ساعات کار از ساعت 9 صبح تا 18 بعد از ظهر - پشتيباني فروش -02166895887-09122885447
tel

دی ایزو پروپیل اتر کد 800866

دسته بندی
تماس / Contact
  • تلفن : 66985887-021
  • واتس آپ _ تلگرام 09122885447
  • ایمیل : info@shimikohan.ir
فروش نیکوتین مرک آلمان

دی ایزو پروپیل اتر کد 800866

83 / 100

دی ایزو پروپیل اتر کد 800866 – یکی از محصولات پرفروش شرکت شیمی کهن  می باشد. این محصول در شرکت شیمی کهن  که یکی از نمایندگی های  فروش مواد شیمیایی صنعتی و آزمایشگاهی است. این شرکت آماده ارائه خدمات در حوزه فروش مواد شیمیایی از جمله دی ایزو پروپیل اتر کد 800866 مرک آلمان با کیفیت عالی، و قیمت مناسب به مشتریان است.

این محصول ساخت شرکت مرک آلمان است. اطلاعات محصول به شرح زیر است و جهت آگاهی از قیمت و خرید دی ایزو پروپیل اتر کد 800866 مرک آلمان می توانید ابتدای همین صفحه را ملاحظه فرمایید.

شرکت شیمی کهن ،نمایندگی فروش مواد شیمیایی مرک در ایران می باشد. این شرکت ارائه دهنده خدمات به مشتریان عزیز می باشد. کلیه محصولات مواد شیمیایی آزمایشگاهی از جمله مواد مرک، محصولات سیگماآلدریچ و کلیه محصولات آزمایشگاهی را به مشتریان ایرانی ارائه می دهد.

نمایندگی مرک آلمان تقریبا در تمام عمر خود (غیراز دو دهه اخیر ) شرکت خصوصی بوده است. در سال 1995 تشکیلات قانونی شرکت از سهامی خاص به سهامی عام تبدیل شد. البته هنوز هم 70 درصد سهام شرکت متعلق به خانواده مرک است

دی ایزو پروپیل اتر کد 800866 

دی‌ایزوپروپیل اتر (کد 800866) یک ترکیب شیمیایی است که از خانواده اترها می‌باشد. این ترکیب دارای فرمول شیمیایی C6H14O و وزن مولکولی 102.17 گرم بر مول می‌باشد. این ماده معمولاً به عنوان حلال در آزمایشگاه‌ها و صنایع مختلف استفاده می‌شود. دی‌ایزوپروپیل اتر به عنوان یک ماده با خواص حلالیت بالا در مخلوط‌های شیمیایی و به عنوان حلال جایگزین برای اترهای دیگر مورد استفاده قرار می‌گیرد. این ترکیب به عنوان یک ماده میانی در تولید مواد شیمیایی مختلف و همچنین در صنایع مرتبط با پلاستیک، رزین، و رنگ‌سازی نیز به کار می‌رود

دی ایزو پروپیل اتر کد 800866

دی ایزو پروپیل اتر کد 800866

مشخصات دی ایزو پروپیل اتر کد 800866 

دی‌ ایزوپروپیل اتر با فرمول شیمیایی C۶H۱۴O یک ترکیب شیمیایی است. که جرم مولی آن ۱۰۲٫۱۸ g/mol می‌باشد.

  • فرمول: C6H14O
  • نقطه جوش: ۶۹ ‪°C
  • چگالی: ۷۲۵ کیلوگرم بر متر مکعب
  • جرم مولی: ۱۰۲٫۱۸ گرم بر مول
  • طبقه‌بندی: اتر
  • دمای جوش: ۶۹ درجه سلسیوس (۱۵۶ درجه فارنهایت؛ ۳۴۲ کلوین)
  • فرمول مولکولی: C6H14O

دی ایزوپروپیل اتر برای چه مواردی استفاده می شود؟

دی ایزوپروپیل اتر را می توان در طیف گسترده ای از کاربردها استفاده کرد. رایج ترین کاربرد آن به عنوان حلال است زیرا محلول های روغنی در آن حل می شوند. این باعث می شود که پایه ایده آلی برای بسیاری از رنگ ها، موم ها، رنگ ها و رزین ها باشد. همچنین به عنوان حلال در رقیق کننده های رنگ و لکه برها استفاده می شود.دی ایزو پروپیل اتر کد 800866

دی ایزو پروپیل اتر کد 800866

خواص دی‌ایزوپروپیل اتر (کد 800866):

دی‌ایزوپروپیل اتر یک ترکیب شیمیایی با ویژگی‌های خاص می‌باشد. در زیر، به برخی از خواص مهم این ترکیب اشاره خواهیم کرد:

  • حلالیت: دی‌ایزوپروپیل اتر به عنوان یک حلال دارای حلالیت بالا در مواد شیمیایی مختلف شناخته می‌شود. این ویژگی آن را به یک انتخاب مناسب در آزمایشگاه‌ها و صنایع تبدیل کرده است.
  • ویژگی‌های فیزیکی: دی‌ایزوپروپیل اتر یک مایع بی‌رنگ و بی‌بو با ویژگی‌های فیزیکی مناسب مانند دانسیته و نقطه جوش مناسب دارد.
  • استفاده در صنایع شیمیایی: این ترکیب به عنوان یک حلال مورد استفاده در صنایع شیمیایی مختلف از جمله تولید مواد شیمیایی، پلاستیک، رزین، و رنگ‌سازی استفاده می‌شود.
  • ماده میانی: دی‌ایزوپروپیل اتر به عنوان یک ماده میانی در تولید مواد شیمیایی مختلف مورد استفاده قرار می‌گیرد و در سنتز ترکیبات مختلف شیمیایی نقش دارد.

خواص حلالیت الکتریکی: این ترکیب دارای خواص حلالیت الکتریکی مناسبی است که در تجزیه و تحلیل آزمایشگاهی و روش‌های آنالیتیکال مورد استفاده قرار می‌گیرد.

  • استفاده در رنگ‌سازی: دی‌ایزوپروپیل اتر به عنوان یک حلال در تهیه رنگ‌ها و پیگمنت‌ها به کار می‌رود و به تولید رنگ‌های مختلف کمک می‌کند.

توجه: هنگام استفاده از دی‌ایزوپروپیل اتر یا هر ماده شیمیایی دیگر، باید دقیقاً دستورالعمل‌ها و ایمنی‌های لازم را رعایت کرده و از وسایل محافظ شخصی مناسب مانند عینک ایمنی و دستکش‌های مخصوص استفاده نمایید. اطلاعات ایمنی و دستورالعمل‌های مربوط به ماده باید از منابع معتبر و تامین کننده مواد دریافت شوند.

آیا دی ایزوپروپیل اتر قابل اشتعال است؟

دی ایزوپروپیل اتر یک مایع بی رنگ با بوی تند، شیرین و شبیه اتر است. به عنوان حلال استفاده می شود. * دی ایزوپروپیل اتر در لیست مواد خطرناک است زیرا توسط OSHA تنظیم شده و توسط ACGIH، DOT، NIOSH و NFPA ذکر شده است. * این ماده شیمیایی به دلیل قابل اشتعال بودن در لیست مواد خطرناک سلامت ویژه قرار دارد.دی ایزو پروپیل اتر کد 800866

آیا دی ایزوپروپیل اتر قطبی است؟

دی اتیل اتر یک حلال غیر قطبی به دلیل ثابت دی الکتریک پایین آن است.

جزییات دی ایزو پروپیل اتر کد 800866

دی ایزو پروپیل اتر 2.5 لیتر کد 800866 مرک آلمان شماره Cas 108-20-3
فرمول مولکولی: C۶H۱۴O
جرم مولی: ۱۰۲,۱۷۵gr/mol
نقطه ذوب: ۸۵,۵ºC-
نقطه جوش: ۶۸ºC
نام‌های دیگر: Propane, ۲,۲‘-oxybis-; izopropylowyeter; Isopropyl oxide; ۲-isopropoxypropane; (iso-C۳H۷)۲O
انحلال‌پذیری: در آب ۲ g/L at ۲۰ °C
شکل ظاهری: مایع بی‌رنگ

شرح ماده دی ایزو پروپیل اتر کد 800866

اتر ثانویه‌ای است که به عنوان یک حلال استفاده می‌شود. این مایع بی‌رنگ است که کمی در آب حل می‌شود، اما با حلالهای آلی مخلوط می‌شود.

جهت اطلاعات بیشتر محصولات مرک آلمان کلیک کنید:

کاربرد دی ایزو پروپیل اتر کد 800866 در صنایع:

حلال بسیاری از رنگ‌ها، واکس‌ها، رزین‌ها و رنگدانه‌ها
حلال تینرهای رنگ و لکه‌برها
عامل استخراج در متالورژی
در ترکیب سوختهای صنعتی

این ماده یکی از مواد شیمیایی پرکاربرد است. شما می توانید این ماده را از شیمی کهن که یکی از نمایندگی های فروش مواد شیمیایی صنعتی در ایران است در مقادیر دلخواه سفارش دهید.

این شرکت فعال در زمینه فروش مواد شیمیایی آزمایشگاهی و صنعتی، آماده ارائه خدمات در حوزه فروش دی ایزو پروپیل اتر کد : 800866 با برند مرک آلمان به دانشگاهیان، محققان و صنعتگران می باشد. شما می توانید این ماده شیمیایی را با بهترین کیفیت و مناسب ترین قیمت از شیمی کهن که نمایندگی مرک را دارد خریداری کنید .

این محصول از برند مرک به دليل کيفيت خوب نسبت به ساير برندهاي معتبر دنيا مي تواند نياز بسياري از آزمايشگاه، مراکز تحقيقاتي و دانشجويان را برطرف کند. جهت قیمت فروش مواد شیمیایی می توانید با همکاران فروش ما در نمایندگی مواد شیمیایی تماس حاصل بفرمائید.

نکات ایمنی و شرایط نگهداری ماده دی ایزو پروپیل اتر: 

در مکان خنک و خشک ذخیره شود.

انواع بسته‌بندی :

بشکه فلزی، مخزن، ایزو تانک
مشخصات ظاهری : مایع
دسته بندی محصول : حلال, نفت، گاز و پتروشیمی, چسب، رنگ و رزین, پلیمر و پلاستیک, مواد آلی, نفت، گاز و پتروشیمی, حلال, پتروشیمی, گازها, پلیمر و پلاستیک, رنگ، رزین و چسب, حلال, چسب, رزین

دی ایزو پروپیل اتر کد 800866

قیمت – فروش مواد شیمیایی مرک آلمان – شیمی کهن

شرکت شیمی کهن یکی از بزرگترین وارد کنندگان و فروشندگان در زمینه فروش مواد شیمیایی آزمایشگاهی بخصوص فروش دی ایزو پروپیل اتر کد : 800866 مرک آلمان می باشد. این شرکت در زمینه واردات این محصولات از تجربه بسیار بالایی برخوردار است. شما می توانید جهت خرید محصولات نمایندگی مرک و تهیه این محصول (اصلی) با بخش فروش شرکت تماس گرفته و با کارشناسان  این شرکت در ارتباط باشید.

همچنین از طریق کانال واتساپ شرکت نام محصول  را به همراه میزان نیاز خود ارسال کنید. در کمترین زمان  ممکن پاسخ استعلام خود را دریافت نمائید. امیدواریم بتوانیم با ارائه محصولات اصلی و با بهترین کیفیت شما را برای رسیدن به اهدافتان یاری کنیم .

جهت محصولات بیشتر در نمایندگی مرک و استعلام سریع قیمت میتوانید ازطریق کانال واتساپ شرکت با ارسال نام ماده و مقدار نیاز درکمترین زمان پاسخ استعلام خود رادریافت نمائید.

راههای ارتباطی :
021-66895887 (ساعات تماس:8:30 الی 19)
واتساپ:09122885447 (ساعات تماس 24ساعت)

LiveZilla Live Chat Software
تماس با ما
تماس تلفنی

شماره تماس

09122885447

تلفن ثابت

شماره تماس

02166895887

اطلاعات
اطلاعات
بازگشت