ساعات کار از ساعت 9 صبح تا 18 بعد از ظهر - پشتيباني فروش -02166895887-09122885447
tel

سدیم پیروفسفات تترابازیک

دسته بندی
تماس / Contact
  • تلفن : 66985887-021
  • واتس آپ _ تلگرام 09122885447
  • ایمیل : info@shimikohan.ir
فروش نیکوتین مرک آلمان

سدیم پیروفسفات تترابازیک

83 / 100

سدیم پیروفسفات تترابازیک را می توانید از مجموعه شیمی کهن که نمایندگی سیگماآلدریچ در ایران می باشد را به راحتی انجام دهید.

سدیم پیروفسفات تترابازیک (Na4P2O7) یک ترکیب غیر سمی و زیست سازگار است که به عنوان یک محیط الکترواکتیو برای لایه برداری از پوشش سطح استفاده می شود. همچنین به عنوان یک افزودنی در صنایع غذایی استفاده می شود.
Na4P2O7 می‌تواند به عنوان یک افزودنی معدنی برای بهبود پایداری و عملکرد الکتروشیمیایی باتری‌های جریان ردوکس استفاده شود.

برای خرید این محصول می‌توانید به وب‌سایت شرکت سیگما آلدریچ (Sigma-Aldrich) به آدرس www.sigmaaldrich.com مراجعه کنید. در این وب‌سایت می‌توانید اطلاعاتی از جمله  موجودی و شرایط خرید را دریافت کنید. همچنین، می‌توانید از طریق فروشگاه‌های شیمیایی آنلاین معتبری نیز مانند Merck و Labchem به دنبال این ماده بگردید. قبل از خرید هر چیزی، بهتر است اطمینان حاصل کنید که این محصول برای نیازهای شما مناسب است.

شرکت شیمی کهن ،نمایندگی مواد شیمیایی سیگماآلدریچ در ایران می باشد این شرکت ارائه دهنده خدمات به مشتریان عزیز می باشد. کلیه محصولات مواد شیمیایی آزمایشگاهی از جمله مواد مرک merck ، محصولات سیگماآلدریچ و کلیه محصولات آزمایشگاهی را به مشتریان ایرانی ارائه می دهد.کاپ

سدیم پیروفسفات تترابازیک

سدیم پیروفسفات تترابازیک (Sodium pyrophosphate tetrabasic) یک ترکیب شیمیایی است که به صورت پودر سفید بی‌بو و بی‌طعم در دسترس است. این ترکیب شیمیایی از دو یون سدیم و دو مولکول پیروفسفات تشکیل شده است.

سدیم پیروفسفات تترابازیک در برخی از محصولات غذایی به عنوان یک ماده افزودنی استفاده می‌شود، به عنوان مثال در پخت انواع نان، بیسکوییت، کیک، سوپ، سس، سالاد و غیره. همچنین، این ترکیب در صنایع داروسازی، به عنوان یک ماده کمکی در تولید برخی از داروها، به کار می‌رود. به عنوان مثال، در تولید برخی از داروهای ضد عفونی کننده دهان و دندان، داروهای ضد اسید معده و داروهای ضد التهابی استفاده می‌شود.

علاوه بر این، سدیم پیروفسفات تترابازیک در تحقیقات علمی و صنعتی به عنوان یک ماده شیمیایی مورد استفاده قرار می‌گیرد. به عنوان مثال، در تحقیقات برای بررسی ویژگی‌های سطحی مواد، به‌عنوان یک ماده کمکی در فرایندهای بافتنی، به‌عنوان یک کاتالیزور و یا در تولید برخی از مواد شیمیایی دیگر به‌کار می‌رود.

لازم به ذکر است که مصرف سدیم پیروفسفات تترابازیک باید با دقت و با رعایت دستورالعمل‌های ایمنی و بهداشتی مورد استفاده قرار گیرد. همچنین، مصرف بیش از حد این ماده می‌تواند برای برخی افراد مضر باشد، به‌خصوص برای افرادی که دارای بیماری‌های کلیوی هستند.

مشخصات سدیم پیروفسفات تترابازیک

شرکت سیگما آلدریچ (Sigma) یک شرکت پیشرو در زمینه تولید مواد شیمیایی، محصولات آزمایشگاهی و تجهیزات آزمایشگاهی است. برای مشاهده لیست قیمت محصولات سیگما می توانید به وب سایت آنها به آدرس https://www.sigmaaldrich.com/ مراجعه کنید. در این وب سایت می توانید به راحتی محصولات سیگما را بر حسب نام، شماره فهرست، دسته بندی، برند و… جستجو کنید. همچنین، می توانید با مشاهده فهرست محصولات در بخش های مختلف وب سایت، به راحتی به دسته بندی های محصولات سیگما دسترسی پیدا کنید.

P8010
Sigma-Aldrich

سدیم پیروفسفات تترابازیک Sodium pyrophosphate tetrabasic

≥95%

Synonym(s):Sodium diphosphate tetrabasic,
Tetrasodium pyrophosphate
Linear Formula:Na4P2O7
CAS Number:7722-88-5
Molecular Weight:265.90
EC Number:231-767-1
MDL number:MFCD00003513
PubChem Substance ID:57654562
NACRES:NA.23

مشخصات فیزیکوشیمیایی سدیم پیروفسفات تترابازیک

برخی از مشخصات فیزیکوشیمیایی سدیم پیروفسفات تترابازیک در زیر آمده است:

  • فرمول شیمیایی: Na4P2O7
  • وزن مولکولی: 265.90 گرم بر مول
  • شکل ظاهری: پودر سفید بی بو و بی طعم
  • دمای ذوب: 890 درجه سلسیوس
  • دمای جوش: تجزیه می‌شود
  • ضریب شکست نوری: 1.485
  • سطح کیفیت:200
  • سنجش:≥95%
  • فرم:پودر
  • تراکم:2.53 گرم در میلی لیتر در 25 درجه سانتی گراد (لیتر)
  • حلالیت: قابل حل در آب و گلیسرول، قابل حل نیست در الکل، اتر، بنزن و اسیدها
  • پایداری شیمیایی: برای جلوگیری از تجزیه و آلودگی در محصولات غذایی، سدیم پیروفسفات تترابازیکباید در شرایط خشک و خنک نگهداری شود. همچنین، این ترکیب می‌تواند با برخی از مواد شیمیایی، مانند اسیدها تداخل داشته باشد.

کاربرد سدیم پیروفسفات تترابازیک

سدیم پیروفسفات تترابازیک به عنوان یک ماده افزودنی مورد استفاده قرار می‌گیرد و در بسیاری از محصولات غذایی، داروها و صنایع شیمیایی کاربرد دارد. در زیر برخی از کاربردهای این ترکیب شیمیایی ذکر شده است:

  1. در صنایع غذایی: سدیم پیروفسفات تترابازیک به عنوان یک عامل کمکی در صنایع غذایی استفاده می‌شود. این ماده به‌عنوان یک عامل شل‌کننده در تولید نان، بیسکوییت، کیک و پخت انواع محصولات پخته مورد استفاده قرار می‌گیرد. همچنین، در تولید سس، سالاد و ترشیجنیز به‌عنوان یک عامل ضد افتادگی و بازدارنده رشد باکتری‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرد.
  2. در صنایع آرایشی و بهداشتی: سدیم پیروفسفات تترابازیک در تولید برخی از محصولات آرایشی و بهداشتی، مانند محصولات شستشوی صورت، شامپو و محصولات مراقبت از پوست به‌عنوان یک عامل کمکی و پایدارکننده مورد استفاده قرار می‌گیرد.
  3. در صنایع داروسازی: سدیم پیروفسفات تترابازیک در تولید برخی از داروها، به عنوان یک ماده کمکی به‌کار می‌رود. به‌عنوان مثال، در تولید برخی از داروهای ضدعفونی کننده دهان و دندان، داروهای ضد اسید معده و داروهای ضد التهابی، سدیم پیروفسفات تترابازیک به‌عنوان ماده کمکی مورد استفاده قرار می‌گیرد.
  4. در تحقیقات علمی و صنعتی: سدیم پیروفسفات تترابازیک به‌عنوان یک ماده شیمیایی در تحقیقات علمی و صنعتی به‌کار می‌رود. به‌عنوان مثال، در تحقیقات برای بررسی ویژگی‌های سطحی مواد، به‌عنوان یک ماده کمکی در فرایندهای بافتنی، به‌عنوان یک کاتالیزور و یا در تولید برخی از مواد شیمیاییمانند فسفات‌ها، به‌کار می‌رود.

به‌طور کلی، سدیم پیروفسفات تترابازیک به‌عنوان یک ماده افزودنی غذایی و همچنین در صنایع داروسازی و صنایع شیمیایی کاربردهای متعددی دارد. با این حال، نکته مهمی که در مورد مصرف این ترکیب شیمیایی باید به آن توجه شود، رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی و ایمنی است.

بسته بندی

500گرمی 

2.5 کیلو گرم

سدیم پیروفسفات تترابازیک

آرشيو دسته بندي ها : محصولات سيگماآلدريچ SIGMA ALDRICH

شرکت شيمي کهن از سالهاي بسيار گذشته وارد کننده مواد آزمايشگاهي سيگماآلدريچ در ايران است . در اين قسمت مي توانيد انواع مواد آزمايشگاهي سيگماآلدريچ را همراه با مشخصات شيميايي و کاربرد آنها مشاهده کنيد و براي استعلام و ثبت سفارش به سراسر ايران اقدام نمائيد. در صورت عدم وجود ماده آزمايشگاهي مورد نظر خود بين محصولات با پشتيباني شيمي کهن تماس بگيريد. تا از موجودي آن اطلاع پيدا کنيد. خريداران محترم مي توانند جهت در خواست قيمت ماده مورد نظر از طريق راه هاي ارتباطي زير اقدام نمائيد.

خرید و فروش سدیم پیروفسفات تترابازیک سیگماآلدریچ

شرکت شیمی که نمایندگی سیگماآلدریچ در ایران با همکاری کارشناسان مجرب خود در بخش فنی و فروش جهت تامین مواد اولیه پژوهش های تحقیقاتی ماده خرید سدیم پیروفسفات تترابازیکسیگماآلدریچ با کیفیت بالا و قیمت مناسب را فراهم نموده است. شما می توانید جهت خرید این ماده با بخش فروش شرکت شیمی کهن تماس حاصل بفرمایید و پس از دریافت پیش فاکتور و اطمینان حاصل کردن از صحیح بودن شماره CAS نامبر مواد شیمیایی درخواستی اقدام به ثبت سفارش نمایید تحویل کالاهای خریداری شده و زمان تحویل آنها به صورت زیر می باشد. نیکوتین جویس 

کالاهای موجود در انبار ۲۴ تا ۴۸ ساعت کاری می باشد.

روش ارسال کالا مشتریان

تهران ارسال توسط پیک

مشتریان سایر شهرها ارسال توسط شرکت های حمل و نقل

سدیم پیروفسفات تترابازیک-min (1

قیمت –سدیم پیروفسفات تترابازیک سیگماآلدریچ

شرکت شیمی کهن یکی از بزرگترین وارد کنندگان و فروشندگان مواد شیمیایی آزمایشگاهی بخصوص فروش سدیم پیروفسفات تترابازیک می باشد. این شرکت در زمینه واردات محصولات سیگما از تجربه بسیار بالایی برخوردار است. شما می توانید جهت خرید محصولات نمایندگی مرک و تهیه این محصول (اصلی) با بخش فروش شرکت تماس گرفته و با کارشناسان  این شرکت در ارتباط باشید.خرید نیکوتین مایع

همچنین از طریق کانال واتساپ شرکت نام محصول  را به همراه میزان نیاز خود  ارسال  کنید. در کمترین زمان  ممکن پاسخ استعلام خود را دریافت نمائید. امیدواریم بتوانیم با ارائه محصولات اصلی و با بهترین کیفیت شما را برای رسیدن به اهدافتان یاری نمائیم.نیکوتین مایع

جهت محصولات بیشتر در نمایندگی مرک و استعلام سریع قیمت میتوانید ازطریق کانال واتساپ شرکت با ارسال نام ماده و مقدار نیاز درکمترین زمان پاسخ استعلام خود رادریافت نمائید.کاپتوپریل

راههای ارتباطی :
021-66895887 (ساعات تماس:8:30 الی 19)
واتساپ:09122885447 (ساعات تماس 24ساعت)

LiveZilla Live Chat Software
تماس با ما
تماس تلفنی

شماره تماس

09122885447

تلفن ثابت

شماره تماس

02166895887

اطلاعات
اطلاعات
بازگشت