ساعات کار از ساعت 9 صبح تا 18 بعد از ظهر - پشتيباني فروش -02166895887-09122885447
tel

متان سولفونیک اسید

دسته بندی
تماس / Contact
  • تلفن : 66985887-021
  • واتس آپ _ تلگرام 09122885447
  • ایمیل : info@shimikohan.ir
فروش نیکوتین مرک آلمان

متان سولفونیک اسید

84 / 100

متان سولفونیک اسید را می توانید از مجموعه شیمی کهن که نمایندگی سیگماآلدریچ در ایران می باشد را به راحتی انجام دهید.کلاژناز سیگما آلدریچ یک آنزیم است که توسط شرکت سیگما آلدریچ تولید می‌شود.

برای خرید این محصول می‌توانید به وب‌سایت شرکت سیگما آلدریچ (Sigma-Aldrich) به آدرس www.sigmaaldrich.com مراجعه کنید. در این وب‌سایت می‌توانید اطلاعاتی از جمله  موجودی و شرایط خرید را دریافت کنید. همچنین، می‌توانید از طریق فروشگاه‌های شیمیایی آنلاین معتبری نیز مانند Merck و Labchem به دنبال این ماده بگردید. قبل از خرید هر چیزی، بهتر است اطمینان حاصل کنید که این محصول برای نیازهای شما مناسب است.

شرکت شیمی کهن ،نمایندگی مواد شیمیایی سیگماآلدریچ در ایران می باشد این شرکت ارائه دهنده خدمات به مشتریان عزیز می باشد. کلیه محصولات مواد شیمیایی آزمایشگاهی از جمله مواد مرک merck ، محصولات سیگماآلدریچ و کلیه محصولات آزمایشگاهی را به مشتریان ایرانی ارائه می دهد.آ

متان سولفونیک اسید

متان سولفونیک اسید (Methanesulfonic acid) یک اسید آلی قوی است که به صورت مایع بی‌رنگ یا سفید موجود است. فرمول شیمیایی آن CH3SO3H می‌باشد و دارای وزن مولکولی ۹۵/۱۲ گرم بر مول است.

متان سولفونیک اسید در طبیعت به صورت آزاد وجود ندارد و بیشتر به صورت نمک‌های مختلفی مانند متان سولفونات سدیم، پتاسیم و غیره پیدا می‌شود. این ماده به دلیل خواصش به عنوان حلال قوی در شیمی مورد استفاده قرار می‌گیرد.

این کنسانتره شوینده تایید شده برای کروماتوگرافی یونی با تیتراسیون پتانسیومتری به مواد مرجع استاندارد NIST قابل ردیابی است. این گواهی مطابق با راهنمای ISO 31 است. تمام جزئیات در مورد محتوای دقیق، عدم قطعیت، قابلیت ردیابی و تاریخ انقضا در گواهی توضیح داده شده است.

برای کسب اطلاعات بیشتر به سایت سیگماآلدریچ مراجعه کنید. تهیه شده با متان سولفونیک اسید و آب با خلوص بالا (18.2 MΩ، 0.2 میکرومتر فیلتر شده)

مشخصات متان سولفونیک اسید

شرکت سیگما آلدریچ (Sigma) یک شرکت پیشرو در زمینه تولید مواد شیمیایی، محصولات آزمایشگاهی و تجهیزات آزمایشگاهی است. برای مشاهده لیست قیمت محصولات سیگما می توانید به وب سایت آنها به آدرس https://www.sigmaaldrich.com/ مراجعه کنید. در این وب سایت می توانید به راحتی محصولات سیگما را بر حسب نام، شماره فهرست، دسته بندی، برند و… جستجو کنید. همچنین، می توانید با مشاهده فهرست محصولات در بخش های مختلف وب سایت، به راحتی به دسته بندی های محصولات سیگما دسترسی پیدا کنید. 

55517
Supelco

متان سولفونیک اسیدMethanesulfonic acid concentrate

0.1 M CH3SO3H in water (0.1N), eluent concentrate for IC

Synonym(s):Methanesulfonic acid solution
Linear Formula:CH3SO3H
CAS Number:75-75-2
Molecular Weight:96.11
Beilstein:1446024
MDL number:MFCD00007518
PubChem Substance ID:329758128
NACRES:NB.21

مشخصات فنی متان سولفونیک اسید 

متان سولفونیک اسید (Methanesulfonic acid) یک ماده شیمیایی آلی با فرمول شیمیایی CH3SO3H است. برخلاف بسیاری از اسیدهای قوی، متان سولفونیک اسید بدون بو و بی رنگ است. در زیر مشخصات فنی متان سولفونیک اسید آمده است:

  • فرمول شیمیایی: CH3SO3H
  • وزن مولکولی: 95.1 گرم بر مول
  • نقطه ذوب: -2 درجه سلسیوس
  • نقطه جوش: 167 درجه سلسیوس
  • چگالی: 1.48 گرم بر سانتی‌متر مکعب در دمای ۲۰ درجه سلسیوس
  • ضریب شکست نور: 1.385 در دمای ۲۵ درجه سلسیووسیوس
  • ثابت dielectric: 36 در دمای ۲۵ درجه سلسیوس
  • پایداری شیمیایی: متان سولفونیک اسید پایدار در برابر اکسیداسیون و تجزیه حرارتی است و در دمای اتاق به طور پایدار نگهداری می‌شود.

خواص متان سولفونیک اسید

  • خواص اسیدی: متان سولفونیک اسید یک اسید قوی است و در آب و حلال‌های آلی قطبی حل می‌شود.
  • خواص حلال: متان سولفونیک اسید به عنوان حلال برای مواد آلی و برخی از مواد غیرآلی، مانند فلزات و نیز به عنوان حلال در تولید الیاف نساجی، رنگ‌ها، داروها و پلاستیک‌ها استفاده می‌شود.
  • همچنین، متان سولفونیک اسید دارای خواص ضد باکتریایی و ضد قارچی است و به عنوان یک ماده ضدعفونی‌کننده در صنایع آرایشی و بهداشتی، مانند شامپوها و ژل‌های حمام، به کار می‌رود.
  • در صنایع شیمیایی، متان سولفونیک اسید به عنوان یک حلال قوی و اسید قوی در فرآیندهای سنتز مواد شیمیایی مانند کاتیون‌های آلی، الیاف نساجی، رنگ‌ها، داروها و کاتالیزورها به کار می‌رود. همچنین، این ماده به عنوان یک حلال قوی در فرآیندهای استخراج، خلوص‌یابی و جداساز مواد آلی نیز به کار می‌رود.

مشخصات فیزیکوشیمیایی متان سولفونیک اسید 

متان سولفونیک اسید (Methanesulfonic acid) یک ماده بی رنگ یا سفید، بدون بو، محلول در آب، الکل ها و بسیاری از حلال های آلی است. مشخصات فیزیکوشیمیایی متان سولفونیک اسید عبارتند از:

  • فرمول شیمیایی: CH3SO3H
  • جرم مولکولی: 95.1 گرم بر مول
  • دمای ذوب: -2 درجه سلسیوس
  • دمای جوش: 167 درجه سلسیوس
  • چگالی: 1.48 گرم بر سانتی‌متر مکعب در دمای ۲۰ درجه سلسیوس
  • ضریب شکست نور: 1.385 در دمای ۲۵ درجه سلسیوس
  • ثابت dielectric: 36 در دمای ۲۵ درجه سلسیوس
  • پایداری شیمیایی: متان سولفونیک اسید پایدار در برابر اکسیداسیون و تجزیه حرارتی است و در دمای اتاق به طور پایدار نگهداری می‌شود.
  • خواص اسیدی: متان سولفونیک اسید یک اسید قوی است و در آب و حلال‌های آلی قطبی حل می‌شود.
  • خواص حلال: متان سولفونیک اسید به عنوان حلال برای مواد آلی و برخی از مواد غیرآلی، مانند فلزات و نیز به عنوان حلال در تولید الیاف نساجی، رنگ‌ها، داروها و پلاستیک‌ها استفاده می‌شود.
  • با توجه به خواص فیزیکوشیمیایی متان سولفونیک اسید، این ماده به عنوان یک حلال قوی و اسید قوی در صنایع شیمیایی، الکترونیک، نساجی، رنگسازی، داروسازی و تصفیه آب و فاضلاب مورد استفاده قرار می‌گیرد.
  • متان سولفونیک اسید

کاربرد متان سولفونیک اسید 

از کاربردهای متان سولفونیک اسید می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

1- در سنتز مواد شیمیایی: متان سولفونیک اسید به عنوان یک اسید قوی و حلال قوی در سنتز مواد شیمیایی به کار می‌رود. این ماده در سنتز آلکیل سولفونات‌ها، سنتز داروها، سنتز مواد نورپردازی‌کننده و سنتز پلاستیک‌ها به کار می‌رود.

2- در تصفیه آب: متان سولفونیک اسید به عنوان یک اسید قوی به عنوان عامل تصفیه آب و به عنوان ماده افزودنی در پاکسازی آب و فاضلاب به کار می‌رود.

3- در تولید نساجی: متان سولفونیک اسید به عنوان یک حلال قوی در تولید الیاف نساجی و رنگرز به کار می‌رود.

4- در صنعت الکترونیک: این ماده به عنوان حلال قوی در روش‌های پاکسازی و تصفیه دستگاه‌های الکترونیکی مانند تبخیر فلزات به کار می‌رود.

5- در صنایع رنگ‌سازی: متان سولفونیک اسید به عنوان یک حلال قوی در تولید رنگ‌های آلی و اصلاح رنگ‌های موجود به کار می‌رود.

6- در پزشکی: متان سولفونیک اسید به عنوان یک حلال قوی در تصفیه پروتئین‌ها و پاکسازی داروها به کار می‌رود. همچنین، این ماده در تولید برخی از داروها مانند آنتی‌بیوتیکی از دسته بندی های مختلف دارویی و مصرفی متان سولفونیک اسید، استفاده آن به عنوان یک اسید قوی برای پاکسازی و تصفیه داروها و پروتئین هاست.

روش‌های تولید متان سولفونیک

اسیدمتان سولفونیک اسید به طور اصلی به دو روش تولید می‌شود:

1- اکسیداسیون متان سولفونیک: در این روش، متان سولفونیک با استفاده از اکسیژن مولکولی به متان و دی‌اکسید سولفور اکسیده می‌شود. این روش برای تولید متان سولفونیک اسید به صورت صنعتی استفاده می‌شود.

2- هیدرولیز سولفونیل کلراید: در این روش، سولفونیل کلراید با استفاده از آب تحت شرایط اسیدی و با حضور کاتیون‌های فلزی به متان سولفونیک اسید تبدیل می‌شود. این روش در تولید متان سولفونیک اسید به صورت آزمایشگاهای کوچک و تحقیقاتی استفاده می‌شود.

در روش اول، متان سولفونیک به صورت صنعتی تولید می‌شود. در این روش، متان همراه با هوا و آب به راکتوری داخل می‌شود و در دمای بالا (حدود ۱۰۰۰ درجه سانتیگراد) و با استفاده از کاتالیزورهای خاصی مانند وانادیم پنتا‌کلراید و مولیبدن اکسید به دی‌اکسید سولفور و متان سولفونیک تبدیل می‌شود. سپس، متان سولفونیک به صورت مایع جدا می‌شود و پاکسازی می‌گردد.

در روش دوم، سولفونیل کلراید با آب و در حضور اسید سولفوریکتحت شرایط خاصی تبدیل به متان سولفونیک اسید می‌شود. در این روش، ابتدا سولفونیل کلراید با آب و اسید سولفوریک تحت شرایط خاصی راکتورهایی تحت گرمای بالا (حدود ۱۰۰ درجه سانتیگراد) و فشار بالا (حدود ۱۰۰ اتمسفر) عمل هیدرولیز می‌کند و متان سولفونیک اسید تولید می‌شود. پس از تولید متان سولفونیک اسید، آن را به صورت مایع جدا کرده و پاکسازی می‌کنند.

آرشيو دسته بندي ها : محصولات سيگماآلدريچ SIGMA ALDRICH

شرکت شيمي کهن از سالهاي بسيار گذشته وارد کننده مواد آزمايشگاهي سيگماآلدريچ در ايران است . در اين قسمت مي توانيد انواع مواد آزمايشگاهي سيگماآلدريچ را همراه با مشخصات شيميايي و کاربرد آنها مشاهده کنيد و براي استعلام و ثبت سفارش به سراسر ايران اقدام نمائيد. در صورت عدم وجود ماده آزمايشگاهي مورد نظر خود بين محصولات با پشتيباني شيمي کهن تماس بگيريد. تا از موجودي آن اطلاع پيدا کنيد. خريداران محترم مي توانند جهت در خواست قيمت ماده مورد نظر از طريق راه هاي ارتباطي زير اقدام نمائيد.آ

متان سولفونیک اسید

خرید و فروش متان سولفونیک اسید سیگما آلدریچ

شرکت شیمی که نمایندگی سیگماآلدریچ در ایران با همکاری کارشناسان مجرب خود در بخش فنی و فروش جهت تامین مواد اولیه پژوهش های تحقیقاتی ماده خرید متان سولفونیک اسید سیگما آلدریچ با کیفیت بالا و قیمت مناسب را فراهم نموده است. شما می توانید جهت خرید این ماده با بخش فروش شرکت شیمی کهن تماس حاصل بفرمایید و پس از دریافت پیش فاکتور و اطمینان حاصل کردن از صحیح بودن شماره CAS نامبر مواد شیمیایی درخواستی اقدام به ثبت سفارش نمایید تحویل کالاهای خریداری شده و زمان تحویل آنها به صورت زیر می باشد.آنزیم دیاستاز کد 09962

کالاهای موجود در انبار ۲۴ تا ۴۸ ساعت کاری می باشد.

روش ارسال کالا مشتریان

تهران ارسال توسط پیک

مشتریان سایر شهرها ارسال توسط شرکت های حمل و نقل

قیمت –خرید متان سولفونیک اسید سیگما آلدریچ

شرکت شیمی کهن یکی از بزرگترین وارد کنندگان و فروشندگان مواد شیمیایی آزمایشگاهی بخصوص فروش آنزیم دیاستاز کد 09962 سیگما آلدریچ می باشد. این شرکت در زمینه واردات محصولات سیگما از تجربه بسیار بالایی برخوردار است. شما می توانید جهت خرید محصولات نمایندگی مرک و تهیه این محصول (اصلی) با بخش فروش شرکت تماس گرفته و با کارشناسان  این شرکت در ارتباط باشیدآنزیم دیاستاز کد 09962

همچنین از طریق کانال واتساپ شرکت نام محصول  را به همراه میزان نیاز خود  ارسال  کنید. در کمترین زمان  ممکن پاسخ استعلام خود را دریافت نمائید. امیدواریم بتوانیم با ارائه محصولات اصلی و با بهترین کیفیت شما را برای رسیدن به اهدافتان یاری نمائیم.نیکوتین مایع

جهت محصولات بیشتر در نمایندگی مرک و استعلام سریع قیمت میتوانید ازطریق کانال واتساپ شرکت با ارسال نام ماده و مقدار نیاز درکمترین زمان پاسخ استعلام خود رادریافت نمائید.

راههای ارتباطی :
021-66895887 (ساعات تماس:8:30 الی 19)
واتساپ:09122885447 (ساعات تماس 24ساعت)

LiveZilla Live Chat Software
تماس با ما
تماس تلفنی

شماره تماس

09122885447

تلفن ثابت

شماره تماس

02166895887

اطلاعات
اطلاعات
بازگشت