ساعات کار از ساعت 9 صبح تا 18 بعد از ظهر - پشتيباني فروش -02166895887-09122885447
tel

کاربرد های آمونیوم اگزالات

دسته بندی
تماس / Contact
  • تلفن : 66985887-021
  • واتس آپ _ تلگرام 09122885447
  • ایمیل : info@shimikohan.ir
فروش نیکوتین مرک آلمان

کاربرد های آمونیوم اگزالات

71 / 100

کاربرد های آمونیوم اگزالات C2H8N2O4 ، که اغلب اوقات به شکل (NH4)2C2O4 نوشته می شود ، یک نمک اگزالات با آمونیوم ( اغلب اوقات به عنوان یک مونو هیدرات ) است . تحت شرایط استاندارد نمکی بی رنگ و بی بو و غیر فرار است . این نمک جزئی از بعضی از انواع سنگ های کلیه است . در کود های مصنوعی نیز دیده می شود . آمونیوم اگزالات به خون به منظور جلوگیری از انعقاد شدن آن در محیط خارج از بدن باید اضافه شود .

شرکت شیمی کهن یکی از بزرگترین وارد کنندگان و فروشندگان مواد شیمیایی و آزمایشگاهی بخصوص فروش مواد شیمیایی صنعتی، مواد مرک آلمان، سیگماآلدریچ می باشد. این شرکت در زمینه واردات این محصولات از تجربه بسیار بالایی برخوردار است. شما می توانید جهت تهیه این محصولات (اصلی) با بخش فروش شرکت تماس گرفته و با کارشناسان  این شرکت در ارتباط باشید و یا از طریق کانال واتساپ شرکت نام محصول به همراه میزان نیاز خود را ارسال تا در کمترین زمان پاسخ استعلام خود را دریافت نمائید.

کاربرد های آمونیوم اگزالات

کاربرد های آمونیوم اگزالات که به عنوان یک جزء ترکیبی به تولید ترکیبات صیقل دهنده ی فلزی و مواد منفجره استفاده می شود . از آن هم چنین در قلع زدایی الکتریکی آهن و برای رنگ های منسوجات استفاده می شود . از آن هم چنین می توان به عنوان یک معرف برای آنالیز کلسیم ، سرب و فلزات خاکی کمیاب استفاده کرد .

مونو هیدرات آمونیوم اگزالات برای کشف و مشخص سازی کلسیم ، سرب ، فلورید و فلزات خاکی کمیاب استفاده می شده است . این ترکیب هم چنین یک معرف بافری کننده و یک متفرق کننده برای مشخص سازی تعامل سطی پلاتلت ها و به منظور بررسی تشکیل مونو آلکیل آمید اگزالات در لنز های انسانی است . مونو هیدرات آمونیوم اگزالات هم چنین به منظور بررسی تاثیر سمیت حاد بر روی گوسفند ها استفاده شده و یقینا دارای کاربرد های بسیار زیادی است .

کاربرد دی آمونیوم اگزالات

خطرات آمونیوم اگزالات کاربرد های آمونیوم اگزالات

خطر آتش زایی

خطرات ویژه ی محصولات اشتعالی : اکسید های سمی نیتروژن ممکن است باعث شکل گیری آتش شوند ( USCG , 1999 ) .

خطر برای سلامت انسان

خوردن یا استنشاق بیش از حد غبار باعث سمیت سیستمی می شود ، علایم محتمل آن شامل درد در گلو ، مری و معده ، سفید شدن غشای مخاطی ، استفراغ ، نبض ضعیف ، مشکلات قلبی عروقی و علائم مربوط به سیستم عصبی و عضلانی می شود . تماس با چشم ها باعث خارش و آزردگی آن ها می شود . تماس با پوست باعث آزردگی و سوختگی شدید می شود .

شناسنامه ی واکنش پذیری

آمونیوم اگزالات می تواند به عنوان یک عامل کاهنده در واکنش هایی که دی اکسید کربن به وجود می آورند ، عمل کند . در عرض چند ثانیه با محلول  هیپو کلریت سدیم واکنش می دهد .

در بازار فروش مواد شیمیایی آزمایشگاهی آمونیوم اگزالات مرک کد 822257 و کد 100136 و کد 102401 از کمپانی merck آلمان و نیز آمونیوم اگزالات سیگما آلدریچ با کد CAS Number 65-85-0 موجودند.

آمونیوم اگزالات به عنوان یک جزء ترکیبی به تولید ترکیبات صیقل دهنده ی فلزی و مواد منفجره استفاده می شود . از آن هم چنین در قلع زدایی الکتریکی آهن و برای رنگ های منسوجات استفاده می شود . از آن هم چنین می توان به عنوان یک معرف برای آنالیز کلسیم ، سرب و فلزات خاکی کمیاب استفاده کرد .

قیمت آمونیوم اگزالات

جهت محصولات بیشتر واستعلام سریع قیمت  آمونیوم اگزالات میتوانید از طریق کانال واتساپ شرکت با ارسال نام ماده و مقدار نیاز در کمترین زمان پاسخ استعلام خود را دریافت نمائید.

 

راههای ارتباطی :
021-66895887 (ساعات تماس:8:30 الی 19)
واتساپ:09122885447  (ساعات تماس 24ساعت)

LiveZilla Live Chat Software
تماس با ما
تماس تلفنی

شماره تماس

09122885447

تلفن ثابت

شماره تماس

02166895887

اطلاعات
اطلاعات
بازگشت