ساعات کار از ساعت 9 صبح تا 18 بعد از ظهر - پشتيباني فروش -02166895887-09122885447
tel

سدیم کلرید کد مرک 106404

دسته بندی
تماس / Contact
  • تلفن : 66985887-021
  • واتس آپ _ تلگرام 09122885447
  • ایمیل : info@shimikohan.ir
فروش نیکوتین مرک آلمان

سدیم کلرید کد مرک 106404

90 / 100

سدیم کلرید کد مرک 106404 یکی از فرآیندهای اصلی تولید نمک تبخیر آب دریا می باشد که در بعضی از کشورها مانند هند مورد استفاده قرار می گیرد. بلورهای بدست آمده معمولا دارای ناخالصی هایی همچون سولفات کلسیم، سولفات سدیم و غیره می باشد. کریستال های خالص با استفاده از حل کردن نمک در مقدار کمی آب و سپس فیلتراسیون محلول به دست می آید.

سدیم کلرید وقتی که اتم سدیم در تعامل با اتم کلر قرار می گیرد تشکیل می شود. این اتفاق زمانی می افتد که اتم سدیم یک الکترون به اتم کلر بدهد که باعث می شود سدیم مقداری مثبت و کلر مقداری منفی شود. همانطور که می دانیم بارهای مخالف، جذب همدیگر می شوند، بنابراین یون های سدیم جذب یون های کلراید می شوند و پیوند یونی بین آنها ایجاد می شود که نتیجه آن کریستال های نمکی است که خواص آن متفاوت از عناصر اصلی (کلراید و سدیم) است.

سدیم کلرید کد مرک 106404

سدیم کلرید کد مرک 106404 که همان نمک خوراکی، یک نمک یونی می باشد که در آن یون های سدیم و کلراید با نسب 1:1 وجود دارند. معمولا به این ماده نمک خوراکی، نمک معمولی و هالیت (سنگ معدن نمک معمولی) گفته می شود. این نمک عمدتا مسئول شوری آب دریا و همچنین مایع بیرون سلولی است که در بسیاری از ارگانیسم های چند سلولی موجود است.  در بسیاری از فرآیندهای صنعتی و خانگی کاربرد دارد. آب دریا اصلی ترین منبع این نمک است . فرمول شیمیایی سدیم کلریدNaCl است که می تواند آنرا به صورت خالص از هالیت معدنی به دست آورد.

شرکت شیمی کهن، نمایندگی مواد شیمیایی سیگماآلدریچ در ایران  می باشد. این مجموعه کلیه محصولات و مواد شیمیایی آزمایشگاهی را از جمله محصولات  مرک merck ، و سیگماآلدریچ ، و کلیه محصولات آزمایشگاهی و صنعتی  را به مشتریان  ارائه می دهد.

مشخصات سدیم کلرید کد مرک 106404

شرکت سیگما آلدریچ (Sigma) یک شرکت پیشرو در زمینه تولید مواد شیمیایی، محصولات آزمایشگاهی و تجهیزات آزمایشگاهی است. برای مشاهده لیست قیمت محصولات سیگما می توانید به وب سایت آنها به آدرس https://www.sigmaaldrich.com/ مراجعه کنید. در این وب سایت می توانید به راحتی محصولات سیگما را بر حسب نام، شماره فهرست، دسته بندی، برند و… جستجو کنید. همچنین، می توانید با مشاهده فهرست محصولات در بخش های مختلف وب سایت، به راحتی به دسته بندی های محصولات سیگما دسترسی پیدا کنید.

1.06404
Supelco

Sodium chloride

for analysis EMSURE® ACS,ISO,Reag. Ph Eur
Synonym(s):Halite, NaCl
Linear Formula:NaCl
CAS Number:7647-14-5
Molecular Weight:58.44
Beilstein:3534976
MDL number:MFCD00003477
EC Index Number:231-598-3

سدیم کلرید کد مرک 106404

خواص سدیم کلرید کد مرک 106404

در این بخش به تعدادی از خواص این ماده اشاره شده

  • کریستال های سفید رنگ هستند که بو ندارند اما طعم و مزه دارند.
  • در آب به راحتی حل می شود و در مایعات دیگر تا حدی محلول یا نا محلول است.
  • سدیم کلرید کد مرک 106404 در حالت محلول در آب به دلیل وجود یون های متحرک رسانای مناسبی برای جریان الکتریسیته است.
  • نقطه ذوب آن 801 درجه سانتی گراد و نقطه جوش آن 1413 درجه سانتیگراد می باشد.
  • ساختار مولکولی NaCl در شکل زیر نشان داده شده است.

کاربردهای سدیم کلرید کد مرک 106404

  • سدیم کلرید به عنوان ماده اولیه در صنعت تولید مواد شیمیایی مختلف مانند کربنات سدیم، سدیم هیدروژن کربنات و … استفاده می شود.
  • این نمک در تولید شیشه کاربرد دارد.
  • در کشورهای سدسیر برای جلوگیری از یخ زدن جاده ها، پل ها و معابر و غیره مورد استفاده قرار می گیرد.
  • این ماده به طور گسترده ای به عنوان نگهدارنده مواد غذایی و طعم دهنده در صنعت مواد غذایی مورد استفاده می باشد.

سرم سدیم کلرید 9/. درصد

تزریق محلول کلرید سدیم 9/. درصد برای جبران کمبود آب و نمک بدن مورد استفاده قرار می گیرد. این دارو همجنین امکان دارد با سایر داروهای تجویز شده دیگر مخلوط شود و از طریق ورید تزریق شود. همچنین این ماده می تواند به عنوان یک راه حل برای استریل نمودن مورد استفاده قرار بگیرد. پزشک معالج حتما باید در سدیم کلرید کد مرک 106404 مورد استفاده را مشخص نماید. اگر می خواهید این محلول را با داروهای دیگری مخلوط کنید، با پزشک یا داروساز خود بپرسید که آیا مناسب است آن را با داروی دیگر مخلوط کرد یا خیر.

اگر به این ماده آلرژی دارید یا مقدار سدیم خون شما بالا است نباید از آن استفاده نمود. برای این که اطمینان حاصل کنید که می توانید از سدیم کلرید استفاده کنید، در صورت وجود هر یک از شرایط زیر به پزشک خود اطلاع دهید:

  • فشار خون بالا
  • نارسایی قلبی
  • بیماری کلیوی
  • نارسایی های کبدی(به ویژه سیروز)
  • آب آوردن ریه (که به آنپلورال افیوژن نیز گفته می شود)
  • آب آوردگی (به خصوص در مچ پا یا پا)
  • اگر باردار هستید و فشار خون یا آب آوردگی دارید
  • در صورتی که شما به بعضی از غذاها و داروها آلرژی دارید
  • اگر رژی غذایی با مقدار نمک کم دارید

0

قرص سدیم کلرید کد مرک 106404

از این دارو برای بهبود سطح سدیم بدن مورد استفاده قرار می گیرد. هرچند که بسیار نادر است اما ممکن است برخی افراد هنگام مصرف این دارو عوارض جانبی بسیار بد یا حتی کشنده داشته باشند. در صورت داشتن هر یک از علائم زیر که ممکن است مربوط به یک عارضه جانبی بسیار بد باشد، فورا به پزشک خود اطلاع دهید:

  • علائم واکنش آلرژیک مانند راش (یک نوع عارضه پوستی)، کهیر، خارش، قرمزی پوست، تورم تاول زدگی، خس حس سینه، سفتی در قفسه سینه و گلو، سختی در تنفس یا خوردن، تورم دهان، صورت، لب، زبان یا گلو.
  • اختلالی مانند تغییرات خلقی، سردرگمی، درد عضلانی یا ضعف، ضربان قلب، تشنج و …
  • از محلول آبی سدیم کلرید در فرآیند برقکافت سدیم هیدروکسید تولید می شود.
  • نمک طعام به دلیل طعم دهندگی و خوش طعم کنندگی، خاصیت ضد عفونی کنندگی و نگهداری و یا برخی خواص تکنولوژی دیگر به غذاها افزوده می شود.
  • سدیم کلرید یک ماده محلول در آب است.

خرید سدیم کلرید کد مرک 106404

شرکت شیمی کهن نمایندگی سیگماآلدریچ در ایران با همکاری کارشناسان مجرب خود در بخش فنی و فروش جهت تامین مواد اولیه پژوهش های تحقیقاتی ماده خرید سدیم کلرید کد مرک 106404 با کیفیت بالا و قیمت مناسب را فراهم نموده است. شما می توانید جهت خرید این ماده با بخش فروش شرکت شیمی کهن تماس حاصل بفرمایید و پس از دریافت پیش فاکتور و اطمینان حاصل کردن از صحیح بودن شماره CAS نامبر مواد شیمیایی درخواستی اقدام به ثبت سفارش نمایید تحویل کالاهای خریداری شده و زمان تحویل آنها به صورت زیر می باشد.نیکوتین جویس 

ارسال کالاهای موجود در انبار: ۲۴ تا ۴۸ ساعت کاری می باشد.

روش ارسال کالا مشتریان تهرانتوسط پیک

 ارسال مشتریان سایر شهرها

توسط شرکت های حمل و نقل ( تیپاکسپستترمینال )

سدیم کلرید کد مرک 106404

قیمت  فروش سدیم کلرید کد مرک 106404

شرکت شیمی کهن یکی از بزرگترین وارد کنندگان و فروشندگان مواد شیمیایی آزمایشگاهی بخصوص فروش سدیم کلرید کد مرک 106404 می باشد. این شرکت در زمینه واردات محصولات سیگما از تجربه بسیار بالایی برخوردار است. شما می توانید جهت خرید محصولات نمایندگی مرک آلمان و تهیه این محصول (اصلی) با بخش فروش شرکت تماس گرفته و با کارشناسان  این شرکت در ارتباط باشید.خرید نیکوتین مایع

همچنین از طریق کانال واتساپ شرکت نام محصول  را به همراه میزان نیاز خود  ارسال  کنید. در کمترین زمان  ممکن پاسخ استعلام خود را دریافت نمائید. امیدواریم بتوانیم با ارائه محصولات اصلی و با بهترین کیفیت شما را برای رسیدن به اهدافتان یاری نمائیم.نیکوتین مایع

جهت محصولات بیشتر در نمایندگی مرک و استعلام سریع قیمت میتوانید ازطریق کانال واتساپ شرکت با ارسال نام ماده و مقدار نیاز درکمترین زمان پاسخ استعلام خود رادریافت نمائید.

راههای ارتباطی :
021-66895887(ساعات تماس:8:30 الی 19)
واتساپ:09122885447 (ساعات تماس 24ساعت)

LiveZilla Live Chat Software
تماس با ما
تماس تلفنی

شماره تماس

09122885447

تلفن ثابت

شماره تماس

02166895887

اطلاعات
اطلاعات
بازگشت