ساعات کار از ساعت 9 صبح تا 18 بعد از ظهر - پشتيباني فروش -02166895887-09122885447
tel

سریم نیترات هگزاهیدرات

دسته بندی
تماس / Contact
  • تلفن : 66985887-021
  • واتس آپ _ تلگرام 09122885447
  • ایمیل : info@shimikohan.ir
فروش نیکوتین مرک آلمان

سریم نیترات هگزاهیدرات

85 / 100

سریم نیترات هگزاهیدرات یکی از محصولات پرفروش شرکت شیمی کهن می باشد. این محصول در شرکت شیمی کهن که یکی از نمایندگی های  فروش مواد شیمیایی صنعتی و آزمایشگاهی است که به مشتریان ارائه داده می شود. این شرکت آماده ارائه خدمات در حوزه فروش مواد شیمیایی با کیفیت عالی، و قیمت مناسب به مشتریان است. این محصول ساخت شرکت مرک آلمان است. اطلاعات محصول به شرح زیر است و جهت آگاهی از قیمت و خرید سریم نیترات هگزاهیدرات می توانید ابتدای همین صفحه را ملاحظه فرمایید.

شرکت شیمی کهن ،نمایندگی فروش مواد شیمیایی مرک در ایران می باشد. این شرکت ارائه دهنده خدمات به مشتریان عزیز می باشد. کلیه محصولات مواد شیمیایی آزمایشگاهی از جمله مواد مرک، محصولات سیگماآلدریچ  و موادشیمیایی صنعتی  را به مشتریان ایرانی ارائه می دهد.سریم نیترات هگزاهیدرات 

سریم نیترات هگزاهیدرات

کریستال نیترات سریم (III) با نماد شاخص میلر
نیترات سروس بی آب که نیترات سریم (III) نیز نامیده می شود، نمک بی آب با فرمول Ce(NO3)3. (شماره CAS 10108-73-3) است.

هگزا هیدرات نیترات سریم با فرمول Ce(NO3)3.6H2O (شماره CAS 10294-41-4) رایج ترین نیترات سریم (III) است. این جزء در کرم درمان سوختگی است که شامل نقره سولفادیازین نیز می شود. غلظت مورد استفاده برای نیترات سریم 0.5 M است. برای سوختگی های بسیار جدی، میزان مرگ و میر را کاهش می دهد. در دمای 150 درجه سانتیگراد، هگزا هیدرات، آب تبلور خود را از دست می دهد و یک تری هیدرات ایجاد می کند، که خود در بالای 200 درجه سانتیگراد تجزیه می شود. هگزا هیدرات نیترات سروس دارای کریستال های تریکلینیک پیناکوئیدی است.سریم نیترات هگزاهیدرات 

مشخصات سریم نیترات هگزاهیدرات 

  • سریم نیترات هگزاهیدرات 100 گرم
    Cerium(III) nitrate hexahydrate
  • فرمول شیمیایی: CeN₃O₉ * 6 H₂O
  • واحد: 100 گرم
  • کد کالا: 102271
  • سریم نیترات
  • نام لاتین : Cerium(III) nitrate hexahydrate
  • کمپانی : مرک آلمان
  • cas نامبر: 10294-41-4
  • فرمول خطی: CeN₃O₉ * 6 H₂O
  • دسته بندی : مواد شیمیایی | مرک آلمان |

سریم نیترات هگزاهیدرات

مشخصات فنی سریم نیترات هگزاهیدرات 

نام فارسی سریم نیترات
نام ماده Cerium(III) nitrate hexahydrate
مختصر Cerium(III) nitrate hexahydrate
کد محصول مرک 102271
فرمول CeN3O9 * 6 H2O
CAS Number 10294-41-4
مولار 434.23 g/mol
قابلیت محلول شدن 1754 g/l (25 °C)
نقطه جوش
درجه ذوب
نقطه ی اشتعال
اطلاعات بیشتر وب سایت کمپانی

نمایندگی مرک آلمان تقریبا در تمام عمر خود (غیراز دو دهه اخیر ) شرکت خصوصی بوده است. در سال 1995 تشکیلات قانونی شرکت از سهامی خاص به سهامی عام تبدیل شد. البته هنوز هم 70 درصد سهام شرکت متعلق به خانواده مرک است. شیمی کهن  آماده ارائه خدمات در حوزه فروش مواد شیمیایی با برند مرک آلمان و با مناسب ترین قیمت به مشتریان می باشد.سریم نیترات هگزاهیدرات 

شیمی کهن نمایندگی سیگما آلدریچ در تهران را دارد. که  شما می توانید  هر ماده شیمیایی دیگر  را به هر میزان دلخواه و در انواع بسته بندی از این شرکت تهیه کنید. برای خرید  می توانید با کارشناسان فروش ما از طریق تماس تلفنی و یا واتساپ ارتباط برقرار کنید.

سریم نیترات هگزاهیدرات – آمونیوم و فلز قلیایی

diaquapentanitratocerate (III) (Ce(NO3)5(H2O)2)2- در چندین نمک وجود دارد. نمک ها خواص نوری غیرخطی شدیدی دارند.

کریستال های K2Ce(NO3)5 را می توان با تبخیر محلولی از نیترات پتاسیم، نیترات سروس و اسید نیتریک رشد داد. هر اتم سریم توسط اتم های اکسیژن پنج گروه نیترات دوتایی و دو اتم اکسیژن آب احاطه شده است. می توان آن را به کریستال های با کیفیت نوری در حدود 100 سانتی متر مکعب در 12 هفته رشد داد. کریستال ها بی رنگ هستند.

گروه فضایی کریستال Fdd2 و شکل آنها متعامد است. نیترات پتاسیم سریم احتمالاً توسط L. Th. لانگ در سال 1861. با این حال تنها در سال 1894 توسط Fock به درستی توصیف شد. حتی در آن زمان نیز مقدار آب موجود در ماده اشتباه بود و تا سال 1911 طول کشید که Jantsch & Wigdorow به درستی بیان کردند که دو مولکول آب وجود دارد. اثرات نوری غیر خطی در سال 1993 یافت شد. برای کاربردهای نوری به آن KCN می‌گویند.

سریم نیترات هگزاهیدرات

نیترات دو ظرفیتی

منیزیم سروس اولین عضو کشف شده از سری دو ظرفیتی CeM(II)(NO3)5 است. این دارای مقاومت بسیار کم Kapitza در برابر مایع 3He است. در زمان کشف، ارزش آن تنها 1 درصد از رکورد قبلی بود. مقاومت حرارتی پایین در دماهای کمتر از 1K مهم است، زیرا اختلاف دمای زیادی برای ایجاد سرعت جریان گرما زیاد وجود ندارد و اگر موانعی برای انتقال گرما وجود داشته باشد، خنک‌سازی می‌تواند زمان زیادی را ببرد.سریم نیترات هگزاهیدرات 

شرکت شیمی کهن ،نمایندگی فروش مواد شیمیایی مرک تهران می باشد. این شرکت ارائه دهنده خدمات به مشتریان عزیز می باشد. کلیه محصولات مواد شیمیایی آزمایشگاهی از جمله مواد مرک( merck)، سیگماآلدریچ و کلیه محصولات آزمایشگاهی را به مشتریان ایرانی ارائه می دهد.تترا ان بوتیل آمونیوم بروماید (TBAB)

نمایندگی مرک آلمان تقریبا در تمام عمر خود (غیراز دو دهه اخیر ) شرکت خصوصی بوده است. در سال 1995 تشکیلات قانونی شرکت از سهامی خاص به سهامی عام تبدیل شد. البته هنوز هم 70 درصد سهام شرکت متعلق به خانواده مرک است.ت

قیمت – فروش مواد شیمیایی مرک آلمان – شیمی کهن

شرکت شیمی کهن یکی از بزرگترین وارد کنندگان و فروشندگان در زمینه فروش مواد شیمیایی آزمایشگاهی بخصوص فروش سریم نیترات هگزاهیدرات  می باشد. این شرکت در زمینه واردات این محصولات از تجربه بسیار بالایی برخوردار است. شما می توانید جهت خرید محصولات نمایندگی مرک و تهیه این محصول (اصلی) با بخش فروش شرکت تماس گرفته و با کارشناسان  این شرکت در ارتباط باشید.تترا ان بوتیل آمونیوم بروماید (TBAB)

همچنین از طریق کانال واتساپ شرکت نام محصول  را به همراه میزان نیاز خود ارسال کنید. در کمترین زمان  ممکن پاسخ استعلام خود را دریافت نمائید. امیدواریم بتوانیم با ارائه محصولات اصلی و با بهترین کیفیت شما را برای رسیدن به اهدافتان یاری کنیم .

جهت محصولات بیشتر در نمایندگی مرک و استعلام سریع قیمت میتوانید ازطریق کانال واتساپ شرکت با ارسال نام ماده و مقدار نیاز درکمترین زمان پاسخ استعلام خود رادریافت نمائید.

 

جهت اطلاعات بیشتر محصولات مرک آلمان کلیک کنید:

راههای ارتباطی :
021-66895887 (ساعات تماس:8:30 الی 19)
واتساپ:09122885447  (ساعات تماس 24ساعت)

LiveZilla Live Chat Software
تماس با ما
تماس تلفنی

شماره تماس

09122885447

تلفن ثابت

شماره تماس

02166895887

اطلاعات
اطلاعات
بازگشت