ساعات کار از ساعت 9 صبح تا 18 بعد از ظهر - پشتيباني فروش -02166895887-09122885447
tel

نمایندگی مرک – نمایندگی مرک آلمان

دسته بندی
تماس / Contact
  • تلفن : 66985887-021
  • واتس آپ _ تلگرام 09122885447
  • ایمیل : info@shimikohan.ir
فروش نیکوتین مرک آلمان

نمایندگی مرک – نمایندگی مرک آلمان

شرکت مرک یکی از بزرگترین و معتبرترین شرکت‌های داروسازی و شیمیایی در جهان است که در سال ۱۶۶۸ در آلمان تأسیس شد. این شرکت با داشتن بیش از ۳۰۰ سال سابقه درخشان در ارائه محصولات با کیفیت بالا، در حال حاضر به عنوان یکی از پیشروان صنعت داروسازی و شیمیایی شناخته می‌شود.

سر فصل نوشته

نمایندگی مرک

نمایندگی مرک آلمان در ایران با هدف ارائه محصولات اصلی و با کیفیت این شرکت به بازار ایران، فعالیت خود را آغاز کرده است. این نمایندگی با بهره‌گیری از تیمی مجرب و حرفه‌ای، محصولات متنوعی از جمله مواد شیمیایی، دارویی، تجهیزات آزمایشگاهی و غیره را به مشتریان عرضه می‌کند.

  1. اصالت و کیفیت محصولات: با خرید از نمایندگی مرک آلمان، اطمینان خواهید داشت که محصولات با کیفیت و اصل را دریافت می‌کنید.
  2. تنوع محصولات: نمایندگی مرک آلمان طیف گسترده‌ای از محصولات دارویی و شیمیایی را ارائه می‌دهد که نیازهای مختلف صنایع و آزمایشگاه‌ها را برآورده می‌سازد.
  3. خدمات پس از فروش: نمایندگی مرک آلمان با ارائه خدمات پس از فروش قوی، رضایت کامل مشتریان را تضمین می‌کند.
  4. مشاوره تخصصی: تیم مشاوره نمایندگی مرک آلمان، با داشتن دانش فنی و تخصصی، آماده ارائه راهنمایی‌های لازم برای انتخاب محصولات مناسب به مشتریان است.

تماس با نمایندگی مرک 

برای کسب اطلاعات بیشتر و یا خرید محصولات، می‌توانید با نمایندگی مرک آلمان در ایران تماس بگیرید. تیم پشتیبانی ما آماده پاسخگویی به سوالات شما و ارائه خدمات با کیفیت است.

اطلاعات تماس:

با انتخاب نمایندگی مرک آلمان، کیفیت، اطمینان و خدمات برتر را تجربه کنید. نمایندگی مرک آلمان با توجه به محصولات شیمیایی و آزمایشگاهی، مبلغ دریافتی را نیز به مشتری باز می گرداند. از محصولات شرکت مرک، مواد شیمیایی هستند که در صنایع مختلف کاربردهای بسزایی دارند. با توجه به کاربردهای زیاد و مختلف این مواد شیمیایی در صنعت، نیاز به خریداری از شرکتی معتبر ضروری می باشد. شرکتی که نمایندگی کمپانی مرک را بر عهده دارد، موظف است محصولی اصل و با کیفیت به مشتریان ارائه دهد.نمایندگی مرک – نمایندگی مرک آلمان

 

نمایندگی مرک نمایندگی مرک آلمان

نمایندگی مرک – نمایندگی مرک آلمان 

شرکت شیمی کهن، نمایندگی مرک در ایران ارائه دهنده خدمات به مشتریان عزیز می باشد. که کلیه محصولات مواد شیمیایی ، آزمایشگاهی و کلیه محصولات مرک را به مشتریان ایرانی ارائه می دهد.

نمایندگی مرک – نمایندگی مرک آلمان (Merck)، با توجه به نیازهای جامعه در زمینه استفاده از مواد شیمیایی فعالیت می کند. شرکت مرک آلمان، بزرگترین تولید کننده مواد شیمیایی آزمایشگاهی است که با نام گروه مرک شناخته می شود. این شرکت در سال ۱۶۶۸ تأسیس شد و می توان گفت قدیمی ترین شرکت شیمیایی و دارویی در جهان است. این شرکت در آلمان شروع به فعالیت کرد و دفتر اصلی آن در شهر دارمشتات می باشد.نمایندگی مرک – نمایندگی مرک آلمان

نمایندگی مرک – نمایندگی مرک آلمان، در اروپا، آفریقا، اقیانوسیه، آمریکا و آسیا موجود می باشند. قدمت شرکت مرک به ۳۵۰ سال می رسد و محصولات دارویی، شیمیایی و فرآورده های آزمایشگاهی تولید می کند.امروزه با توجه به فعالیت چشمگیر این شرکت، نام مرک یکی از معتبر ترین مجموعه های فعال تولید مواد شیمیایی است.

شرکت مرک با فروش حدوداً ۳۵ میلیارد دلار از محصولات، در رتبه چهارم شرکت بزرگ از لحاظ دارویی به شمار می رود.شرکت مرک از ابتدا شرکتی خصوصی بوده که در سال ۱۹۹۵ از سهامی خاص به سهامی عام تبدیل شده است.

در حال حاضر ۷۰ درصد سهام شرکت مرک آلمان، مربوط به خاندان مرک می باشد. در حال حاضر شیمی کهن ،نمایندگی مرک – نمایندگی مرک آلمان ، نمایندگی مرک در ایران ارائه دهنده خدمات به مشتریان عزیز می باشد.

زمینه اصلی فعالیت شرکت مرک  شامل موارد زیر می باشد:

تولید مواد شیمیایی
تولید مواد دارویی
داروسازی
علوم زیستی
بیوتکنولوژی
لوازم بهداشتی
لوازم آرایشی
انواع محصولات پلاستیکی
و …

 

نمایندگی-مرک-نمایندگی مرک-آلمان

نمایندگی-مرک-نمایندگی مرک-آلمان

نمایندگی مرک آلمان در ایران

شیمی کهن، نمایندگی مرک نمایندگی مرک آلمان، نمایندگی مرک در ایران امکان و موقعیت خرید محصولات شیمیایی و دارویی را به مشتریان و متقاضیان می دهد.نمایندگی مرک – نمایندگی مرک آلمان

محصولاتی که در نمایندگی ایران هستند، کاملا تضمین شده هستند از جمله شیمی کهن،نمایندگی فروش مواد مرک آلمان، نمایندگی مرک در ایران و هر کدام از مواد، دارای فرم گارانتی می باشند.گارانتی مواد و یا داروهای شیمیایی در مورد عدم پاسخ مواد شیمیایی نسبت به تست های آزمایشگاهی می باشد.در صورتی که این تست ها به خوبی پاسخ ندهند، نمایندگی وظیفه دارد مواد و داروهای شیمیایی را از مشتری بازگیرد.

همچنین از وظایف دیگر نمایندگی مرک آلمان در ایران، پرداخت مبلغ دریافتی از مشتری می باشد.

مرک آلمان نمایندگی های ایران، برای خدمت به مردم جامعه، به تولید و عرضه مواد شیمیایی آزمایشگاهی می پردازند.واکنش کیفیتی که هر یک از نمایندگی ها انجام می دهند، نشان از اعتماد و کیفیت بالای کار نمایندگی ها می باشد.و در ایران شرکت شیمی کهن علاوه بر فروش محصولات شیمیایی صنعتی مواد شیمیایی مورد نیاز در صنعت داروسازی را نیز برای شرکت های دارویی تامین می کند.

همچنین فعالیت های دیگر نمایندگی مرک آلمان، صرف تولید مواد اولیه دارویی، مواد آرایشی و بهداشتی می شود.برخی از نمایندگی ها نیز به تولیدترکیبات الکترولیومسیستم و بلوک های ساختمانی کریستال مایع پرداخته اند.

در ایران نمایندگان زیادی هستند که به تولید و فروش مواد شیمیایی شرکت مرک می پردازند.

شرکت شیمی کهن،نمایندگی مرک آلمان،نمایندگی مرک در ایران ارائه دهنده خدمات به مشتریان عزیز می باشد.

شما می توانید برای بازدید از سایت اصلی مرک آلمان به آدرس www.merckmillipore.com مراجعه کنید.

نمایندگی مرک آلمان در تهران

نمایندگی مرک آلمان در تهران، به عنوان یکی از معتبرترین و شناخته‌شده‌ترین دفاتر رسمی شرکت مرک در ایران، به ارائه خدمات و محصولات با کیفیت این شرکت می‌پردازد. این نمایندگی با هدف تسهیل دسترسی مشتریان ایرانی به محصولات متنوع و پیشرفته مرک، در تهران راه‌اندازی شده است.

خدمات و ویژگی‌های نمایندگی مرک آلمان در تهران

نمایندگی مرک آلمان در تهران، محصولات متنوعی از جمله مواد شیمیایی، دارویی، بیوتکنولوژی و تجهیزات آزمایشگاهی را ارائه می‌دهد. این محصولات با رعایت استانداردهای بین‌المللی و با کیفیت بالا، نیازهای مختلف صنایع، دانشگاه‌ها، پژوهشگاه‌ها و آزمایشگاه‌ها را برآورده می‌کنند.

  1. کیفیت و اصالت محصولات: نمایندگی مرک آلمان در تهران، تضمین می‌کند که تمامی محصولات ارائه شده، اصل و با کیفیت بالا هستند.
  2. تنوع محصولات: این نمایندگی انواع مختلفی از محصولات شیمیایی و دارویی را به مشتریان عرضه می‌کند که شامل مواد اولیه دارویی، مواد شیمیایی تحقیقاتی، محلول‌های استاندارد و غیره است.
  3. خدمات تخصصی: تیم متخصص و حرفه‌ای نمایندگی مرک آلمان در تهران، آماده ارائه مشاوره‌های فنی و تخصصی به مشتریان برای انتخاب بهترین محصولات مطابق با نیازهایشان است.
  4. خدمات پس از فروش: نمایندگی مرک آلمان در تهران با ارائه خدمات پس از فروش کارآمد، از جمله پشتیبانی فنی و تامین قطعات، رضایت کامل مشتریان را تضمین می‌کند.


فعالیت ها

از دیگر کارها و فعالیت هایی که برخی از نمایندگی مرک آلمان انجام می دهند، می توان به موارد زیر اشاره نمود:

  • توسعه ایمونولوژی و انکولوژی
  • تولید مواد شیمایی و دارویی
  • توزیع مواد ابزارهای تحقیقاتی
  • بازاریابی مواد و داروهای آزمایشگاهی
  • تحقیقات علمی و کاربردی
  • ارائه تجزیه و تحلیل ستوکین ها
  • ارائه فاکتورهای رشد
  • ارائه پروتئین های محلول

شرکت مرک، دارای شهرت زیادی در زمینه تولید مواد دارویی و شیمیایی استبه همین جهت ممکن است نمونه های تقلبی مواد شیمایی و دارویی شرکت مرک در بازار موجود باشد.خریداران و مصرف کنندگان در صورتی که شناخت کافی از صحت محصولات نداشته باشند، ضرر خواهند کرد.نمایندگی مرک – نمایندگی مرک آلمان

به این دلیل که نمونه های مواد تقلبی از نظر ظاهر و بسته بندی کاملاً مشابه مواد اصلی این شرکت هستند. با در نظر داشتن وجود این مواد تقلبی در سطح جامعه و بازار، نیاز به وجود نمایندگی شرکت مرک آلمان احساس می شود.نمایندگی های موجود این شرکت، با تولید و فروش مواد اصلی این نیاز مشتریان را رفع می نمایند.

 

نمایندگی-مرک-نمایندگی مرک-آلمان

نمایندگی-مرک-نمایندگی مرک-آلمان

کاربرد محصولات شرکت مرک مایندگی مرک – نمایندگی مرک آلمان

از کاربرد های محصولاتی که در نمایندگی مرک آلمان، می توان برشمرد موارد زیر است:

آزمایشگاه های علوم زیستی
آزمایشگاه سم شناسی
آزمایشگاه قارچ شناسی
آزمایشگاه میکروبیولوژی
آزمایشگاه کالبد شناسی
آزمایشگاه ژنتیک
آزمایشگاه انگل شناسی
آزمایشگاه بیولوژی سلولی
آزمایشگاه بیولوژی ملکولی
آزمایشگاه یاخته شناسی
صناع غذایی
آزمایشگاه های کنترل کیفی
آزمایشگاه های تشخیص طبی
صنایع آرایشی و بهداشتی
محیط زیست
منابع طبیعی
آزمایشگاه های آب و فاضلاب
صنایع آبکاری و سرامیک
نفت و گاز و پالایشگاه ها
نیروگاه های حرارتی
امور دام و طیور
پزشکی و طب
گیاه شناسی
پروژه های دانشگاهی
دارو سازی
مواد شیمیایی
محصولات پلاستیکی
محصولات چسب و رنگ
شیمی معدنی
شیمی آلی
تولید مواد مرجع
تولید مواد با گریدهای مناسب
مواد شیمیایی اصل
تولید داروهای طبی
تولید داروهای آزمایشگاهی
صنایع کاشی
نیروگاه های برق
و …

نمایندگی شرکت دارویی مرک در ایران نمایندگی مرک – نمایندگی مرک آلمان

از فعالیت های مهم شرکت مرک آلمان در زمینه ی تولید مواد شیمیایی آزمایشگاهی می توان به تولید مواد شیمیایی لازم برای تولید دارو ها می باشد. نمایندگی شرکت دارویی مرک در ایران وجود ندارد و شرکت شیمی کهن علاوه بر فروش محصولات شیمیایی صنعتی مواد شیمیایی مورد نیاز در صنعت داروسازی را نیز برای شرکت های دارویی تامین می کند.

تاکنون افتخار داشته ایم با بیش از ۱۰ شرکت دارویی به شکل مستقیم و با بیش از ۲۰ شرکت دارویی به شکل غیر مستقیم همکاری داشته باشیم. شرکت های دارویی مختلف برای سفارش مواد شیمیایی مورد نیاز خود می توانند از طریق شماره های تماس با ما در ارتباط باشند.

نمایندگی-مرک-نمایندگی مرک-آلمان

نمایندگی-مرک-نمایندگی مرک-آلمان

فعالیت های نمایندگی شرکت مرک در ایران و تهران

از جمله فعالیت های مهم ایندگی مرک – نمایندگی مرک آلمان خریداری و فروش محصولات با کیفیت همراه با تضمین کالا می باشد.واردات محصولات  این شرکت از مهم ترین بخش های فعالیت نمایندگی می باشد.با توجه به اینکه مشابه محصولات شیمیایی در حال حاضر در بازار موجود می باشد.لازم است محصولات اصل شناسایی شوند.فروش محصولات و مواد شیمیایی و آزمایشگاهی از فعالیت های مهم دیگر نمایندگی می باشد.

در صورتی که نیاز به بازاریابی مواد شیمیایی مرک باشد، نمایندگی فعالیت های خاص خود را آغاز می نماید.خریداری از ایندگی مرک – نمایندگی مرک آلمان، این مزیت را دارد که کالا اصل بوده و امکان بازپس گیری در صورت مشکل داشتن را دارد.در صورتی که خریداری از محصولات مرک از منابعی به جز نمایندگی انجام شود، احتمال تقلبی بودن محصول وجود دارد.با در نظر گرفتن تمام نکات بیان شده، نمایندگی کمپانی مرک امکانات زیادی را به مشتریان و خریداران ارائه می نماید.

بیشتر بخوانید : نمایندگی شرکت مرک آلمان ، نمایندگی مرک آلمان

 

نمایندگی-مرک-نمایندگی مرک-آلمان

نمایندگی-مرک-نمایندگی مرک-آلمان

محصولات مرک 

شرکت مرک به عنوان رفرنس مرجع در شرکت های مختلف تولید کننده مواد شیمیایی، کاربرد دارد.گسترش شرکت مرک با خریداری شرکت سیگما آلدریچ بیشتر شده و موجب توسعه یافتن این کمپانی گردیده است.

لیست نام وکد محصولات مرک شامل محصولات شیمیایی و آزمایشگاهی زیر می باشد:

  1. نیکل اکسید 637130 سیگماآلدریچ آمریکا 100 گرمی
  2. نیکوتینیک اسید 100 گرمی 818714 مرک آلمان
  3. نیتروبنزن 99 % 806770 مرک آلمان 1 لیتری
  4. نین هیدرین 10 گرمی ریدل آلمان
  5. 4 -نونیل فنل 1 گرمی آلفایزر آمریکا
  6. وانادیوم اکسی استیل استانات 50 گرمی فلوکا سوئیس
  7. هپارین 1 ویال سیگماآلدریچ آمریکا
  8. هگزا متیلن تترامین 818712 مرک آلمان 100 گرمی
  9. هماتوکسیلین مایع 105174 مرک آلمان 2،5 لیتری
  10. هماتوکسیلین 25 گرمی 115938 مرک آلمان
  11. هیدرازین هیدرواکساید 804608 مرک آلمان 1 لیتر
  12. هیدرازین سولفات 100 گرمی 104603 مرک آلمان
  13. هیدرازین دی کلراید (هیدرو کلراید) 104601 مرک آلمان 100 گرمی
  14. هیدروکسیل امین هیدروکلراید 104616 مرک آلمان 250 گرمی
  15. هیدرواکسی اتیل سلولز با آرت نامبر 822068 ساخت مرک آلمان 500 گرمی

 

نمایندگی مرک - نمایندگی مرک آلمان

نمایندگی مرک- نمایندگی مرک آلمان

عناوین مواد شیمیایی مرک آلمان

 لیست  مواد شیمیایی مرک آلمان، شامل مواد آزمایشگاهی زیر می باشد:

  1. هیدرواکسی کینولین 50 گرمی 107098 مرک آلمان
  2. هیدرواکسی کینولین سولفات مونو هیدرات 100 گرمی 814528 مرک آلمان
  3. هیدرواکسی پروپیل متیل سلولز 100 گرمی آلدریچ آمریکا
  4. هیدروکینون 250 گرمی 822333 مرک آلمان
  5. هیامین 115480 مرک آلمان 1 لیتری
  6. 1 -هگزانول 804393 مرک آلمان 1 لیتری
  7. هگزامین (متنامین) Methenamine 104343 بسته 500 گرمی مرک آلمان
  8. هگزا کلرو پلاتینیک اسید 1 گرمی 807340 مرک آلمان
  9. هیستیدین 25 گرمی ریدل آلمان
  10. هیدرازین سولفات 104603 مرک آلمان 100 گرمی
  11. ید 104761 مرک آلمان 100 گرمی
  12. یوتریوم نیترات 112516 شش آبه 25 گرمی
  13. EDTA 100944 مرک آلمان 1 کیلویی
  14. EDTA دی سدیم سالت 108454 بسته 250 گرمی مرک آلمان
  15. EDTA تترا سدیم سالت دی هیدرات 108438 مرک آلمان 250 گرمی
  16. EDTA پتاسیم دار 104819 مرک آلمان 100 گرمی
  17. EDTA نمک دی سدیم و منیزیم 108423 مرک آلمان 250 گرمی

گرید مواد شیمیایی مرک

شرکت مرک آلمان طیف گسترده‌ای از مواد شیمیایی گرانوله و پودری را در گریدها و بسته‌بندی‌های مختلف به مشتریان خود در ایران ارائه می‌دهد. این مواد شیمیایی کاربردهای متنوعی در صنایع مختلف از جمله داروسازی، آزمایشگاهی، پژوهشی، صنعتی و کشاورزی دارند.

برخی از مهم‌ترین دسته‌های مواد شیمیایی گرانوله و پودری شرکت مرک آلمان در ایران عبارتند از:

  • ** معرف‌های شیمیایی:** این مواد شیمیایی با خلوص بالا برای انجام آزمایش‌های مختلف در آزمایشگاه‌ها و مراکز تحقیقاتی مورد استفاده قرار می‌گیرند.
  • ** مواد شیمیایی آزمایشگاهی:** این دسته از مواد شیمیایی کاربردهای گسترده‌ای در آزمایشگاه‌ها دارند، از جمله تهیه حلال‌ها، محلول‌ها، و معرف‌ها.
  • ** نمک‌های معدنی:** این مواد شامل طیف وسیعی از ترکیبات یونی هستند که در صنایع مختلف از جمله داروسازی، غذایی، و کشاورزی کاربرد دارند. 
  • ** ترکیبات آلی:** این دسته از مواد شامل طیف گسترده‌ای از مولکول‌های آلی با کاربردهای متنوع در صنایع مختلف از جمله داروسازی، شیمیایی، و نساجی است. 
  • ** حلال‌های آزمایشگاهی:** حلال‌های شرکت مرک آلمان با کیفیت بالا برای حل کردن مواد مختلف در آزمایشگاه‌ها و مراکز تحقیقاتی مورد استفاده قرار می‌گیرند. 

علاوه بر موارد فوق، شرکت مرک آلمان طیف وسیعی از مواد شیمیایی تخصصی را نیز به مشتریان خود در ایران ارائه می‌دهد. این مواد شیمیایی برای کاربردهای خاص در صنایع مختلف از جمله داروسازی، نفت و گاز، و پتروشیمی تولید می‌شوند.

برای اطلاع از لیست کامل مواد شیمیایی گرانوله و پودری شرکت مرک آلمان در ایران و همچنین قیمت آنها می‌توانید با  این شرکت که نمایندگی مرک در ایران دارد تماس بگیرید.

مایعات شرکت مرک 

شرکت مرک آلمان(ایندگی مرک – نمایندگی مرک آلمان) طیف گسترده‌ای از مایعات را به مشتریان خود در ایران ارائه می‌دهد. این مایعات کاربردهای متنوعی در صنایع مختلف از جمله داروسازی، آزمایشگاهی، پژوهشی، صنعتی و کشاورزی دارند.

برخی از مهم‌ترین دسته‌های مایعات شرکت مرک آلمان در ایران عبارتند از:

  • حلال‌ها: حلال‌های شرکت مرک آلمان با کیفیت بالا برای حل کردن مواد مختلف در آزمایشگاه‌ها و مراکز تحقیقاتی مورد استفاده قرار می‌گیرند. این حلال‌ها شامل حلال‌های آلی، حلال‌های غیرآلی، و حلال‌های آبی هستند.
  • اسیدها و بازها: اسیدها و بازهای شرکت مرک آلمان با خلوص بالا برای طیف گسترده‌ای از کاربردها در آزمایشگاه‌ها و مراکز تحقیقاتی مورد استفاده قرار می‌گیرند.
  • محلول‌های بافر: محلول‌های بافر شرکت مرک آلمان برای حفظ pH ثابت در آزمایشگاه‌ها و مراکز تحقیقاتی مورد استفاده قرار می‌گیرند. 
  • محلول‌های استاندارد: محلول‌های استاندارد شرکت مرک آلمان برای کالیبراسیون تجهیزات آزمایشگاهی و انجام آزمایش‌های مختلف مورد استفاده قرار می‌گیرند. 
  • محیط‌های کشت: محیط‌های کشت شرکت مرک آلمان برای رشد میکروارگانیسم‌ها در آزمایشگاه‌ها و مراکز تحقیقاتی مورد استفاده قرار می‌گیرند.

علاوه بر موارد فوق، شرکت شیمی کهن طیف وسیعی از مایعات تخصصی را نیز به مشتریان خود در ایران ارائه می‌دهد. این مایعات برای کاربردهای خاص در صنایع مختلف از جمله داروسازی، نفت و گاز، و پتروشیمی تولید می‌شوند.

نمایندگی مرک - نمایندگی مرک آلمان

نمایندگی مرک – نمایندگی مرک آلمان

نمایندگی رسمی شرکت مرک در ایران

شرکت مرک، یکی از بزرگترین و معتبرترین شرکت‌های داروسازی و شیمیایی در جهان، با تکیه بر بیش از ۳۵۰ سال تجربه، محصولات و خدمات بی‌نظیری را به بازارهای جهانی ارائه می‌دهد. نمایندگی رسمی شرکت مرک در ایران نیز با هدف ارائه محصولات با کیفیت و اصل این شرکت به بازار ایران، فعالیت می‌کند.

نمایندگی رسمی مرک در ایران، طیف وسیعی از محصولات و خدمات این شرکت را ارائه می‌دهد که شامل موارد زیر می‌باشد:

  1. مواد شیمیایی: ارائه انواع مواد شیمیایی تحقیقاتی و صنعتی با کیفیت بالا که نیازهای مختلف صنایع و آزمایشگاه‌ها را برآورده می‌سازد.
  2. داروها و مواد اولیه دارویی: تامین مواد اولیه دارویی با استانداردهای بین‌المللی برای تولید داروهای مختلف.
  3. تجهیزات آزمایشگاهی: ارائه تجهیزات و ابزارهای پیشرفته آزمایشگاهی که به ارتقاء کیفیت تحقیقات و آزمایش‌ها کمک می‌کند.
  4. محصولات بیوتکنولوژی: محصولات و خدمات مرتبط با حوزه بیوتکنولوژی برای پژوهش‌های علمی و صنعتی.

مزایای انتخاب نمایندگی رسمی مرک در ایران – تهران 

  1. کیفیت و اصالت: تمامی محصولات ارائه شده توسط نمایندگی رسمی مرک در ایران، اصل و با کیفیت تضمین‌شده هستند.
  2. تنوع محصولات: نمایندگی رسمی مرک، مجموعه‌ای گسترده از محصولات متنوع را به مشتریان عرضه می‌کند که شامل مواد شیمیایی، دارویی و تجهیزات آزمایشگاهی می‌باشد.
  3. خدمات مشاوره: تیم مجرب و متخصص نمایندگی رسمی مرک در ایران، آماده ارائه مشاوره‌های تخصصی به مشتریان برای انتخاب محصولات مناسب با نیازهایشان است.
  4. پشتیبانی و خدمات پس از فروش: نمایندگی رسمی مرک در ایران با ارائه خدمات پس از فروش کارآمد، از جمله پشتیبانی فنی و تامین قطعات، رضایت کامل مشتریان را تضمین می‌کند.

اطلاعات تماس

برای کسب اطلاعات بیشتر، مشاوره و خرید محصولات، می‌توانید با نمایندگی رسمی مرک در ایران تماس بگیرید. تیم پشتیبانی ما آماده پاسخگویی به سوالات شما و ارائه خدمات با کیفیت است.

اطلاعات تماس:

  • آدرس: تهران – میدان جمهوری –  برج گردون
  • تلفن: 09122885447-66985887-021
  • ایمیل: : info@shimikohan.ir
  • وب‌سایت:shimikohan.ir

دعوت به همکاری

نمایندگی رسمی شرکت مرک در ایران از تمامی متخصصان، صنایع، دانشگاه‌ها و مراکز تحقیقاتی دعوت می‌کند تا با ما همکاری کنند و از محصولات با کیفیت و خدمات برتر ما بهره‌مند شوند. با انتخاب نمایندگی رسمی مرک در ایران، تجربه‌ای متفاوت از کیفیت و خدمات را تجربه کنید.

حلالهای متنوع مرک – میلیپور

️ مرک چه نوع حلال‌هایی ارائه می‌دهد؟

مرک طیف گسترده‌ای از حلال‌ها را برای کاربردهای مختلف ارائه می‌دهد، از جمله:

  • حلال‌های آزمایشگاهی: این حلال‌ها برای طیف وسیعی از کاربردهای آزمایشگاهی، از جمله سنتز آلی، جداسازی و آنالیز استفاده می‌شوند. برخی از حلال‌های آزمایشگاهی رایج مرک عبارتند از: اتانول، متانول، استون، هگزان، اتیل استات و دی کلرومتان. 
  • حلال‌های صنعتی: این حلال‌ها برای طیف وسیعی از کاربردهای صنعتی، از جمله پوشش، تمیز کردن و استخراج استفاده می‌شوند. برخی از حلال‌های صنعتی رایج مرک عبارتند از: ایزوپروپیل الکل، تولوئن، استون و زایلن.
  • حلال‌های دارویی: این حلال‌ها برای تولید داروها و محصولات دارویی استفاده می‌شوند. برخی از حلال‌های دارویی رایج مرک عبارتند از: الکل اتیل، استریل، گلیسیرین و پروپیلن گلیکول.

مرک علاوه بر حلال‌های ذکر شده در بالا، طیف وسیعی از حلال‌های تخصصی را نیز ارائه می‌دهد که برای کاربردهای خاص طراحی شده‌اند.

مشخصات حلال ها 

شرکت مرک آلمان، طیف گسترده‌ای از حلال‌های شیمیایی با گریدهای مختلف را تحت عنوان EMSURE® ارائه می‌دهد که هر کدام مشخصات و کاربردهای خاص خود را دارند. برخی از مشخصات کلی حلال‌های مرک عبارتند از:

  • خلوص بالا: حلال‌های مرک با استفاده از فرآیندهای تصفیه پیشرفته تولید می‌شوند و از نظر ناخالصی به حداقل می‌رسند. این امر آنها را برای کاربردهای حساس مانند آنالیز آزمایشگاهی و سنتز مواد شیمیایی ایده‌آل می‌کند. 
  • قابلیت اطمینان: حلال‌های مرک از نظر کیفیت و عملکرد ثابت هستند و می‌توان به طور مداوم به آنها اتکا کرد. این امر آنها را برای استفاده در تحقیقات علمی و کنترل کیفیت ایده‌آل می‌کند.
  • طیف گسترده: مرک طیف گسترده‌ای از حلال‌ها را با خواص مختلف فیزیکی و شیمیایی ارائه می‌دهد تا نیازهای مختلف کاربردی را برآورده کند. 
  • ایمنی: حلال‌های مرک با در نظر گرفتن ایمنی تولید و استفاده می‌شوند و دارای برچسب‌های ایمنی مناسب هستند. 

برخی از حلال‌های رایج مرک عبارتند از:

  • اتانول: اتانول مرک یک حلال بی رنگ و فرار با بوی تند است که کاربردهای مختلفی از جمله ضدعفونی کننده، حلال و پیش ماده شیمیایی دارد. 
  • ایزوپروپانول: ایزوپروپانول مرک، که به الکل ایزوپروپیل نیز معروف است، یک حلال بی رنگ با بوی تند است که اغلب به عنوان پاک کننده و چربی‌گیر استفاده می‌شود.
  • استون: استون مرک، یک حلال بی رنگ و فرار با بوی مشخص است که کاربردهای مختلفی از جمله پاک کننده لاک ناخن، رقیق کننده رنگ و پیش ماده شیمیایی دارد. 
  • هگزان: هگزان مرک، یک مایع بی رنگ و فرار با بوی نفتی است که اغلب به عنوان حلال در آزمایشگاه‌ها و صنعت استفاده می‌شود. 
  • تتراهیدروفوران: تتراهیدروفوران مرک، یک حلال بی رنگ و فرار با بوی اتری است که کاربردهای مختلفی در سنتز آلی و جداسازی دارد.

انتخاب حلال مناسب برای یک کاربرد خاص به عوامل مختلفی از جمله حلالیت ماده حل شونده، نقطه جوش حلال، سمیت و سازگاری با مواد دیگر بستگی دارد.

محلولهای استاندارد

مرک آلمان طیف گسترده ای از محلول های استاندارد را برای کاربردهای مختلف از جمله آنالیز آزمایشگاهی، تحقیقات علمی و کنترل کیفیت ارائه می دهد. برخی از رایج ترین محلول های استاندارد مرک آلمان عبارتند از:

  • محلول های استاندارد تک عنصری: این محلول ها حاوی غلظت دقیقی از یک عنصر خاص در یک حلال هستند. آنها برای کالیبراسیون تجهیزات آنالیز و تعیین غلظت عناصر در نمونه های ناشناخته استفاده می شوند.
  • محلول های استاندارد چند عنصری: این محلول ها حاوی غلظت دقیقی از چندین عنصر در یک حلال هستند. آنها برای کالیبراسیون تجهیزات آنالیز و تعیین غلظت چندین عنصر در نمونه های ناشناخته استفاده می شوند. 
  • محلول های استاندارد مرجع: این محلول ها با بالاترین دقت و خلوص تهیه می شوند و برای کالیبراسیون تجهیزات آنالیز و تأیید صحت روش های آنالیز استفاده می شوند. 

علاوه بر این محلول های استاندارد عمومی، مرک آلمان طیف گسترده ای از محلول های استاندارد سفارشی را نیز ارائه می دهد که می توان آنها را مطابق با نیازهای خاص مشتریان فرموله کرد.

مرک آلمان یکی از معتبرترین تامین کنندگان محلول های استاندارد در جهان است و محصولات آن توسط دانشمندان و متخصصان در طیف گسترده ای از صنایع استفاده می شود.

نمایندگی مرک - نمایندگی مرک آلمان

نمایندگی مرک – نمایندگی مرک آلمان

مشخصات 

محلول های استاندارد محلول هایی هستند که حاوی غلظت دقیق و مشخصی از یک ماده حل شونده (آنالیت) هستند. این محلول ها از طریق ماده استاندارد اولیه که ماده ای خالص، پایدار و بدون آب است، تهیه می شوند.

مشخصات مهم محلول های استاندارد عبارتند از:

  • خلوص بالا: ماده استاندارد اولیه باید عاری از هرگونه ناخالصی باشد تا غلظت محلول استاندارد دقیق باشد. 
  • پایداری: محلول استاندارد باید در طول زمان پایدار باشد و غلظت آن تغییر نکند. 
  • حلالیت: ماده حل شونده باید به راحتی در حلال حل شود تا محلول همگن ایجاد شود.
  • قابلیت دسترسی: ماده استاندارد اولیه باید به راحتی قابل دسترس و خریداری باشد. 

کاربردهای 

  • تیتراسیون: محلول های استاندارد برای تعیین غلظت ناشناخته یک ماده از طریق تیتراسیون استفاده می شوند. 
  • کالیبراسیون تجهیزات: محلول های استاندارد برای کالیبره کردن تجهیزات آزمایشگاهی مانند اسپکترومترها و pH مترها استفاده می شوند. 
  • تجزیه و تحلیل کمی: محلول های استاندارد برای تجزیه و تحلیل کمی مواد در نمونه های مختلف مانند مواد غذایی، داروها و نمونه های زیست محیطی استفاده می شوند. 

انواع 

  • محلول های استاندارد اولیه: این محلول ها از ماده استاندارد اولیه تهیه می شوند و غلظت دقیقی دارند. 
  • محلول های استاندارد ثانویه: این محلول ها از رقیق کردن محلول های استاندارد اولیه تهیه می شوند. 

تهیه محلول های استاندارد یک فرآیند دقیق است که نیاز به رعایت نکات ایمنی دارد. برای تهیه محلول استاندارد باید از مواد و تجهیزات با کیفیت بالا استفاده شود و تمام مراحل به دقت انجام شود

اسپان های مختلف آزمایشگاهی

اسپن های آزمایشگاهی مرک دسته ای از مواد امولسیون کننده هستند که کاربردهای مختلفی در آزمایشگاه ها دارند. این مواد از ترکیب اسیدهای چرب با سوربیتول ساخته می شوند و به دو دسته کلی اسپن های هیدروفیلیک و اسپن های هیدروفوبیک تقسیم می شوند.

برخی از کاربردهای اسپان های آزمایشگاهی مرک عبارتند از:

  • امولسیون کننده: اسپان ها می توانند دو مایع غیر قابل امتزاج مانند آب و روغن را به یک امولسیون پایدار تبدیل کنند. این امر در تهیه داروها، مواد آرایشی و بهداشتی و سایر محصولات کاربرد دارد.
  • عامل مرطوب کننده: اسپان ها می توانند سطح مواد را مرطوب کرده و کشش سطحی آنها را کاهش دهند. این امر در تهیه مواد شوینده، روان کننده ها و سایر محصولات کاربرد دارد.
  • عامل ضد کف: اسپان ها می توانند از تشکیل کف در مایعات جلوگیری کنند. این امر در صنایع غذایی، دارویی و آرایشی و بهداشتی کاربرد دارد.
  • عامل استابیل کننده: اسپان ها می توانند ذرات معلق در مایعات را تثبیت کرده و از ته نشینی آنها جلوگیری کنند. این امر در تهیه داروها، مواد آرایشی و بهداشتی و سایر محصولات کاربرد دارد.

مرک آلمان طیف گسترده ای از اسپان های آزمایشگاهی را با گریدهای مختلف خلوص ارائه می دهد. برخی از رایج ترین اسپان های آزمایشگاهی مرک – نمایندگی مرک آلمان عبارتند از:

  • اسپن 20: این اسپان هیدروفیلیک است و در تهیه داروها، مواد آرایشی و بهداشتی و سایر محصولات کاربرد دارد.
  • اسپن 40: این اسپان هیدروفیلیک است و در تهیه امولسیون ها، مواد شوینده و سایر محصولات کاربرد دارد.
  • اسپن 60: این اسپان هیدروفیلیک است و در تهیه داروها، مواد آرایشی و بهداشتی و سایر محصولات کاربرد دارد.
  • اسپن 80: این اسپان هیدروفیلیک است و در تهیه امولسیون ها، مواد شوینده و سایر محصولات کاربرد دارد.
  • توئین 20: این اسپان غیر یونی است و در تهیه داروها، مواد آرایشی و بهداشتی و سایر محصولات کاربرد دارد.
  • توئین 80: این اسپان غیر یونی است و در تهیه امولسیون ها، مواد شوینده و سایر محصولات کاربرد دارد.

انتخاب اسپان مناسب برای هر کاربرد به عوامل مختلفی از جمله نوع امولسیون، نوع حلال و خواص مورد نظر محصول نهایی بستگی دارد.

تیترازولهای آزمایشگاهی مرک – نمایندگی مرک آلمان

تیترازولهای آزمایشگاهی مرک محلول‌های استاندارد با غلظت دقیق هستند که در تیتراسیون و آنالیز کمی در آزمایشگاه‌ها به کار می‌روند. این محلول‌ها توسط شرکت مرک آلمان تولید می‌شوند و از نظر کیفیت و دقت بسیار بالا هستند.

تیترازولهای مرک در انواع مختلف با غلظت‌های مختلف موجود هستند. رایج‌ترین نوع تیترازول، تیترازول اسید کلریدریک 0.1 نرمال است که برای تیتراسیون اسیدها و بازها استفاده می‌شود. سایر انواع تیترازولهای مرک عبارتند از:

  • تیترازول سدیم هیدروکسید
  • تیترازول نیترات نقره
  • تیترازول ید
  • تیترازول EDTA
  • تیترازول بافر

تیترازولهای مرک در بطری‌های شیشه‌ای مهر و موم شده عرضه می‌شوند و باید در جای خنک و تاریک نگهداری شوند.

نمایندگی مرک - نمایندگی مرک آلمان

نمایندگی مرک – نمایندگی مرک آلمان

کاربرد تیترازول‌ها

تیترازول‌های آزمایشگاهی مرک، محلول‌های استاندارد با غلظت دقیق هستند که در شیمی تجزیه برای تعیین غلظت ناشناخته یک ماده از طریق تیتراسیون به کار می‌روند. این محلول‌ها از مواد شیمیایی با کیفیت بالا ساخته شده‌اند و در بطری‌های شیشه‌ای مهر و موم شده عرضه می‌شوند تا از هرگونه آلودگی محافظت شود.

تیترازول‌های مرک در طیف گسترده‌ای از غلظت‌ها و با طیف وسیعی از مواد تیترکننده، از جمله اسیدها، بازها، عوامل اکسنده و عوامل کاهنده موجود هستند. برخی از کاربردهای رایج تیترازول‌های مرک عبارتند از:

  • تعیین غلظت اسیدها و بازها: تیترازول‌های اسید و باز برای تعیین غلظت اسیدها و بازها در محلول‌ها به ترتیب با استفاده از نشانگرهای اسید و باز استفاده می‌شوند. 
  • تعیین غلظت عوامل اکسنده و کاهنده: تیترازول‌های اکسیداسیون-کاهش برای تعیین غلظت عوامل اکسنده و کاهنده در محلول‌ها به ترتیب با استفاده از نشانگرهای ردوکس استفاده می‌شوند.
  • تجزیه و تحلیل مواد غذایی: تیترازول‌ها می‌توانند برای تجزیه و تحلیل مواد غذایی برای تعیین سطوح اسیدها، چربی‌ها، پروتئین‌ها و سایر مواد مغذی استفاده شوند. 
  • کنترل کیفیت: تیترازول‌ها می‌توانند برای کنترل کیفیت مواد اولیه و محصولات نهایی در طیف گسترده‌ای از صنایع از جمله داروسازی، مواد شیمیایی و صنایع غذایی استفاده شوند. 

تیترازول‌های آزمایشگاهی مرک به دلیل دقت، قابلیت اطمینان و سهولت استفاده، ابزاری ضروری برای دانشمندان و تکنسین‌های آزمایشگاه در طیف گسترده‌ای از زمینه‌ها هستند.

اسید ها و بازهای متنوع نمایندگی مرک 

شرکت مرک آلمان طیف گسترده‌ای از اسیدها و بازها را با گرید آزمایشگاهی به بازار عرضه می‌کند که در مصارف مختلف علمی و پژوهشی کاربرد دارند. برخی از رایج‌ترین اسیدها و بازهای مرک عبارتند از:

اسیدها:

  • اسید سولفوریک 
  • اسید نیتریک 
  • اسید کلریدریک
  • اسید هیدروفلوریک
  • اسید فسفریک
  • اسید استیک
  • اسید بوریک
  • اسید سیتریک 
  • اسید بنزوئیک

بازها:

  • سدیم هیدروکسید (سود سوز آور)
  • پتاسیم هیدروکسید (پتاس سوز آور)
  • آمونیاک
  • هیدروکسید لیتیوم
  • هیدروکسید باریم
  • تری اتانول آمین
  • پیریدین
  • اتانول آمین

لازم به ذکر است که این لیست جامع نیست و شرکت مرک طیف گسترده‌تری از اسیدها و بازها را با کاربردهای خاص ارائه می‌دهد.

کاربرد اسید سولفوریک

اسید سولفوریک که به جوهر گوگرد نیز معروف است، یکی از مهم ترین مواد شیمیایی در جهان با کاربردهای وسیع در صنایع مختلف است. این اسید با فرمول شیمیایی H2SO4، یک اسید معدنی قوی، خورنده و محلول در آب است.

برخی از مهم ترین کاربردهای اسید سولفوریک عبارتند از:

  • تولید کود شیمیایی: اسید سولفوریک ماده اولیه برای تولید انواع کودهای شیمیایی فسفاته مانند سوپر فسفات ساده و تریپل سوپر فسفات است.
  • صنعت تصفیه فاضلاب: از اسید سولفوریک برای تنظیم PH و خنثی سازی فاضلاب های اسیدی و بازی استفاده می شود.
  • استخراج فلزات: در استخراج فلزاتی مانند مس، روی و سرب از سنگ معدن آنها از اسید سولفوریک استفاده می شود .
  • صنعت باتری: اسید سولفوریک در ساخت باتری های سرب اسیدی کاربرد دارد.
  • صنعت نساجی: از اسید سولفوریک برای مرسریزه کردن الیاف سلولزی مانند پنبه و ویسکوز استفاده می شود

پلی اتیلن گلایکولها

پلی اتیلن گلایکول‌ها (PEGs) ترکیبات آلی با زنجیره‌های بلند متشکل از واحدهای اتیلن اکسید هستند. آنها به عنوان پلی اتیلن گلیکول مرک نیز شناخته می‌شوند، زیرا شرکت مرک آلمان یکی از تولیدکنندگان اصلی این مواد شیمیایی است.

PEGs طیف وسیعی از کاربردها را در صنایع مختلف دارند، از جمله:

  • داروسازی: به عنوان حلال، مرطوب کننده، عامل ژل کننده و عامل پوششی در داروها و محصولات آرایشی و بهداشتی.
  • صنایع غذایی: به عنوان غلیظ کننده، امولسیفایر و تثبیت کننده در غذاها و نوشیدنی‌ها.
  • صنعت نساجی: به عنوان نرم کننده، ضد چروک و ضد الکتریسیته ساکن در منسوجات.
  • صنعت پلاستیک: به عنوان افزودنی برای بهبود خواص پلاستیک‌ها.

PEGs مرک در گریدهای مختلف با وزن مولکولی متفاوت تولید می‌شوند. برخی از رایج‌ترین گریدها عبارتند از:

  • PEG 200
  • PEG 400
  • PEG 600
  • PEG 1000
  • PEG 1500
  • PEG 3350
  • PEG 8000

انتخاب گرید مناسب PEG به کاربرد مورد نظر بستگی دارد.

پلی اتیلن گلیکول ها (PEGs) دسته ای از پلیمرهای اتری هستند که از تکرار واحدهای اتیلن اکسید تشکیل شده اند. این ترکیبات جامد یا مایع بی رنگ، بی بو و غیر سمی هستند که در آب و حلال های آلی مختلف حل می شوند.

مشخصات فیزیکو شیمیایی:

  • وزن مولکولی: PEG ها با طیف وسیعی از وزن مولکولی، از حدود 200 تا 35000 گرم بر مول عرضه می شوند. وزن مولکولی بر خواص فیزیکی و شیمیایی PEG ها مانند نقطه ذوب، نقطه جوش، ویسکوزیته و حلالیت تاثیر می گذارد. 
  • حلالیت: PEG ها در آب و حلال های آلی مختلف مانند اتانول، متانول، استون و اتر محلول هستند. 
  • سمیت: PEG ها به طور کلی غیر سمی هستند و تحریک پوست یا چشم ایجاد نمی کنند. 
  • پایداری: PEG ها پایدار هستند و در برابر تجزیه حرارتی و شیمیایی مقاوم هستند. 

کاربرد:

PEG ها به دلیل خواص منحصر به فرد خود کاربردهای متنوعی در صنایع مختلف دارند، از جمله:

  • صنعت دارویی: PEG ها به عنوان حلال، مرطوب کننده، امولسیفایر، و عامل ژل کننده در داروها و محصولات آرایشی و بهداشتی استفاده می شوند.
  • صنعت غذایی: PEG ها به عنوان غلیظ کننده، تثبیت کننده، امولسیفایر و نگهدارنده در مواد غذایی استفاده می شوند. 
  • صنعت نساجی: PEG ها به عنوان نرم کننده، ضد چروک و ضد الکتریسیته ساکن در منسوجات استفاده می شوند. 
  • صنعت آرایشی و بهداشتی: PEG ها به عنوان مرطوب کننده، نرم کننده، و حلال در محصولات آرایشی و بهداشتی استفاده می شوند. 
  • صنعت شیمی: PEG ها به عنوان واسطه در سنتز مواد شیمیایی، روان کننده و عامل خنک کننده استفاده می شوند. 

مزایا:

PEG ها دارای مزایای متعددی هستند که آنها را به گزینه ای محبوب برای کاربردهای مختلف تبدیل می کند، از جمله:

  • غیر سمی و غیر تحریک کننده
  • پایدار و مقاوم در برابر تجزیه
  • محلول در آب و حلال های آلی
  • سازگار با طیف گسترده ای از مواد
  • دارای خواص امولسیفایری، مرطوب کنندگی و غلیظ کنندگی
قیمت:

قیمت پلی اتیلن گلایکول به وزن مولکولی، گرید و برند آن بستگی دارد. به طور کلی، PEG ها با وزن مولکولی

نمایندگی مرک - نمایندگی مرک آلمان

نمایندگی مرک – نمایندگی مرک آلمان

مایعات میکروبیولوژی

در میکروبیولوژی، مایعات به موادی گفته می‌شود که برای کشت، جداسازی، شناسایی و مطالعه میکروارگانیسم‌ها به کار می‌روند. این مایعات می‌توانند به دو دسته کلی تقسیم شوند:

1. محیط‌های کشت:

  • محیط‌های کشت مایع: این محیط‌ها برای رشد و تکثیر میکروارگانیسم‌ها در شرایط کنترل‌شده استفاده می‌شوند. برخی از رایج‌ترین محیط‌های کشت مایع عبارتند از:
    • آبگوشت مغزی-قلبی (BHI): این محیط برای رشد طیف گسترده‌ای از باکتری‌ها، از جمله باکتری‌های گرم مثبت و گرم منفی، مناسب است. 
    • محیط کشت نوترینت بروت (NB): این محیط برای رشد باکتری‌های گرم مثبت، به ویژه باکتری‌های جنس استافیلوکوک و استرپتوکوک، مناسب است. 
    • محیط کشت تریپتیک سوی (TSB): این محیط برای رشد باکتری‌های گرم منفی، به ویژه باکتری‌های روده‌ای، مناسب است.
  • محیط‌های کشت جامد: این محیط‌ها برای کشت و جداسازی میکروارگانیسم‌ها استفاده می‌شوند. رایج‌ترین محیط کشت جامد، آگار است که از جلبک دریایی به دست می‌آید. 

2. محلول‌های شستشو:

  • محلول نمکی استریل (NSS): این محلول برای شستشوی سلول‌ها و رقیق کردن نمونه‌ها استفاده می‌شود.
  • اتانول: اتانول 70 درصد برای ضدعفونی سطوح و تجهیزات آزمایشگاهی استفاده می‌شود.

انتخاب نوع مایع میکروبیولوژی به نوع میکروارگانیسم مورد مطالعه و آزمایشی که انجام می‌شود بستگی دارد.

مایعات میکروبیولوژی، محیط‌های کشت یا بسترهایی هستند که برای رشد و مطالعه میکروارگانیسم‌ها در آزمایشگاه استفاده می‌شوند. این مایعات از مواد مغذی مختلفی مانند پروتئین، کربوهیدرات، ویتامین و مواد معدنی تشکیل شده‌اند که برای رشد و تکثیر میکروارگانیسم‌ها ضروری هستند.

انواع مایعات میکروبیولوژی:

  • محیط‌های کشت ساده: این محیط‌ها فقط حاوی مواد مغذی ضروری برای رشد میکروارگانیسم‌ها هستند. 
  • محیط‌های کشت افتراقی: این محیط‌ها علاوه بر مواد مغذی ضروری، حاوی مواد شیمیایی خاصی نیز هستند که به تمایز بین گونه‌های مختلف میکروارگانیسم‌ها کمک می‌کنند. 
  • محیط‌های کشت انتخابی: این محیط‌ها حاوی مواد مغذی و مواد شیمیایی هستند که فقط به رشد گونه‌های خاصی از میکروارگانیسم‌ها اجازه می‌دهند. 
  • محیط‌های کشت غنی شده: این محیط‌ها حاوی مواد مغذی اضافی هستند که به رشد سریع‌تر میکروارگانیسم‌ها کمک می‌کنند.

کاربرد مایعات میکروبیولوژی:

  • تشخیص میکروب‌ها: مایعات کشت برای جداسازی و شناسایی میکروب‌ها از نمونه‌های مختلف مانند خون، ادرار، چرک و مواد غذایی استفاده می‌شوند.
  • مطالعه خصوصیات میکروب‌ها: مایعات کشت برای مطالعه خصوصیات میکروب‌ها مانند مورفولوژی، متابولیسم و حساسیت به آنتی‌بیوتیک‌ها استفاده می‌شوند. 
  • تولید محصولات میکروبی: مایعات کشت برای تولید محصولات میکروبی مانند آنزیم‌ها، واکسن‌ها و آنتی‌بیوتیک‌ها استفاده می‌شوند.شرکت مرک به عنوان یکی از پیشروترین تولیدکنندگان مواد شیمیایی، طیف وسیعی از مایعات میکروبیولوژی با کیفیت بالا را ارائه می‌دهد. این مایعات مطابق با استانداردهای بین‌المللی تولید می‌شوند و برای استفاده در تحقیقات علمی و کاربردهای صنعتی ایده آل هستند.

مزایای استفاده از مایعات میکروبیولوژی مرک:

  • کیفیت بالا: مایعات میکروبیولوژی مرک از مواد اولیه باکیفیت و با استفاده از روش‌های تولید پیشرفته تولید می‌شوند.
  • ثبات: مایعات میکروبیولوژی مرک در شرایط نگهداری مناسب پایدار هستند و طول عمر طولانی دارند.
  • کارایی: مایعات میکروبیولوژی مرک به طور خاص برای پشتیبانی از رشد و تکثیر طیف وسیعی از میکروارگانیسم‌ها طراحی شده‌اند.
  • ایمنی: مایعات میکروبیولوژی مرک با توجه به الزامات ایمنی تولید می‌شوند و برای استفاده در آزمایشگاه‌ها ایمن هستند.

تویئین های متنوع آزمایشگاهی مرک

شرکت مرک آلمان انواع مختلفی از تویئین ها را برای کاربردهای مختلف آزمایشگاهی ارائه می دهد. تویئین ها سورفکتانت های غیر یونی هستند که از اتصال اسیدهای چرب اشباع شده با گروه های هیدروکسیل پلی اتیلن گلیکول تشکیل می شوند.

برخی از تویئین های رایج آزمایشگاهی مرک عبارتند از:

  • تویین 20: این ماده یک سورفکتانت ملایم است که به طور گسترده در کاربردهای مختلف از جمله امولسیف کننده، مرطوب کننده، عامل ضد کف و تثبیت کننده پروتئین استفاده می شود. 
  • تویین 80: این ماده سورفکتانتی قوی تر از تویین 20 است و برای حل کردن پروتئین ها و چربی ها و همچنین لیز سلول ها استفاده می شود.

انتخاب تویئین مناسب برای یک کاربرد خاص به عوامل مختلفی از جمله حلالیت، خواص امولسیف کننده و سمیت بستگی دارد.

کاربرد تویئین ها آزمایشگاهی مرک 

تویین ها گروهی از سورفکتانت های غیر یونی هستند که کاربردهای گسترده ای در آزمایشگاه ها و صنایع مختلف دارند. شرکت مرک آلمان به عنوان یکی از پیشروترین تولیدکنندگان مواد شیمیایی، طیف متنوعی از تویین های آزمایشگاهی با کیفیت بالا را ارائه می دهد.

مشخصات 

  • خلوص: تویین های آزمایشگاهی مرک با بالاترین درجه خلوص تولید می شوند که آنها را برای مصارف حساس مانند تحقیقات علمی و کاربردهای صنعتی ایده آل می کند.
  • پایداری: تویین های آزمایشگاهی مرک در شرایط نگهداری مناسب پایدار هستند و طول عمر طولانی دارند.
  • حلالیت: تویین های آزمایشگاهی مرک در آب و حلال های آلی مختلف محلول هستند.
  • کاهش کشش سطحی: تویین های آزمایشگاهی مرک کشش سطحی بین مایعات را کاهش می دهند و به امولسیون شدن و مرطوب شدن کمک می کنند.
  • سمیت: تویین های آزمایشگاهی مرک سمیت پایینی دارند و به طور کلی برای استفاده در محصولات آرایشی و بهداشتی و دارویی بی خطر هستند.

کاربردها

  • امولسیون کننده: تویین ها برای امولسیون کردن مایعات غیرقابل امتزاج مانند آب و روغن استفاده می شوند. این کاربردها در صنایع مختلفی از جمله تولید مواد غذایی، دارویی و آرایشی و بهداشتی دیده می شود.
  • عامل مرطوب کننده: تویین ها برای مرطوب کردن سطوح استفاده می شوند. این کاربرد در تولید مواد شوینده، پاک کننده ها و رنگ ها دیده می شود.
  • عامل ضد کف: تویین ها برای جلوگیری از تشکیل کف استفاده می شوند. این کاربرد در صنایع مختلفی از جمله تولید مواد غذایی، دارویی و نساجی دیده می شود.
  • عامل پراکنده کننده: تویین ها برای پراکنده کردن ذرات جامد در مایعات استفاده می شوند. این کاربرد در تولید رنگ ها، جوهرها و آفت کش ها دیده می شود.
  • عامل تثبیت کننده: تویین ها برای تثبیت امولسیون ها و سوسپانسیون ها استفاده می شوند. این کاربرد در تولید مواد غذایی، دارویی و آرایشی و بهداشتی دیده می شود.

توئین 80 کد 822187 مرک

معرف ها و شناساگرها

مرک آلمان به عنوان یکی از شرکت های پیشرو در تولید مواد شیمیایی، طیف گسترده ای از معرف ها و شناساگرها را برای کاربردهای مختلف آزمایشگاهی ارائه می دهد. این معرف ها و شناساگرها در اشکال مختلف از جمله محلول، پودر و کاغذ موجود هستند و برای مصارف مختلفی از جمله:

  • تیتراسیون: برای تعیین غلظت محلول های اسیدی و بازی
  • آنالیز کیفی: برای شناسایی ترکیبات شیمیایی
  • اندازه گیری pH: برای تعیین اسیدی یا بازی بودن یک محلول
  • بیوشیمی: برای مطالعه آنزیم ها و سایر مولکول های زیستی

انواع معرف ها 

  • معرف های اسید و باز: مانند فنل فتالین، متیل اورنج، و کاغذ تورنسل
  • معرف های کمپلکس کننده: مانند اریوکروم بلک تی و EDTA
  • معرف های رسوب دهنده: مانند نیترات نقره و باریت
  • معرف های اختصاصی: مانند معرف نسلر برای آمونیاک و معرف بنیدیکت برای قندها

مشخصات فیزیکوشیمیایی 

  • خلوص: معرف ها و شناساگرها نمایندگی مرک آلمان با بالاترین درجه خلوص تولید می شوند تا نتایج دقیق و قابل اعتمادی را در آزمایشات به دست دهند.
  • حلالیت: اکثر معرف ها و شناساگرها مرک آلمان در آب و حلال های آلی محلول هستند.
  • پایداری: معرف ها و شناساگرها نمایندگی مرک آلمان در شرایط نگهداری مناسب پایدار هستند و طول عمر طولانی دارند.
  • ایمنی: معرف ها و شناساگرها نمایندگی مرک آلمان با توجه به استانداردهای ایمنی سختگیرانه تولید می شوند و دارای برچسب های هشدار دهنده مناسب هستند.

برخی از معرف ها و شناساگرهای معروف نمایندگی مرک آلمان:

  • کاغذ پی اچ مرک: برای تعیین pH محلول ها استفاده می شود.
  • معرف کواکس مرک: برای شناسایی آنزیم های مختلف استفاده می شود. 
  • معرف اریوکروم بلک تی مرک: برای تعیین غلظت یون های فلزی مانند کلسیم و منیزیم استفاده می شود.

محیط کشت های میکروبیولوژی نمایندگی مرک آلمان

محیط کشت های میکروبیولوژی مرک آلمان مواد مغذی و شرایط مناسب را برای رشد و تکثیر میکروارگانیسم ها فراهم می کنند. این محیط کشت ها در انواع مختلف جامد، مایع و نیمه جامد موجود هستند و برای مصارف مختلفی از جمله:

  • تشخیص میکروارگانیسم ها: با مشاهده نوع رشد و کلنی های میکروارگانیسم ها در محیط کشت می توان آنها را شناسایی کرد.
  • مطالعات میکروبی: از محیط کشت برای بررسی متابولیسم، آنزیم ها و سایر ویژگی های میکروارگانیسم ها استفاده می شود.
  • کنترل کیفی: از محیط کشت برای بررسی آلودگی مواد غذایی، آب و سایر محصولات استفاده می شود.

انواع 

  • محیط کشت های پایه: این محیط کشت ها حاوی مواد مغذی اساسی مانند کربن، نیتروژن، فسفر، ویتامین ها و مواد معدنی هستند. برخی از محیط کشت های پایه رایج عبارتند از:
    • نوترینت آگار
    • بلاد آگار
    • مک کونکی آگار
  • محیط کشت های افتراقی: این محیط کشت ها حاوی مواد افزودنی هستند که به تمایز بین میکروارگانیسم های مختلف بر اساس ویژگی های متابولیکی یا مورفولوژیکی آنها کمک می کنند. برخی از محیط کشت های افتراقی رایج عبارتند از:
    • ائوزین متیلن بلو آگار
    • سالمونلا شیگلا آگار
    • مانیتول سالت آگار
  • محیط کشت های انتخابی: این محیط کشت ها حاوی مواد افزودنی هستند که رشد برخی از میکروارگانیسم ها را مهار می کنند و به رشد سایر میکروارگانیسم ها اجازه می دهند. برخی از محیط کشت های انتخابی رایج عبارتند از:
    • سیترات آگار
    • براز آگار
    • کلرآمفنیکل آگار
  • محیط کشت های اختصاصی: این محیط کشت ها برای رشد یک نوع خاص از میکروارگانیسم طراحی شده اند. برخی از محیط کشت های اختصاصی رایج عبارتند از:
    • میدل بروث برای سالمونلا
    • سابارودوکس آگار برای قارچ ها
    • بیف اکسترکت آگار برای استرپتوکوک ها

مشخصات فیزیکوشیمیایی 

  • خلوص: محیط کشت های میکروبیولوژی مرک آلمان با بالاترین درجه خلوص تولید می شوند تا از رشد ناخواسته میکروارگانیسم ها جلوگیری شود.
  • pH: pH محیط کشت باید برای رشد مطلوب میکروارگانیسم ها تنظیم شود.
  • استریل: محیط کشت ها باید قبل از استفاده استریل شوند تا از آلودگی جلوگیری شود.
  • رطوبت: رطوبت محیط کشت باید برای رشد مطلوب میکروارگانیسم ها حفظ شود.

مرک آلمان به عنوان یکی از شرکت های پیشرو در تولید مواد شیمیایی، طیف گسترده ای از محیط کشت های میکروبیولوژی را با کیفیت بالا ارائه می دهد. این محیط کشت ها برای مصارف مختلف در آزمایشگاه های تحقیقاتی، تشخیصی و صنعتی مناسب هستند.

 

نمایندگی مرک - نمایندگی مرک آلمان

نمایندگی مرک – نمایندگی مرک آلمان

عناصر خالص و متنوع شرکت مرک

شرکت مرک آلمان- ( نمایندگی مرک آلمان) به عنوان یکی از پیشروترین تولیدکنندگان مواد شیمیایی در جهان، طیف گسترده ای از عناصر خالص را با کیفیت بالا ارائه می دهد. این عناصر در گریدهای مختلف خلوص و برای مصارف مختلف در آزمایشگاه ها و صنایع مختلف کاربرد دارند.

انواع 

مرک طیف وسیعی از عناصر خالص را در اشکال مختلف از جمله پودر، گرانول، شمش و مایع ارائه می دهد. برخی از عناصر خالص رایج عبارتند از:

  • فلزات قلیایی: سدیم، پتاسیم، لیتیوم، سزیم، روبیدیوم
  • فلزات خاکی: کلسیم، منیزیم، باریم، استرانسیوم
  • فلزات واسطه: آهن، مس، آلومینیوم، نیکل، روی
  • نافلزات: گوگرد، فسفر، کربن، سیلیکون، هالوژن ها
  • گازهای نجیب: هلیوم، آرگون، نئون، کریپتون، زنون

مشخصات فیزیکوشیمیایی 

  • خلوص: عناصر خالص مرک در گریدهای مختلف خلوص از جمله 99.99%، 99.95%، 99.5% و 99% ارائه می شوند.
  • مشخصات فیزیکی: عناصر خالص مرک دارای مشخصات فیزیکی دقیق مانند نقطه ذوب، نقطه جوش، چگالی و حلالیت هستند.
  • مشخصات شیمیایی: عناصر خالص مرک عاری از ناخالصی های شیمیایی هستند و با بالاترین استانداردهای کیفیت تولید می شوند.

مزایا

  • خلوص بالا: عناصر خالص مرک با بالاترین درجه خلوص تولید می شوند که آنها را برای مصارف حساس مانند تحقیقات علمی و کاربردهای صنعتی ایده آل می کند.
  • کیفیت بالا: عناصر خالص مرک با استفاده از مواد اولیه با کیفیت بالا و با استفاده از فرآیندهای تولید دقیق تولید می شوند.
  • طیف گسترده: مرک طیف گسترده ای از عناصر خالص را در اشکال مختلف و گریدهای مختلف خلوص ارائه می دهد.
  • پایداری: عناصر خالص مرک در شرایط نگهداری مناسب پایدار هستند و طول عمر طولانی دارند.

معایب 

  • قیمت: عناصر خالص مرک به دلیل خلوص بالا و کیفیت برتر، گرانتر از عناصر ناخالص هستند.
  • ذخیره سازی: برخی از عناصر خالص مرک مانند فلزات قلیایی و هالوژن ها به دلیل واکنش پذیری بالا نیاز به ذخیره سازی در شرایط خاص دارند.

کاربردها

عناصر خالص نمایندگی مرک آلمان در طیف گسترده ای از صنایع از جمله:

  • صنعت داروسازی: برای تولید داروها و مکمل های غذایی
  • صنعت الکترونیک: برای تولید نیمه هادی ها و سایر اجزای الکترونیکی
  • صنعت شیمیایی: برای تولید مواد شیمیایی و کاتالیزورها
  • صنعت شیشه سازی: برای تولید شیشه و سرامیک
  • صنعت هوافضا: برای تولید قطعات هواپیما و موشک

مرک آلمان به عنوان یک تامین کننده قابل اعتماد از عناصر خالص با کیفیت بالا، به مشتریان خود در سراسر جهان خدمات ارائه می دهد. این شرکت متعهد به ارائه محصولات با کیفیت بالا و خدمات به مشتریان عالی است.

اسیدها و بازهای بسیار خالص مرک میلیپور

شرکت مرک آلمان( نمایندگی مرک آلمان) به عنوان یکی از پیشروترین تولیدکنندگان مواد شیمیایی در جهان، طیف گسترده ای از اسیدها و بازهای بسیار خالص را با کیفیت بالا ارائه می دهد. این مواد شیمیایی در گریدهای مختلف خلوص و برای مصارف مختلف در آزمایشگاه ها و صنایع مختلف کاربرد دارند.

 نمایندگی مرک آلمان طیف وسیعی از اسیدها و بازهای بسیار خالص را در اشکال مختلف از جمله مایع، جامد و محلول ارائه می دهد. برخی از اسیدها و بازهای رایج عبارتند از:

اسیدها:

  • اسید سولفوریک
  • اسید هیدروکلریک
  • اسید نیتریک
  • اسید فسفریک
  • اسید استیک

بازها:

  • هیدروکسید سدیم (سود سوز آور)
  • هیدروکسید پتاسیم (پتاس سوز آور)
  • آمونیاک
  • پیریدین
  • اتانول آمین

مشخصات فیزیکوشیمیایی 

  • خلوص: اسیدها و بازهای بسیار خالص مرک با بالاترین درجه خلوص تولید می شوند که آنها را برای مصارف حساس مانند تحقیقات علمی و کاربردهای صنعتی ایده آل می کند.
  • مشخصات فیزیکی: اسیدها و بازهای بسیار خالص مرک دارای مشخصات فیزیکی دقیق مانند نقطه ذوب، نقطه جوش، چگالی و حلالیت هستند.
  • مشخصات شیمیایی: اسیدها و بازهای بسیار خالص مرک عاری از ناخالصی های شیمیایی هستند و با بالاترین استانداردهای کیفیت تولید می شوند.

مزایا

  • خلوص بالا: اسیدها و بازهای بسیار خالص مرک با بالاترین درجه خلوص تولید می شوند که آنها را برای مصارف حساس مانند تحقیقات علمی و کاربردهای صنعتی ایده آل می کند.
  • کیفیت بالا: اسیدها و بازهای بسیار خالص مرک با استفاده از مواد اولیه با کیفیت بالا و با استفاده از فرآیندهای تولید دقیق تولید می شوند.
  • طیف گسترده: مرک طیف گسترده ای از اسیدها و بازهای بسیار خالص را در اشکال مختلف و گریدهای مختلف خلوص ارائه می دهد.
  • پایداری: اسیدها و بازهای بسیار خالص مرک در شرایط نگهداری مناسب پایدار هستند و طول عمر طولانی دارند.

کاربردها

اسیدها و بازهای بسیار خالص مرک در طیف گسترده ای از صنایع از جمله:

  • صنعت شیمیایی: برای تولید مواد شیمیایی، داروها و رنگ ها
  • صنعت غذایی: برای تولید مواد غذایی و نوشیدنی
  • صنعت دارویی: برای تولید داروها
  • صنعت تصفیه آب: برای تصفیه آب و فاضلاب
  • صنعت نیمه هادی: برای تولید نیمه هادی ها

 نمایندگی مرک آلمان به عنوان یک تامین کننده قابل اعتماد از اسیدها و بازهای بسیار خالص با کیفیت بالا، به مشتریان خود در سراسر جهان خدمات ارائه می دهد. این شرکت متعهد به ارائه محصولات با کیفیت بالا و خدمات به مشتریان عالی است.

نمایندگی مرک - نمایندگی مرک آلمان

نمایندگی مرک – نمایندگی مرک آلمان

ترکیبات آلی و معدنی خالص مرک ( MERCK )- نمایندگی مرک آلمان

شرکت مرک آلمان(نمایندگی مرک آلمان) به عنوان یکی از پیشروترین تولیدکنندگان مواد شیمیایی در جهان، طیف گسترده ای از ترکیبات آلی و معدنی خالص را با کیفیت بالا ارائه می دهد. این ترکیبات در گریدهای مختلف خلوص و برای مصارف مختلف در آزمایشگاه ها و صنایع مختلف کاربرد دارند.وارد کننده محصولات مرک

انواع ترکیبات آلی و معدنی خالص مرک:مرک طیف وسیعی از ترکیبات آلی و معدنی خالص را در اشکال مختلف از جمله مایع، جامد و محلول ارائه می دهد. برخی از دسته های رایج این ترکیبات عبارتند از:

ترکیبات آلی:

  • هیدروکربن ها (مانند اتان، بنزن، هگزان)
  • الکل ها (مانند اتانول، متانول، ایزوپروپانول)
  • آلدهیدها و کتون ها (مانند فرمالدئید، استون، بنزالدهید)
  • اسیدهای کربوکسیلیک (مانند اسید استیک، اسید فرمیک، اسید بنزوئیک)
  • آمین ها (مانند آمونیاک، متیل آمین، اتیل آمین)

ترکیبات معدنی:

  • اسیدها و بازها (مانند اسید سولفوریک، اسید هیدروکلریک، هیدروکسید سدیم، هیدروکسید پتاسیم)
  • نمک ها (مانند کلرید سدیم، سولفات سدیم، نیترات پتاسیم)
  • فلزات و ترکیبات فلزی (مانند سدیم، پتاسیم، مس، سولفات مس)

مشخصات فیزیکوشیمیایی 

  • خلوص: ترکیبات آلی و معدنی خالص مرک با بالاترین درجه خلوص تولید می شوند که آنها را برای مصارف حساس مانند تحقیقات علمی و کاربردهای صنعتی ایده آل می کند.
  • مشخصات فیزیکی: ترکیبات آلی و معدنی خالص مرک دارای مشخصات فیزیکی دقیق مانند نقطه ذوب، نقطه جوش، چگالی و حلالیت هستند.
  • مشخصات شیمیایی: ترکیبات آلی و معدنی خالص مرک عاری از ناخالصی های شیمیایی هستند و با بالاترین استانداردهای کیفیت تولید می شوند.وارد کننده محصولات مرک

مزایای 

  • خلوص بالا: ترکیبات آلی و معدنی خالص مرک با بالاترین درجه خلوص تولید می شوند که آنها را برای مصارف حساس مانند تحقیقات علمی و کاربردهای صنعتی ایده آل می کند.
  • کیفیت بالا: ترکیبات آلی و معدنی خالص مرک با استفاده از مواد اولیه با کیفیت بالا و با استفاده از فرآیندهای تولید دقیق تولید می شوند.
  • طیف گسترده: مرک طیف گسترده ای از ترکیبات آلی و معدنی خالص را در اشکال مختلف و گریدهای مختلف خلوص ارائه می دهد.
  • پایداری: ترکیبات آلی و معدنی خالص مرک در شرایط نگهداری مناسب پایدار هستند و طول عمر طولانی دارند.

کاربردها

ترکیبات آلی و معدنی خالص مرک در طیف گسترده ای از صنایع از جمله:

  • صنعت شیمیایی: برای تولید مواد شیمیایی، داروها و رنگ ها
  • صنعت غذایی: برای تولید مواد غذایی و نوشیدنی
  • صنعت دارویی: برای تولید داروها
  • صنعت تصفیه آب: برای تصفیه آب و فاضلاب
  • صنعت نیمه هادی: برای تولید نیمه هادی ها

مرک آلمان به عنوان یک تامین کننده قابل اعتماد از ترکیبات آلی و معدنی خالص با کیفیت بالا، به مشتریان خود در سراسر جهان خدمات ارائه می دهد. این شرکت متعهد به ارائه محصولات با کیفیت بالا و خدمات به مشتریان عالی است.

1و5 دی فنیل کاربازید

مقدمه

در دنیای شیمی، ترکیبات متعددی وجود دارند که نقش حیاتی در صنایع مختلف ایفا می‌کنند. یکی از این ترکیبات که کمتر شناخته شده اما بسیار مهم است، 1و5 دی فنیل کاربازید می‌باشد. این مقاله به بررسی کامل این ترکیب، خصوصیات، کاربردها و اهمیت آن در صنایع مختلف می‌پردازد.

1و5 دی فنیل کاربازید چیست؟

1و5 دی فنیل کاربازید یک ترکیب شیمیایی با فرمول C13H14N4 است که به عنوان یک معرف شیمیایی در آزمایشگاه‌ها و صنایع مختلف مورد استفاده قرار می‌گیرد. این ترکیب به دلیل واکنش‌پذیری بالا و توانایی تشخیص یون‌های فلزی، در بسیاری از فرآیندهای شیمیایی نقش مهمی دارد.وارد کننده محصولات مرک

 

1و5-دی-فنیل-کاربازید

1و5-دی-فنیل-کاربازید

مشخصات فیزیکو شیمیایی 1و5 دی فنیل کاربازید

فرمول شیمیایی: C₁₃H₁₄N₄

جرم مولکولی: ۲۱۰٫۲۸ گرم بر مول

ظاهر: بلورهای سفید یا پودر کریستالی

نقطه ذوب: ۱۷۲-۱۷۵ درجه سانتی‌گراد

حلالیت: 1و5 دی فنیل کاربازید در حلال‌های آلی مانند اتانول، متانول و استون حل می‌شود ولی در آب به میزان کمی محلول است.

نقطه جوش: اطلاعات دقیقی در دسترس نیست، اما به دلیل ماهیت شیمیایی ترکیب، معمولاً در شرایط آزمایشگاهی تحت فشار اتمسفری بالا جوش نمی‌آید.

ثبات شیمیایی: این ترکیب در دمای اتاق و شرایط نگهداری مناسب، پایدار است. با این حال، باید از حرارت و نور مستقیم دور نگه داشته شود.

نقطه اشتعال: اطلاعات دقیقی در دسترس نیست، اما به دلیل ماهیت شیمیایی ترکیب، نقطه اشتعال بالایی دارد.

pH: در محلول‌های آبی، به دلیل قابلیت تشکیل پیوندهای هیدروژنی، pH مشخصی ندارد اما می‌تواند در محیط‌های اسیدی و بازی مختلف مورد استفاده قرار گیرد.وارد کننده محصولات مرک

خواص واکنش‌پذیری

1و5 دی فنیل کاربازید به دلیل وجود گروه‌های آمینی و هیدرازونی در ساختار خود، واکنش‌پذیری بالایی با یون‌های فلزی مانند آهن، کروم و مس دارد. این خصوصیت آن را به یک معرف شیمیایی مفید برای شناسایی و اندازه‌گیری یون‌های فلزی در محلول‌ها تبدیل کرده است.

شرایط نگهداری

این ترکیب باید در ظروف دربسته و در محیط خشک و خنک نگهداری شود. همچنین باید از نور مستقیم و مواد اکسیدکننده دور نگه داشته شود.وارد کننده محصولات مرک

نتیجه‌گیری

1و5 دی فنیل کاربازید با مشخصات فیزیکو شیمیایی منحصر به فرد خود، به یکی از معرف‌های اصلی در آزمایشگاه‌ها و صنایع مختلف تبدیل شده است. با شناخت دقیق این مشخصات، می‌توان از این ترکیب به بهترین نحو در کاربردهای مختلف استفاده کرد.وارد کننده محصولات مرک

دی سولفین بلو

دی سولفین بلو یک ترکیب شیمیایی با فرمول C₂₈H₃₀N₂O₆S₂Na₂ است که به عنوان یک رنگزا و معرف شیمیایی در صنایع مختلف مورد استفاده قرار می‌گیرد. این ترکیب به دلیل خصوصیات منحصر به فرد خود، نقش حیاتی در بسیاری از فرآیندهای شیمیایی و صنعتی ایفا می‌کند. در این مقاله، به بررسی خصوصیات، کاربردها و اهمیت دی سولفین بلو می‌پردازیم.

خصوصیات فیزیکوشیمیایی دی سولفین بلو

دی سولفین بلو یکی از پرفروش ترین محصولات نمایندگی مرک آلمان به صورت پودر یا کریستال‌های آبی رنگ وجود دارد. این ترکیب در آب محلول است و معمولاً در محلول‌های آبی با غلظت‌های مختلف مورد استفاده قرار می‌گیرد. دی سولفین بلو دارای جرم مولکولی ۵۶۲٫۶۷ گرم بر مول است و در محیط‌های اسیدی و بازی مختلف پایدار می‌باشد.

دی سولفین بلو

دی سولفین بلو

کاربردهای دی سولفین بلو 

دی سولفین بلو در بسیاری از صنایع و فرآیندهای شیمیایی مورد استفاده قرار می‌گیرد. برخی از کاربردهای اصلی این ترکیب که جزیی از محصولات نمایندگی مرک آلمان است  عبارتند از:

1. صنعت نساجی

در صنعت نساجی، دی سولفین بلو به عنوان یک رنگزا برای رنگرزی الیاف مختلف از جمله پشم، پنبه و نایلون استفاده می‌شود. این رنگزا به دلیل ثبات رنگی بالا و مقاومت در برابر شستشو، یکی از محبوب‌ترین انتخاب‌ها برای رنگرزی است.

2. آزمایشگاه‌های شیمی

در آزمایشگاه‌های شیمی، دی سولفین بلو به عنوان یک معرف برای تشخیص و اندازه‌گیری یون‌های فلزی به کار می‌رود. این ترکیب با یون‌های فلزی واکنش می‌دهد و تشکیل کمپلکس‌های رنگی می‌دهد که می‌تواند به راحتی تشخیص داده شود.

3. صنایع کاغذسازی

در صنعت کاغذسازی، دی سولفین بلو برای بهبود کیفیت و ظاهر کاغذهای رنگی مورد استفاده قرار می‌گیرد. این ترکیب به دلیل پایداری رنگ و توانایی ایجاد رنگ‌های زنده و روشن، به یکی از مواد اصلی در این صنعت تبدیل شده است.

4. تحقیقات بیولوژیکی

در تحقیقات بیولوژیکی، دی سولفین بلو به عنوان یک رنگزا برای رنگ‌آمیزی بافت‌ها و سلول‌ها استفاده می‌شود. این رنگزا به محققان امکان می‌دهد تا ساختارها و فرآیندهای زیستی را با دقت بیشتری مطالعه کنند.

اهمیت دی سولفین بلو در صنایع مختلف

دی سولفین بلو به دلیل کاربردهای گسترده و خصوصیات منحصر به فرد خود، اهمیت زیادی در صنایع مختلف دارد. این ترکیب نه تنها به عنوان یک رنگزا بلکه به عنوان یک ابزار مهم در تحقیقات علمی و فرآیندهای صنعتی مورد استفاده قرار می‌گیرد. ثبات رنگی بالا، پایداری در محیط‌های مختلف و واکنش‌پذیری با یون‌های فلزی، از ویژگی‌هایی هستند که دی سولفین بلو را به یک ترکیب ارزشمند تبدیل کرده‌اند.

روغن سیلیکون چیست؟

روغن سیلیکون یا پلی‌دی‌متیل‌سیلوکسان (PDMS) یک نوع پلیمر مبتنی بر سیلیکون است که به خاطر خواص منحصر به فرد خود مانند پایداری حرارتی، مقاومت در برابر آب و انعطاف‌پذیری بالا شناخته شده است. این روغن در دماهای بالا و پایین خواص خود را حفظ می‌کند و در مقابل عوامل محیطی مقاوم است.

روغن سیلیکون یک پلیمر مصنوعی است که از زنجیره های طولانی سیلیکون و اکسیژن تشکیل شده است. این ساختار منحصر به فرد به روغن سیلیکون خواص فیزیکی و شیمیایی متمایزی می بخشد که آن را برای کاربردهای مختلف صنعتی و خانگی ایده آل می سازد.

 

ویژگی‌های روغن سیلیکون

1.09762

Supelco

for gas chromatography

پایداری حرارتی بالا: روغن سیلیکون می‌تواند در دماهای بسیار بالا و پایین بدون تغییر خواص خود عمل کند. این ویژگی باعث شده تا در صنایع مختلفی که نیاز به روانکارهای مقاوم در برابر دما دارند، مورد استفاده قرار گیرد.

مقاومت در برابر آب: این ماده به دلیل خاصیت آب‌گریزی خود، به عنوان یک ماده ضد آب استفاده می‌شود و در شرایط مرطوب نیز کارایی خود را حفظ می‌کند.

انعطاف‌پذیری بالا: روغن سیلیکون دارای انعطاف‌پذیری بالایی است و می‌تواند در شرایط مختلف فشاری و کششی بدون شکست عمل کند.

پایداری شیمیایی: این ماده در برابر بسیاری از مواد شیمیایی مقاومت بالایی دارد و تحت تأثیر عوامل خورنده قرار نمی‌گیرد.

پتاسیم سیترات

پتاسیم سیترات، یک ترکیب شیمیایی است که از اجزای پتاسیم و سیترات تشکیل شده است. این ترکیب به عنوان یک نماینده از گروه سیتراتها شناخته می‌شود که در فرآیندهای مختلف صنعتی، علمی، و پزشکی استفاده می‌شود. پتاسیم سیترات به عنوان یک ماده اسیدیته‌دهنده و آنتی‌اکسیدانی شناخته می‌شود و در صنایع مختلف از جمله صنایع غذایی، دارویی، و بهداشتی و آرایشی مورد استفاده قرار می‌گیرد. این ترکیب به خوبی در آب حل می‌شود و معمولاً به صورت پودر سفید یا بلورهای بیضی شکل در بازار عرضه می‌شود.

مشخصات پتاسیم سیترات

  • 1.04956
  • تری پتاسیم سیترات مونوهیدرات
  • EMPROVE® ESSENTIAL، Ph. Eur.، BP، USP، FCC، E 332
  • 1 کیلوگرم
  • 3 × 1 کیلوگرم
  • 5 کیلوگرم
  • 25 کیلوگرم
  • مترادف (ها): تری پتاسیم سیترات مونوهیدرات، تری پتاسیم سیترات، نمک پتاسیم اسید سیتریک، 2-هیدروکسی-1،2،3-پروپانتریک کربوکسیلیک اسید
  • فرمول تجربی (نشانگذاری تپه):C6H5K3O7 · xH2O
  • شماره CAS:6100-05-6
  • وزن مولکولی: 306.39 (بنیاد بی آب)
  • شماره MDL: MFCD00150442
  • شماره E: E332
  • شماره شاخص EC: 212-755-5

 

خواص پتاسیم سیترات

  • خواص: آژانس
    BP
    Ph. Eur.
    USP
  • سطح کیفیت: 500
  • reg. انطباق: FCC
  • خط تولید: EMPROVE® ESSENTIAL
  • فرم: جامد
  • pH: 7.5-9.0 (20 درجه سانتیگراد، 50 گرم در لیتر در H2O)
  • mp: > 180 درجه سانتیگراد (حذف آب تبلور)
  • تراکم: 1.98 گرم بر سانتی متر مکعب در 20 درجه سانتی گراد
  • برنامه های کاربردی)
    فرمولاسیون مایع
    چشم پزشکی
    دارویی
    فرمولاسیون نیمه جامد
    فرمول جامد
  • دمای ذخیره سازی: 15-25 درجه سانتی گراد
 

 

پتاسیم آنتیموان اکسی تارتارات

پتاسیم آنتیموان اکسی تارتارات یک ترکیب شیمیایی با اهمیت فراوان است که در صنایع مختلف به کار می‌رود. این ترکیب از ترکیبات شیمیایی جالبی است که به دلیل خواص منحصر به فردش، توجه بسیاری را به خود جلب کرده است. در این مقاله، به معرفی و بررسی این ترکیب و کاربردهای آن در صنایع مختلف خواهیم پرداخت.نماینده مرک

پتاسیم آنتیموان اکسی تارتارات به عنوان یک ترکیب شیمیایی با ویژگی‌های منحصر به فرد، در صنایع مختلفی از جمله صنایع شیشه‌سازی، کامپوزیت‌ها، و صنایع شیمیایی استفاده می‌شود. این ترکیب به دلیل خواص اکسایشی و شیمیایی خاص خود، به عنوان یک عامل اکسایشی مؤثر در برخی واکنش‌های شیمیایی به‌شمار می‌آید.نماینده مرک

مشخصات پتاسیم آنتیموان اکسی تارتارات

  • 1.08092
  • پتاسیم آنتیموان (III) اکسید تارتارات تری هیدرات
  • EMPLURA®
  • 250 گرم
  • 1 کیلوگرم
  • مترادف: پتاسیم آنتیموان (III) اکسید تارتارات تری هیدرات، آنتیموان تارتارات پتاسیم، تارتار آنتیموان پتاسیم، استفراغ تارتار
  • فرمول خطی: K2(SbO)2C8H4O10 · 3 H2O
  • شماره CAS: 28300-74-5
  • وزن مولکولی: 667.87
  • شماره MDL: MFCD00167056
  • شماره شاخص EC: 234-293-3

پتاسیم فروسیانید (پتاسیم هگزا سیانو فرات)

پتاسیم فروسیانید (پتاسیم هگزا سیانو فرات)، یا همان پتاسیم هگزاسیانوفرات، یک ترکیب شیمیایی با فرمول شیمیایی K[Fe(CN)6] است. این ترکیب شیمیایی به عنوان یک ترکیب شیمیایی مهم در صنایع مختلف و همچنین در آزمایشگاه‌های شیمیایی استفاده می‌شود. در ادامه، به معرفی و کاربردهای پتاسیم فروسیانید می‌پردازیم:نماینده مرک

پتاسیم فروسیانید یک ترکیب بلوری با رنگ زرد و خواص شیمیایی و فیزیکی منحصر به فرد است. این ترکیب به دلیل خواصش به عنوان یک اکسید کننده و یا مواد اکسید کننده در برخی واکنش‌های شیمیایی مورد استفاده قرار می‌گیرد.

همچنین، در برخی فرآیندهای صنعتی مانند فرایند گالوانیزه کردن (رسوب کردن لایه‌های روی بر روی فلزات دیگر)، استفاده از پتاسیم فروسیانید اسیدیته معمولی است.
علاوه بر این، پتاسیم فروسیانید در صنایع دیگری مانند صنایع عکاسی (به عنوان عامل تثبیت کننده در فرآیند توسعه عکس) و در

آزمایشگاه‌های شیمیایی (به عنوان یک اسید کننده) نیز استفاده می‌شود.نماینده مرکنماینده مرک
به طور کلی، پتاسیم فروسیانید یک ترکیب شیمیایی با کاربردهای متنوع و مهم در صنایع مختلف است که به دلیل خواص ویژه‌ای که دارد، توجه بسیاری را به خود جلب کرده است.

مشخصات پتاسیم فروسیانید (پتاسیم هگزا سیانو فرات)

پتاسیم فروسیانید یا پتاسیم هگزاسیانوفرات یک ترکیب شیمیایی با فرمول K[Fe(CN)6] است. این ترکیب به صورت بلورهای رنگ زرد یا سفید به دیده می‌شود. در زیر مشخصات فیزیکوشیمیایی این ترکیب را بررسی می‌کنیم:

۱. حالت فیزیکی: پتاسیم فروسیانید به صورت بلورهای باریک یا پودری با رنگ زرد یا سفید وجود دارد.

۲. وزن مولکولی: وزن مولکولی این ترکیب حدوداً ۲۸۲.۱ گرم بر مول است.

۳. دمای ذوب: دمای ذوب پتاسیم فروسیانید در حدود ۶۲۵-۶۲۶ درجه سلسیوس قرار دارد.

۴. حلالیت: این ترکیب قابل حل در آب است و در محیط‌های آبی و الکلی حل می‌شود.

۵. خواص شیمیایی: پتاسیم فروسیانید به عنوان یک ماده اکسید کننده فعال در برخی واکنش‌های شیمیایی استفاده می‌شود. همچنین، در صنایع عکاسی و فرایندهای کوره‌ای نیز کاربرد دارد.

به طور کلی، پتاسیم فروسیانید یک ترکیب شیمیایی با خواص منحصر به فرد است که در صنایع مختلف و همچنین در آزمایشگاه‌های شیمیایی استفاده می‌شود.

دی پتاسیم هیدروژن فسفات 3آبه

دی پتاسیم هیدروژن فسفات 3آبه یک ترکیب شیمیایی است که شامل دو عنصر اصلی، یعنی پتاسیم و هیدروژن فسفات می‌باشد. این ترکیب در حالت هیدراته و با وجود سه مولکول آب، به صورت پودری سفید رنگ و بی‌بو است. استفاده از این ماده در صنایع مختلف از جمله کشاورزی، غذایی، شیمیایی و دارویی انجام می‌شود.

1.05099

دی پتاسیم هیدروژن فسفات تری هیدرات
برای تجزیه و تحلیل EMSURE®

  • 250 گرم
  • 1 کیلوگرم
  • 5 کیلوگرم
  • 25 کیلوگرم
  • 50 کیلوگرم

مترادف (ها): دی پتاسیم هیدروژن فسفات تری هیدرات، پتاسیم فسفات دی بازیک
فرمول تجربی (نشانگذاری تپه):HK2O4P · 3H2O
شماره CAS: 16788-57-1
وزن مولکولی: 228.22
شماره MDL: MFCD00149926
شماره شاخص EC: 231-834-5

خواص دی پتاسیم هیدروژن فسفات 3آبه

خواص دی پتاسیم هیدروژن فسفات 3آبه شامل موارد زیر می‌شود:

  1. منبع پتاسیم و فسفر: این ترکیب به عنوان یک منبع اصلی پتاسیم و فسفر در کودهای کشاورزی استفاده می‌شود که به رشد و تقویت گیاهان کمک می‌کند.
  2. تنظیم pH: دی پتاسیم هیدروژن فسفات به عنوان یک عامل پایدارکننده و تنظیم‌کننده pH در فرآیندهای صنعتی و کشاورزی مورد استفاده قرار می‌گیرد.
  3. استفاده در صنایع غذایی: این ترکیب در صنایع غذایی برای تهیه محصولاتی مانند آرد، نان، و حبوبات به عنوان یک عامل افزودنی مورد استفاده قرار می‌گیرد.
  4. استفاده در صنایع شیمیایی: در صنایع شیمیایی، دی پتاسیم هیدروژن فسفات به عنوان یک عامل پایدارکننده و اسیدیته کننده مورد استفاده قرار می‌گیرد.
  5. استفاده در صنایع دارویی: این ترکیب در فرآیندهای تهیه برخی از محصولات دارویی به عنوان یک ماده شیمیایی کمکی استفاده می‌شود.

با توجه به این خواص، دی پتاسیم هیدروژن فسفات 3آبه یک ماده شیمیایی چند منظوره و اساسی در صنایع مختلف است.

مشخصات فیزیکو شیمیایی دی پتاسیم هیدروژن فسفات 3آبه 

مشخصات فیزیکوشیمیایی دی پتاسیم هیدروژن فسفات 3آبه عبارتند از:

  1. شکل و حالت: پودری سفید رنگ
  2. بو: بی‌بو
  3. حلالیت: حلال در آب
  4. وزن مولکولی: تقریباً ۲۲۲٫۲۸ گرم بر مول
  5. چگالی: تقریباً ۲٫۳ گرم بر سانتی‌متر مکعب
  6. نقطه ذوب: حدود ۶۰-۷۰ درجه سلسیوس
  7. ترکیبات مرتبط: شامل پتاسیم، هیدروژن فسفات و سه مولکول آب است.

این مشخصات نشان دهنده ویژگی‌های اساسی این ترکیب شیمیایی است که برای کاربردهای مختلف در صنایع مختلف اهمیت دارد.

پتاسیم اگزالات هیدرات 

پتاسیم اگزالات هیدرات یک ترکیب شیمیایی است که در حالت هیدراته، به صورت پودری سفید رنگ و بدون بو است. این ترکیب شیمیایی از پتاسیم و اگزالات تشکیل شده است و در صنایع مختلفی نظیر صنایع داروسازی، صنایع غذایی، و صنایع شیمیایی به کار می‌رود.

استفاده از پتاسیم اگزالات هیدرات به عنوان یک ماده شیمیایی مهم در فرآیندهای تولید داروها، بهبود رنگرزی در صنایع رنگرزی و رنگرزی بافت، و بهبود ویژگی‌های شیمیایی مواد خام در صنایع شیمیایی کمک می‌کند. همچنین، این ترکیب می‌تواند در کشاورزی به عنوان یک منبع پتاسیم مورد استفاده قرار گیرد.کاتالوگ محصولات کمپانی مرک آلمان

  • 1.05073
  • دی پتاسیم اگزالات مونوهیدرات
  • برای تجزیه و تحلیل EMSURE® ACS
  • یک اندازه را انتخاب کنید
  • 250 گرم
  • 1 کیلوگرم
  • مترادف (ها): دی پتاسیم اگزالات مونوهیدرات، اسید اگزالیک دی پتاسیم نمک مونوهیدرات
  • فرمول تجربی (نامگذاری تپه):C2K2O4 · xH2O
  • شماره CAS: 6487-48-5
  • وزن مولکولی: 166.22 (بنیاد بی آب)
  • شماره MDL: MFCD00150033
  • شماره شاخص EC: 209-506-8

خواص پتاسیم اگزالات هیدرات

  • مقطع تحصیلی: معرف ACS
  • سطح کیفیت: 300کاتالوگ محصولات کمپانی مرک آلمان
  • فشار بخار: <0.1 hPa (20 درجه سانتیگراد)
  • خط تولید: EMSURE®
  • سنجش: 99.5-101.0٪ (اکسیدیمتری)
  • فرم: جامد
  • قدرت
    660 میلی گرم بر کیلوگرم LD50، خوراکی (موش)
  • ناخالصی ها: ≤0.01٪ ماده نامحلول
  • pH: 7.0-8.5 (20 درجه سانتیگراد، 50 گرم در لیتر در H2O)
  • mp: > 138 درجه سانتیگراد (تجزیه)

پودر مس 102703 مرک آلمان

پودر مس 102703 مرک آلمان یک ترکیب شیمیایی است که از مس تشکیل شده است. این پودر به عنوان یکی از محصولات شیمیایی مرک آلمان، در تحقیقات علمی و صنایع مختلف مورد استفاده قرار می‌گیرد. به عنوان مثال، ممکن است در آزمایشگاه‌های شیمیایی، تحقیقات فیزیکی و شیمیایی، و همچنین در تولید محصولات الکترونیکی و صنایع فلزی به کار رود. اطلاعات دقیقتر در مورد خصوصیات و کاربردهای این محصول می‌تواند در منابع فنی مرک آلمان یافت شود.کاتالوگ محصولات کمپانی مرک آلمان

  • 1.02703
  • فلز مس
    اندازه ذرات پودر ریز < 63 میکرومتر (> 230 مش ASTM) EMSURE®
  • یک اندازه را انتخاب کنید
  • 250 گرم
  • 1 کیلوگرم
  • مترادف (ها): مس
  • فرمول تجربی (نشانگذاری تپه): Cu
  • شماره CAS: 7440-50-8
  • وزن مولکولی: 63.55
  • شماره MDL: MFCD00010965
  • شماره شاخص EC: 231-159-6

خواص پودر مس 102703 مرک آلمان

  • سطح کیفیت: 300
  • خط تولید: EMSURE®
  • سنجش: ≥99٪ (کمپلکسومتری)
  • فرم: جامد
  • ناخالصی ها: ≤0.02% مواد نامحلول در اسید نیتریک
  • mp: 1083 درجه سانتی گراد
  • تراکم: 8.96 گرم بر سانتی متر مکعب در 20 درجه سانتی گراد
  • چگالی ظاهری:1290 کیلوگرم بر متر مکعب

دی استیل مونوکسیمکاتالوگ محصولات کمپانی مرک آلمان

دی‌ استیل مونوکسیم (دی‌استیل مونوکسید) یک ترکیب شیمیایی است که شامل یک اتم اکسیژن و دو اتم کربن است. این ترکیب به صورت یک گاز بی‌رنگ و بدون بو است و در شرایط استاندارد به صورت CO2 یا دی‌اکسید کربن با فرمول شیمیایی CO شناخته می‌شود. دی‌استیل مونوکسید به طور گسترده در صنایع مختلفی از جمله صنایع شیمیایی، فلزات، و تولید انرژی استفاده می‌شود. این ترکیب همچنین یک مولکول مهم در زیست‌شناسی می‌باشد و در فرایندهایی از جمله تنفس و تولید انرژی در سلول‌ها نقش دارد.کاتالوگ محصولات کمپانی مرک آلمان

خصوصیات دی استیل مونوکسیم

دی‌استیل مونوکسید یک ترکیب شیمیایی با خصوصیات زیر است:

  1. فرمول شیمیایی: CO
  2. شکل فیزیکی: در شرایط استاندارد، دی‌استیل مونوکسید به صورت یک گاز بی‌رنگ و بدون بو وجود دارد.نماینده مرک
  3. وزن مولکولی: حدوداً 28.01 گرم بر مول.
  4. دمای ذوب: -205.02 درجه سانتی‌گراد.
  5. دمای جوش: -191.5 درجه سانتی‌گراد.
  6. چگالی: 1.145 g/L در شرایط استاندارد.
  7. حلالیت: دی‌استیل مونوکسید حلالیت ضعیفی دارد و در آب نیز قابل حل نمی‌باشد.
  8. سمیت: این ترکیب گازی بسیار سمی است و ممکن است در مواجهه با آن ایجاد خطرات جدی برای سلامتی انسان‌ها و حیوانات داشته باشد.
  9. کاربردها: دی‌استیل مونوکسید در صنایع شیمیایی، تولید فلزات، تولید انرژی، بررسی‌های زیست‌شناسی و … به کار می‌رود.خرید محصولات مرک

کلرو 2 -متیل پروپان کد 801550

ماده شیمیایی کلرو 2 –متیل پروپان کد 801550 (به انگلیسی: Chloro-2-methylpropane) که با کد 801550 شناخته می‌شود، یک ترکیب شیمیایی است که شامل اتم‌های کربن، هیدروژن، و کلر است. فرمول شیمیایی این ترکیب CH3CHClCH3 می‌باشد. این ترکیب به عنوان یک هیدروکربن هالوژنه در شیمی مورد استفاده قرار می‌گیرد.نماینده مرک

  • 8.01550
  • 2-کلرو-2-متیل پروپان
  • برای سنتز
  • 100 میلی لیتر
  • 1 لیتر
  • مترادف(ها): 2-کلرو-2-متیل پروپان، ترت بوتیل کلرید
  • فرمول تجربی (نامگذاری تپه): C4H9Cl
  • شماره CAS:507-20-0
  • وزن مولکولی: 92.57
  • شماره MDL: MFCD00000816
  • شماره طبقه بندی EC:208-066-

کلرو 2-متیل پروپان با فرمول شیمیایی CH3CHClCH3 نشان داده می‌شود. در این فرمول، اتم کربن مرکزی دارای دو اتم هیدروژن و یک اتم کلر به آن متصل است. این ترکیب به صورت یک مایع بی‌رنگ با بوی خاص شناخته می‌شود.خرید محصولات مرک

کلرید استرانسیوم 6 آبه 107865 مرک آلمان

کلرید استرانسیوم 6 آبه 107865 مرک آلمان یک ترکیب شیمیایی است که از استرانسیم، کلر و مولکول‌های آب تشکیل شده است. فرمول شیمیایی آن، SrCl2·6H2O، نشان می‌دهد که هر واحد از ترکیب شامل یک یون استرانسیم (Sr2+)، دو یون کلرید (Cl-) و شش مولکول آب (H2O) است. این ترکیب به طور معمول به عنوان جامد بلوری سفید ظاهر می‌شود و در آب بسیار حل می‌شود.

مشخصات 

  • 1.07865
  • هگزا هیدرات کلرید استرانسیم
  • برای تجزیه و تحلیل EMSURE® ACS
  • 250 گرم
  • 1 کیلوگرم
  • مترادف: هگزا هیدرات کلرید استرانسیم
  • فرمول تجربی (نشانگذاری تپه):Cl2Sr · 6H2O
  • شماره CAS:10025-70-4
  • وزن مولکولی: 266.62
  • شماره MDL: MFCD00149865
  • شماره شاخص EC: 233-971-6

ویژگی‌های کلرید استرانسیوم 6 آبه 107865 مرک آلمان

کلرید استرانسیوم 6 آبه 107865 مرک آلمان دارای ویژگی‌های متمایزی است:

  • حلالیت: این ترکیب در آب بسیار حل می‌شود و محلول شفافی ایجاد می‌کند.نماینده مرک
  • جذب رطوبت: این ترکیب خواص هیگروسکوپیک دارد، به این معنی که به طور آماده رطوبت از هوا جذب می‌کند.
  • نقطه ذوب: کلرید استرانسیوم 6 آبه 107865 مرک آلمان نقطه ذوب نسبتاً بالایی دارد که معمولاً حدود 61 درجه سانتی‌گراد است.
  • تابش نور: زمانی که گرم شود، می‌تواند رنگ سرخ روشنی تاباند که در برخی کاربردهایی مانند پیروتکنیک و آتش‌بازی‌ها مفید است.

کلرید فریک 6 ابه 103943 مرک

کلرید فریک 6 ابه 103943 مرک از محصولات شرکت مرک (Merck) است. این ترکیب شیمیایی اغلب به عنوان یک حلال و یا افزودنی در آزمایشگاه‌ها و صنایع شیمیایی استفاده می‌شود. کلرید فریک یک ترکیب شیمیایی است که شامل اتم‌های کلر و فلز آهن است. این ترکیب معمولاً به عنوان یک اکسیدان قوی در واکنش‌های شیمیایی به کار می‌رود. از آن به عنوان یک ماده حفاری در صنایع نفت و گاز نیز استفاده می‌شود.

مشخصات کلرید فریک 6 ابه 103943 مرک

کلرید فریک 6 ابه 103943 مرک یکی از مواد شیمیایی مهم و کاربردی است که در زمینه‌های مختلفی از جمله صنایع داروسازی و آزمایشگاه‌های شیمیایی به کار می‌رود. این ماده با خصوصیات شیمیایی و فیزیکی منحصر به فرد خود، توجه بسیاری از محققان و صنایع را به سوی خود جلب کرده است.نماینده مرک

کلرید فریک 6 ابه 103943 مرک آلمان یک ترکیب شیمیایی است که به عنوان یک اکسیدان قوی شناخته می‌شود. این ترکیب اغلب در فرمولاسیون‌های داروهای دندانپزشکی، ضد عفونی کننده‌ها و مواد شیمیایی آزمایشگاهی استفاده می‌شود.

کلرید فریک 6 ابه 103943 برای اولین بار توسط شیمی‌دانان آلمانی در قرن نوزدهم کشف شد. از آن زمان به بعد، این ترکیب به عنوان یکی از مواد اصلی در زمینه‌های مختلفی از جمله پزشکی و شیمی به کار گرفته شده است.نماینده مرک

  • 1.03943
  • هگزا هیدرات کلرید آهن (III).
  • برای تجزیه و تحلیل EMSURE® ACS,Reag. Ph Eur
  • 250 گرم
  • 1 کیلوگرم
  • 25 کیلوگرم
  • مترادف(ها): هگزا هیدرات کلرید آهن، تری کلرید آهن، هگزا هیدرات کلرید آهن
  • فرمول خطی: FeCl3 · 6H2O
  • شماره CAS:10025-77-1
  • وزن مولکولی: 270.30
  • شماره MDL: MFCD00149712
  • شماره شاخص EC: 231-729-4

ویژگی‌ها کلرید فریک 6 ابه 103943 مرک

  • ساختار شیمیایی

کلرید فریک 6 ابه 103943 یک ترکیب شیمیایی با فرمول شیمیایی ClF6 می‌باشد. این ترکیب از جمله همایند‌های کلرینیوم است و دارای ویژگی‌های شیمیایی منحصر به فردی است که آن را به یک اکسیدان قوی تبدیل می‌کند.نماینده مرک

  • خصوصیات فیزیکی و شیمیایی

کلرید فریک 6 ابه 103943 در شرایط استاندارد به شکل یک گاز بی‌رنگ متبلور شده وجود دارد. این ترکیب دارای خواص اکسیدانی قوی است و می‌تواند با مواد آلی و غیرآلی واکنش دهد.

کاربردها کلرید فریک 6 ابه 103943 مرک

  • در آزمایشگاه‌های شیمیایی

کلرید فریک 6 ابه 103943 یکی از مواد مورد استفاده در آزمایشگاه‌های شیمیایی است. این ترکیب به عنوان یک اکسیدان قوی در تحقیقات مختلف شیمیایی مورد استفاده قرار می‌گیرد.

  • در صنایع داروسازی

از کلرید فریک 6 ابه 103943 در صنایع داروسازی به عنوان یکی از مواد اصلی در فرمولاسیون داروهای دندانپزشکی و ضد عفونی‌کننده‌ها استفاده می‌شود.نماینده مرک

 

کلرامین T سه آبه 818705 مرک

کلرامین T سه آبه 818705 مرک یک ترکیب شیمیایی است که در صنایع مختلف به کار می‌رود. این ماده دارای خصوصیات ضدعفونی کننده و ضد باکتریایی است که در بسیاری از محصولات بهداشتی، صنایع شیمیایی، و صنایع پزشکی استفاده می‌شود. کلرامین T سه آبه 818705 مرک به صورت پودر سفید بدون بو عرضه می‌شود و دارای ویژگی‌های فیزیکی و شیمیایی منحصر به فردی است. این ماده به عنوان یک ضدعفونی کننده قوی شناخته می‌شود که در تصفیه آب، ضدعفونی سطوح، و استفاده‌های پزشکی به کار می‌رود.نماینده مرک

مشخصات کلرامین T سه آبه 818705 مرک

  • 8.18705
  • تری هیدرات کلرامین T
  • برای سنتز
  • 5 G
  • 250 گرم
  • 1 کیلوگرم
  • مترادف(ها): تری هیدرات کلرامین تی، توسیل کلرامید سدیم، نمک سدیم N-کلرو-4-تولوئن سولفونامید،
  • محلول سفید کننده کلر
  • فرمول تجربی (نامگذاری تپه): C7H7ClNNaO2S · 3H2O
  • شماره CAS:7080-50-4
  • وزن مولکولی: 281.69
  • شماره MDL: MFCD00149066
  • شماره شاخص EC: 204-854-7

خصوصیات شیمیایی و فیزیکی

  • خصوصیات شیمیایی:

کلرامین T سه آبه 818705 مرک یک ترکیب شیمیایی با فرمول شیمیایی خاص خود است. این ترکیب شیمیایی از ترکیباتی تشکیل شده است که دارای خواص ضدعفونی کننده و ضد باکتریایی قوی است. همچنین، واکنش‌پذیری و اثرات جانبی آن نیز مورد مطالعه قرار گرفته است.

  • خصوصیات فیزیکی:

این ماده به صورت پودر سفید رنگ و بدون بو در دسترس است. خصوصیات فیزیکی این ماده شامل نقطه ذوب، نقطه جوش، و دیگر ویژگی‌های فیزیکی است که اهمیت زیادی در صنایع مختلف دارد.

کلروفرم کروماتوگرافی 102442 مرک

کلروفرم کروماتوگرافی 102442 مرک آلمان: کلروفرم با کد محصول 102442 از شرکت مرک آلمان تولید می‌شود و برای کاربردهای کروماتوگرافی به‌ویژه مناسب است. این محصول دارای خلوص و کیفیت بالاست که منجر به نتایج دقیق و قابل اعتماد در آزمایشات کروماتوگرافی می‌شود. علاوه بر این، بسته‌بندی مناسب این ماده، امکان حفظ خواص آن را تا زمان استفاده فراهم می‌کند.

مشخصات کلروفرم کروماتوگرافی 102442 مرک

  • 1.02442
  • کلروفرم
  • برای تجزیه و تحلیل (برای تعیین با دی تیزون)
  • 1 L
  • 2.5 لیتر
  • مترادف (ها): TCM، تری کلرومتان، متان تری کلرید، متیل تری کلرید، متیلیدین تری کلراید، تری کلرومتان
  • فرمول تجربی (نشانگذاری تپه): CHCl3
  • شماره CAS: 67-66-3
  • وزن مولکولی: 119.38
  • بیلشتاین: 1731042
  • شماره MDL: MFCD00000826
  • شماره شاخص EC:
  • 200-663-

ویژگی‌های کلیدی کلروفرم

کلروفرم یک ترکیب شیمیایی با فرمول CHCl3 است. این ماده به شکل مایع بی‌رنگ و دارای بوی خاصی است. کلروفرم یک حلال آلی است که در آب نامحلول است. این ماده در دمای اتاق برخوردار از فشار بخار بالا و خواص حلالی مناسبی برای استفاده در کروماتوگرافی دارد.

کاربردهای کلروفرم در کروماتوگرافی

کلروفرم به‌عنوان یک حلال در فاز متحرک در کروماتوگرافی مایع-مایع (HPLC) استفاده می‌شود، به ویژه در جداسازی ترکیبات آلی و تشکیل فاز معکوس.
در کروماتوگرافی گازی (GC)، کلروفرم به‌عنوان یک حلال و جاذب در تجزیه و تحلیل ترکیبات آلی و پلیمرها استفاده می‌شود.
این ماده به عنوان یک حلال مفید در روش‌های پیش‌تیمار و استخراج در کروماتوگرافی مورد استفاده قرار می‌گیرد.

کلروفرم دوتره 102450 مرک

کلروفرم دوتره 102450 مرک یک ترکیب شیمیایی مهم است که در صنایع مختلف به‌کار می‌رود. این ترکیب، به‌عنوان یک حلال و ضدعفونی‌کننده، در فرآیندهای مختلف صنعتی، پزشکی و کشاورزی استفاده می‌شود. کلروفرم دوتره 102450 مرک دارای ویژگی‌های فیزیکوشیمیایی منحصر به فردی است که آن را از سایر ترکیبات مشابه متمایز می‌کند.

از آن به‌عنوان یک ماده حل کننده در فرآیندهای شیمیایی، یک ماده ضدعفونی‌کننده در صنایع پزشکی، و یک عامل ضدآفات و حشره‌کش در کشاورزی استفاده می‌شود. کلروفرم دوتره 102450 مرک با استانداردهای بین‌المللی ایمنی و کیفیت مطابقت دارد و به عنوان یک ماده اثرگذار و مؤثر در صنایع مختلف شناخته می‌شود.نماینده مرک

مشخصات کلروفرم دوتره 102450 مرک

  • 1.02450
  • کلروفرم-D1
  • درجه دوتراسیون حداقل 99.8٪ برای طیف سنجی NMR MagniSolv™
  • 25 میلی لیتر
  • 100 میلی لیتر
  • 500 میلی لیتر
  • مترادف (ها): کلروفرم-D1، دوتروکلروفرم
  • فرمول تجربی (نشانگذاری تپه): CCl3D
  • شماره CAS: 865-49-6
  • وزن مولکولی: 120.38
  • شماره MDL: MFCD00000827
  • شماره شاخص EC: 212-742-4

ساختار کلروفرم دوتره 102450 مرک 

ساختار کلروفرم دوتره 102450 مرک یکی از جنبه‌های مهم این ترکیب شیمیایی است که در تعیین ویژگی‌ها و کاربردهای آن نقش مهمی دارد. ساختار مولکولی کلروفرم دوتره 102450 مرک شامل دو اتم کلر است که به صورت دواتمی به هم متصل هستند.
این ساختار مولکولی باعث می‌شود که کلروفرم دوتره 102450 مرک به‌عنوان یک ترکیب شیمیایی با ویژگی‌های خاص شناخته شود و به‌عنوان حلال و ماده ضدعفونی‌کننده در بسیاری از صنایع مورد استفاده قرار گیرد. درک ساختار مولکولی این ترکیب از اهمیت بالایی برخوردار است زیرا این ساختار می‌تواند بر تعیین ویژگی‌های فیزیکی، شیمیایی و کاربردی کلروفرم دوتره 102450 مرک تأثیرگذار باشد.نماینده مرک

خواص و ساختار شیمیایی کلرو بنزن 801791 مرک آلمان  

کلروبنزن (کد محصول: 801791) یک ترکیب شیمیایی با فرمول شیمیایی C6H5Cl است که از یک هسته بنزن با یک اتم کلر جایگزین شده است. این ترکیب در شرایط استاندارد به صورت مایع بی‌رنگ و بدون بو است. خواص و ساختار شیمیایی آن عبارتند از:

  1. ساختار مولکولی: مولکول کلروبنزن از یک حلقه بنزن تشکیل شده است که یک اتم کلر به آن متصل شده است. این اتم کلر از جایگاه یکی از اتم‌های هیدروژن در حلقه بنزن جایگزین شده است.
  2. نقطه ذوب و جوش: کلروبنزن در دمای معمولی به صورت مایع و در حدود 8.9 درجه سلسیوس جوش می‌کند. نقطه ذوب آن نیز حدوداً -44 درجه سلسیوس است.
  3. حلالیت: کلروبنزن حلالیت خوبی در مواد آلی دارد و به‌طور کلی در مواد آلی متداول حل می‌شود.
  4. خواص شیمیایی: این ترکیب به عنوان یک هلوژنید آلی عمل می‌کند و در واکنش‌هایی که نیازمند حضور گروه هالوژنیدها هستند، شرکت می‌کند. به عنوان مثال، در واکنش‌های جایگزینی، اشتقاق و واکنش‌های هیلوژناسیون مورد استفاده قرار می‌گیرد.نماینده مرک
  5. استفاده‌ها: کلروبنزن در صنایع شیمیایی به‌عنوان مواد اولیه برای تولید سایر ترکیبات آلی مورد استفاده قرار می‌گیرد. همچنین در تهیه عوامل حلال، محلول‌های شیمیایی، داروها، رنگ‌ها و مواد شیمیایی دیگر نیز کاربرد دارد.

به طور کلی، کلروبنزن به دلیل خواص شیمیایی متنوع و کاربردهای متعددش، یک ترکیب مهم در صنایع شیمیایی و فرآوری مواد است.

کلرو بنزن 801791 مرک آلمان 

ماده شیمیایی کلرو بنزن 801791، یک ترکیب شیمیایی مهم و حیاتی است که در صنایع گوناگون به کار می‌رود. این ترکیب از اهمیت بالایی برخوردار بوده و به دلیل ویژگی‌ها و خواص منحصر به فردش، در مختلف زمینه‌های صنعتی، تحقیقاتی و فناورانه مورد استفاده قرار می‌گیرد.

از جمله جنبه‌های مهم کلرو بنزن می‌توان به خواص فیزیکی و شیمیایی آن، کاربردهای گسترده در صنایع مختلف، و اثرات آن بر سلامتی انسان و محیط زیست اشاره کرد. این مواد به عنوان یکی از مهمترین مواد اولیه در تولید محصولات شیمیایی و دارویی مورد استفاده قرار می‌گیرد و نقش بسیار مهمی در توسعه فناوری‌های پیشرفته دارد.

کینولین 802407 مرک آلمان

کینولین 802407 مرک آلمان یک ماده شیمیایی است که به صورت یک حلقه هِکساهیدروپیریدین (C9H7N) شناخته می‌شود. این ترکیب عمدتاً در ساختار بسیاری از ترکیبات شیمیایی طبیعی و داروها حضور دارد. به عنوان مثال، انواعی از آنتی‌اکسیدان‌ها، آنتی‌بیوتیک‌ها و داروهای ضد التهاب از این ماده مشتق می‌شوند. همچنین، کینولین به عنوان ماده اصلی در ساختار قرص‌های ضد افسردگی نیز استفاده می‌شود.

کینولین مرک آلمان 802407 دارای ویژگی‌های شیمیایی و فیزیکی بسیار منحصر به فردی است که این ماده را از سایر ترکیبات شیمیایی متمایز می‌کند. از جمله ویژگی‌های این ماده می‌توان به پایداری شیمیایی، حلالیت، و قابلیت ترکیب با سایر ترکیبات اشاره کرد.

مشخصات کینولین

  • 8.02407
  • کینولین
  • برای سنتز
  • 5 میلی لیتر
  • 250 میلی لیتر
  • 1 L
  • 49 کیلوگرم
  • مترادف (ها): کینولین، 1-آزانافتالین
  • فرمول تجربی (نامگذاری تپه): C9H7N
  • شماره CAS:91-22-5
  • وزن مولکولی: 129.16
  • شماره MDL: MFCD00006736
  • شماره شاخص EC:202-051-6

EDTA دی سدیم سالت مرک کد 108454

EDTA دی سدیم سالت مرک (کد 108454) یک ترکیب شیمیایی با اهمیت وسیع در صنایع مختلف است. در زیر به معرفی این ماده شیمیایی پرداخته خواهد شد:

  • EDTA یک اختصار است برای اتیلن‌دی‌آمین‌تترا‌استیک‌اسید. فرمول شیمیایی این ترکیب C₁₀H₁₄N₂O₈ است.
  • EDTA دی سدیم سالت مرک به عنوان یک ماده کلات‌زن و جذب‌کننده یون‌های فلزی مورد استفاده قرار می‌گیرد. این ویژگی‌ها آن را در صنایع مختلف از جمله صنایع شیمیایی، نساجی، داروسازی، غذایی، و پزشکی ارزشمند کرده است.
  • EDTA دی سدیم سالت مرک به صورت پودری سفید یا زرد رنگ است و در آب به‌خوبی حل می‌شود. وزن مولکولی آن حدوداً 372.24 گرم بر مول می‌باشد.
  • یکی از خصوصیات بارز این ماده، توانایی کلات‌زایی با یون‌های فلزی می‌باشد. این ویژگی آن را در فرآیندهای حذف و استقرار یون‌های فلزی از محیط‌های مختلف ارائه می‌دهد.
  • EDTA دی سدیم سالت مرک در تولید مواد شیمیایی، پاکسازی آب، بهبود کیفیت محصولات نساجی، جلوگیری از ایجاد رسوبات فلزی در صنایع غذایی و داروسازی، و همچنین در آزمایشگاه‌های پزشکی به کار می‌رود.
  • این ترکیب در محدوده pH مختلف حلالیت دارد و می‌تواند در محیط‌های آلکالی و اسیدی مورد استفاده قرار گیرد.
  • برای حفظ کیفیت و خصوصیات EDTA دی سدیم سالت مرک، نگهداری در محیط خنک و خشک توصیه می‌شود
  • محصولات مرک معمولاً تحت استانداردها و گواهی‌نامه‌های مربوط به کیفیت و ایمنی تولید می‌شوند.نماینده مرک

L-(+)-آرابینوز کد 101492

تعریف:L-(+)-آرابینوز کد 101492 یک ماده شیمیایی است که به شکل خاصی از شکرهای پنج کربنه یا پنتوزها مشخص می‌شود. این ماده با کد 101492 دارای فرمول شیمیایی C5H10O5 می‌باشد و به صورت یک ترکیب اپیمر لاواروتوریوم یا چپ‌گرد شناخته می‌شود.

خصوصیات شیمیایی و فیزیکوشیمیایی منحصر به فرد این ماده آن را به یک مولکول با کاربردهای متعدد در صنایع مختلف، از جمله صنایع غذایی، داروسازی و تحقیقات علمی تبدیل کرده است.

مشخصات فیزیکوشیمیایی L-(+)-آرابینوز کد 101492

L-(+)-آرابینوز یک ماده شیمیایی با کد 101492 است که به فرمول شیمیایی C5H10O5 شناخته می‌شود. این ترکیب از خانواده شکرهای پنج کربنه می‌باشد و در واقع یک پنتوز (شکر پنج کربنه) است. خواص و کاربردهای این ماده معمولاً به ویژگی‌های فیزیکی و شیمیایی آن برمی‌گردد.

خواص فیزیکی L-(+)-آرابینوز کد 101492

  1. فرم و ظاهر: L-(+)-آرابینوز به صورت یک پودر بلوری سفید یا بسته به شکلی دیگر ارائه می‌شود.
  2. حلالیت: این ماده در آب حل شده و به راحتی در محیط‌های آبی متداول قابل انتقال است.
  3. دمای ذوب: دمای ذوب L-(+)-آرابینوز در حدود 160-170 درجه سانتیگراد واقع شده است.

میکرومتر ستون HPLC

میکرومترها که اغلب به عنوان دستگاه‌های اندازه‌گیری در سطح میکرون نامیده می‌شوند، نقش مهمی در به دست آوردن اندازه‌گیری‌های دقیق در کاربردهای علمی مختلف دارند. در HPLC، جایی که تفاوت‌های دقیقه‌ای می‌تواند نتایج قابل‌توجهی به همراه داشته باشد، درک انواع مختلف میکرومترها ضروری است.نماینده مرک

خواص میکرومتر ستون HPLC 

  • مواد: ستون فولاد ضد زنگ
  • آژانس: مناسب برای USP L1
  • linia produktu: Ascentis®
  • سازنده/نام تجاری: Ascentis®
  • opakowanie: 1 ea از
  • پارامتر
    دمای 60 درجه سانتی گراد دامنه
    حداکثر 600 بار فشار (9000 psi)
  • تکنیک)
    HPLC: مناسب
    LC/MS: مناسب
    UHPLC-MS: مناسب
    UHPLC: مناسب
  • dł. × śr. بافتن: 15 سانتی متر × 4.6 میلی متر
  • powierzchnia: 135 متر مربع / گرم

Spectromelt A 10

ماده شیمیایی “Spectromelt A 10“، که به عنوان یک پودر آزمایشگاهی با کاربردهای مختلف در تجزیه و تحلیل شیمیایی شناخته می‌شود، از جمله ترکیبات مهم در دنیای علم و تکنولوژی شیمی محسوب می‌شود. این ماده با ترکیب شیمیایی خاص خود، قابلیت‌های منحصربه‌فردی دارد که در تحقیقات مختلف و انجام آزمایشات علمی بهره‌وری بالایی دارد.نماینده مرک

Spectromelt A 10 نقش مهمی در پیشبرد علوم شیمی و فناوری بازی می‌کند. این ماده ابزاری قدرتمند برای بررسی و تجزیه‌تحلیل ویژگی‌های مختلف مواد و ترکیبات شیمیایی است که باعث تسهیل در فهم بهتر خصوصیات مواد و تولیدات صنعتی می‌شود.

در نتیجه، “Spectromelt A 10” به عنوان یک ماده شیمیایی حیاتی در دنیای تحقیقات علمی و تجزیه و تحلیل شیمیایی، نقش مهمی را بازی می‌کند. استفاده از این ماده در تحقیقات مختلف به محققان امکان می‌دهد تا به دقت و کمیت بالا ویژگی‌های مواد را بررسی و تحلیل کنند و نتایج دقیق‌تر و قابل اعتمادی را در دست بیاورند.

مشخصات Spectromelt A 10

  • کد: 1.10783
  • نام ماده: Spectromelt® A 10
  • (دی لیتیوم تترابورات)
  • فرمول تجربی (Hill Notation):B4Li2O7
  • شماره CAS:12007-60-2
  • وزن مولکولی: 169.12
  • شماره MDL: MFCD00011083
  • شماره شاخص EC: 234-514-3

تست اکسیداز

تستاکسیداز (Oxidase Test) یکی از تست‌های شیمیایی در آزمایشگاه‌های بیولوژیک است که برای تشخیص وجود آنزیم اکسیداز در باکتری‌ها و سایر میکروارگانیسم‌ها استفاده می‌شود.

در این تست، سابسترا برای آنزیم اکسیداز (مانند N,N,N’,N’-تترامتیل پارافنیلن دی‌آمین) با رنگ‌دهنده‌ای (مانند تترا زولیوم کلراید) ترکیب می‌شود. در صورتی که باکتری یا میکروارگانیسمی که در حال بررسی است، آنزیم اکسیداز را داشته باشد، سابسترا با آنزیم واکنش می‌دهد و رنگ‌دهنده را به رنگ آبی تیره یا بنفش تبدیل می‌کند.نماینده مرک

به طور کلی، تست اکسیداز به عنوان یکی از تست‌های ساده و سریع در شناسایی برخی از باکتری‌ها مانند Pseudomonas aeruginosa، Neisseria و Moraxella مورد استفاده قرار می‌گیرد.

مشخصات فیزیکوشیمیایی تست اکسیداز

تست اکسیداز یک تست شیمیایی ساده است که برای تشخیص وجود آنزیم اکسیداز در میکروارگانیسم‌ها استفاده می‌شود. در زیر مشخصات فیزیکوشیمیایی این تست آمده است:

  • نام شیمیایی: تست اکسیداز (Oxidase Test)
    نوع تست: تست شیمیایی
    هدف: تشخیص وجود آنزیم اکسیداز در باکتری‌ها و سایر میکروارگانیسم‌ها
    مواد مورد استفاده: سابسترا حاوی آنزیم اکسیداز (مانند N,N,N’,N’-تترامتیل پارافنیلن دی‌آمین) و رنگ‌دهنده (مانند تترا زولیوم کلراید)
    روش انجام تست: سابسترا حاوی آنزیم اکسیداز با رنگ‌دهنده ترکیب می‌شود و در صورت وجود آنزیم، رنگ محلول به رنگ آبی تیره یا بنفش تغییر می‌کند.
    شرایط تست: برای انجام تست اکسیداز، نمونه مورد نظر باید از نمونه باکتری گرفته شده و نمونه روی سطح تست قرار داده شود. پس از چند دقیقه، سابسترا حاوی آنزیم اکسیداز با رنگ‌دهنده ترکیب می‌شود.
    نتیجه تست: در صورت وجود آنزیم اکسیداز، رنگ محلول به رنگ آبی تیره یا بنفش تغییر می‌کند، در غیر اینصورت رنگ محلول تغییر نمی‌کند.

به طور کلی، تست اکسیداز یک تست ساده و سریع برای تشخیص وجود آنزیم اکسیداز در باکتری‌ها و سایر میکروارگانیسم‌ها است که در بسیاری از آزمایشگاه‌های بیولوژیک استفاده می‌شود.نماینده مرک

مشخصات دی ایزو پروپیل اتر کد 800866 

دی‌ ایزوپروپیل اتر با فرمول شیمیایی C۶H۱۴O یک ترکیب شیمیایی است. که جرم مولی آن ۱۰۲٫۱۸ g/mol می‌باشد.

  • فرمول: C6H14O
  • نقطه جوش: ۶۹ ‪°C
  • چگالی: ۷۲۵ کیلوگرم بر متر مکعب
  • جرم مولی: ۱۰۲٫۱۸ گرم بر مول
  • طبقه‌بندی: اتر
  • دمای جوش: ۶۹ درجه سلسیوس (۱۵۶ درجه فارنهایت؛ ۳۴۲ کلوین)
  • فرمول مولکولی: C6H14O

دی ایزو پروپیل اتر کد 800866 

دی‌ایزوپروپیل اتر (کد 800866) یک ترکیب شیمیایی است که از خانواده اترها می‌باشد. این ترکیب دارای فرمول شیمیایی C6H14O و وزن مولکولی 102.17 گرم بر مول می‌باشد. این ماده معمولاً به عنوان حلال در آزمایشگاه‌ها و صنایع مختلف استفاده می‌شود.

دی‌ایزوپروپیل اتر به عنوان یک ماده با خواص حلالیت بالا در مخلوط‌های شیمیایی و به عنوان حلال جایگزین برای اترهای دیگر مورد استفاده قرار می‌گیرد. این ترکیب به عنوان یک ماده میانی در تولید مواد شیمیایی مختلف و همچنین در صنایع مرتبط با پلاستیک، رزین، و رنگ‌سازی نیز به کار می‌رود.نماینده مرک

فنیل هیدرازین کد 807250 مرک

فنیل هیدرازین اولین مشتق هیدرازین بود که توسط هرمان امیل فیشر در سال 1875 شناسایی شد. وی با کاهش نمک فنیل دیازونیوم با استفاده از نمک های سولفیت آن را تهیه کرد. فیشر از استیل فنیل‌ هیدرازین برای توصیف قندها با تشکیل هیدرازون موسوم به ازن با آلدئید قند استفاده کرد.

او همچنین بسیاری از خواص کلیدی شناخته شده هیدرازین ها را در این مقاله نشان داد. فنیل هیدرازین منشورهای منوکلینیکی را ایجاد می کند که در دمای اتاق در روغن ذوب می شوند و در معرض هوا می توانند زرد به قرمز تیره تبدیل شوند. فنیل هیدرازین را می توان با اتانول ، دی اتیل اتر ، کلروفرم و بنزن ترکیب کرد. کمی در آب قابل حل است.
فنیل‌هیدرازین (به انگلیسی: Phenylhydrazine)فنیل یک ترکیب شیمیایی می باشد که منشورهای منوکلینیکی ایجاد می کند و در دمای اتاق در روغن ذوب می شود و در معرض هوا می تواند از زرد به قرمز تیره تبدیل شود.

اطلاعات  فیزیکی استون کروماتوگرافی (HPLC)

شماره CAS 67-64-1
شماره EC EC 606-001-00-8
شماره EC 200-662-2
فرمول هیل C₃H₆O
فرمول شیمیایی CH₃COCH₃
جرم مولار 58.08 گرم در مول
کد HS 2914 11 00
فرمول ساختار تصویر فرمول ساختار
سطح کیفیت MQ100

مشخصات فنیل هیدرازین کد 807250 مرک 

فنیل هیدرازین با اتانول ، دی اتیل اتر ، کلروفرم و بنزن قابل استفاده است. به مقدار کمی در آب محلول است. فنیل هیدرازین با اکسیداسیون آنیلین با نیترات سدیم در حضور کلرید هیدروژن برای تشکیل نمک دیازونیوم تهیه می شود که متعاقباً با استفاده از سولفیت سدیم در حضور هیدروکسید سدیم کاهش می یابد تا محصول نهایی تشکیل شود.نماینده مرک

  • کد کالا: 807250
  • فنیل هیدرازین
  • نام لاتین : Phenylhydrazine
  • کمپانی : مرک آلمان
    cas نامبر: 100-63-0
  • فرمول: C6H8N2
  • جرم مولی: 108.14 گرم در مول
  • تراکم: 1.1 گرم در سانتی متر مربع
  • نقطه ذوب: 19.5 درجه سانتی گراد
  • نقطه جوش: 243.5 درجه سانتی گراد
  • شناسه ChemSpider: 7235

استون کروماتوگرافی (HPLC) کد100020

استونکروماتوگرافی (کد 100020) به عنوان یک تکنیک آزمایشگاهی مورد استفاده در شیمی تجزیه و تحلیل مواد مختلف استفاده می‌شود. HPLC به معنای “کروماتوگرافی مایع با فشار بالا” است و به عنوان یکی از ابزارهای مهم در آزمایشگاه‌های شیمی، بیوشیمی، داروسازی و علوم مرتبط مورد استفاده قرار می‌گیرد.نماینده مرک

در این تکنیک، نمونه مایع تحت فشار به ستونی از جریان مایع تزریق می‌شود. سپس مواد در نمونه با ستون تعامل می‌کنند و بر اساس ویژگی‌های فیزیکی و شیمیایی خود از جمله وزن مولکولی، افتراق‌پذیری، و تعاملات مختلف میان آنها جدا می‌شوند.

HPLC به عنوان یک ابزار تحلیلی دقیق و حساس مورد استفاده قرار می‌گیرد و می‌تواند در تحلیل و اندازه‌گیری مواد مختلف مانند ترکیبات شیمیایی، داروها، پپتیدها، پروتئین‌ها، اسیدهای نووکلئیک و سایر ترکیبات آلی و غیرآلی مفید باشد. این تکنیک به دلیل دقت و قابلیت تفکیک بالا، به عنوان یکی از ابزارهای کلیدی در تحقیقات علمی و کنترل کیفیت صنایع مختلف استفاده می‌شود.

فرمامید کد 104008 مرک آلمان

فرمامید کد 104008 مرک آلمان (به انگلیسی: Formamide) با فرمول شیمیایی CH۳NO یک ترکیب شیمیایی با شناسه پاب‌کم ۷۱۳ است. که جرم مولی آن 45.04 g/mol می‌باشد.

فرمامید کد 104008 مرک آلمان یکی از محصولات پر فروش شرکت شیمی کهن می باشد. این محصول در شرکت شیمی کهن که یکی از نمایندگی های فروش مواد شیمیایی صنعتی و آزمایشگاهی است. این شرکت آماده ارائه خدمات در حوزه فروشمواد شیمیایی از جمله فرمامید کد 104008 مرک آلمان با کیفیت عالی، و قیمت مناسب به مشتریان است.

این محصول ساخت شرکت مرک آلمان است. اطلاعات محصول به شرح زیر است و جهت آگاهی از قیمت و خرید فرمامید کد 104008 مرک آلمان می توانید ابتدای همین صفحه را ملاحظه فرمایید.نماینده مرک

خصوصیات فرمامید کد 104008 مرک آلمان

کد کالا: 104008
فرمامید
نام لاتین : Formamide
کمپانی : مرک آلمان
cas نامبر: 75-12-7
فرمول خطی: CH₃NO

فرمول مولکولی: CH3NO
جرم مولی: 04 g/molنماینده مرک
چگالی: 133 g/cm3
دمای ذوب: ۲ تا ۳ درجه سلسیوس (۳۶ تا ۳۷ درجه فارنهایت; ۲۷۵ تا ۲۷۶ کلوین)
دمای جوش:
‎210 °C, 483 K, 410 °F
انحلال‌پذیری در آب: Miscible
فشار بخار: 08 mmHg at 20 °C
اسیدی (pKa): 5 (in دی‌متیل سولفواکسید)

اسید سیلیس کد 100675 مرک

اسید سیلیس کد 100675 مرک – سیلیس یا دی اکسید سیلیسیم ترکیب طبیعی از اکسیژن و سیلیس است که بیشتر در ماسه یافت می شود. سیلیس که به عنوان سیلیکا یا دی اکسید سیلیکون نیز نامیده می شود دارای فرمول شیمیایی SiO2 است. اشکال مختلفی از سیلیس وجود دارد که همگی از نظر ترکیب شیمیایی یکسان هستند اما آرایش اتمی متفاوتی دارند.

سیلیس دارای سه نوع کریستالی اولیه ، کوارتز ، تریدیمیت و کریستوبالیت است. پودر سیلیس از ذرات ریز سنگ کوارتز به دست می آید و باعث صدمه پیشرونده طولانی مدت ریه ، سیلیکوز می شود.

تمام اشکال سیلیس جامداتی بی بو هستند که از اتم های سیلیکون و اکسیژن تشکیل شده اند که به شکل پودری، کریستالی یا بی شکل به رنگ خاکستری شفاف وجود دارند. ذرات سیلیس در هوا معلق شده و گرد و غبار غیر قابل انفجار ایجاد می کنند. سیلیس را می توان با اکسیدها و سایر عناصر فلزی برای تشکیل سیلیکات ترکیب کرد. نماینده مرک

مشخصات اسید سیلیس کد 100675 مرک 

  • نام فارسی: اسید سیلیس
  • نام ماده: Silicic acid
  • مختصر: Silicic acid
  • کد محصول مرک: 100657
  • درصد درصد خلوص: DAB
  • فرمول: O2Si *x H2O
  • C A S NUMBER: 10279-57-9
  • مولار: 60.08 g/mol
  • قابلیت محلول شدن: (20 °C) insoluble
  • درجه ذوب: 1710 °C
  • انبوهی: 2 g/cm3 (20 °C)
  • در در پکیج هایی: 1 کیلویی*10 کیلویی*

تری سدیم سیترات دی هیدرات کد 106447

سديم سيترات دي هيدرات که به آن نمک ترش نیز می گویند، نمکی بلوری است که از تخمیر اسید سیتریک حاصل می شود. به عنوان مشتق اسید سیتریک، این بلورهای سفید طعم شور و کمی ترش دارند که اغلب به عنوان یک ماده طعم دهنده برای انواع نوشیدنی ها مانند آب میوه ها، سودا و نوشیدنی های انرژی زا استفاده می شود.نماینده مرک

مشخصات تری سدیم سیترات دی هیدرات کد 106447

تری‌سدیم سیترات با معادل لاتین Trisodium citrate با فرمول شیمیایی Na۳C۶H۵O۷ یک ترکیب شیمیایی است. که جرم مولی آن 258.06 g/mol (water free), 294.10 g/mol (dihydrate) می‌باشد.تری سدیم سیترات دی هیدرات کد 106447
خصوصیات
فرمول مولکولی:Na3C6H5O

جرم مولی :258.06 g/mol (water free) 294.10 g/mol (dihydrate)
شکل ظاهری:White crystalline powder
چگالیک :1.7 g/cm3
دمای ذوب>300 °C
hydrates lose water ca. 150 C


دمای جوش:
‎Decomposes
انحلال‌پذیری در آب42.5 g/100 ml (25 °C)

خواص تری سدیم سیترات دی هیدرات کد 106447

۲۵۸٫۰۶ گرم بر مول برای فرم بدون آب
۲۹۴٫۱۰ گرم بر مول برای فرم دی هیدرات
دانسیته آن ۱٫۷ گرم بر سانتی متر مکعب است
تعداد گیرنده پیوند هیدروژن ۷
نقطه ذوب ۳۰۰ درجه سانتیگراد
نقطه جوش تجزیه می شود
تعداد اهدا کننده پیوند هیدروژن ۱

اطلاعات فیزیکی و شیمیایی 1 هگزانول 

فرمول: C6H14O / CH3(CH2)4CH2OH
جرم مولکولی: 102.2
نقطه جوش: 157 درجه سلسیوس
نقطه ذوب: -44.6 درجه سلسیوس
چگالی نسبی (آب = 1): 0.82
حلالیت در آب در 20 درجه سلسیوس: g/100ml 0.59
فشار بخار در 25 درجه سلسیوس: kPa 0.124
چگالی نسبی بخار(هوا=1): 3.52
چگالی نسبی مخلوط بخار/هوا در 20 درجه سلسیوس (هوا=1): 1
نقطه اشتعال: 63 c.c. درجه سلسیوس
دمای اشتعال خودبخودی: 290 درجه سلسیوس
حدود انفجاری، % حجمی در هوا: 1.2-7.7 (محاسبه شده)
ضریب تقسیم اکتانول/آب (به صورت log Pow): 2.03

اطلاعات محصول 1 هگزانول کد 804393 مرک

شماره CAS 111-27-3
شماره شاخص EC 603-059-00-6
شماره EC 203-852-3
فرمول هیل C6H14O
جرم مولی 102.18 گرم در مول
کد HS 2905 19 00

تراکم 0.82 گرم بر سانتی متر مکعب (20 درجه سانتی گراد)
حد انفجار 1.2 – 7.7 % (V)
نقطه اشتعال 60 درجه سانتی گراد
دمای اشتعال 285 درجه سانتی گراد
فشار بخار 3.64 hPa (38 درجه سانتیگراد)
ویسکوزیته سینماتیک 3.64 mm2/s (40 درجه سانتیگراد)
انحلال پذیری 1.3 گرم در لیتر

تیترازول ید 0.1 نرمال (محلول ید)

تیترازول ید 0.1 نرمال (محلول ید) دارای محلول ید(I2) با غلظت دقیق 0.05 مولار است که برای تیتراسیون از آن استفاده می شود. این آمپول را عمدتا برای تیتراسیون های اکسایش-کاهش استفاده می کنند.

این صفحه مربوط به فروش تیترازول ید است؛ می توانید برای خرید ید آزمایشگاهی(حالت پودری) به صفحه خرید ید آزمایشگاهی مراجعه کنید.

  • نام اصلی: تیترازول ید
  • نام لاتین: Iodine solution
  • Catalog No: 109910
  • نام های مترادف: محلول ید استاندارد,
  • اطلاعات تکمیلی محصول
  • فرمول شیمیایی      for 1000 ml, c(I₂) = 0.05 mol/l (0.1 N)
  • فرمول مولکولی     for 1000 ml, c(I₂) = 0.05 mol/l (0.1 N)
  • چگالی    1.38 g/cm3 (20 °C)
  • شرایط نگهداری     Store at +15°C to +25°C.
  • گرید       Titrisol®

L سیستئین هیدرو کلراید 102735 مرک آلمان

ال سیستئین هیدروکلراید مونوهیدرات ، به اختصار(LCHCMH) ، با فرمول شیمیایی (C3H8ClNO2S * H2O) یکی از 20 اسید آمینه موجود در پروتئین ها و یک ماده مهم است که به طور گسترده در طبیعت با عملکرد فیزیولوژیکی وجود دارد ، اغلب به صورت پودر کریستالی یا بلورهای بی رنگ تا کمی زرد ظاهر می شود ، آزادانه در آب حل می شود و کمی در الکل محلول است.از این ماده به طور گسترده در صنعت داروسازی استفاده می شود.ال سیستئین هیدروکلراید مونوهیدرات ، تنها موردی است که تیول انکساری دارد و علاوه بر متیونین ، تنها اسیدی می باشد که دارای گوگرد است.

می توان از آن به عنوان تقویت کننده و نگهدارنده تخمیر نان استفاده کرد ، این ماده می تواند تشکیل گلوتن را تسریع و از خراب شدن آن جلوگیری کند.همچنین می تواند از اکسید شدن و قهوه ای شدن جلوگیری کند.دارای سم زدایی برای آکریلونیتریل و اسیدوز معطر است.به علاوه می تواند از آسیب اشعه جلوگیری می کند.

مشخصات L سیستئین هیدرو کلراید 102735 مرک آلمان

  • نام فارسی:ال سیستئین هیدروکلراید
  • نام ماده:L-Cysteine hydrochloride monohydrate
  • مختصر: L-Cysteine hydrochloride monohydrate
  • کد محصول مرک:102735
  • درصد درصد خلوص: Ph Eur,USP
  • اسم دوم: Cys, L-Cysteinium Chloride Monohydrate, L-Cysteine Hydrochloride, Monohydrate
  • فرمول: C3H8ClNO2S * H2O
  • C A S NUMBER: 7048-04-6
  • مولار: 175.64 g/mol
  • قابلیت محلول شدن: 650 g/l (20 °C)
  • نقطه جوش:
  • درجه ذوب: 168 – 170 °C
  • انبوهی:
  • میزان اسیدی: 0.8 – 1.2 (100 g/l, H2O, 20 °C)

مشخصات تیترازول بی کرومات پتاسیم 0.1 نرمال

تیترازول کرومات پتاسیم 0.1 نرمال واهب، محلول آبی کرومات پتاسیم با غلظت 0.1 نرمال است. کرومات پتاسیم یک نمک معدنی است. کرومات پتاسیم خاصیت اکسندگی قوی دارد، و در محیط‌های قلیایی می‌تواند به خوبی با عوامل کاهنده وارد واکنش شود. این محلول به شدت اکسنده و سمی است.تیترازول بی کرومات پتاسیم 0.1 نرمال

بنابراین از تماس مستقیم این محصول با پوست و چشم و همچنین بلعیدن این ماده پرهیز شود. این محصول کاربردهای مختلفی در صنایع شیمیایی مختلف دارد. از این محلول می‌توان در روش‌های شیمی تجزیه استفاده کرد، برای مثال در تیتراسیون اکسایش-کاهش و تیتراسیون رسوبی استفاده کرد. از این ماده برای بررسی ترکیبات حاوی یون‌های باریم، سرب، و نقره استفاده می‌شود.نماینده مرک

پروپیلن کربنات کد 807051 مرک آلمان 

پروپیلن کربنات کد 807051 مرک آلمان با فرمول شیمیایی C4H6O3 با شناسایی بابکم 7924 است که جرم مولی آن 102.09 گرم در مول میباشد و شکل آن بیرنگ و مایع و بی بو است .
پروپیلن کربنات به مخفف PPC یا PC شناخته شده و به آرامی تبخیر میشود . از این ماده شیمیایی در آزمایشگاههای صنایع دارویی و آرایشی به عنوان پاک کننده های پلیمری در رزین ها و فایبر گلاسها استفاده میشود .

همچنین از این ماده شیمیایی در الکترولیت باطریهای لیتیومی و صنایع چسب سازی ، الیاف مصنوعی و پاک کننده های خانگی به کاربرده میشود . امروزه جهت شیرین کردن نفت و گاز از ماده پروپیلن کربنات استفاده میشود که کاملا بدون بو و آماده گرفتن اسانس میباشد.

  • محلول آبی نمک معدنی
  • زرد رنگ
  • اکسنده قوی
  • به شدت سمی
  • این محصول در بسته بندی‌های آمپولی ارائه می‌شود.

شکل و حالت فیزیکی : مایع بی رنگ
نقطه ذوب 48.8 درجه سیلیسوس
نقطه جوش 242 درجه سانتیگراد
دانسیته : 1/204 گرم در سانتی متر مکعب
ضریب شکست 1/4189 درجه
حلالیت در آب محلول در آب
شماره CAS No. 108-32-7
در صنایع آرایشی از پروپیلن کربنات در فرمولاسیون رژ لب ، سایه چشم و ریمل مژه و ابرو و نیز پاک کننده پوست استفاده میشود.نننماینده مرکماینده مرک

تترا ان بوتیل ارتو تیتانات 821084 مرک

تترا ان بوتیل ارتو تیتانات 821084 مرک    یک ترکیب شیمیایی است که معمولاً به عنوان یک کاتالیزور در واکنش‌های شیمیایی مورد استفاده قرار می‌گیرد. این ترکیب از خانواده تیتانات‌ها است و در رشته‌های مختلفی از شیمی، بخصوص در تولید پلیمرها، کاربردهای متعددی دارد. در زیر به برخی از موارد استفاده از تترا ان بوتیل ارتو تیتانات اشاره می‌شود:نماینده مرک

کاتالیز واکنش‌های پلیمریزاسیون: تترا ان بوتیل ارتو تیتانات به عنوان یک کاتالیزور در واکنش‌های پلیمریزاسیون، به ویژه در تولید پلی‌آمیدها و پلی‌استرها مورد استفاده قرار می‌گیرد. این تیتانات به تولید زنجیره‌های پلیمری کمک می‌کند.

کاتالیز واکنش‌های انتقالی: در برخی از واکنش‌های انتقالی مانند واکنش‌های هیدروژناسیون و هیدرولیز، تترا ان بوتیل ارتو تیتانات به عنوان یک کاتالیزور عمل می‌کند.نماینده مرک

تهیه نانومواد: در تولید نانومواد و نانوکامپوزیت‌ها، تترا ان بوتیل ارتو تیتانات به عنوان یکی از عوامل مهم در ساختاردهی و خواص نانومواد مورد استفاده قرار می‌گیرد.

کاتالیز واکنش‌های اصلاح سطح: در فرآیندهای اصلاح سطح مواد مختلف مانند پوشش‌دهی سطحی، این تیتانات به عنوان کاتالیزور استفاده می‌شود.

تترا ان بوتیل ارتو تیتانات به دلیل ویژگی‌های کاتالیزوری و اصلاح‌دهنده‌ای که دارد، در صنایع مختلف از جمله صنایع پلیمری، شیمیایی، و نانوتکنولوژی بسیار مورد استفاده قرار می‌گیرد.نماینده مرکنماینده مرک

مشخصات تترا ان بوتیل ارتو تیتانات 821084 مرک

  • درجه استاندارد درجه شناساگر شیمیایی
  • کاربرد آزمایشگاهها و مراکز تحقیقاتی
  • نام تجاری مرک
  • ظاهر مایع
  • خلوص –
  • شماره مدل 821084
  • حجم 100میلی لیتر

تترا ان بوتیل آمونیوم بروماید(TBAB) 

تترا ان بوتیل آمونیوم بروماید (TBAB) (به انگلیسی: Tetra-n-butylammonium bromide) با فرمول شیمیایی C۱۶H۳۶BrN یک ترکیب شیمیایی با شناسه پاب‌کم ۷۴۲۳۶ است. که جرم مولی آن ۳۲۲٫۳۶۸ g/mol می‌باشد. شکل ظاهری این ترکیب، جامد سفید است.نماینماینده مرکنده مرک

1 و 4 دی اکسان 103132 مرک آلمان

1و4 دی اکسان یک مایع شفاف است که به راحتی در آب حل می شود. این ماده در درجه اول به عنوان یک حلال در ساخت مواد شیمیایی و به عنوان یک معرف آزمایشگاهی مورد استفاده قرار می گیرد. دی اکسان در برخی مواد شیمیایی مورد استفاده در مواد آرایشی، مواد شوینده و شامپو نیز وجود دارد.

دی اکسان به عنوان تثبیت کننده بوده است، بطور کلی در ظروف آلومینیومی در هنگام آسیب دیدن با تری کلرو اتان سطح خودواکنش داده و تبدیل به کلرید هیدروژن و وینیلیدین کلرید می‌شوند، اما هنگاهی که ترکیب دی اکسان در سطح ظروف آلومینیومی استفاده شد این ترکیب مانع از ایجاد این فرایند می‌شود.نماینده مرکنماینده مرک

مشخصات محصول 1 و 4 دی اکسان 103132 مرک آلمان

  • درجه استاندارد درجه شناساگر شیمیایی
  • کاربرد آزمایشگاهها و مراکز تحقیقاتی
  • نام تجاری Glycolethylether
  • نام های دیگر 1,4-Diethylene dioxide
  • ظاهر مایع
  • خلوص 99%
  • حجم 1 لیتر

دی اکسان به عنوان تثبیت کننده بوده است، بطور کلی در ظروف آلومینیومی در هنگام آسیب دیدن با تری کلرو اتان سطح خودواکنش داده و تبدیل به کلرید هیدروژن و وینیلیدین کلرید می‌شوند، اما هنگاهی که ترکیب دی اکسان در سطح ظروف آلومینیومی استفاده شد این ترکیب مانع از ایجاد این فرایند می‌شود. 

تیترازول تیوسولفات سدیم 0.1 نرمال

تیترازول تیوسولفات سدیم 0.1 نرمال ، محلول آبی تیوسولفات سدیم با غلظت 0.1 نرمال است. این محصول به رنگ زرد کمرنگ است و بوی مشخصه ندارد. این محصول در صنایع شیمیایی مختلفی کاربرد دارد؛ از جمله نساجی، کاغذ، غذایی و … . از این محلول می‌توان در روش‌های شیمی تجزیه می‌توان استفاده کرد، برای مثال در تیتراسیون کمپلکسومتری کاربرد دارد.

  • محلول آبی نمک معدنی
  • ناپایدار در برابر اسیدها و اکسنده‌های قوینماینده مرک
  • ناپایدار در برابر ید و جیوه
  • دارای رنگ زرد کمرنگ
  • بی بو
  • این محصول در بسته بندی‌های آمپولی ارائه می‌شود.تیترازول تیوسولفات سدیم 0.1 نرمال

 نیترات روی کد 108833 مرک

  • فرمول شیمیایی Zn(NO₃)₂ .4 H₂O
  • فرمول مولکولی Zn(NO₃)₂ .4 H₂O
  • چگالی 1000 kg/m3
  • شرایط نگهداری Store at +5°C to +30°C
  • گرید for analysis EMSURE®
  • شکل ظاهری پودر جامد

عنصر روی در فعال سازی آنزیم‌های سنتز پروتئین، متابولیسم قندها، سنتز هورمون اکسین، تنظیم فشار اسمزی، افزایش فتوسنتز و تولید اندام‌های زایشی نقش دارد. در صورت کمبود روی در گیاهان برگ‌ها کوچک شده، گلدهی و میوه دهی دچار اختلال می‌شود. نیتروژن نیز برای رشد تمامی گیاهان ضروری است و جذب آن به فرم نیتراتی به سرعت انجام می‌پذیرد.

استفاده همزمان دو عنصر روی و نیتروژن سبب افزایش جذب روی در گیاهان می‌شود و از آنجایی که هر دو عنصر برای سنتز پروتئین لازم هستند سنتز پروتئین افزایش می‌یابد. همچنین با توجه به افزودن اسید آمینه‌های ضروری گیاه در ترکیبات این کود، نیترات روی محصول منحصر به فردی برای تحریک رشد رویشی و زایشی به حساب می‌آید.نماینده مرک

دی پنتا اکسید فسفر 100540 مرک آلمان

پنتا اکسید فسفر Phosphorus pentoxide – پنتا اکسید فسفر شکل بدون آب (دهیدراته) فسفریک اسید می باشد. فرمول شیمیایی آن P۲O۵ می باشد. اما پنتا اکسید فسفر ناپایدار است و به شکل P۴O۱۰ در می اید. شکل ظاهری آن کریستالی سفید است. دانسیته آن ۳/۲ گرم بر سانتی متر مکعب است . نقطه ذوب ۳۴۰ درجه سانتی گراد و یا ۶۴۴ درجه فارنهایت است. نقطه جوش آن ۲۰ درجه بیشتر از نقطه ذوب آن است. این ترکیب شدیدا رطوبت پسند است یعنی جاذبه قوی با آب دارد. واکنش آن با آب شدیدا گرما زا است. یک ترکیب شیمیایی با شناسه PubChem۱۴۸۱۲ است.نماینده مرک

P۴O۱۰+۶H۲O→۴H۳PO۴+۱۷۷ kj

در معادله فوق در این معادله بسته به مقدار آب موجود شکل های مختلفی از اسید فسفریک تولید می شوند.

 تنگستن 112406 مرک آلمان

  • شماره CAS 7440-33-7
  • فرمول فرمول W
  • وزن مولکولی 183.85 g / mol
  • شماره EC 231-143-9

تیو استامید

تیو استامید 108170 مرک آلمان (به انگلیسی: Thioacetamide) با فرمول شیمیایی C۲H۵NS یک ترکیب شیمیایی با شناسه پاب‌کم ۲۷۲۳۹۴۹ است. که جرم مولی آن ۷۵٫۱۳ g/mol می‌باشد. شکل ظاهری این ترکیب، بلورهای بی‌رنگ و بی‌بو است.نماینده مرک

1.08170

سوپلکو
تیواستامید
GR برای تجزیه و تحلیل ACS، Reag. Ph EUR

مترادف (ها): تیواستامید
فرمول تجربی (Hill Notation): C2H5NS
شماره CAS:62-55-5
وزن مولکولی: 75.13
شماره MDL: MFCD00008070
شماره شاخص EC: 200-541-4

(تمد) تترا متیل اتیلن دی آمین کد 110732

(تمد) تترا متیل اتیلن دی آمین کد 110732با فرمول شیمیایی C۶H۱۶N۲ مایعی بی رنگ است که بویی کاملاً شبیه به ماهی فاسدشده دارد. از این ماده بطور گسترده بعنوان یک لیگاند برای یون های فلزی استفاده می شود. و با ترکیب شدن با بسیاری از فلزات سنگین نظیر کلرید روی و مس یدید ترکیب پایداری ایجاد می کند.نماینده مرک

1-پروپانول مرک

1-پروپانول مرک به صورت مایعی بی رنگ به فروش می رسد. نقطه ذوب آن 127- درجه سلسیوس است و نقطه جوش آن بین 97 تا 98 درجه سلسیوس محاسبه شده است. این ماده در دمای 59 فارنهایت آتش می گیرد. ولی می توان آن را در دمای اتاق نگهداری کرد.نماینده مرک

1-پروپانول در آب حل می شود و ضریب شکست آن 1.378 می باشد. نیروی مولکولی این ماده از نوع پیوند هیدروژنی است؛ چرا که در ساختار آن H و O دیده می شود.  گاها به n-پروپانول نیز شناخته می شود. این ماده که از ایزومرهای پروپانول است در صورت فرایندهای تخمیری خیلی کم تولید می شود و از این رو بیشتر به صورت مصنوعی تولید می شود.

هیدروژناسیون کاتالیزوری پروپیون آلدهید در تولید 1-پروپانول نقش دارند. تاثیر این ماده در بدن انسان درست مانند اتانول است؛ با این تفاوت که 1-پروپانول 2 تا 4 برابر قوی تر عمل می کند. این ماده با اسید پروپیونیک متابولیزه خواهد شد.

تیمول بلو 108176 مرک آلمان

تیمول بلو 108176مرک آلمان، یک نوع رنگ غذایی است که به عنوان افزودنی غذایی در برخی از محصولات استفاده می‌شود. این ماده به عنوان یک رنگ آبی مصنوعی به کار می‌رود و ممکن است در محصولاتی مانند آبمیوه‌ها، نوشیدنی‌ها، خوراکی‌ها و سایر محصولات غذایی یافت شود.

مهمترین کاربرد تیمول بلو در غذاها و نوشیدنی‌ها به‌عنوان یک رنگ دهنده است تا به محصولات ظاهری جذاب و رنگارنگ تر بدهد. این ماده ممکن است طبق استانداردهای ایمنی مصرف انسان تأیید شده باشد و در نظر گرفته شود که مصرف آن به میزان معقول برای سلامتی انسان ایمن باشد.

مهم است که هنگام مصرف محصولات حاوی افزودنی‌های غذایی مثل رنگ‌ها، مواد نگهدارنده و دیگر مواد افزودنی، به نکات بهداشتی و استانداردهای مربوطه توجه شود. همچنین، افرادی که به حساسیت یا آلرژی نسبت به افزودنی‌های خاص غذایی دارند، باید موارد مصرفی خود را با دقت بررسی کنند.نماینده مرک

1.08176

سوپلکو
تیمول آبی
نشانگر ACS، Reag. Ph EUR
مترادف (ها): تیمول آبی، تیمول سولفونفتالئین
فرمول تجربی (Hill Notation):C27H30O5S
شماره CAS: 76-61-9
وزن مولکولی: 466.59
شماره MDL: MFCD00005869
شماره شاخص EC: 200-973-3

 پتاسیم دی هیدروژن فسفات کد 104873

پتاسیم دی هیدروژن فسفات یا مونو پتاسیم فسفات (MKP) یا دی هیدروژن فسفات پتاسیم، یا پتاسیم فسفات مونوبازیک و یا پتاسیم مونو هیدروژن فسفات یک ترکیب غیر آلی با فرمول KH2PO4 است. این محصول (مونوپتاسیم ارتوفسفات) نمکی غیر آلی محلول در آب است. کریستال‌های فسفات پتاسیم مونوبازیک بی‌رنگ و هیگروسکوپیک هستند.

این ماده به‌عنوان ماده اولیه در سنتز متافسفات پتاسیم عمل می‌کند این پودر به‌عنوان افزودنی غذایی و عامل بافری استفاده می‌شود. نمک اغلب با نمک دی پتاسیم و همچنین با اسید فسفریک کریستالیزه می‌شود. کریستال‌های این محصول در دمای اتاق پارالکتریک هستند. در دمای زیر 150- درجه سانتی‌گراد (238- درجه فارنهایت)، فرو الکتریک می‌شوند. این محصول با اثر اسید فسفریک روی کربنات پتاسیم تولید می‌شود.


فرمول شیمیایی K2HPO4
فرمول مولکولی K2HPO4
جرم مولکولی 139.09 g/mol
دمای ذوب 252 C°
درصد خلوص 98-100.5%
شرایط نگهداری 30 C° زیر

پلی وینیل الکل

پلی وینیل الکل یک ماده پلیمری سنتزی محلول در آب می باشد.این ماده یک ماده با خاصیت تجزیه بیولوژیکی است. این ماده که قسمتی از آن هیدرولیز شده باشد دمای ذوب و میزان حلالیت پائین تری دارد و با زیاد کردن وزن مولکولی آن گرانروی پلی وینیل الکل بیشتر می شود. این محصول براحتی در طبیعت تجزیه می شود.

  • نام ماده : پلی وینیل الکل
  • فرمول شیمیایی : O)x4H2C)
  • چگالی : g/cm3  1,19
  • نقطه جوش : 228 درجه سانتیگراد

تری سدیم سیترات 106448 مرک

تری سدیم سیترات معمولا به عنوان یک افزودنی غذایی، معمولا برای بهبود طعم یا به عنوان نگهدارنده استفاده می شود. سدیم سیترات معمولا به ترکیبات سه تایی سدیم سیترات، منو، دی و تری سدیم سیترات اشاره دارد. این ترکیب شیمیایی همان چیزی است که به نوشابه ها هم طعم ترش و هم شور می دهد. سدیم سیترات می تواند به عنوان امولسیفایر روغن هنگام تهیه پنیر استفاده شود و اجازه می دهد تا پنیرها بدون چرب شدن ذوب شوند.

علاوه بر این، تری سدیم سیترات به عنوان یک آنتی اکسیدان در غذا و همچنین یک عامل جدا کننده استفاده می شود. این ترکیب شیمیایی به راحتی در آب حل می شود و عملا در الکل نامحلول است و در هوای مرطوب مایع می شود.

درجه استاندارد درجه شناساگر شیمیایی
کاربرد آزمایشگاهی و مراکز تحقیقاتی
نام تجاری Dihydrate
نام های دیگر Trisodium Citrate, Sodium Citrate,
نوع :ظاهر پودر
خلوص :شماره مدل 106448
وزن 500 گرم
وزن یک کیلو گرم

پترولیوم اتر 101769 مرک

پترولیوم اتر بخشی از نفت می باشد که آن را هیدروکربن‌های آلیفاتیک تشکیل داده اند و نقطه جوش آن در محدوده ۶۰-۳۵ درجه سانتی‌گراد می‌ باشد. پترولیوم اتر معمولاً به عنوان حلال در انواع آزمایشگاه هه به کار می رود. پترولیوم اتر بر عکس نامی که دارا ست در گروه اتر ها وجود ندارد و این اصطلاح فقط برای تأکید بر سبکی و نوسانات شدید آن مورد استفاده قرار می گیرد.

درجه استاندارد: درجه شناساگر شیمیایی
کاربرد: آزمایشگاهی و تحقیقاتی
نام تجاری: Petroleum ether
نام های دیگر: Petroleum ether
ظاهر: مایع
شماره مدل: 101769

نقطه جوش >50 درجه سانتیگراد (1013 hPa)
چگالی 0.666 گرم بر سانتی متر مکعب (15 درجه سانتی گراد)
حد انفجار 1 – 7.4 % (V)
نقطه اشتعال -31 درجه سانتیگراد
دمای اشتعال 240 درجه سانتی گراد
فشار بخار 400 hPa (20 درجه سانتیگراد)

پتاسیم کلراید کد 104936 مرک

کلرید پتاسیم یا کلرور پتاس یک ترکیب ساده اما بسیار مفید است که بر بسیاری از بخش های زندگی ما مانند بخش سلامت ، غذا و حتی محیط زیست تاثیرگذار است. کلرید پتاسیم به صورت پودر یا کریستال های سفید یا بی رنگ و شور مزه است که از ترکیب یونی یک عنصر فلزی و یک عنصر غیر فلزی ساخته می شود.

پتاسیم کلراید
نام لاتین : Potassium chloride
کمپانی : مرک آلمان
cas نامبر: 7447-40-7
فرمول خطی: KCl
کد کالا: 104936

Formula: KCl
MW: 74,55 g/mol
Boiling Pt: 1420 °C (1013 hPa)
Melting Pt: 773 °C
Density: 1,98 g/cm³ (20 °C)
Storage Temperature: Ambient MDL Number: MFCD00011360
CAS Number: 7447-40-7
EINECS: 231-211-8
UN: 0000
Merck Index: 13,07704

 سرب(II) استات تری هیدرات

سرب استات یا تترا استات سرب یک نمک سرب یا اسید استیک به شمار می رود . معمولا به صورت تجاری به شکل پایدار شده با اسید استیک به چشم می خورد. تمام استاتهای فلزی نمکهای غیر آلی هستند که حاوی یک کاتیون فلزی و آنیون استات ، یک یون چند اتمی بی ارزش (1 بار) متشکل از دو اتم کربن است.

CAS number ۶۰۸۰-۵۶-۴
EC index number ۰۸۲-۰۰۵-۰۰-۸
EC number ۲۰۶-۱۰۴-۴
Grade ACS,Reag. Ph Eur
Hill Formula C₄H₆O₄Pb * 3 H₂O
Chemical formula (CH₃COO)₂Pb * 3 H₂O
Molar Mass ۳۷۹.۳۴ g/mol
HS Code ۲۹۱۵ ۲۹ ۰

اطلاعات محصول

شماره CAS 6080-56-4 شماره شاخص EC 082-005-00-8 شماره EC 206-104-4 درجه ACS,Reag. فرمول Ph Eur Hill C4H6O4Pb * 3 H2O فرمول شیمیایی (CH3COO)₂Pb * 3 H2O جرم مولی 379.33 g/mol کد HS 2915 29 00 ساختار ساختار فرمول درجه حرارت ساختار pH5 فرمول ساختار 5 درجه سانتی گراد مقدار 5.5 – 6.5 (50 گرم در لیتر، H2O، 20 درجه سانتیگراد) چگالی ظاهری 1200 کیلوگرم بر متر مکعب حلالیت 443 گرم در لیتر اطلاعات سم شناسی LD 50 خوراکی LD50 موش صحرایی 4665 میلی گرم بر کیلوگرم اطلاعات ایمنی بر اساس GHS Hazard Pictograms (Pictograms) (ها) پیکتوگرام(های) خطر (ها) پیکتوگرام(های) خطر بیانیه(های) خطر H318: باعث آسیب جدی به چشم می شود.

متیلن بلو کد 115943

متیلن بلو که با نام متیل تیونینیوم کلرید) ارولن بلو ((Urolene Blue) نیز شناخته می شود، کاربرد های زیادی در شیمی و زیست شناسی دارد به عنوان مثال از آن می توان به عنوان یک رنگ و به عنوان یک دارو استفاده کرد. متیلن بلو یک ترکیب شیمیایی آروماتیک هتروسیکلیک با فرمول شیمیایی C16H18N3SCl است .

۱- نفتیل‌ آمین 822291 مرک آلمان

1 نفتیل اتیلن دی آمین دی هیدروکلراید یک ترکیب آلی بوده که  از ترکیب  1 نفتالیامین با 2 کلرو اتانامین به دست می آید. این ترکیب به عنوان بخشی از معرف های Griess مورد استفاده قرار می گیرد. 1 نفتیل اتیلن دی آمین دی هیدروکلراید در صورت وجود نیتریت یک ترکیب آزو رنگی تحت واکنش یک جفت دیازونیوم به دست می آورد.

نمایندگی مرک آلمان تقریبا در تمام عمر خود (غیراز دو دهه اخیر ) شرکت خصوصی بوده است. در سال 1995 تشکیلات قانونی شرکت از سهامی خاص به سهامی عام تبدیل شد. البته هنوز هم 70 درصد سهام شرکت متعلق به خانواده مرک است.

تشکیل رنگ قرمز در صورت مثبت بودن جواب تست

حساس به نور

ناسازگار با اکسید کننده ها، اسیدها و اسید کلرید

محلول در اتانول 95% و آب

اطلاعات فیزیکوشیمیایی ۱- نفتیل‌ آمین 822291 مرک آلمان

  • نقطه جوش 301 درجه سانتیگراد (1013 hPa)
  • چگالی 1.15 گرم بر سانتی متر مکعب (20 درجه سانتی گراد)
  • نقطه اشتعال 157 درجه سانتیگراد
  • دمای اشتعال 460 درجه سانتی گراد
  • نقطه ذوب 48 – 50 درجه سانتیگراد
  • مقدار pH 7.1 (1 گرم در لیتر، H2O، 20 درجه سانتی گراد)
  • فشار بخار 0.003 hPa (20 درجه سانتیگراد)
  • چگالی ظاهری 560 کیلوگرم بر متر مکعب
  • حلالیت 1.7 گرم در لیتر

نیترات آلومینیوم بدون آب کد 101086 مرک

  • نام شیمیایی: آلومینیوم نیترات بدون آب نام تجاری: Aluminium Nitrate Nonahydrate
  • نام های دیگر: نیتریک اسید، آلومینیوم نیترات، نمک آلومینیوم
  • وزن مولکولی:375.13
  • فرمول مولکولی: Al(NO3)3・9H2O
  • نقطه ذوب: ˚C 73.9
  • نقطه جوش: ˚C 150
  • چگالی: g/cm31.72
  • وزن مولکولی:375.13
  • فرمول مولکولی: Al(NO3)3・9H2O
  • نقطه ذوب: ˚C 73.9
  • نقطه جوش: ˚C 150
  • چگالی: g/cm31.72

نوعی نمک که سفید رنگ و بدون بو می باشد و از اسید نیتریک به وجود می‌آید که فرمول هیدراته آن Al(NO3)3.9H2O است. این نمک در آب گرم حلالیت بالایی دارد و و به راحتی تجزیه می شود. این ماده قابل احتراق نیست با این حال یک ماده اکسید کننده است و میتواند خطر و ریسک حریق و انفجار را افزایش دهد.

آلومینیوم نیترات نانو هیدراته درتهیه کاغذهای روکش دار، تغییر دهنده مرکز ورقات و طبقه ها و در تیوپ های اشعه کاتد به عنوان عناصر گرمایی مورد استفاده قرار میگیرد. هم چنین به عنوان عامل دباغی، ضد عرق، عامل نیترات کننده، بازدارنده خوردگی شیمیایی، به عنوان کاتالیست کننده در تصفیه مواد نفتی و در استخراج اورانیوم مورد استفاده است.

آلومینیوم (پودر) کد 101056

آلومینیوم (پودر) کد 101056 یکی از مواد شیمیایی پرکاربرد است. شما می توانید خریدمواد مرک را از شیمی کهن که یکی از نمایندگی های فروش مواد شیمیایی صنعتی در ایران است در مقادیر دلخواه سفارش دهید.

این شرکت فعال در زمینه فروش مواد شیمیایی آزمایشگاهی و صنعتی، آماده ارائه خدمات در حوزه فروش محصولات با برند مرک آلمان به دانشگاهیان، محققان و صنعتگران می باشد. شما می توانید محصولات مرک را با بهترین کیفیت و مناسب ترین قیمت از شیمی کهن که نمایندگی مرک را دارد خریداری کنید .

  • Aluminium fine powder, stabilized about 2% fat
  • Catalogue Number:101056
  • CAS number:7429-90-5
  • Molar Mass:26.98 g/mol
  • نام کالا:آلومینیوم Aluminum (powder) code 101056
  • کد کالا:101056
  • سی ای اس:5-90-7429
  • مولاریته:26.98

سولفات(lll)آمونیوم ایرون کد 103776

آمونیوم آهن (III) آمونیوم، NH4Fe (SO4) 2 · 12 H2O، یا NH4 [Fe (H2O) 6] (SO4) 2 · 6 H2O، همچنین به عنوان Ferric ammonium sulfate (FAS) یا آهن آلوم شناخته می شود، در کلاس آلومینیوم که شامل ترکیبات با فرمول کلی AB (SO4) 2 · 12 H2O است. این ماده ظاهر کریستال های هشت ضلعی ضخیم بنفش دارد.

بحث هایی در مورد منشاء رنگ بلورها وجود دارد، بعضی از آنها به ناخالصیهای موجود در ترکیب گفته می شود و گروهی ادعا می کنند که یک خاصیت از خود کریستال است. FAS پارامغناطیس است، اسیدی و سمی نسبت به میکروارگانیسم ها است. این یک ماده اکسید کننده ضعیف است که می تواند به نمک مور، سولفات آمونیوم آهن تبدیل شود.نماینده مرک

FAS را می توان توسط کریستالیزاسیون از محلول سولفات فرریک و سولفات آمونیوم تهیه کرد. آهن (II) در سولفات آهن به وسیله افزودن اسید سولفوریک و نیتریک به اکسید آهن (III) در سولفات فریک اکسید می شود. پس از اضافه کردن سولفات آمونیوم به محلول و کاهش در محلول، کریستال های سولفات آمونیوم فریم رسوب می کنند.

 آمونیوم کلراید کد 100924

  • Ammonium chloride for analysis EMSURE® ACS,ISO,Reag. Ph Eur
  • Catalogue Number:101145
  •  CAS number:12125-02-9
  • Chemical formula:NH₄Cl
  • Molar Mass:53.49 g/mol
  • نام کالا:آمونیوم کلراید
  • کد کالا:101145

کلرید آمونیوم یک جامد کریستالی سفید رنگ یک نمک اسیدی سیستمیک و ادراری و محلول در آب (37%) است. از آن برای ساخت سایر ترکیبات آمونیوم، به عنوان شار لحیم کاری، به عنوان کود و برای بسیاری از مصارف دیگر استفاده می شود.

کلرید آمونیوم به حفظ pH کمک می کند و اثر ادرار آور خفیفی دارد. این نمک اسیدساز با تحریک غشاهای مخاطی نیز اثر خلط آور دارد و برای تسکین سرفه استفاده می شود.نماینده مرک

 آمونیوم سریم نیترات 102276 مرک آلمان

اين محصول از برند مرک به دليل کيفيت خوب نسبت به ساير برندهاي معتبر دنيا مي تواند نياز بسياري از آزمايشگاه، مراکز تحقيقاتي و دانشجويان را برطرف کند. جهت قیمت فروش مواد شیمیایی می توانید با همکاران فروش ما در نمایندگی مواد شیمیایی تماس حاصل بفرمائید.
 1410 گرم در لیتر (20 درجه سانتیگراد) نقطه ذوب     108 درجه سانتی گراد
جرم مولی         548.22 گرم در مول
چگالی ظاهری       1200 کیلوگرم بر متر مکعب چگالی          
2.49 گرم بر سانتی متر مکعب pH    
1 (50 گرم در لیتر، H2O، 20 درجه سانتی گراد) کلاس خطر       5.1

فرمول شیمیایی: (NH₄)₂Ce(NO₃)₆

CAS NO: 16774-21-3

شماره کاتالوگ:1.02276.1000

مشخصات فنی آمونیوم سریم نیترات 102276 مرک آلمان

Yoğunluk 2.49 گرم بر سانتی متر مکعب (24 درجه سانتی گراد)
Erime Noktası > 400 درجه سانتیگراد
pH Değeri 0.61 (111.11 گرم در لیتر، H2O، 20 درجه سانتی گراد)
Kütle yoğunluğu 1200 کیلوگرم بر متر مکعبنماینده مرک
Çözünürlük 919 – 1020 گرم در لیتر

آلومینیوم پتاسیم سولفات کد 101042 مرک

آلومینیوم پتاسیم سولفاتکد 101042 مرک معمولاً در تصفیه آب، دباغی چرم، رنگرزی، منسوجات نسوز، و بکینگ پودر به عنوان شماره E522 استفاده می شود. این ماده همچنین به عنوان دئودورانت، ژل بعد از اصلاح و به عنوان داروی ضد خون برای خونریزی های جزئی ناشی از تراشیدن در لوازم آرایشی به کار می رود.

زاج سفید ممکن است یک ماده تحریک کننده ضعیف برای پوست باشد. این ماده در آب بسیار محلول است. محلول کمی اسیدی است و خنثی سازی محلول آلوم با هیدروکسید پتاسیم باعث جدایی آلومینا  می شود. این ترکیب وقتی گرم شود، جرمی متخلخل و قابل انعطاف ایجاد می کند که به آلوم سوخته معروف است.

  • شکل فیزیکی : پودر کریستالی سفید
  • فرمول شیمیایی    KAl(SO۴)۲·۱۲H۲O
  • دانسیته     (g/cm۳)۱/۷۲۵
  •  وزن مولکولی (خشک)     (g/mol) 258/192
  • نقطه ذوب    (۰C)92-95
  •   شماره (CAS No)   ۱۰۰۴۳-۶۷-۱
  • حلالیت در آب (در ۲۰/۵ درجه سانتیگراد)
  •  (g/100 mL)۱۴/۰۰              CID پاب کم

ایزوپروپیل اتر کد 100867 مرک آلمان

محصول ایزوپروپیل اتر کد 100867 مرک آلمان نیز یکی از این محصولات تولید شده با برند مرک می باشد. دی ایزوپروپیل اتر ( در لفظ انگلیسی : Diisopropyl ether )، اتر ثانویه است که به عنوان حلال استفاده می‌شود. دی ایزوپروپیل اتر مایع بی‌رنگی است که در آب کم محلول است، اما در حلال‌های آلی مخلوط می‌شود. این ماده به عنوان ماده استخراج کننده و افزودنی استفاده می شود.نماینده مرک

شماره CAS: 128-37-0، 108-20-3
1.00867
سوپلکو
دی ایزوپروپیل اتر
برای تجزیه و تحلیل EMSURE® ACS,Reag. Ph Eur
مترادف(ها):اکسی بیس[پروپان]، 2،2-پروپوکسی پروپان، ایزوپروپیل اتر2،2′-
فرمول خطی: (CH3)2CHOCH(CH3)2
شماره CAS: 108-20-3
وزن مولکولی: 102.17
بیلشتاین: 1731256
شماره MDL:MFCD00008880
شماره شاخص EC: 203-560-6

دودکاهیدرات سولفات آهن آمونیوم (III).

دودکاهیدرات سولفات آهن آمونیوم (III).
1.03776
آهن آمونیوم (III) سولفات دودکاهیدرات، آهن آلوم،
سولفات آمونیوم فریک، آلوم آهن، سولفات آمونیوم آهن (III).
فرمول خطی
(NH4)Fe(SO4)2 · 12H2O
7783-83-7: شماره CAS
وزن مولکولی: 482.19
MFCD00150004: شماره MDL
شماره شاخص EC: 233-382-4

اسید فورمیک 100-98% کد 100264 مرک آلمان

اسید فرمیک خالص مایعی است بی رنگ، و دارای بوی تند می باشد و باعث تحریک غشای مخاطی و ایجاد تاول در پوست می گردد. در دمای 8,4 درجه سانتیگراد (47,1درجه فارنهایت) یخ می زند و در دمای 100,7 درجه سانتیگراد (213,3درجه فارنهایت)می جوشد. در طبیعت ،در نیش و گزش بسیاری از حشرات از راسته Hymenoptera ، به ویژه مورچه ها وجود دارد

  • این ماده بصورت مایع، بی رنگ، بخور و دارای بوی تند تیز با فرمول شیمیایی HCOOH.نماینده مرک
  • به طور سیستماتیک به عنوان اسید متانوئیک نامگذاری شده.
  • نام های معمولی اسیدهای کربوکسیلیک ساده از نام های لاتین یا یونانی منبع آنهاست.
  • این ماده اگر چه به عنوان حلال زیاد استفاده نمی شود
  • به عنوان مثال: از یک حلال پروتیک با اسیدیته بالا مورد توجه است.
  • این ماده و نمک های آن خورنده و حساس پوست هستند.
  • سدیم فرمات به آرامی چشم را تحریک می کند.
  • نام های دیگر آن : اسید متانوئیک، فرمیلیک، آمینیک.

برومو تیمول بلو 103026مرک آلمان

بروموتیمولبلو103026 با فرمول C27H28Br2O5S یکی از شناساگرهای PH است. رنگ این ماده درمحیط اسیدی زرد و در محیط بازی آبی است. برم تیمول بلو یک معرف شیمیائی است که برای تشخیص اسیدها و بازهای ضعیف(معرف PH )مورد استفاده قرار می گیرد. برم تیمول بلو در محلول های خنثی به رنگ سبز است و در محلول های اسیدی زرد رنگ و در محلول های بازی آبی رنگ می شود.نماینده مرک

وقتی به آن دی اکسید کربن اضافه شود زرد رنگ میشود. البته برم تیمول بلو تنها یک معرف کربن دی اکسید نیست چون در تمام محلول های اسیدی زرد رنگ می شود. اما چون واکنش کربن دی اکسید با آب تولید اسید کربنیک (اسید ضعیف) می کند ، بنابراین باعث تغییر رنگ برم تیمول بلو میگردد. از برم تیمول بلو حتی به عنوان یک رنگ برای رنگ کردن بافتهای گیاهی نیز می توان استفاده نمود.

1.03026
برومو تیمول بلو 103026
سوپلکو
بروموتیمول بلو
نشانگر ACS,Reag. Ph Eur
مترادف(ها):
بروموتیمول آبی، 3′،3′′-دیبروموتیمول سولفونفتالئین، BTB
فرمول تجربی (نامگذاری تپه): C27H28Br2O5S
شماره CAS: 76-59-5
Poids moléculaire: 624.38
شماره MDL: MFCD00005872
Numéro de classement EC:200-971-2

تیترازول تیو سولفات سدیم 0.1 نرمال 109092 مرک آلمان

تیترازول تیو سولفات سدیم 0.1 نرمال محلول استاندارد تیو سولفات سدیم با مولاریته کاملا دقیق است. تیوسولفات سدیم یک ترکیب معدنی با فرمول Na2S2O3.xH2O است. شکل ظاهری آن جامد کریستالی است که به راحتی از دست می دهد و به خوبی در آب حل می شود.
این ترکیب به طور معمول سفید و یا بی رنگ است.

نمایندگی مرک آلمان تقریبا در تمام عمر خود (غیراز دو دهه اخیر ) شرکت خصوصی بوده است. در سال 1995 تشکیلات قانونی شرکت از سهامی خاص به سهامی عام تبدیل شد. البته هنوز هم 70 درصد سهام شرکت متعلق به خانواده مرک است.

ماده ای با مصارف شیمیایی و دارویی است.این ماده به عنوان یک داروی درمان مسمومیت با دادن گوگرد منجر به تبدیل سیانید به تیوسیانات می شود و همچنین در درمان بیماری پیتریازیس ورسیکالر استفاده می شود. این ترکیب به منظور بهبود سمیت کلیه، استخراج طلا، خنثی سازی آب کلردار و واکنش های یدومتری مورد استفاده قرار می گیرد.نماینده مرک

 پارافین 107160 مرک آلمان

نمایندگی مرک آلمانتقریبا در تمام عمر خود (غیراز دو دهه اخیر ) شرکت خصوصی بوده است. در سال 1995 تشکیلات قانونی شرکت از سهامی خاص به سهامی عام تبدیل شد. البته هنوز هم 70 درصد سهام شرکت متعلق به خانواده مرک است

Density: 0,86 g/cm³ (20 °C)
Flash Pt: 200 °C CAS Number: 8042-47-5
EINECS: 232-445-8
UN: 0000
Merck Index: 13,07093

مشخصات نتایج تست
هویت (طیف IR) آزمون را می گذراند
اسیدیته یا قلیاییت تست را می گذراند
چگالی نسبی (d 20/20) 0.845 – 0.890
ویسکوزیته دینامیکی (20 °C) 110 – 230 mPa∙s
ویسکوزیته سینماتیک (40 °C) ≥ 34.5 mm²/s
هیدروکربن‌های آروماتیک و چند حلقه‌ای تست را پشت سر گذاشت
پارافین جامد تست را پشت سر گذاشت

 هیدرات تلوریت پتاسیم 105164 مرک آلمان

 هیدرات تلوریت پتاسیم 105164 مرک آلمان ، K2TeO3 ، یک ترکیب غیر آلی پتاسیم تلوریت است. از آن به عنوان یک محیط رشد انتخابی در میکروب شناسی استفاده شده است.

تلوریت ها مواد معدنی نادر اکسید حاوی دی اکسید تلوریم هستند. می توان با الکترولیز یا یک عامل احیا کننده قوی به تلوریم اولیه تبدیل کرد اما هنوز هم یکی از پایدارترین ترکیبات تلوریم محسوب می شود.
تلوریت پتاسیم همراه با آگار به عنوان بخشی از یک محیط انتخابی برای رشد برخی از باکتریها استفاده می شود ، به عنوان مثال امولسیون تلوریت زرده تخم مرغ ، که برای تشخیص استافیلوکوک های بیماریزا استفاده می شود. همچنین به عنوان یک جز component از آن استفاده می شود.نماینده مرک

2-متیل رد سدیم سالت 106078 مرک آلمان

Formula: C₁₅H₁₄N₃NaO₂
MW: 291,28 g/mol
Melting Pt: > 180 °C
Storage Temperature: Ambient MDL Number: MFCD00002426
CAS Number: 845-10-3
EINECS: 212-682-9
UN: 0000
Merck Index: 13,06142

2-متیل رد سدیم سالت 106078 مرک آلمان یکی از مواد شیمیایی پرکاربرد است. شما می توانید خرید این محصول از شیمی کهن که یکی از نمایندگی های فروش مواد شیمیایی صنعتی در ایران است در مقادیر دلخواه سفارش دهید.

این شرکت فعال در زمینه فروش مواد شیمیایی آزمایشگاهی و صنعتی، آماده ارائه خدمات در حوزه فروش مواد شیمیایی با برند مرک آلمان به دانشگاهیان، محققان و صنعتگران می باشد. شما می توانید 2-متیل رد سدیم سالت 106078 مرک آلمان را با بهترین کیفیت و مناسب ترین قیمت از شیمی کهن که نمایندگی مرک را دارد خریداری کنید .

2-متیل تترا هیدرو فوران 845103

2-متیل تتراهیدرو فوران 845103 که با نام Oxolane نیز شناخته می شود یک اتر حلقوی است. تتراهیدروفوران به عنوان یک مایع بی رنگ و با بوی شبیه اتر ظاهر می شود.چگالی آن کمتر از آب است. نقطه فلش 6 درجه فارنهایت دارد. بخارات تتراهیدروفوران از هوا سنگین تر هستند. از تتراهیدروفوران در ساخت پلیمرها و همچنین مواد شیمیایی کشاورزی، دارویی ومواد شیمیایی استفاده می شود.

تترا هیدروفوران که با نام Oxolane نیز شناخته می شود، اتر حلقوی است که یک بوتان است و در آن یک هیدروژن از هر گروه متیل توسط یک اکسیژن جایگزین می شود.نماینده مرک

Stabilisation: Stabilised with BHT (2,6-Di-Tert-Butyl-4-Methylphenol; Ionol)

Formula: C₅H₁₀O
MW: 86,13 g/mol
Boiling Pt: 79 °C (1013 hPa)
Melting Pt: –136 °C
Density: 0,86 g/cm³ (20 °C)
Flash Pt: –12 °C (closed cup)
Storage Temperature: Ambient MDL Number: MFCD00005367
CAS Number: 96-47-9
EINECS: 202-507-4
UN: 2536
ADR: 3,II

پالادیوم نیترات چیست ؟

پالادیوم نیترات با فرمول شیمیایی Pd(NO3)2 یک ترکیب شیمیایی است که شامل پالادیوم و نیترات است. این ترکیب به عنوان یک منبع پالادیوم در شیمی تجزیه و تحلیل، صنایع الکترونیکی و دیگر صنایع شیمیایی مورد استفاده قرار می‌گیرد. فرم شیمیایی آن در محیط آبی، [Pd(H2O)6]2+ است.

پالادیوم نیترات 814573 مرک آلمان یک نوع پالادیوم نیترات با خلوص بالاست که به عنوان منبع پالادیوم در تولید کاتالیست ها، الکترودهای پالادیوم، رنگ های پالادیوم و دیگر ترکیبات پالادیومی مورد استفاده قرار می‌گیرد. همچنین، این ترکیب در تحقیقات شیمیایی برای تهیه ترکیبات پالادیومی و مطالعات کاتالیزوری مورد استفاده قرار می‌گیرد.نماینده مرک

8.14573
پالادیوم (II) نیترات دی هیدرات (40٪ Pd)
برای سنتز
مترادف: پالادیوم(II) نیترات دی هیدرات (40% Pd)پالادیوم نیترات 814573 مرک آلمان-min
فرمول خطی: Pd(NO3)2 · 2 H2O
شماره CAS: 32916-07-7
مولکول Poids: 266.46
شماره MDL:MFCD00149819
Numéro de classement EC: 233-265-

پیرازین 807064 مرک آلمان

پیرازین 807064 مرک آلمان یک ترکیب شیمیایی است که توسط شرکت مرک آلمان با کد کاتالوگی 807064 به صورت فروش تجاری عرضه می‌شود. این ترکیب شیمیایی شامل دو حلقه پیرازین است و به عنوان یک ماده میانی در تولید داروها و مواد شیمیایی استفاده می‌شود. پیرازین در سنتز موادی مانند آنتی‌بیوتیک‌ها، آنتی‌هیستامین‌ها، ترکیبات ضد باکتریایی و ضد ویروسی، رنگ‌دانه‌ها و مواد اولیه در تولید پلیمرها و رزین‌ها به کار می‌رود.

همچنین پیرازین در تحقیقانماینده مرکت علمی برای بررسی خواص شیمیایی و بیولوژیکی ترکیبات مختلف مورد استفاده قرار می‌گیرد. اطلاعات بیشتر در مورد خواص و کاربردهای این ترکیب شیمیایی می‌تواند در منابع مختلفی مانند کتب شیمی و مقالات علمی یافت شود.نماینده مرک

 
8.07064
پیرازین
برای سنتز
مترادف (ها): پیرازین، 1،4-دیازین
فرمول تجربی (نشانگذاری تپه): C4H4N2
شماره CAS: 290-37-9
Poids moléculaire: 80.09
شماره MDL:MFCD00006122
شماره EC: 206-027-6

پی پیریدین 822299 مرک آلمان 

پی پیریدین 822299 مرک آلمان  یک ترکیب شیمیایی است که توسط شرکت مرک آلمان با کد کاتالوگی 822299 به صورت فروش تجاری عرضه می‌شود. این ترکیب شیمیایی شامل حلقه پیریدین با یک گروه پی در موقعیت پاراست است و به عنوان یک ماده میانی در تولید داروها و مواد شیمیایی مورد استفاده قرار می‌گیرد. پی پیریدین در تولید داروهایی مانند ضد سرطان‌ها، ضد التهاب‌ها، ضد عفونی کننده‌ها، و ضد باکتریایی‌ها به کار می‌رود.

همچنین، این ترکیب شیمیایی در تحقیقات علمی برای بررسی خواص شیمیایی و بیولوژیکی ترکیبات مختلف مورد استفاده قرار می‌گیرد. اطلاعات بیشتر در مورد خواص و کاربردهای این ترکیب شیمیایی می‌تواند در منابع مختلفی مانند کتب شیمی و مقالات علمی یافت شود.

  • پی پیریدین 100 میلی لیتر
    Piperidine
  • کد محصول: 822299
  • فرمول شیمیایی: C₅H₁₁N
  • Cas Number: 110-89-4
  • واحد: 100 میلی لیتر

برومو بنزن 801786

برومو بنزن 801786 یک ترکیب شیمیایی بسیار مهم و موثر می‌باشد. این ترکیب از خصوصیات فیزیکی و شیمیایی منحصربه‌فردی برخوردار است که به بهبود فرآیندها کمک می‌کند. این ماده به صورت یک مایع بی‌رنگ و بی‌بو ظاهر می‌شود و دارای یک ساختار شیمیایی پایدار است.

برومو بنزن 801786 در صنایع مختلف به عنوان یک کاتالیست و یا ترکیب افزودنی استفاده می‌شود. این ترکیب معمولاً در فرآیندهای شیمیایی به کار می‌رود و نقش مهمی در بهبود کیفیت محصولات دارد. همچنین، در صنایع فلزات و پلیمرها نیز کاربردهای گسترده‌ای دارد.

  • فرمول: C6H5Br
  • جرم مولکولی: 157.02
  • نقطه جوش: 156.2 درجه سلسیوس
  • نقطه ذوب: -30.7 درجه سلسیوس
  • چگالی نسبی (آب = 1): 1.5
  • حلالیت در آب در 25 درجه سلسیوس: g/100ml 0.04
  • فشار بخار در 25 درجه سلسیوس: kPa 0.55
  • چگالی نسبی بخار(هوا=1): 5.41
  • چگالی نسبی مخلوط بخار/هوا در 20 درجه سلسیوس (هوا=1): 1.02
  • نقطه اشتعال: 51 c.c. درجه سلسیوس
  • دمای اشتعال خودبخودی: 566 درجه سلسیوس
  • حدود انفجاری، % حجمی در هوا: 6-36.5
  • ضریب تقسیم اکتانول/آب (به صورت log Pow): 2.99
  • مواجهه و اثرات سلامتی

بنزیل کلراید 801809 مرک آلمان

بنزیل کلراید ماده خطرناکی است که توسط OSHA،ACGIH،DOT،NIOSH،DEP،IARC،IRIS،NFPA،EPA مورد اشاره قرار گرفته است. سمی، محرک و مضر است. بنزیل کلراید سرطانزا و جهش زا است. این ماده شیمیایی خطر ویژه تندرستی دارد.

  • بنزیل کلراید 801809 مرک آلمان Benzyl chloride دارای فرمول شیمیایی C7H7Cl ; PhCH2Cl می باشد.
  • نام عمومی: بنزیل کلراید
  • اسامی دیگر: کلرومتیل بنزن، آلفا کلرو تولوئن
  • نام تجاری: بنزن( کلرو متیل)
  • مایع بی رنگی بوده با با بوی قوی و التهاب آور است که سبب آبریزش چشم ها می گردد.
  • دمای جوش 179˚C است که در آب به کندی آبکافت می شود و موجب تولید بنزیل الکل می گردد.
  • با شناسه پاب‌کم ۷۵۰۳ است. که جرم مولی آن ۱۲۶٫۵۸ g/mol می‌باشد.
  • در اثر کلردار کردن مستقیم تولوئن در حضور PCl5 تهیه می شود.

 بنزیل بنزوات 818701 مرک آلمان

بنزیل بنزوات 818701 مرک این یک ترکیب آلی با فرمول C6H5CH2O2CC6H5 است. این استر الکل بنزیل و اسید بنزوئیک است. این ماده به صورت مایع چسبناک یا پوسته های جامد تشکیل می شود و بوی بالزامیک شیرین و ضعیفی دارد.

این ماده برای اولین بار در سال 1918 مورد مطالعه پزشکی قرار گرفت. این دارو در فهرست داروهای اساسی سازمان بهداشت جهانی است. آن را  با نام تجاری Scabanca در بین دیگران فروخته می شود و به عنوان یک داروی عمومی در دسترس است. این ماده در ایالات متحده برای استفاده پزشکی موجود نیست.بن

  • فرمول شیمیایی: 120-51-4
  • CAS NO: 120-51-4
  • شماره کاتالوگ:8.18701.1000کد 818701 مرک
  • نام اصلی: بنزیل بنزوات
  • نام لاتین: Benzyl benzoate
  • Catalog No: 818701
  • نام های مترادف: Benzoic acid benzyl ester, VENZONATE(R), VANZOATE(R), Benylate, Benzyl alcohol benzoic ester, Benzyl ester

اين محصول از برند مرک به دليل کيفيت خوب نسبت به ساير برندهاي معتبر دنيا مي تواند نياز بسياري از آزمايشگاه، مراکز تحقيقاتي و دانشجويان را برطرف کند. جهت قیمت فروش مواد شیمیایی می توانید با همکاران فروش ما در نمایندگی مواد شیمیایی تماس حاصل بفرمائید.

بنزوفنون 801801 مرک آلمان

بنزوفنون 801801 مرک آلمان، یک ترکیب شیمیایی است که به عنوان یک ترکیب آلی در صنایع مختلف مانند صنایع داروسازی، عطرسازی و صنایع رنگ و رزین به کار می‌رود. این ترکیب در واقع یک کتون آروماتیک با فرمول شیمیایی C13H10O است و به صورت پودر بی رنگ تولید می‌شود.

در صنایع داروسازی، بنزوفنون به عنوان یک ماده میانی در تولید بسیاری از داروها به کار می‌رود. این ترکیب همچنین به عنوان یک عامل محافظتی در برابر اشعه‌های ماوراء بنفش و نور خورشید مورد استفاده قرار می‌گیرد و در تولید انواع لوازم آرایشی و بهداشتی مانند کرم‌های ضد آفتاب و لوسیون‌ها به کار می‌رود.

علاوه بر این، بنزوفنون به عنوان یک ماده پیشرفته در تولید پلیمرهای مختلف مانند پلی کربنات، پلاستیک‌های ضد ضربه و رزین‌های اپوکسی مورد استفاده قرار می‌گیرد.

بنزآلدئید 801756 مرک آلمان

بنزآلدئید 801756 مرک آلمان با فرمول مولکولی C6H5CHO و جرم مولی 106. 13 g/mol یک ترکیب شیمیایی است که از حلقه بنزنی که یک هیدروژن آن با یک آلدهید جایگزین شده‌است؛ ساخته شده است. بنزآلدهید با دمای ذوب -26 درجه و دمای جوش 178. 1 درجه سانتی گراد، ساده ترین آلدهید آروماتیک بوده و یکی از پرکاربردترین ماده های شیمیایی در فیار(صنعت) است.

دمای اتاق مایعی بی رنگ با بویی خوشآیند مانند بوی بادام زمینی می‌باشد. بنزآلدهید مایه بوی بادام تلخ بود و در شمار ماده‌های سازنده روغن بادام تلخ است. هر چند که از چشمه‌های نیادی(منبع‌های طبیعی) دیگر نیز به دست می‌آید که برای نمونه زردآلو، گیلاس، برگ بویا و هلو را می‌توان برشمرد.

بنزآلدهید نوعی طعم‌دهنده رایج است که در غذاها، سیگار الکترونیکی و داروهایی مثل شربت سرفه به کار می‌رود. در مطالعه ای ۱۴۸ سیگار طعم‌دار مورد بررسی قرار گرفتند که بنزآلدهید در ۱۰۸ مورد از آن‌ها یافت شد. به نظر محققان، خوردن این ماده یا استعمال آن روی پوست، هیچ مشکلی ایجاد نمی‌کند؛ اما مساله استنشاق این ماده شیمیایی کاملا متفاوت است.

فرمول شیمیایی: C7H6O
CAS NO: 100-52-7
شماره کاتالوگ: 8017561000 8017562500 8017560100 8017560500
بنزالدهید مرک آلمان
کد 801756 مرک

بنزیل الکل 100981 مرک آلمان

  • شماره CAS 100-51-6
  • شماره EC شماره 603-057-00-5

     

  • شماره EC 202-859-9
  • درجه Ph Eur، BP، JP، NF
  • فرمول هیل CadeleHvoO
  • فرمول شیمیایی C₆H₅CH₂OH
  • توده مولار 108.14 g / mol
  • شماره کد 2906 21 00

اطلاعات فیزیکوشیمیایی بنزیل الکل 100981 مرک آلمان

  • نقطه جوش 205 درجه سانتی گراد (1013 هپا)
  • تراکم 1.05 g / cm3 (20 درجه سانتیگراد)
  • انفجار 1.3 – 13٪ (V)
  • نقطه اشتعال 101 درجه سانتی گراد DIN 51758
  • دمای احتراق 435 درجه سانتی گراد DIN 51794
  • نقطه ذوب -15.3 درجه سانتی گراد
  • فشار بخار 0.07 hPa (20 درجه سانتیگراد) بنزیل الکل 100981 مرک آلمان
  • حلالیت 40 g / l

1-بنزو تیوفن 841538 مرک آلمان

1-بنزو تیوفن 841538 مرک آلمان یک ترکیب شیمیایی است که به عنوان یکی از مواد شیمیایی تولید شده توسط شرکت مرک آلمان شناخته می‌شود. این ترکیب از خانواده بنزوتیوفن‌ها است و در صنایع مختلف شیمیایی و فارماسوتیکال به عنوان ماده میانی و یا شروعی برای سنتز مواد دیگر استفاده می‌شود. بنابراین، این ماده می‌تواند در سنتز داروها، عامل‌های حفظ کننده‌ی چوب و دیگر محصولات شیمیایی به‌کار رود.

خرید و فروش مواد شیمیایی مرک در ایران نمایندگی مرک – نمایندگی مرک آلمان

شرکت شیمی کهن یکی از بزرگترین وارد کنندگان و فروشندگان در زمینه فروش مواد شیمیایی آزمایشگاهی بخصوص می باشد. این شرکت در زمینه واردات محصولات از تجربه بسیار بالایی برخوردار است. شما می توانید جهت خرید محصولات نمایندگی مرک آلمان در ایران و تهیه این محصول (اصلی) با بخش فروش شرکت تماس گرفته و با کارشناسان  این شرکت در ارتباط باشید.نمایندگی مرک – نمایندگی مرک آلمان

همچنین از طریق کانال واتساپ شرکت نام محصول  را به همراه میزان نیاز خود ارسال کنید. در کمترین زمان  ممکن پاسخ استعلام خود را دریافت نمائید. امیدواریم بتوانیم با ارائه محصولات اصلی و با بهترین کیفیت شما را برای رسیدن به اهدافتان یاری کنیم .

جهت محصولات بیشتر در نمایندگی مرک و استعلام سریع قیمت میتوانید ازطریق کانال واتساپ شرکت با ارسال نام ماده و مقدار نیاز درکمترین زمان پاسخ استعلام خود رادریافت نمائید.

نمایندگی مرک – نمایندگی مرک آلمان

LiveZilla Live Chat Software
تماس با ما
تماس تلفنی

شماره تماس

09122885447

تلفن ثابت

شماره تماس

02166895887

اطلاعات
اطلاعات
بازگشت