ساعات کار از ساعت 9 صبح تا 18 بعد از ظهر - پشتيباني فروش -02166895887-09122885447
tel

محیط کشت BPLS آگار کد مرک 110747

دسته بندی
تماس / Contact
  • تلفن : 66985887-021
  • واتس آپ _ تلگرام 09122885447
  • ایمیل : info@shimikohan.ir
فروش نیکوتین مرک آلمان

محیط کشت BPLS آگار کد مرک 110747

90 / 100

بهره‌وری و کیفیت در کشاورزی اموری است که هر کشاورز و کارآفرین در این حوزه به دنبال آن می‌باشد. در دنیای کنونی، تکنولوژی‌های پیشرفته‌ای به کشاورزان ارائه می‌شود تا در محیط کشاورزی خود به بهترین شکل ممکن بهره‌وری داشته باشند. یکی از این تکنولوژی‌ها، محیط کشت BPLS آگار کد مرک 110747 است که به عنوان یکی از راهکارهای پیشرفته در این حوزه مطرح شده است.

شرکت شیمی کهن جامع ترین و بزرگترین کمپانی فروش مواد شیمیایی در این مقاله شما را با یکی از محصولات محیط کشت به نام محیط کشت BPLS آگار کد مرک 110747 آشنا می کند. محیط کشت (Growth medium) یا محیط رشد یک محیط جامد، مایع یا نیمه جامد است که برای حمایت از رشد جمعیت میکروارگانیسم ها یا سلول ها تهیه شده است. محیط کشت براساس نیاز میکروارگانیسم ها حاوی مواد مغذی مختلفی است تا رشد آنها را تسهیل کند.

شرکت شیمی کهن، نمایندگی مواد شیمیایی سیگماآلدریچ در ایران  می باشد. این مجموعه کلیه محصولات و مواد شیمیایی آزمایشگاهی را از جمله محصولات  مرک merck ،  و سیگماآلدریچ ، و کلیه محصولات آزمایشگاهی و صنعتی  را به مشتریان  ارائه می دهد.

محیط کشت BPLS آگار کد مرک 110747

محیط کشت BPLS آگار کد مرک 110747(GranuCult® BPLS آگار اصلاح شده) حاوی سبز درخشان است که از رشد فلور میکروبی گرم مثبت همراه، سالمونلا تیفی و شیگلا جلوگیری می کند. با این حال، غلظت کمتر سبز درخشان در آگار اصلاح‌شده BPLS، دیگر گونه‌های سالمونلا را به شدت مهار نمی‌کند.

محیط حاوی لاکتوز و ساکارز است. تغییر رنگ (قرمز به زرد) در نشانگر pH فنل قرمز نشان دهنده تجزیه لاکتوز به اسید است. سالمونلاها لاکتوز یا ساکارز را تخمیر نمی‌کنند و به صورت کلنی‌های قرمز رنگی ظاهر می‌شوند که توسط یک ناحیه قرمز روشن احاطه شده‌اند. علاوه بر این، بر خلاف BPL آگار، ساکارز در محیط اجازه می دهد تا میکروارگانیسم های همراه، لاکتوز مثبت یا لاکتوز منفی، اما ساکارز مثبت را شناسایی کنید.

محیط کشت BPLS آگار، یک فناوری نوین در زمینه کشاورزی است که به کشاورزان این امکان را می‌دهد تا با استفاده از سیستم‌های پیشرفته، در محیطی کنترل شده و بهینه، محصولات خود را کشت و پرورش دهند. این فناوری با استفاده از ترکیبی از بیوپلیمرها، پلی‌یورتانها و لیگنوسلولز، به کشاورزان این امکان را می‌دهد تا با کاهش مصرف آب، افزایش مقدار محصولات خود را تجربه کنند.

محیط کشت BPLS آگار کد مرک 110747

مشخصات محیط کشت BPLS آگار 

شرکت مرک آلمان (Merck) یک شرکت پیشرو در زمینه تولید مواد شیمیایی، محصولات آزمایشگاهی و تجهیزات آزمایشگاهی است. برای مشاهده لیست قیمت محصولات مرک می توانید به وب سایت آنها به آدرس www.merckmillipore.com/FR/fr مراجعه کنید. در این وب سایت می توانید به راحتی محصولات سیگما را بر حسب نام، شماره فهرست، دسته بندی، برند و… جستجو کنید. همچنین، می توانید با مشاهده فهرست محصولات در بخش های مختلف وب سایت، به راحتی به دسته بندی های محصولات مرک دسترسی پیدا کنید.

1.10747

Millipore

GranuCult® BPLS agar, modified

pkg of 500 g, for Salmonella spp.

Synonym(s): Brilliant-green Phenol-red Lactose Sucrose Agar, modified

دو نوع محیط کشت اصلی وجود دارد:

  • یکی از آنها برای کشت سلولی مورد استفاده قرار می گیرد.
  • دیگری برای کشت میکروبیولوژیکی.

برای رشد میکروارگانیسم هایی مانند باکتری یا قارچ استفاده می شود.متداول ترین محیط های رشد برای میکروارگانیسم ها نوترینت براث و پلیت های جامد آگار هستند. محیط های کشت تخصصی گاهی اوقات برای میکروارگانیسم ها یا سلول های خاص مورد نیاز هستند.بعضی از ارگانیسم ها که به عنوان ارگانیسم های مشکل پسند شناخته می شوند.به دلیل نیازهای غذایی پیچیده به محیط های تخصصی احتیاج دارند.به عنوان مثال ویروس ها که انگل های اجباری داخل سلولی هستند و به ترکیباتی برای رشد احتیاج دارند که در سلول های زنده موجود است.

کاربرد محیط کشت BPLS آگار کد مرک 110747

محیط کشت BPLS آگار کد مرک 110747 (اصلاح شده) یک آگار انتخابی مناسب برای جداسازی سالمونلاها (به جز S. typhi) از گوشت، محصولات گوشتی و سایر مواد غذایی است.

محیط کشت، میکروبی، یا محیط کشت، باکتری که عموما به صورت طبیعی یا مصنوعی (دست ساز)ت ولیدمی شود، قادر است تا با فراهم کردن محیطی مغذی، تمام مواد مورد نیاز باکتری را همچون آب، اکسیژن و مواد غذایی را تامین نماید. به همین جهت خون می تواند یکی از مناسب ترین محیط های کشت، برای میکروبها باشد، چرا که علاوه برداشتن شرایط مناسب برای رشد باکتری (همچون اکسیژن وآب) از درجه حرارت وPH مناسب نیز برخوردار است.

  • شرایط لازم جهت رشد و تکثیر باکتری هادر محصولات نمایندگی محیط کشت
  • داشتن تمام مواد مغذی لازم برای رشدو تکثیر باکتری ها.
  • برخورداری ازدمای مناسب (چراکه در صورت بالا بودن درجه حرارت،ممکن است موادشیمیایی ازبین برود).
  • اندازه گیری PH محیط قبل از قرارگیری میکروب درون آن.
  • استفاده و بکار بردن آب مقطر درمحیط کشت.
  • استفاده از ظروف مناسب وتمیز.

برای مشاهده محصول و آنالیز کلیک کنید.

جهت محصولات بیشتر واستعلام سریع قیمت محیط کشت BPLS آگار کد مرک 110747 میتوانید از طریق کانال واتساپ شرکت با ارسال نام ماده و مقدار نیاز در کمترین زمان پاسخ استعلام خود را دریافت نمائید.

محیط کشت BPLS آگار کد مرک 110747

محیط کشت BPLS آگار کد مرک 110747

 خواص محیط کشت BPLS آگار کد مرک 110747

  • فرم: گرانول های متوسط (دهیدراته (DCM))
  • سطح کیفیت: 200
  • بسته بندی: pkg 500 گرم
  • سازنده/نام تجاری: GranuCult®
  • تکنیک): کشت میکروبیولوژیکی: مناسب
  • pH: 6.8-7.0 (37 درجه سانتی گراد، 52 گرم در لیتر در H2O، پس از اتوکلاو)
  • انحلال پذیری: 52 گرم در لیتر
  • چگالی ظاهری: 650 کیلوگرم بر متر مکعب
  • برنامه های کاربردی)
    غذا و نوشیدنی
    میکروبیولوژی
  • دمای ذخیره سازی:15-25 درجه سانتی گراد

مزایای استفاده از محیط کشت BPLS آگار کد مرک 110747

1. افزایش بهره‌وری آبی
استفاده از این محیط کشت منجر به افزایش بهره‌وری آبی می‌شود. فناوری BPLS آگار با بهینه‌سازی مصرف آب و کاهش تبخیر، به کشاورزان این امکان را می‌دهد تا حتی در شرایط کم‌آبی، محصولات با کیفیت تری را برداشت نمایند.

2. کاهش مصرف مواد شیمیایی
استفاده از این فناوری نوین به کاهش مصرف مواد شیمیایی در کشاورزی منجر می‌شود. این محیط کشت با ایجاد یک محیط سالم و تعادل‌یافته، نیاز به استفاده از مواد شیمیایی را به حداقل می‌رساند.

3. افزایش بازده محصولات
با استفاده از BPLS آگار کد مرک 110747، کشاورزان قادر به افزایش بازده محصولات خود هستند. این فناوری با بهینه‌سازی شرایط کشت، بهبود کیفیت محصولات و افزایش مقدار محصولات را فراهم می‌کند.

کاربرد محیط کشت BPLS آگار کد مرک 110747

استفاده در صنعت کشاورزی ایران

محیط کشت BPLS آگار کد مرک 110747 به عنوان یک راهکار پیشرفته و موثر، به سرعت در صنعت کشاورزی ایران جا افتاده است. کشاورزان ایرانی با استفاده از این تکنولوژی، توانسته‌اند بهره‌وری و کیفیت محصولات خود را بهبود بخشند.

نتیجه‌گیری

در پایان، محیط کشت BPLS آگار کد مرک 110747 یک راهکار نوین و موثر در کشاورزی است که به کشاورزان این امکان را می‌دهد تا به بهره‌وری و کیفیت بالاتری در کشاورزی دست یابند. استفاده از این فناوری در صنعت کشاورزی ایران به سرعت گسترش یافته و به کشاورزان این کشور کمک می‌کند تا با چالش‌های امروزه مقابله کرده و به تولید مستدام محصولات بپردازند.

خرید محیط کشت BPLS آگار کد مرک 110747

شرکت شیمی که نمایندگی سیگماآلدریچ در ایران با همکاری کارشناسان مجرب خود در بخش فنی و فروش جهت تامین مواد اولیه پژوهش های تحقیقاتی ماده با کیفیت بالا و قیمت مناسب را فراهم نموده است. شما می توانید جهت خرید محیط کشت BPLS آگار کد مرک 110747 با بخش فروش شرکت شیمی کهن تماس حاصل بفرمایید و پس از دریافت پیش فاکتور و اطمینان حاصل کردن از صحیح بودن شماره CAS نامبر مواد شیمیایی درخواستی اقدام به ثبت سفارش نمایید تحویل کالاهای خریداری شده و زمان تحویل آنها به صورت زیر می باشد.نیکوتین جویس 

ارسال کالاهای موجود در انبار: ۲۴ تا ۴۸ ساعت کاری می باشد.

روش ارسال کالا مشتریان تهران: ارسال توسط پیک

 ارسال مشتریان سایر شهرها

توسط شرکت های حمل و نقل ( تیپاکسپستترمینال )

خرید محیط کشت BPLS آگار کد مرک 110747

قیمت – فروش محیط کشت BPLS آگار کد مرک 110747

شرکت شیمی کهن یکی از بزرگترین وارد کنندگان و فروشندگان مواد شیمیایی آزمایشگاهی بخصوص فروش محیط کشت BPLS آگار کد مرک 110747 می باشد. این شرکت در زمینه واردات محصولات سیگما از تجربه بسیار بالایی برخوردار است. شما می توانید جهت خرید محصولات نمایندگی مرک و تهیه این محصول (اصلی) با بخش فروش شرکت تماس گرفته و با کارشناسان  این شرکت در ارتباط باشید.خرید نیکوتین مایع

همچنین از طریق کانال واتساپ شرکت نام محصول  را به همراه میزان نیاز خود  ارسال  کنید. در کمترین زمان  ممکن پاسخ استعلام خود را دریافت نمائید. امیدواریم بتوانیم با ارائه محصولات اصلی و با بهترین کیفیت شما را برای رسیدن به اهدافتان یاری نمائیم.نیکوتین مایع

جهت محصولات بیشتر در نمایندگی مرک و استعلام سریع قیمت میتوانید ازطریق کانال واتساپ شرکت با ارسال نام ماده و مقدار نیاز درکمترین زمان پاسخ استعلام خود رادریافت نمائید.

راههای ارتباطی :
021-66895887 (ساعات تماس:8:30 الی 19)
واتساپ:09122885447 (ساعات تماس 24ساعت)

LiveZilla Live Chat Software
تماس با ما
تماس تلفنی

شماره تماس

09122885447

تلفن ثابت

شماره تماس

02166895887

اطلاعات
اطلاعات
بازگشت