ساعات کار از ساعت 9 صبح تا 18 بعد از ظهر - پشتيباني فروش -02166895887-09122885447
tel

آب دوتره (دوتریوم اکساید) سیگما آلدریچ 103428

دسته بندی
تماس / Contact
  • تلفن : 66985887-021
  • واتس آپ _ تلگرام 09122885447
  • ایمیل : info@shimikohan.ir
فروش نیکوتین مرک آلمان

آب دوتره (دوتریوم اکساید) سیگما آلدریچ 103428

86 / 100

آب دوتره (دوتریوم اکساید) سیگما آلدریچ 103428 یکی ازمحصولات تولیدی کمپانی سیگماآلدریچ می باشد. این کمپانی تولید کننده محصولات شیمیایی و آزمایشگاهی تخصصی در جهان شناخته شده است که شرکت شیمی کهن نمایندگی سیگما آلدریچ در ایران می باشد.

فروش محصولات این کمپانی بخصوص محصولات نایاب سیگما آلدریچ را می توانید از شرکت شیمی کهن تهیه نمایید. این شرکت به دلیل تحریم ها توانسته با ایجاد نمایندگی در کشور همسایه، محصولات را وارد کند. در نتیجه به دست مصرف کنندگان و مشتریان خاص و قدیمی خود می رساند. شما می توانید برای خرید مواد شیمیایی به نمایندگی فروش مواد شیمیایی در تهران که یکی از این نمایندگی ها شرکت سیمی کهن می باشد مراجعه و با قیمت مناسب محصول مورد نظر خود را خریداری کنید.

توضیحات کلی آب دوتره (دوتریوم اکساید) سیگما آلدریچ 103428

طیف وسیعی از حلال‌های دوتره شده MagniSolv با آب باقیمانده بسیار کم، خلوص شیمیایی عالی و بالاترین غنی‌سازی ایزوتوپی موجود می‌تواند سخت‌ترین نیازهای محققین را برآورده کند. بسته به کاربرد و حساسیت طیف‌سنج NMR ما حلال‌هایی با درجه دوتراسیون بین 98% و 99.96% ارائه می‌کنیم. در مورد تمام محصولات استاندارد دوتره محلول در آب، محتوای آب مطابق با کارل فیشر و NMR مشخص می شود.

یادداشت تحلیلی

درجه دوتراسیون: ≥ 99.95٪

تست عملکرد (طیف NMR): تست را پشت سر می گذارد

اطلاعات حقوقی
MAGNISOL

یک علامت تجاری Merck KGaA، Darmstadt، آلمان است.

مشخصات آب دوتره (دوتریوم اکساید) سیگما آلدریچ 103428

آب دوتره (دوتریوم اکساید) سیگما آلدریچ 103428 همان آب سنگین D2O است که توسط دکتر هارولد کلیتون اوری در سال 1932 کشف شد وجایزه نوبل را برای او به ارمغان آورد، اما او نمی‌توانست تصور کند که این مولکول چقدر در صنعت، زیست‌شناسی و پزشکی نقش مهمی ایفا می کند. D2O نسبتاً چسبناک تر از H2O دارای نقاط ذوب و جوش بالاتر است در حالی که تفاوت در سایر خواص فیزیکی مشخص نیست. D2O در مقایسه با H2O حدود 2600 برابر توانایی تعدیل نوترون را نشان می دهد.

 

Sigma-Aldrich

Deuterium oxide-103428آب دوتره (دوتریوم اکساید) سیگما آلدریچ 103428

Synonym(s)
Deuterium oxide, Heavy water
Empirical Formula (Hill Notation)
D2O
CAS Number
Molecular Weight
20.03
MDL number

 

این به انقلاب در تولید انرژی هسته ای کمک کرده است زیرا D2O منبع بهینه شده ای را به عنوان تعدیل کننده در راکتور آب سنگین تحت فشارارائه می دهد. D2O همچنین بلافاصله توجه زیست شناسان را به خود جلب کرد و تعداد زیادی مقاله تا پایان دهه 1930 منتشر شد. با این حال، علاقه عمده به D2O در اواخر دهه 1950 دوباره افزایش یافت. مطالعات قبلی بر روی ارگان‌های مختلف از میکروب‌ها تا پستانداران انجام شد. در طول دو دهه گذشته توجه عمده بر کاربردهای D2O در پزشکی و صنعت علاوه بر کاربرد آن در درک مکانیسم‌های واکنش در علوم زیستی و فیزیکی متمرکز شده است.

بیشتر بخوانید: آکریفلاوین کد A8126 سیگما آلدریچ

اثرات ایزوتوپ، خواص شیمیایی و فیزیکی

آب سنگین به دلیل تفاوت در انرژی نقطه صفر ناشی از اثرات ایزوتوپ، خواص شیمیایی و فیزیکی متفاوتی نسبت به آب معمولی نشان می دهد. اثر ایزوتوپی باعث ایجاد تفاوت در انرژی های پیوند می شود و این منجر به رفتار شیمیایی متفاوت آب سنگین می شود. با توجه به تفاوت در انرژی پیوند، اثرات پیوند دوتریوم متفاوتی را نیز نشان می دهد که باعث تغییرات در ساختار و رفتار مولکولی مرکب می شود. در مفهوم گسترده تر، اثرات D2O بر سیستم های زنده را می توان به دو نوع طبقه بندی کرد:

  1. اثر ایزوتوپ حلال بر اساس خواص کلی مولکول D2O به ویژه اثرات آن بر ساختار آب و مولکول های درشت بیولوژیکی است.
  2. اثر ایزوتوپ دوتریوم ناشی از توانایی D2O برای جایگزینی H با D در مولکول‌های بیولوژیکی است همچنین آب سنگین نسبت به اب معمولی در برابر شکست آنزیمی و حتی شیمیایی مقاوم تر است.

جهت اطلاعات بیشتر محصولات سیگما آلدریچ کلیک کنید:

نکته

نوشیدن یک لیوان آب سنگین باعث ایجاد سرگیجه و تغییر در وزن مایع گوش داخلی می شود و استفاده ی طولانی مدت آن باعث مسمومیت و مشکلات حاد گوارشی می شود.

Deuterium oxide

DESCRIPTIONGeneral description
A wide range of MagniSolv deuterated solvents with extremely low residual water, excellent chemical purity, and the highest isotopic enrichment available can satisfy the most demanding requirements of researchers. Depending on application and sensitivity of the NMR spectrometer our offer solvents with deuteration degrees between 98% and 99.96%. In case of all the water soluble deuterated standard products, water content is specified according to both Karl Fischer and NMR

Analysis Note : Deuteration degree: ≥ 99.95 %

Performance test (NMR-spectrum): passes test

Legal Information

MAGNISOLV is a trademark of Merck KGaA, Darmstadt, Germany

اطلاعات  خرید محصول آب دوتره (دوتریوم اکساید) سیگما آلدریچ 103428

اطلاعات محصول به شرح زیر است و جهت آگاهی از قیمت و خریدآب دوتره (دوتریوم اکساید) سیگما آلدریچ 103428 می توانید ابتدای همین صفحه را ملاحظه فرمایید. شرکت شیمی کهن ،نمایندگی فروش مواد شیمیایی مرک در ایران می باشد.آکریفلاوین کد A8126 سیگما آلدریچ یکی از محصولات شیمیایی در نمایندگی سیگماآلدریچ در ایران است.  شما عزیزان جهت استعلام  و خرید مواد شیمیایی آزمایشگاهی می توانید با شماره های درج شده در وب سایت شیمی کهن  تماس حاصل بفرمائید.آب دوتره (دوتریوم اکساید) سیگما آلدریچ 103428

نمایندگی فروش مواد شیمیایی سیگماآلدریچ

کمپانی سیگماآلدریچ  به عنوان  یکی از تولیدکنندگان برتر جهانی، در زمینه موادشیمیایی آزمایشگاهی، محسوب می شود. شرکت شیمی کهن ،  نمایندگی سیگماآلدریچ در ایران   را به صورت انحصاری دراختیار داشته. و محصولات و مواد شیمیایی آزمایشگاهی، را به هموطنان ایرانی ارائه می دهد.

این شرکت با ارائه مشاوره دقیق فنی، اطلاع رسانی جامع، مطلوب و با اتکاء به سال ها تجربه کاری و بهره گیری از کارشناسان متخصص در بخش فروش، شما را در انتخاب مناسب ترین و با کیفیت ترین تجهیزات از کمپانی مرک که نمایندگی آن را  در ایران به عهده دارد، همراهی می نماید. این شرکت در طول سال ‌های سپری شده تجهیزات قابل توجهی به مراکز مختلف تحقیقاتی، صنعتی و آموزشی کشور ارائه داده است.

قیمت – فروش آب دوتره (دوتریوم اکساید) سیگما آلدریچ 103428

شرکت شیمی کهن یکی از بزرگترین وارد کنندگان و فروشندگان مواد شیمیایی و آزمایشگاهی بخصوص محصولات (سیگماآلدریچ) آب دوتره (دوتریوم اکساید) سیگما آلدریچ 103428 می باشد. این شرکت در زمینه واردات این محصولات از تجربه بسیار بالایی برخوردار است. شما می توانید جهت خرید محصولات سیگماآلدریچ از نمایندگی مواد شیمیایی در تهران از جمله آب دوتره (دوتریوم اکساید) سیگما آلدریچ 103428 (اصلی) با بخش فروش شرکت تماس گرفته و با کارشناسان  این شرکت در ارتباط باشید.

همچنین می توانید از طریق کانال واتساپ شرکت نام محصول به همراه میزان نیاز خود را ارسال تا در کمترین زمان پاسخ استعلام خود را دریافت نمائید. امیدواریم بتوانیم با ارائه محصولات اصلی و با بهترین کیفیت شما را برای رسیدن به اهدافتان یاری نمائیم.

جهت محصولات بیشتر واستعلام سریع قیمت  و خرید محصولات سیگما و مرک از جمله آب دوتره (دوتریوم اکساید) سیگما آلدریچ 103428 میتوانید از طریق کانال واتساپ شرکت با ارسال نام ماده و مقدار نیاز در کمترین زمان پاسخ استعلام خود را دریافت نمائید.

 

راههای ارتباطی :
021-66895887 (ساعات تماس:8:30 الی 19)
واتساپ:09122885447  (ساعات تماس 24ساعت)

 

 

 

LiveZilla Live Chat Software
تماس با ما
تماس تلفنی

شماره تماس

09122885447

تلفن ثابت

شماره تماس

02166895887

اطلاعات
اطلاعات
بازگشت