ساعات کار از ساعت 9 صبح تا 18 بعد از ظهر - پشتيباني فروش -02166895887-09122885447
tel

محیط کشت استاندارد نوترینت براث کد مرک 107882

دسته بندی
تماس / Contact
  • تلفن : 66985887-021
  • واتس آپ _ تلگرام 09122885447
  • ایمیل : info@shimikohan.ir
فروش نیکوتین مرک آلمان

محیط کشت استاندارد نوترینت براث کد مرک 107882

86 / 100

شرکت شیمی کهن عنوان جامع ترین و بزرگترین فروشندگان در فروش مواد شیمیایی از جمله محیط کشت را دارد. این مجموعه در این مقاله شما را با یکی ازمحصولات محیط کشت به نام محیط کشت استاندارد نوترینت براث کد مرک 107882 آشنا می کند.

محیط کشت (Growth medium) یا محیط رشد یک محیط جامد، مایع یا نیمه جامد است که برای حمایت از رشد جمعیت میکروارگانیسم ها یا سلول ها تهیه شده است. محیط کشت براساس نیاز میکروارگانیسم ها حاوی مواد مغذی مختلفی است تا رشد آنها را تسهیل کند.

شرکت شیمی کهن، نمایندگی مواد شیمیایی سیگماآلدریچ در ایران  می باشد. این مجموعه کلیه محصولات و مواد شیمیایی آزمایشگاهی را از جمله محصولات  مرک merck ، و سیگماآلدریچ ، و کلیه محصولات آزمایشگاهی و صنعتی  را به مشتریان  ارائه می دهد.

محیط کشت استاندارد نوترینت براث کد مرک 107882

معرفی محیط کشت:

محیط کشت استاندارد نوترینت براث با کد 107882 از محصولات برتر شرکت مرک است که برای تحقیقات بیولوژیک و سلولی به‌کار می‌رود. این محیط کشت به دلیل خصوصیات شیمیایی و فیزیکی خود، یکی از انتخاب‌های اصلی پژوهشگران در زمینه علوم زیستی است.

محیط کشت استاندارد نوترینت براث کد 107882 از دسته محیط‌های کشت استاندارد شرکت مرک می‌باشد. این محیط کشت به‌طور گسترده در تحقیقات بیولوژیک و سلولی مورد استفاده قرار می‌گیرد. در ادامه به توضیح جامع از این ماده شیمیایی پرداخته خواهد شد.محیط کشت استاندارد نوترینت براث کد مرک 107882

مشخصات محیط کشت استاندارد نوترینت براث کد مرک 107882

شرکت مرک آلمان (Merck) یک شرکت پیشرو در زمینه تولید مواد شیمیایی، محصولات آزمایشگاهی و تجهیزات آزمایشگاهی است. برای مشاهده لیست قیمت محصولات مرک می توانید به وب سایت آنها به آدرس https://www.merckmillipore.com/FR/fr مراجعه کنید. در این وب سایت می توانید به راحتی محصولات سیگما را بر حسب نام، شماره فهرست، دسته بندی، برند و… جستجو کنید. همچنین، می توانید با مشاهده فهرست محصولات در بخش های مختلف وب سایت، به راحتی به دسته بندی های محصولات مرک دسترسی پیدا کنید.

1.07882

Millipore

Standard I nutrient broth

for the cultivation of fastidious bacteria

Synonym(s): Standard nutrient broth

استاندارد نوترینت براث کد مرک 107882

دو نوع محیط کشت اصلی وجود دارد:

  • یکی از آنها برای کشت سلولی مورد استفاده قرار می گیرد.
  • دیگری برای کشت میکروبیولوژیکی

برای رشد میکروارگانیسم هایی مانند باکتری یا قارچ استفاده می شود.متداول ترین محیط های رشد برای میکروارگانیسم ها نوترینت براث و پلیت های جامد آگار هستند.محیط های کشت تخصصی گاهی اوقات برای میکروارگانیسم ها یا سلول های خاص مورد نیاز هستند.بعضی از ارگانیسم ها که به عنوان ارگانیسم های مشکل پسند شناخته می شوند.به دلیل نیازهای غذایی پیچیده به محیط های تخصصی احتیاج دارند.

به عنوان مثال ویروس ها که انگل های اجباری داخل سلولی هستند و به ترکیباتی برای رشد احتیاج دارند که در سلول های زنده موجود است.محیط کشت استاندارد نوترینت براث کد مرک 107882

خواص محیط کشت استاندارد نوترینت براث کد مرک 107882

  • فرم: گرانول های متوسط (دهیدراته (DCM))
  • سازنده/نام تجاری: GranuCult®
  • تکنیک): کشت میکروبیولوژیکی: مناسب
  • pH: 7.5 (37 درجه سانتیگراد، 25 گرم در لیتر در H2O، پس از اتوکلاو)
  • انحلال پذیری: 25 گرم در لیتر
  • چگالی ظاهری: 720 کیلوگرم بر متر مکعب
  • برنامه های کاربردی):بالینی: میکروبیولوژی

ویژگی‌های برجسته 

  1. کد 107882 مرک: نماد کیفیت و اعتبار
    • محیط کشت استاندارد نوترینت براث کد مرک 107882 از شرکت مرک بهره‌مند است که یکی از نام‌آورترین شرکت‌های تامین مواد تحقیقاتی جهان است. کد 107882 نماد تضمین کیفیت و دقت در تحقیقات علمی می‌باشد.
  2. ترکیبات غذایی متوازن:
    • حاوی ترکیبات غذایی متناسب برای رشد و تکثیر سلول‌ها، این محیط کشت شرایط ایده‌آلی برای تحقیقات بیولوژیک فراهم می‌کند.محیط کشت استاندارد نوترینت براث کد مرک 107882
  3. تعادل pH:
    • با داشتن تنظیم دقیق pH، محیط کشت استاندارد نوترینت براث شرایط بهینه برای فعالیت‌های سلولی را ایجاد می‌کند.

استفاده‌ها و کاربردها:

  1. تحقیقات سلولی:
    • برای کشت و مطالعه سلول‌های مختلف در تحقیقات سلولی و بیولوژیک.محیط کشت استاندارد نوترینت براث کد مرک 107882
  2. آزمایشات تجدید و تکثیر سلولی:
    • برای آزمایشات مربوط به تکثیر و تجدید سلول‌ها به‌صورت ایمن و دقیق.

 اهمیت و ضرورت استفاده از محیط کشت در فرآیند کشاورزی

  • 1. تحقیقات و توسعه:
    استفاده از محیط کشت در فرآیند کشاورزی اهمیت بالایی در تحقیقات و توسعه دارد. این محیط‌ها به عنوان یک ابزار برتر در تست و توسعه نژادها، بهبود مقاومت گیاهان به آفات و بیماری‌ها، و تعیین نحوه تاثیر عوامل مختلف محیطی بر رشد گیاهان مورد استفاده قرار می‌گیرند.محیط کشت استاندارد نوترینت براث کد مرک 107882
  • 2. پیش‌بینی عملکرد گیاهان:
    استفاده از محیط کشت در فرآیند کشاورزی به کشاورزان این امکان را می‌دهد تا عملکرد گیاهان را به صورت دقیقتر و پیش‌بینی شده‌تر مورد ارزیابی قرار دهند. این اطلاعات مهم برای مدیریت بهینه منابع، افزایش بهره‌وری، و ارتقاء کیفیت محصولات محسوب می‌شوند.
  • 3. انتخاب گیاهان مقاوم:
    استفاده از محیط کشت استاندارد نوترینت براث کد مرک 107882 در فرآیند کشاورزی به ما این امکان را می‌دهد که گیاهان مقاوم به شرایط مختلف محیطی را شناسایی کرده و انتخاب کنیم. این مقاومت به عوامل نظیر خاک، آب، شوری، و شرایط جوی، موجب افزایش پایداری و تنوع در محصولات می‌شود.
  • 4. مدیریت بیماری‌ها:
    استفاده از محیط کشت استاندارد نوترینت براث کد مرک 107882 در فرآیند کشاورزی به تشخیص و مدیریت بهبود یافته بیماری‌ها کمک می‌کند. تحقیقات در این زمینه امکان پیش‌بینی و پیشگیری از بیماری‌های گیاهی را فراهم می‌کند و این امر به کاهش استفاده از مواد شیمیایی و افزایش پایداری سیستم‌های کشاورزی منجر می‌شود.
  • 5. بهبود کیفیت محصولات:
    استفاده از محیط کشت استاندارد نوترینت براث کد مرک 107882 در فرآیند کشاورزی می‌تواند بهبود کیفیت محصولات را تسریع بخشد. این اطلاعات به کشاورزان امکان می‌دهد تا عوامل مؤثر بر کیفیت محصولات خود را شناسایی کرده و فرآیندهای کشاورزی خود را بهینه کنند.

_اهمیت و ضرورت استفاده از محیط کشت در فرآیند کشاورزی

نتیجه‌گیری:

محیط کشت استاندارد نوترینت براث با کد 107882 مرک، به عنوان یک ابزار برتر در زمینه تحقیقات بیولوژیک و سلولی شناخته می‌شود. این محیط کشت، با استفاده از کد 107882 مرک، تضمین می‌کند که تحقیقات شما با بهترین شرایط ممکن انجام شود.

خرید محیط کشت استاندارد نوترینت براث کد مرک 107882

شرکت شیمی کهن نمایندگی سیگماآلدریچ در ایران با همکاری کارشناسان مجرب خود در بخش فنی و فروش جهت تامین مواد اولیه پژوهش های تحقیقاتی ماده خرید محیط کشت استاندارد نوترینت براث کد مرک 107882 با کیفیت بالا و قیمت مناسب را فراهم نموده است. شما می توانید جهت خرید این ماده با بخش فروش شرکت شیمی کهن تماس حاصل بفرمایید و پس از دریافت پیش فاکتور و اطمینان حاصل کردن از صحیح بودن شماره CAS نامبر مواد شیمیایی درخواستی اقدام به ثبت سفارش نمایید تحویل کالاهای خریداری شده و زمان تحویل آنها به صورت زیر می باشد.نیکوتین جویس 

ارسال کالاهای موجود در انبار: ۲۴ تا ۴۸ ساعت کاری می باشد.

روش ارسال کالا مشتریان تهرانتوسط پیک

 ارسال مشتریان سایر شهرها

توسط شرکت های حمل و نقل ( تیپاکسپستترمینال )

خرید محیط کشت استاندارد نوترینت براث کد مرک 107882

قیمت  فروش محیط کشت استاندارد نوترینت براث کد مرک 107882

شرکت شیمی کهن یکی از بزرگترین وارد کنندگان و فروشندگان مواد شیمیایی آزمایشگاهی بخصوص فروش محیط کشت استاندارد نوترینت براث کد مرک 107882 می باشد. این شرکت در زمینه واردات محصولات سیگما از تجربه بسیار بالایی برخوردار است. شما می توانید جهت خرید محصولات نمایندگی مرک آلمان و تهیه این محصول (اصلی) با بخش فروش شرکت تماس گرفته و با کارشناسان  این شرکت در ارتباط باشید.خرید نیکوتین مایع

همچنین از طریق کانال واتساپ شرکت نام محصول  را به همراه میزان نیاز خود  ارسال  کنید. در کمترین زمان  ممکن پاسخ استعلام خود را دریافت نمائید. امیدواریم بتوانیم با ارائه محصولات اصلی و با بهترین کیفیت شما را برای رسیدن به اهدافتان یاری نمائیم.نیکوتین مایع

جهت محصولات بیشتر در نمایندگی مرک و استعلام سریع قیمت میتوانید ازطریق کانال واتساپ شرکت با ارسال نام ماده و مقدار نیاز درکمترین زمان پاسخ استعلام خود رادریافت نمائید.

راههای ارتباطی :
021-66895887(ساعات تماس:8:30 الی 19)
واتساپ:09122885447 (ساعات تماس 24ساعت)

LiveZilla Live Chat Software
تماس با ما
تماس تلفنی

شماره تماس

09122885447

تلفن ثابت

شماره تماس

02166895887

اطلاعات
اطلاعات
بازگشت