ساعات کار از ساعت 9 صبح تا 18 بعد از ظهر - پشتيباني فروش -02166895887-09122885447
tel

آلومینا به عنوان یک کاتالیزور

دسته بندی
تماس / Contact
  • تلفن : 66985887-021
  • واتس آپ _ تلگرام 09122885447
  • ایمیل : info@shimikohan.ir
فروش نیکوتین مرک آلمان

آلومینا به عنوان یک کاتالیزور

75 / 100

آلومینا به عنوان یک کاتالیزور است که در این مقاله قصد داریم توضیحی در مورد آن در اختیار شما عزیزان قرار دهیم.  شرکت شیمی کهن یکی از مراکز  فعال در زمینه فروش مواد شیمیایی، آماده ارائه خدمات در حوزه  نمایندگی فروش مواد شیمیایی مرک آلمان و…  با کیفیت عالی، و قیمت مناسب به مشتریان است. این محصول ساخت شرکت مرک آلمان بوده و شرکت شیمی کهن به عنوان نمایندگی فروش مواد شیمیایی مرک در ایران محصولات زیادی را  عرضه می کند.  اطلاعات محصول به شرح زیر است و جهت آگاهی از قیمت و خرید محصولات مرک آلمان می توانید ابتدای همین صفحه را ملاحظه فرمایید.

نمایندگی مرک آلمان تقریبا در تمام عمر خود (غیراز دو دهه اخیر ) شرکت خصوصی بوده است. در سال 1995 تشکیلات قانونی شرکت از سهامی خاص به سهامی عام تبدیل شد که البته هنوز هم 70 درصد سهام شرکت متعلق به خانواده مرک است.

شرکت شیمی کهن نمایندگی مواد شیمیایی در ایران را دارد. شما عزیزان جهت خرید و استعلام می توانید در صفحه فروشگاه محصولات را مشاهده و درخواست خود را به شماره های درج شده در وب سایت ارسال نمائید.

 

آلومینا به عنوان یک کاتالیزور

اکسید آلومینیوم واکنشهای مفید مختلف صنعتی را کاتالیز می کند. یکی از عمده ترین کاربردها و موارد مصرف اکسید آلومینیوم یا آلومینا به عنوان کاتالیزور در فرآیند کلاوس برای تبدیل گازهای زائد سولفید هیدروژن به عنصر گوگرد در پالایشگاه ها است. همچنین از اکسید آلومینیوم برای دهیتراته کردن الکلها به آلکنها استفاده میشود. اکسید آلومینیوم به عنوان یک پشتیبان کاتالیزور برای بسیاری از کاتالیزورهای صنعتی مانند موارد استفاده شده در هیدروژناز و برخی از پلیمریزاسیون های زیگلر-ناتا استفاده می شود.

آلومینا به عنوان یک کاتالیزور

به کارگیری آلومینا در کاتالیزور

آلومینا همچنین دارای کاربردهایی در فرآیندهای جذب و به عنوان ماده غیرکاتالیزور در فرآیندهای کاتالیزوری – اتصال دهنده یا ماتریس فعال – می باشد. این کاربرد آلومینا به عنوان یک جزء مجزا در ترکیب کاتالیزوری که بستر متحرک فرآیند FCC را تشکیل می دهد، تحقق می یابد. در این فرآیند، جزء فعال کاتالیزوی یک زئولیت نوع فاجازیت (faujasites) است که معمولاً یک زئولیت earth-Y یا MgHY کمیاب است. با این وجود، مخلوط پودرهای مورد استفاده در راکتورهای FCC شامل چندین مولفه دیگر به عنوان کوکاتالیزور، اتصال دهنده و ماتریس فعال است.

آلومینا هایی با مساحت سطح بالا یا پیش سازهای آنها مانند بوهمت ها به کاتالیزورها اضافه می شوند تا به عنوان جاذب نیکل عمل کنند. مواد اصلی این فرآیند معمولاً حاوی ترکیبات پورفیرین نیکل است که رسوب می کند. پس از آن یونهای نیکل به فلز تبدیل می شوند؛ بنابراین، یک کاتالیزور با فعالیت دهیدروژناسیون ناخواسته ایجاد می شود.

پورفیرین های نیکل تمایل دارند ترجیحاً با سطح آلومینا واکنش نشان دهند، جایی که در حالت دو ظرفیتی تا حدی تثبیت می شوند و از این رو، مقدار نیکل فلزی تولید شده بر روی کاتالیزور کاهش می یابد. برای کسب اطلاعات بیشتر با تیم کارشناسی سایت فروش مواد شیمیایی شیمی کهن همراه باشید.

ساختار آلومینا در تهیه کاتالیزور

آلومیناها همچنین در تهیه کاتالیزورهای ساختاری نقش مهمی دارند. آنها می توانند در یا جزء تشکیل دهنده پشتیبان کاتالیزورهای ساختارمند باشند. آلومیناها را می توان به عنوان روکش ضدآب به شکل یک لایه با مساحت سطح بالا باعث شکل و فرم مناسب چارچوب هندسی برای پشتیبانی و پراکندگی فاز فعال کاتالیزوی میشود، مورد استفاده قرار داد یا می توان آنها را به عنوان پرایمر (آستر یا روکش اولیه)، لایه میانی بین تقویت کننده شکل و ساختار هندسی و روکشی که به عنوان چسب بین این دو لایه عمل می کند، استفاده کرد. خرید آلومینا یا اکسید آلومینیوم را با مراجعه به سایت فروش مواد شیمیایی شیمی کهن استارت بزنید.

 

شرکت شیمی کهن ،نمایندگی مواد شیمیای مرک در ایران می باشد این شرکت ارائه دهنده خدمات به مشتریان عزیز می باشد. کلیه محصولات مواد شیمیایی آزمایشگاهی از جمله مواد مرک، سیگماآلدریچ و کلیه محصولات آزمایشگاهی را به مشتریان ایرانی ارائه می دهد.

 

 

آلومینا به عنوان یک کاتالیزور

اکسید آلومینیوم به عنوان یک کاتالیزور

نشان داده شده است که آلومینای فاقد قالب بندی زئولیت به طور ویژه یک کاتالیزور موثر برای شروع رادیکال است. آلومینای فاقد قالب بندی زئولیت در حالی تشکیل می شود که آلومینای دارای قالب بندی زئولیت از قالب زئولیت مشتق می شود. بنابراین، مقدار آلومینای فاقد قالب بندی زئولیت به آنچه در قالب زئولیت وجود دارد، محدود می شود. با افزودن یک فاز مصنوعی آلومینای فاقد قالب بندی زئولیت به زئولیت، می توان این محدودیت را برطرف کرد.

مشخص شده است که افزودن ۱۰ الی ۱۵ درصد از وزن آلومینا به فاجازیت های مختلف با رسوب بخار از استیل استات آلومینیوم منجر به افزایش چشمگیر فعالیت کاتالیزورهای فعال می شود. آلومیناها همچنین پیش ماده آلومیناهای فلوراید و کلرید هستند که در اثر هالوژناسیون در محل (در راکتور کاتالیزوری) و همچنین برای آلومیناهای سیلیکاته، آلومیناهای دارای بور و سایر آلومیناهای اصلاح شده که در خارج از محل توسط واکنش های شیمیایی تولید می شوند.

نمایندگی فروش مواد شیمیایی مرک آلمان

شرکت شیمی کهن یکی از بزرگترین وارد کنندگان و فروشندگان مواد شیمیایی آزمایشگاهی بخصوص محصولات نمایندگی مرک آلمان از جمله فروش مواد مرک آلمان است. این شرکت در زمینه واردات این محصولات از تجربه بسیار بالایی برخوردار است. برای دریافت محصولات بیشتر و استعلام سریع قیمت فروش محصولات مرک آلمان میتوانید از طریق کانال واتساپ شرکت با ارسال نام ماده و مقدار نیاز در کمترین زمان پاسخ استعلام خود را دریافت نمائید.

جهت محصولات بیشتر واستعلام سریع قیمت از نمایندگی فروش مواد شیمیایی در تهران مطلع شوید  میتوانید از طریق کانال واتساپ شرکت با ارسال نام ماده و مقدار نیاز در کمترین زمان پاسخ استعلام خود را دریافت نمائید.

راههای ارتباطی :
021-66895887 (ساعات تماس:8:30 الی 19)
واتساپ:09122885447  (ساعات تماس 24ساعت)

 

 

LiveZilla Live Chat Software
تماس با ما
تماس تلفنی

شماره تماس

09122885447

تلفن ثابت

شماره تماس

02166895887

اطلاعات
اطلاعات
بازگشت