آلمان کلیک کنید:

هیدروکسی‌متیل‌فورفورال (به انگلیسی: Hydroxymethylfurfural) با فرمول شیمیایی C۶H۶O۳ یک ترکیب شیمیایی است. که جرم مولی آن ۱۲۶٫۱۱ g/mol می‌باشد. هیدروکسی متیل فورفورال را می توان ازقندها تولید کرد .این ماده از رطوبت زدایی فروکتوز به دست می آید.

شیمی کهن  آماده ارائه خدمات در حوزه فروش مواد مرک آلمان و با مناسب ترین قیمت به مشتریان می باشد. این شرکت نمایندگی سیگماآلدریچ در تهران را دارد که  شما می توانید  هر ماده شیمیایی دیگر  را به هر میزان دلخواه و در انواع بسته بندی از این شرکت تهیه کنید.

تریس (هیدروکسی متیل آمینو متان هیدروکلراید) کد 108219

چکیده مقاله:

برای از بین بردن میکروارگانیسم های مضر و جلوگیری از کریستالیزاسیون )شکرک زدن( عسل، از عملیات حرارتی استفاده می شود. تنظیم دو متغیر دما و زمان در فرایند پاستوریزاسیون عسل یکی از مهمترین چالش های تولید و بستهبندی صنعتی این محصول است. شاخص اصلی آستانه ی دما و زمان حرارت دهی عسل، غلظت هیدروکسی متیل فورفورال موجود در آن می باشد که به وسیله روشهای اسپکتروفتومتر اندازه گیری شده و مقدار حداکثر مجاز آن 04میلی گرم در هر کیلوگرم عسل می باشد.

در این تحقیق اثر دو پارامتر دما و زمان حرارت دهی بر غلظت هیدروکسیمتیل فورفورال) HMF ( چهار نوع عسل به صورت آزمایشگاهی مورد بررسی قرار گرفت. عملیات حرارتی دما ملایم و دما بالا زمان کوتاه بر روی نمونه های عسل سبلان، آذربایجان، عسلک و گل انجام شد. نتایج بدست آمده از عملیات حرارتی -دما ملایم نشان داد که میزان تجمع HMF در دماهای مختلف آزمایش تفاوت آشکاری با یکدیگر دارند.

با این حال در تمام نمونه های عسل با افزایش دما و زمان عملیات حرارتی میزان تجمع HMF به بالاتر از حد مجاز خود می رسد. در عملیات حرارتی HTST نیز با افزایش دما، غلظت HMF نمونه ها افزایش یافت، اما مقدار HMF در هیچکدام از نمونه ها از ماکزیمم مقدار مجاز آن ) mg/kg 04 ( تجاوز نمی نماید.

تریس (هیدروکسی متیل آمینو متان هیدروکلراید) کد 108219

آیا تریس در آزمایش‌های بیوشیمیایی به عنوان بافر قابل استفاده است؟

بله، تریس به عنوان یک بافر شیمیایی در آزمایش‌های بیوشیمیایی و بیولوژیکی به کار می‌رود. این ترکیب به دلیل داشتن پایداری در pH های نزدیک به 7.4 و همچنین داشتن خواص کاتیونی و آنیونی، در بسیاری از آزمایش‌های بیوشیمیایی که نیاز به تنظیم pH دارند، به عنوان بافر استفاده می‌شود. همچنین، به دلیل خواص الکتریکی آن، تریس در برخی آزمایش‌های الکتروفورز نیز به عنوان بافر استفاده می‌شود. با توجه به اینکه تریس یک ترکیب شیمیایی است، لازم است که در هنگام استفاده از آن، دستورالعمل‌های ایمنی و مقررات شیمیایی رعایت شود.

قیمت – فروش مواد شیمیایی مرک آلمان – شیمی کهن

شرکت شیمی کهن یکی از بزرگترین وارد کنندگان و فروشندگان در زمینه فروش مواد شیمیایی زمایشگاهی بخصوص فروش تریس (هیدروکسی متیل آمینومتان هیدرو کلراید) می باشد. این شرکت در زمینه واردات این محصولات از تجربه بسیار بالایی برخوردار است. شما می توانید جهت خرید محصولات نمایندگی مرک و تهیه این محصول (اصلی) با بخش فروش شرکت تماس گرفته و با کارشناسان  این شرکت در ارتباط باشید.

همچنین از طریق کانال واتساپ شرکت نام محصول  را به همراه میزان نیاز خود ارسال کنید. در کمترین زمان  ممکن پاسخ استعلام خود را دریافت نمائید. امیدواریم بتوانیم با ارائه محصولات اصلی و با بهترین کیفیت شما را برای رسیدن به اهدافتان یاری کنیم .

جهت محصولات بیشتر در نمایندگی مرک و استعلام سریع قیمت میتوانید ازطریق کانال واتساپ شرکت با ارسال نام ماده و مقدار نیاز درکمترین زمان پاسخ استعلام خود رادریافت نمائید. مواد شیمیایی آزمایشگاهی

راههای ارتباطی :
021-66895887 (ساعات تماس:8:30 الی 19)
واتساپ:09122885447  (ساعات تماس 24ساعت) 

LiveZilla Live Chat Software
تماس با ما
تماس تلفنی

شماره تماس

09122885447

تلفن ثابت

شماره تماس

02166895887

اطلاعات
اطلاعات
بازگشت