ساعات کار از ساعت 9 صبح تا 18 بعد از ظهر - پشتيباني فروش -02166895887-09122885447
tel

پتاسیم دی هیدروژن فسفات کد 104873

دسته بندی
تماس / Contact
  • تلفن : 66985887-021
  • واتس آپ _ تلگرام 09122885447
  • ایمیل : info@shimikohan.ir
فروش نیکوتین مرک آلمان

پتاسیم دی هیدروژن فسفات کد 104873

82 / 100

پتاسیم دی هیدروژن فسفات کد 104873 یکی از محصولات پرفروش شرکت مرک می باشد. این محصول در شرکت شیمی کهن که یکی از نمایندگی های  فروش مواد شیمیایی صنعتی و آزمایشگاهی است که به مشتریان ارائه داده می شود. این شرکت آماده ارائه خدمات در حوزه فروش مواد شیمیایی از جمله پتاسیم دی هیدروژن فسفات کد 104873 با کیفیت عالی، و قیمت مناسب به مشتریان است. این محصول ساخت شرکت مرک آلمان است. اطلاعات محصول به شرح زیر است و جهت آگاهی از قیمت و خرید پتاسیم دی هیدروژن فسفات کد 104873 می توانید ابتدای همین صفحه را ملاحظه فرمایید.

شرکت شیمی کهن ،نمایندگی فروش مواد شیمیایی مرک در ایران می باشد. این شرکت ارائه دهنده خدمات به مشتریان عزیز می باشد. کلیه محصولات مواد شیمیایی آزمایشگاهی از جمله مواد مرک، سیگماآلدریچ و کلیه محصولات آزمایشگاهی را به مشتریان ایرانی ارائه می دهد.

توضیحات پتاسیم دی هیدروژن فسفات کد 104873

پتاسیم دی هیدروژن فسفات یا مونو پتاسیم فسفات (MKP) یا دی هیدروژن فسفات پتاسیم، یا پتاسیم فسفات مونوبازیک و یا پتاسیم مونو هیدروژن فسفات یک ترکیب غیر آلی با فرمول KH2PO4 است. این محصول (مونوپتاسیم ارتوفسفات) نمکی غیر آلی محلول در آب است. کریستال‌های فسفات پتاسیم مونوبازیک بی‌رنگ و هیگروسکوپیک هستند.

این ماده به‌عنوان ماده اولیه در سنتز متافسفات پتاسیم عمل می‌کند این پودر به‌عنوان افزودنی غذایی و عامل بافری استفاده می‌شود. نمک اغلب با نمک دی پتاسیم و همچنین با اسید فسفریک کریستالیزه می‌شود. کریستال‌های این محصول در دمای اتاق پارالکتریک هستند. در دمای زیر 150- درجه سانتی‌گراد (238- درجه فارنهایت)، فرو الکتریک می‌شوند. این محصول با اثر اسید فسفریک روی کربنات پتاسیم تولید می‌شود.

این محصول می‌تواند در چند شکل وجود داشته باشد. در دمای اتاق کریستال‌های پارالکتریک با تقارن چهارضلعی تشکیل می‌دهد. با خنک شدن تا دمای زیر 150- درجه سانتی‌گراد (238= درجه فارنهایت) به یک‌فاز فروالکتریک از تقارن ارتورومبیک تبدیل می‌شود و دمای انتقال تا دمای 50- درجه سانتی‌گراد (58- درجه فارنهایت) تغییر می‌کند وقتی‌که هیدروژن با دوتریم جایگزین می‌شود.

دمای 190 درجه سانتی‌گراد (374 درجه فارنهایت) ساختار آن را به مونوکلینیک تغییر می‌دهد. این پودر غالباً به‌عنوان منبع غذایی در گلخانه و هیدروپونیک استفاده می‌شود. کریستال‌های این پودر ، به دلیل ویژگی‌های نوری غیرخطی در تعدیل‌کننده‌های نوری و برای اپتیک غیرخطی ازجمله در نسل هارمونیک دوم (SHG) استفاده می‌شود. این محصول در نوشیدنی‌های ورزشی مانند گاتوراد و پودر استفاده می‌شود.

فرمول دی هیدروژن فسفات

فرمول دی هیدروژن فسفات، KH2PO4 می باشد.

 

پتاسیم دی هیدروژن فسفات کد 104873

پتاسیم دی هیدروژن فسفات چیست؟

پتاسیم دی هیدروژن فسفات دارای نام های دیگری از جمله مونو پتاسیم فسفات( که با حرف اختصاری KMP نیز شناخته می شود)، مونوبیسیک پتاسیم فسفات است. این ماده ی دارای شیمیایی KH2PO4 or H2KO4P  بوده و وزن مولکولی آن 136.086 g/mol است. این ماده به صورت پودر کریستالی سفید یا بی رنگ، بدون بو و دارای نقطه ی ذوب 253 درجه سانتیگراد است . پتاسیم دی هیدروژن فسفات به راحتی قابلیت انحلال در آب و نامحلول در اتانول است.

این ترکیب متشکل از یون های  K+, 2H+ و PO43- است. در حقیقت این ترکیب بسیار شبیه اسید فسفریک بوده با این تفاوت که یکی از اتم های هیدروژن آن با پتاسیم جایگزین شده است. بنابراین محلول آن به صورت اسیدی به حساب می آید. از خصوصیات دیگر پتاسیم دی هیدروژن فسفات می توان به خاصیت ضعیف اسیدی این ماده در صورت انحلال در آب اشاره کرد. همچنین این ماده در حضور گرما تجزیه شده و گازهای سمی از خود تولید می کند. در نهایت این ماده تحت شرایط محیطی استاندارد پایدار است.

کاربرد پتاسیم دی هیدروژن فسفات

تزریق پتاسیم دی هیدروژن فسفات با غلظت مورد نظر جهت بیمارانی که میزان پتاسیم و فسفات در خون آنها از سطح نرمال و معمول پایین تر است مورد استفاده قرار می گیرد. این قبیل از بیماران قادر به دریافت پتاسیم و فسفات از طریق دهان نیستند. همچنین فسفات پتاسیم برای کاهش pH ادرار استفاده می شود. این نوع دارویی آن باعث کنترل مقدار کلسیم در خون وادرار می گردد و باعث کاهش آمونیا در ادرار می گردد. همچنین برای جلوگیری از ایجاد سنگ کلیه نیز مصرف می شود. از جمله کاربردهای شیمیایی پتاسیم دی هیدروژن فسفات به عنوان کود کشاورزی و عامل بافر کننده در فرمولاسیون سموم دفع آفات استفاده می شود.

پتاسیم فسفات مونوبازیک در موارد زیر استفاده شده است. در تهیه نمک فسفات بافر سالین PBS در تهیه سیستم‌های دو فاز آبی PEG1000 (پلی اتیلن گلیکول) / فسفات پتاسیم (ATPS) استفاده شده است. در جداسازی و آنالیز RNA

برای تولید نقاط کربن انتشار فلورسانس به‌عنوان امولسیون کننده به‌عنوان عامل کنترل pH

به‌عنوان آنتی‌اکسیدان در مواد غذایی

در روش فلورسانس با بازده بالا از سیتوکروم P450 3A4

 آنالیز مورفولوژیکی اتصال عصبی عضلانی و تحلیل رفتن در عضلات پیوندی جوندگان

 اندازه‌گیری جذب اوره با میل بالا در ذرت

 جداسازی پروتئین از سلول‌های باکتریایی

 تهیه محیط PZM-3 (محیط تعریف شده برای جنین خوک)

دمای نگه‌داری :دمای اتاق

خرید پتاسیم دی هیدروژن فسفات کد 104873

چنانچه سوالاتی از قبیل: یون دی هیدروژن فسفات، دی پتاسیم فسفات، زمان مصرف مونو پتاسیم فسفات، مونو سولفات پتاسیم، مونو پتاسیم فسفات باواریا، مونو پتاسیم فسفات بازارگان کالا، قیمت مونو پتاسیم فسفات و برای پسته و … دارید، با کارشناسان ما تماس حاصل فرمایید.

همچنین شما می توانید برای مشاهده محصولات شرکت مرک آلمان همین حالا بر روی لینک مورد نظر کلیک کنید و برای مشاهد محصول در سایت اصلی بر روی اینجا کلیک نمایید .

مشخصات محصول

نام اصلی: پتاسیم دی هیدروژن فسفات USP دکتر مجللی

نام لاتین: potassium dihydrogen phosphate USP

CAS No: 7778770

Catalog No: 42404

نام های مترادف:

اطلاعات تکمیلی محصول
فرمول شیمیایی K2HPO4
فرمول مولکولی K2HPO4
جرم مولکولی 139.09 g/mol
دمای ذوب 252 C°
درصد خلوص 98-100.5%
شرایط نگهداری 30 C° زیر

تولید پتاسیم دی هیدروژن فسفات

پتاسیم دی هیدروژن فسفات از واکنش اسید فسفریک بر کربنات پتاسیم تولید می گردد. از این روش جهت تولید صنعتی این ماده نیز استفاده می گردد. فرآیند به این صورت بوده که در مرحله ی اول اسید فسفریک با هیدروکسید پتاسیم واکنش داده و  پتاسیم دی هیدروژن فسفات با انحلال پذیری بسیار بالا حاصل می شود. سپس محلولی که می تواند فیلتر بشه و دارای PH نزدیک 7 داره با یک مقدار کمی از آب آماده می گردد.

یک فیلتر تصفیه شده با استفاده از محلول اسید فسفریک خنثی می شود تا دی هیدروژن فسفات پتاسیم خالص بدست آید. از مزایای این فرآیند از میان برداشتن ناخالصی های مکانیکی موجود در مواد اولیه و از بین بردن مواد نامحلول است. از سوی دیگر به فیلتراسیون خاصی نیاز نبود و شرایط واکنش و تجهیزات مورد استفاده بسیار ساده است. همچنین این روش دارای بازده بالا و در نهایت مقرون به صرفه بودن از لحاظ اقتصادی است.

ایمنی پتاسیم دی هیدروژن فسفات

نکات ایمنی پتاسیم دی هیدروژن فسفات را به هنگام استفاده از این ماده باید مدنظر قرار داد تا از بروز حوادث جبران ناپذیر جلوگیری کرد. بعد از تنفس این ماده باید حتما از هوای تازه برای برطرف کردن عوارض آن استفاده نمود. در صورت تماس با پوست یا چشم باید بلافاصله با آب کافی شسته شود و فورا به پزشک مراجعه گردد.عوارضی مانند خشکی، دردهای گوارشی، حالت تهوع و احساس ناراحتی که ممکن است در اثر این ماده در بدن بروز کند.

علائم هشدار پیرامون این ماده را به خاطر بسپارید.خطر خورندگی ناراحتی تنفسیایمنی و علائم ایمنی پتاسیم دی هیدروژن فسفات

 

جهت مشاهده آنالیز محصول کلیک کنید.

خرید پتاسیم دی هیدروژن فسفات

پتاسیم دی هیدروژن فسفات در برندها و گریدهای مختلف توسط شرکت شیمی کهن عرضه میشود. تمامی این برندها در همین صفحه قابل مشاهده هستند. شما میتوانید محصول مورد نظر خود را انتخاب کرده و نسبت به خرید آن اقدام فرمایید.

نمایندگی مرک آلمان تقریبا در تمام عمر خود (غیراز دو دهه اخیر ) شرکت خصوصی بوده است. در سال 1995 تشکیلات قانونی شرکت از سهامی خاص به سهامی عام تبدیل شد. البته هنوز هم 70 درصد سهام شرکت متعلق به خانواده مرک است

شیمی کهن  نمایندگی سیگماآلدریچ در تهران را دارد که  شما می توانید هر ماده شیمیایی دیگر  را به هر میزان دلخواه و در انواع بسته بندی از این شرکت تهیه کنید. برای خرید محصولات  می توانید با کارشناسان فروش ما از طریق تماس تلفنی و یا واتساپ ارتباط برقرار کنید.

برندهای تولیدکننده پتاسیم دی هیدروژن فسفات عبارتند از:

مرک

دکتر مجللی

پتاسیم دی هیدروژن فسفات مرک که تولید کشور آلمان است، دارای کیفیتی به مراتب بیشتر و خلوصی بالاتر از محصولات تولید داخل است. همچنین برای کاربردهای آزمایشگاهی آن، پیشنهاد می شود از گرید صنعتی استفاده نکرده و حتی الامکان پتاسیم دی هیدروژن فسفات مرک را خریداری فرمایید.

این ماده یکی از مواد شیمیایی پرکاربرد است. شما می توانید خرید این ماده را از شیمی کهن که یکی از نمایندگی های فروش مواد شیمیایی صنعتی در ایران است در مقادیر دلخواه سفارش دهید.

این شرکت فعال در زمینه فروش مواد شیمیایی آزمایشگاهی و صنعتی، آماده ارائه خدمات در حوزه فروش مواد شیمیایی با برند مرک آلمان به دانشگاهیان، محققان و صنعتگران می باشد. شما می توانید پتاسیم دی هیدروژن فسفات کد 104873 مرک آلمان را با بهترین کیفیت و مناسب ترین قیمت از شیمی کهن که نمایندگی مرک را دارد خریداری کنید .

قیمت – فروش مواد شیمیایی مرک آلمان – شیمی کهن

شرکت شیمی کهن یکی از بزرگترین وارد کنندگان و فروشندگان در زمینه فروش مواد شیمیایی آزمایشگاهی بخصوص فروش پتاسیم دی هیدروژن فسفات کد 104873 مرک آلمان می باشد. این شرکت در زمینه واردات این محصولات از تجربه بسیار بالایی برخوردار است. شما می توانید جهت خرید محصولات نمایندگی مرک و تهیه این محصول (اصلی) با بخش فروش شرکت تماس گرفته و با کارشناسان  این شرکت در ارتباط باشید.

همچنین از طریق کانال واتساپ شرکت نام محصول  را به همراه میزان نیاز خود ارسال کنید. در کمترین زمان  ممکن پاسخ استعلام خود را دریافت نمائید. امیدواریم بتوانیم با ارائه محصولات اصلی و با بهترین کیفیت شما را برای رسیدن به اهدافتان یاری کنیم .

جهت محصولات بیشتر در نمایندگی مرک و استعلام سریع قیمت میتوانید ازطریق کانال واتساپ شرکت با ارسال نام ماده و مقدار نیاز درکمترین زمان پاسخ استعلام خود رادریافت نمائید.

 

جهت اطلاعات بیشتر محصولات مرک آلمان کلیک کنید:

راههای ارتباطی :
021-66895887 (ساعات تماس:8:30 الی 19)
واتساپ:09122885447  (ساعات تماس 24ساعت) 

LiveZilla Live Chat Software
تماس با ما
تماس تلفنی

شماره تماس

09122885447

تلفن ثابت

شماره تماس

02166895887

اطلاعات
اطلاعات
بازگشت