ساعات کار از ساعت 9 صبح تا 18 بعد از ظهر - پشتيباني فروش -02166895887-09122885447
tel

نیکوتین آمید کد N0636

دسته بندی
تماس / Contact
  • تلفن : 66985887-021
  • واتس آپ _ تلگرام 09122885447
  • ایمیل : info@shimikohan.ir
فروش نیکوتین مرک آلمان

نیکوتین آمید کد N0636

87 / 100

نیکوتین آمید کد N0636 را از شرکت شیمی کهن که نمایندگی سیگماآلدریچ در تهران می باشد تهیه کنید. این ماده یکی از ماده های آزمایشگاهی پر فروش سیگما آلدریچ میباشد. این ماده  از جمله مواد شیمیایی آزمایشگاهی وارده شده توسط شرکت شیمی کهن که از بزرگترین شرکت های واردکننده مواد آزمایشگاهی در جهان است. در این مطلب مشخصات دقیق و نحوه خرید این ماده شیمیایی را از شیمی کهن  که مرکز فروش مواد شیمیایی در تهران است  بخوانید.

شرکت شیمی کهن ،نمایندگی مواد شیمیایی سیگماآلدریچ در ایران می باشد این شرکت ارائه دهنده خدمات به مشتریان عزیز می باشد. کلیه محصولات مواد شیمیایی آزمایشگاهی از جمله مواد مرک merck ، محصولات سیگماآلدریچ و کلیه محصولات آزمایشگاهی را به مشتریان ایرانی ارائه می دهد.

نیکوتین آمید کد N0636

نیکوتین آمید کد N0636  یک ترکیب شیمیایی است که به عنوان نوعی ویتامین B3 معروف است. این ترکیب در بسیاری از فرآیندهای بیولوژیکی در بدن شرکت دارد و برای درمان بسیاری از بیماری‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرد.

کد N0636 یک کد شناسایی منحصر به فرد برای نیکوتین آمید در سیستم های پزشکی و داروسازی است که توسط سازمان جهانی بهداشت (WHO) به آن اختصاص داده شده است. این کد به عنوان یک شناسه یکتا برای نیکوتین آمید در پایگاه داده های پزشکی و داروسازی استفاده می شود. با استفاده از این کد، داروسازان و پزشکان می توانند به سرعت اطلاعات دقیق در مورد نیکوتین آمید را در پایگاه داده های پزشکی جستجو کنند.نیکوتین آمید کد N0636

نیکوتین آمید به عنوان یک عامل ضد التهابی

نیکوتین آمید به عنوان یک عامل ضد التهابی و ضد اکسیدان استفاده می شود و در درمان بسیاری از بیماری‌ها موثر است. این دارو به عنوان یک ترکیب ضروری برای سلامت پوست، بهبود عملکرد سیستم ایمنی بدن، بهبود عملکرد گلبولهای قرمز خون و کاهش علائم بیماری‌هایی نظیر دیابت، اختلالات گوارشی، عفونت‌های قارچی و باکتریایی، بیماری‌های قلبی و عروقی و سایر شرایط پزشکی دیگر مورد استفاده قرار می‌گیرد.

مصرف نیکوتین آمید در دوزهای مناسب و با رعایت توصیه‌های پزشکی به‌صورت عمومی بسیار ایمن است و عوارض جانبی آن نادر هستند. به‌هرحال، مصرف نیکوتین آمید در بعضی افراد ممکن است با عوارض جانبی همراه باشد که شامل گیجی، سردرد، تهوع، استفراغ، اسهال، خارش پوستی و حساسیت به نور خورشید می‌شود. در صورت بروز هرگونه عارضه جانبی، باید به پزشک خود اطلاع داده شود.نیکوتین آمید کد N0636

مشخصات نیکوتین آمید کد N0636

شرکت سیگما آلدریچ (Sigma) یک شرکت پیشرو در زمینه تولید مواد شیمیایی، محصولات آزمایشگاهی و تجهیزات آزمایشگاهی است. برای مشاهده لیست قیمت محصولات سیگما می توانید به وب سایت آنها به آدرس https://www.sigmaaldrich.com/ مراجعه کنید. در این وب سایت می توانید به راحتی محصولات سیگما را بر حسب نام، شماره فهرست، دسته بندی، برند و… جستجو کنید. همچنین، می توانید با مشاهده فهرست محصولات در بخش های مختلف وب سایت، به راحتی به دسته بندی های محصولات سیگما دسترسی پیدا کنید.نیکوتین آمید کد N0636

N0636
Sigma-Aldrich

Nicotinamide

BioReagent, suitable for cell culture, suitable for insect cell culture

Synonyme(s):
Niacinamide, Nicotinic acid amideنیکوتین آمید کد N0636- ,
Pyridine-3-carboxylic acid amide, Vitamin B3, Vitamin PP
Empirical Formula (Hill Notation):C6H6N2O
Numéro CAS:98-92-0
Poids moléculaire:122.12
Beilstein:383619
Numéro EC:202-713-4
Numéro MDL:MFCD00006395
ID de substance PubChem:24897434
NACRES:NA.75

مشخصات فنی نیکوتین آمید کد N0636

  • منبع بیولوژیکی
    مصنوعی (ارگانیک)
  • سطح کیفیت
    200
  • گستره محصول
    BioReagent
  • تست / سنجش
    ≥98٪ (HPLC)
  • فرم
    پودر
  • وزن نرم.
    MW 122.12 گرم بر مول
  • تکنیک)
    کشت سلولی | حشره: مناسب
    کشت سلولی | پستاندار: مناسب
  • رنگ
    سفید
  • pf
    128-131 درجه سانتیگراد (لیتر)
  • انحلال پذیری
    آب: محلول 50 میلی گرم در میلی لیتر، شفاف، بی رنگ نیکوتین آمید کد N0636

مشخصات فنی و بیوشیمیایی نیکوتین آمید کد N0636

نیکوتین آمید (Nicotinamide) یک ترکیب شیمیایی است که به عنوان یکی از ویتامین های گروه B شناخته می شود. مشخصات فنی نیکوتین آمید به شرح زیر است:

– نام شیمیایی: 3-Pyridinecarboxamide
– فرمول شیمیایی: C6H6N2O
– وزن مولکولی: 122.13 g/mol
– نام تجاری: Niacinamide، Nicotinamide، Nicotylamidum
– رده دارویی: ویتامین B3
– محل مصرف: درمان بیماری‌های پوستی، اختلالات گوارشی، دیابت، عفونت‌های باکتریایی و قارچی، بیماری‌های قلبی و عروقی و سایر شرایط پزشکی دیگر
– مسیر مصرف: دهانی، تزریق وریدی
– نیمه عمر دارو: حدود 45 دقیقه
– دسته بارداری: A (استفاده در دوران بارداری ایمن است)نیکوتین آمید کد N0636
– کد ATC: A11HA01

شرح  توضیحات عمومی 

نیکوتین آمید (NAM) متعلق به خانواده ویتامین B است و فرم آمیدی ویتامین B3 است. NAM در غذا وجود دارد و یکی از اجزای نیکوتین آمید آدنین دی نوکلئوتید (NAD) و نیکوتین آمید آدنین دی نوکلئوتید فسفات (NADP) است. تریپتوفان پیش ساز سنتز NAM در کبد است. NAM متابولیسم سلولی، واکنش های ردوکس، عملکرد میتوکندری و تولید انرژی را کنترل می کند. این تکثیر و بقای سلول های کشنده طبیعی را ترویج می کند.

NAM محافظت عصبی را به ارمغان می آورد و بلوغ عصبی را ارتقا می دهد. این توانایی عبور از سد خونی مغزی را دارد و ممکن است در سکته مغزی ایسکمیک و آسیب مغزی تروماتیک محافظت کند. NAM ممکن است مزایای درمانی در بیماری های آلزایمر، پارکینسون و هانتینگتون ایجاد کند.نیکوتین آمید کد N0636

کاربرد نیکوتین آمید کد N0636

نیکوتین آمید به عنوان مکمل محیطی در کشت ارگانوئید سلول های بنیادی روده ، کارسینوم سلول سنگفرشی مری (ESCC)، ارگانوئیدهای سرطان پانکراس  و القای پیش ساز پانکراس استفاده شده است.

بسته بندی

100، 500 گرم در بطری پلی

نیکوتین آمید کد N0636-min(1)

اقدامات بیوشیمیک/فیزیولوژیک

نیکوتین آمید یک مشتق آمیدی از ویتامین B3 و یک مهار کننده PARP است.

چه مقدار نیکوتین آمید باید مصرف شود؟

میزان مصرف نیکوتین آمید بستگی به بیماری و شرایط پزشکی هر فرد دارد و باید توسط پزشک تعیین شود. به طور کلی، مقدار مصرف نیکوتین آمید برای بیماری‌های مختلف ممکن است متفاوت باشد.

برای درمان عفونت‌های باکتریایی و قارچی، به طور معمول، میزان مصرف نیکوتین آمید بین 250 تا 500 میلی‌گرم در روز تقسیم به چند دوز است. برای درمان دیابت، میزان مصرف نیکوتین آمید ممکن است بین 500 تا 2000 میلی‌گرم در روز تقسیم به چند دوز باشد. درمان بیماری‌های پوستی نیز به طور معمول، با چندین دوز نیکوتین آمید در هفته صورت می‌گیرد.

به هر حال، مصرف نیکوتین آمید باید توسط پزشک تعیین شود و باید به دقت دستورات مصرف دارو را دنبال کرد. در صورتی که به هر دلیلی مقدار مصرف نیکوتین آمید را نادرست تعیین کرده‌اید یا بیش از حد مصرف کرده‌اید، باید به پزشک خود مراجعه کنید. همچنین، برای جلوگیری از بروز عوارض جانبی جدی، باید مطمئن شوید که با رعایت دقیق دستورالعمل‌های پزشک، نیکوتین آمید را مصرف می‌کنید.

آرشيو دسته بندي ها : محصولات سيگماآلدريچ SIGMA ALDRICH

شرکت شيمي کهن از سالهاي بسيار گذشته وارد کننده مواد آزمايشگاهي سيگماآلدريچ در ايران است . در اين قسمت مي توانيد انواع مواد آزمايشگاهي سيگماآلدريچ را همراه با مشخصات شيميايي و کاربرد آنها مشاهده کنيد و براي استعلام و ثبت سفارش به سراسر ايران اقدام نمائيد. در صورت عدم وجود ماده آزمايشگاهي مورد نظر خود بين محصولات با پشتيباني شيمي کهن تماس بگيريد. تا از موجودي آن اطلاع پيدا کنيد. خريداران محترم مي توانند جهت در خواست قيمت ماده مورد نظر از طريق راه هاي ارتباطي زير اقدام نمائيد.

خرید و فروش نیکوتین آمید کد N0636 سیگماآلدریچ

شرکت شیمی که نمایندگی سیگماآلدریچ در ایران با همکاری کارشناسان مجرب خود در بخش فنی و فروش جهت تامین مواد اولیه پژوهش های تحقیقاتی ماده نیکوتین آمید کد N0636 سیگماآلدریچ با کیفیت بالا و قیمت مناسب را فراهم نموده است. شما می توانید جهت خرید این ماده با بخش فروش شرکت شیمی کهن تماس حاصل بفرمایید و پس از دریافت پیش فاکتور و اطمینان حاصل کردن از صحیح بودن شماره CAS نامبر مواد شیمیایی درخواستی اقدام به ثبت سفارش نمایید تحویل کالاهای خریداری شده و زمان تحویل آنها به صورت زیر می باشد.

کالاهای موجود در انبار ۲۴ تا ۴۸ ساعت کاری می باشد.

روش ارسال کالا مشتریان

تهران ارسال توسط پیک

مشتریان سایر شهرها ارسال توسط شرکت های حمل و نقل

نیکوتین آمید کد N0636-min(1)

اطلاعات خرید نیکوتین آمید کد N0636 سیگماآلدریچ

اطلاعات محصول به شرح زیر است و جهت آگاهی از قیمت و خریدنیکوتین آمید کد N0636 سیگماآلدریچ می توانید ابتدای همین صفحه را ملاحظه فرمایید. شرکت شیمی کهن ،نمایندگی فروش مواد شیمیایی مرک در ایران می باشد. این شرکت ارائه دهنده خدمات به مشتریان عزیز می باشد. کلیه محصولات مواد شیمیایی آزمایشگاهی از جمله محصولات مرک، محصولات سیگماآلدریچ و کلیه محصولات آزمایشگاهی را به مشتریان ایرانی ارائه می دهد.

قیمت – نیکوتین آمید کد N0636 سیگماآلدریچ

شرکت شیمی کهن یکی از بزرگترین وارد کنندگان و فروشندگان مواد شیمیایی آزمایشگاهی بخصوص فروش نیکوتین آمید کد N0636 سیگماآلدریچ می باشد. این شرکت در زمینه واردات محصولات سیگما از تجربه بسیار بالایی برخوردار است. شما می توانید جهت خرید محصولات نمایندگی مرک و تهیه این محصول (اصلی) با بخش فروش شرکت تماس گرفته و با کارشناسان  این شرکت در ارتباط باشید.

همچنین از طریق کانال واتساپ شرکت نام محصول  را به همراه میزان نیاز خود  ارسال  کنید. در کمترین زمان  ممکن پاسخ استعلام خود را دریافت نمائید. امیدواریم بتوانیم با ارائه محصولات اصلی و با بهترین کیفیت شما را برای رسیدن به اهدافتان یاری نمائیم.نیکوتین مایع

جهت محصولات بیشتر در نمایندگی مرک و استعلام سریع قیمت میتوانید ازطریق کانال واتساپ شرکت با ارسال نام ماده و مقدار نیاز درکمترین زمان پاسخ استعلام خود رادریافت نمائید.خرید نیکوتین مایع

راههای ارتباطی :
021-66895887 (ساعات تماس:8:30 الی 19)
واتساپ:09122885447 (ساعات تماس 24ساعت)

 

LiveZilla Live Chat Software
تماس با ما
تماس تلفنی

شماره تماس

09122885447

تلفن ثابت

شماره تماس

02166895887

اطلاعات
اطلاعات
بازگشت