ساعات کار از ساعت 9 صبح تا 18 بعد از ظهر - پشتيباني فروش -02166895887-09122885447
tel

نمایندگی سیگما آلدریج در ایران

دسته بندی
تماس / Contact
  • تلفن : 66985887-021
  • واتس آپ _ تلگرام 09122885447
  • ایمیل : info@shimikohan.ir
فروش نیکوتین مرک آلمان

نمایندگی سیگما آلدریج در ایران

85 / 100

نمایندگی سیگما آلدریج در ایران – سیگما آلدریچ یکی از شرکت های پیشرو در تکنولوژی و علوم است که در زمینه تولید و ارائه محصولات بیوشیمی، محصولات ارگانیک، کیت تحقیقاتی و خدماتی که برای تحقیقات علمی لازم است، فعالیت می کند.

سیگما آلدریچ به بیش از ۱.۳ میلیون مشتری محصولات خود را ارائه می دهد. این شرکت در ۳۵ کشور دنیا حدود ۹۰۰۰ کارمند دارد تا بتواند خدمات خود را به بهترین نحو ارائه دهد.نمایندگی سیگما آلدریج در ایران

این مجموعه بزرگ متعهد است که موفقیت مشتریان خود را در راه اختراعات و نو آوری هایشان سرعت دهد. این شرکت در سال ۱۹۷۵ با ادغام شرکت شیمیایی سیگما و شرکت شیمی صنعتی آلدریچ به وجود آمد. آلدریچ در سنت لوئیس اداره می شود و در حدود ۴۰ کشور مختلف در دنیا فعالیت دارد.

شرکت شیمی کهن، نمایندگی مواد شیمیایی سیگماآلدریچ در ایران می باشد این شرکت ارائه دهنده خدمات به مشتریان عزیز می باشد. کلیه محصولات مواد شیمیایی آزمایشگاهی از جمله مواد مرک، و سیگماآلدریچ و کلیه محصولات آزمایشگاهی را به مشتریان ایرانی ارائه می دهد.

نمایندگی سیگما آلدریج در ایران

نمایندگی سیگما آلدریج در ایران – در سپتامبر ۲۰۱۴، شرکت مرک آلمان اعلام کرد که شرکت سیگما آلدریچ را به مبلغ ۱۷ میلیارد دلار خریداری خواهد کرد. این فرایند خرید در ماه نوامبر سال ۲۰۱۵ تکمیل شد و سیگما آلدریچ به یکی از شرکت های زیرمجموعه مرک آلمان تبدیل شد.نمایندگی سیگما آلدریج در ایران

این شرکت در حال حاضر بخشی از کسب و کار و تجارت علمی و بیولوژیک شرکت مرک است و پس از ادغام با شرکت میلیپور که قبلا توسط مرک خریداری شده بود، به عنوان میلیپورسیگما کار می کند.نمایندگی سیگما آلدریج در ایران

در سال ۱۹۷۵ با ادغام دو “شرکت شیمیایی سیگما” در ایالت سنت لوئیس و “شرکت شیمیایی آلدریچ” در ایالت میلواکی که هر دو از شرکت های متخصص در زمینه تولید مواد شیمیایی در آمریکا بودند، تشکیل شد.

این شرکت طی دهه های ۱۹۸۰ و ۱۹۹۰ رشد چشمگیری داشته است. درامد سیگما در سال ۲۰۱۴ به مبلغ ۲.۷بیلیون دلار رسیده است.نمایندگی سیگما آلدریج در ایران

شرکت کنونی از برند های زیر و ادغام آن ها با یکدیگر تشکیل می شود:

آلدریچ: تولید کننده مواد شیمیایی، بلوک های ساختمانی، معرف ها، مواد پیشرفته و ایزوتوپ هاست.

سیگما: سیگما تامین کننده و تولید کننده اصلی بیوشیمیایی شرکت است.نمایندگی سیگما آلدریج در ایران

از جمله تولیدات آن انواع آنتی بیوتیک ها، بافر ها، کربوهیدرات ها، آنزیم ها، ابزار پزشکی قانونی، هماتولوژی و بافت شناسی، نوکلئوتید ها، پروتئین ها، پپتیدها، اسیدهای آمینه و مشتقات آنها می باشد.

  • سیگما RBI: این شرکت محصولات بیولوژیکی را در زمینه (cell signaling) و علوم اعصاب تولید می کند.
  • ISOTEC: شرکت ISOTEC محصولات با برچسب ایزوتوپیک تولید می کند.
  • Riedel-de Haën: محصولات تولید شده توسط این شرکت شامل واکنش ها و استانداردها می باشد.
  • Supelco یکی از شرکت های زیر مجموعه است که محصولات کروماتوگرافی را در این مجموعه تولید می کند.
  • Sigma-Aldrich Fine Chemicals: شرکت SAFC متخصص در زمنیه تولید مواد خام برای محصولات کشت سلولی است.

آمار و ارقام جالب در مورد شرکت نمایندگی سیگما آلدریج در ایران

با تولید بالغ بر ۵۰۰۰۰ محصول، یک غول در دنیای تولید مواد شیمیایی محسوب می شود.

نمایندگی سیگما آلدریج در ایران

 

شرکت آلدریچ ( ALDRICH ) : این شرکت یک تامین کننده در بازار تحقیق و مواد شیمیایی با کیفیت به شمار می آید.
آلدریچ مواد شیمیایی آلی و غیرآلی ، بلوک های سازنده ، معرف ها ، مواد پیشرفته و ایزوتوپ های پایدار را برای سنتز شیمیایی ، شیمی دارویی و علوم مواد را بسیار انبوه و بزرگ تولید میکند. کاتالوگ مواد شیمیایی آلدریچ ، یا همان “کاتالوگ و کتابچه راهنمای آلدریچ” به دلیل درج ساختارها ، داده های فیزیکی و منابع ادبی ، اغلب در تمام جهان به عنوان یک کتاب راهنما و مرجع استفاده می شود. از وظایف نمایندگی سیگما آلدریچ در بخشهای مختلف جهان نیز ارائه محصولات آلدریچ نیز هست.

سیگما ( sigma ) : ای شرکت تامین کننده اصلی بیوشیمیایی سیگما آلدریچ به شمار میرود و دارای تولیداتی انبوه در زمینه های مختلف از جمله آنتی بیوتیک ، بافر ، کربوهیدرات ، آنزیم ، ابزار پزشکی قانونی ، خون شناسی و بافت شناسی ، نوکلئوتیدها ، پروتئین ها ، پپتیدها ، اسیدهای آمینه و مشتقات آنها است. از وظایف نماینده سیگما آلدریچ توزیع اینگونه موارد در قسمتهای مختلف جهان میباشد.

Sigma RBI : این بخش محصولات ویژه ای را برای استفاده در زمینه سیگنالینگ سلول و علوم اعصاب تولید و به بخشهای نیازمند این کالاها عرضه می کند . این محصولات شامل : معرف بیوشیمیایی استاندارد به ابزار تحقیقاتی تخصصی، از جمله لیگاند برای گیرنده و کانال های یونی ، مهارکننده های آنزیم ، phosphospecific آنتی بادی ، کلید آنزیم انتقال سیگنال، و روش کیت برای پیام رسانی سلولی میباشند.نمایندگی سیگما آلدریج در ایران

ISOTEC ( بخش ایزو تک ): این بخش شرکت مواردی از جمله : ایزوتوپی محصولات برای برچسب ساختار پروتئین عزم و اراده، سنتز پپتید ، پروتئومیکس ، سوخت و ساز بدن پژوهش، تصویربرداری رزونانس مغناطیسی ، رزونانس مغناطیسی هسته ای ، تست تنفس بسترهای ، کشاورزی ، و همچنین بخشهای گاز مخلوط فراهم سازی می کند.

فلوکا ( Fluka ) :

این بخش مواد شیمیایی و معرف ها را برای تحقیقات تحلیلی، آلی و بیوشیمیایی و صنایع شیمیایی و دارویی را در حجم انبوهی تولید و تهیه میکند.نمایندگی سیگما آلدریج در ایران
Riedel-de Haën ( بخش ریدل دی هین ) : این بخش در سال 1999 وارد مجموعه سیگما-آلدریچ شد و وظیفه تولید معرف ها و استانداردها را برعهده دارد.نمایندگی سیگما آلدریج در ایران

Supelco (ساپلکو ) :

این بخش در واقع شاخه کروماتوگرافی محصولات سیگما آلدریچ به شمار میرود. این شاخه ستون های کروماتوگرافی و ابزارهای مرتبط را برای آزمایشگاه های محیطی ، غذایی و آشامیدنی ، دارویی ، بیوتکنولوژی ، پزشکی و شیمی را تولید و فراهم می کند . از دیگر وظایف این شاخه محصولات آماده سازی نمونه و استانداردهای مرجع شیمیایی است.

Sigma-Aldrich Fine Chemicals (SAFC) :نمایندگی سیگما آلدریج در ایران

این بخش متخصص تولید مواد اولیه محصولات کشت سلولی به شمار میرود . خدمات سفارشی برای مواد اولیه ، تولید مواد فعال دارویی نیز از دیگر وظایف این بخش است .
Sigma Life Science ( بخش سیگما لایف ساینس ): این بخش محصولاتی مانند الیگوهای سفارشی DNA / RNA را ارائه می دهد . پروب های اختصاصی DNA و LNA . siRNA ؛ کتابخانه های پپتیدها و پپتیدهای دارای برچسب ایزوتوپی توسط این قسمت تولید و ارائه میشود. نمایندگی رسمی سیگماآلدریچ در کشورهای مختلف محصولات این قسمت را نیز عرضه میکنند.

آزمایشگاه های مهندسی ژنتیک پیشرفته سیگما(SAGE) :

بخشی در سیگما-آلدریچ است که در زمینه دستکاری ژنتیکی سیستم های in vivo در کاربردهای ویژه تحقیق و توسعه تخصص ویژه دارد.نمایندگی سیگما آلدریج در ایران
این فناوری در سال 2008 برای بررسی فناوری نوکلئاز انگشت روی و کاربرد آن در مدلهای تحقیقاتی بیماری تشکیل شد.

BioReliance ( بیو رلیانس ): این قسمت مهم خدمات آزمایشی و تولیدی را به شرکت های دارویی و بیودارویی ارائه می دهد که چرخه محصول را از اوایل توسعه قبل از بالینی تا تولید مجاز طی می کنند. این شرکت در ژانویه 2012 توسط سیگما آلدریچ خریداری شد.نمایندگی سیگما آلدریج در ایران

برندهای زیر مجموعه  نمایندگی سیگما آلدریج در ایران

شرکت سیگما آلدریچ (Sigma) یک شرکت پیشرو در زمینه تولید مواد شیمیایی، محصولات آزمایشگاهی و تجهیزات آزمایشگاهی است. برای مشاهده لیست قیمت محصولات سیگما می توانید به وب سایت آنها به آدرس https://www.sigmaaldrich.com/ مراجعه کنید. در این وب سایت می توانید به راحتی محصولات سیگما را بر حسب نام، شماره فهرست، دسته بندی، برند و… جستجو کنید. همچنین، می توانید با مشاهده فهرست محصولات در بخش های مختلف وب سایت، به راحتی به دسته بندی های محصولات سیگما دسترسی پیدا کنید.

نمایندگی سیگما آلدریج در ایران

خرید نمایندگی سیگما آلدریج در ایران

شرکت شیمی کهن نمایندگی سیگماآلدریچ در ایران با همکاری کارشناسان مجرب خود در بخش فنی و فروش جهت تامین مواد اولیه پژوهش های تحقیقاتی ماده با کیفیت بالا و قیمت مناسب را فراهم نموده است. شما می توانید جهت خرید موادشیمیایی سیگما آلدریج در ایران با بخش فروش شرکت شیمی کهن تماس حاصل بفرمایید و پس از دریافت پیش فاکتور و اطمینان حاصل کردن از صحیح بودن شماره CAS نامبر مواد شیمیایی درخواستی اقدام به ثبت سفارش نمایید تحویل کالاهای خریداری شده و زمان تحویل آنها به صورت زیر می باشد.

ارسال کالاهای موجود در انبار: ۲۴ تا ۴۸ ساعت کاری می باشد.

روش ارسال کالا مشتریان تهرانتوسط پیک

 ارسال مشتریان سایر شهرها

توسط شرکت های حمل و نقل ( تیپاکسپستترمینال )

قیمت – فروش مواد شیمیایی سیگما آلدریج در ایران

شرکت شیمی کهن یکی از بزرگترین وارد کنندگان و فروشندگان مواد شیمیایی آزمایشگاهی بخصوص فروش مواد شیمیایی سیگما آلدریچ می باشد. این شرکت در زمینه واردات محصولات سیگما از تجربه بسیار بالایی برخوردار است. شما می توانید جهت خرید محصولات نمایندگی مرک آلمان و تهیه این محصول (اصلی) با بخش فروش شرکت تماس گرفته و با کارشناسان  این شرکت در ارتباط باشید.

همچنین از طریق کانال واتساپ شرکت نام محصول  را به همراه میزان نیاز خود  ارسال  کنید. در کمترین زمان  ممکن پاسخ استعلام خود را دریافت نمائید. امیدواریم بتوانیم با ارائه محصولات اصلی و با بهترین کیفیت شما را برای رسیدن به اهدافتان یاری نمائیم.

جهت محصولات بیشتر در نمایندگی مرک و استعلام سریع قیمت مواد شیمیایی سیگما آلدریچ میتوانید ازطریق کانال واتساپ شرکت با ارسال نام ماده و مقدار نیاز درکمترین زمان پاسخ استعلام خود رادریافت نمائید.

راههای ارتباطی :
021-66895887(ساعات تماس:8:30 الی 19)
واتساپ:09122885447 (ساعات تماس 24ساعت)

LiveZilla Live Chat Software
تماس با ما
تماس تلفنی

شماره تماس

09122885447

تلفن ثابت

شماره تماس

02166895887

اطلاعات
اطلاعات
بازگشت