ساعات کار از ساعت 9 صبح تا 18 بعد از ظهر - پشتيباني فروش -02166895887-09122885447
tel

فواید فوق العاده اسکوالان برای پوست

دسته بندی
تماس / Contact
  • تلفن : 66985887-021
  • واتس آپ _ تلگرام 09122885447
  • ایمیل : info@shimikohan.ir
فروش نیکوتین مرک آلمان

فواید فوق العاده اسکوالان برای پوست

70 / 100

فواید فوق العاده اسکوالان برای پوست – بدن هر انسانی از یک سیستم داخلی برای رطوبت رسانی پوست استفاده می کند، اما همیشه و به ویژه با افزایش سن این سیستم طبیعی ، آبرسانی کافی ایجاد نمی کند. به همین دلیل است که اکثر افراد از مرطوب کننده ها استفاده می کنند. یکی از مرطوب کننده هایی که همیشه باید به خاطر داشته باشید اسکوالان است. این مرطوب کننده شبیه به روغن های طبیعی پوست ساخته شده است و به خاطر همین با استفاده کردن از آن پوستی نرم و عالی خواهید داشت. این محصول حاوی آنتی اکسیدان طبیعی است و خاصیت  ضد سرطانی دارد و از پوست در مقابل مواد سرطان زا مراقبت می کند.

شرکت شیمی کهن با مجوز رسمی درایران نمایندگی فروش مواد شیمیایی صنعتی را دارد و آماده هر گونه خدمات رسانی به هموطنان عزیز می باشد.فروش مواد شیمیایی صنعتی موادی هستند که ترکیب ثابت و ویژگی های مشخصی دارند. به صورت کلی مواد شیمیایی را نمی توانیم با روش های جداسازی فیزیکی به سادگی از هم جدا کنیم. لازم است برای تجزیه ی عناصر و ترکیبات مواد،اجزای تشکیل دهنده ی آن را شناسایی کنید .این مواد به صورت ترکیبات شیمیایی، عناصر شیمیایی، یون یا آلیاژ هستند و درچهار حالت جامد، مایع ،گاز و پلاسما وجود دارند. ترکیباتی هستند که دارای گرید صنعتی بوده و می توان از آنها در صنایع مختلف استفاده کرد . این ترکیبات شامل انواع اسیدها ،بازها، نمک ها ، آمین ها ،و غیره می شود.

مشخصات محصول اسکوالان کد 814605 مرک آلمان

Formula: C₃₀H₆₂
MW: 422.82 g/mol
Boiling Pt: 470 °C (1013 hPa)
Melting Pt: –35 °C
Density: 0,758 g/cm³ (20 °C)
Storage Temperature: Ambient CAS Number: 111-01-3
EINECS: 203-825-6
UN: 0000
Merck Index: 12,08923

فواید فوق العاده اسکوالان برای پوستفواید فوق العاده اسکوالان برای پوست

  • پوست هیدراته شد، قطعا پوست سالمی است. بنابراین، هنگامی که از اسکوالان به صورت موضعی بر روی پوست استفاده می شود مزایای فوق العاده ای را خواهد داشت.
  • تقویت آبرسانی، به پوست کمک می کند تا شاداب تر و سالم تر به نظر برسد. آنتی اکسیدان های موجود در این کرم ها و روغن ها از آسیب رسیدن به پوست و ایجاد رادیکالهای آزاد که روند پیری پوست را تسریع می کنند جلوگیری می کند.
  • طبق منابع معتبر، اسکوالان نیز سم زدایی کننده است. استفاده منظم از این مرطوب کننده ها می تواند تولید کلاژن در پوست را تقویت کند و درنتیجه پوست سفت و محکم می شود. برای نمونه مقداری از روغن را بر روی بسته بندی های آن قرار می دهند.
  • فواید استفاده از اسکوالان در مراقبت از مو
    اسکوالان فقط برای پوست صورت و بدن استفاده نمی شود بلکه می توانید آن را به موهای خود بمالید.
  • مرطوب سازی مو می تواند کمک به افزایش درخشندگی مو شود و همچنین از شکنندگی آن جلوگیری کند. موها به طور طبیعی خودشان روغن دارند اما با این وجود شرایط آب و هوایی، سن، رژیم غذایی و آسیب های ناشی از گرما می تواند سبب خشکی موها شود و فرآیند تولید طبیعی روغن مو را از کار بیندازند.
  • استفاده از اسکوالان می تواند تارهای مو را ضخیم تر کند و آنها را حجیم تر نشان دهد و از موها در برابر آسیب های بیشتر محافظت کند.
  • قبل از اینکه به حمام بروید چند قطره از روغن اسکوالان را بر کف دست بریزید و بر روی موهای خود ماساژ دهید.

آیا استفاده از اسکوالان در مراقبت های پوستی خطرناک است؟

با استفاده از هر محصول مراقبتی پوستی حتی اگر آن محصول بی خطر تشخیص داده شود، خطر تحریک شدن یا واکنش آلرژیک پوست وجود دارد.اگر برای اولین بار است که از اسکوالان استفاده می کنید، مقدار کمی از آن را بر روی بازو تست کنید و از آن بر روی کل صورت و بدن استفاده ننمایید تا متوجه شوید که به آن حساسیت دارید یا خیر. علائم بروز آلرژی عبارتند از:

  • خارش
  • قرمز شدن
  • ورم

فروش مواد شیمیایی آزمایشگاهی – صنعتی -فواید فوق العاده اسکوالان برای پوست

شرکت شیمی کهن یکی از بزرگترین وارد کنندگان و فروشندگان مواد شیمیایی آزمایشگاهی و صنعتی می باشد. این شرکت در زمینه واردات و توضیع این محصولات از تجربه بسیار بالایی برخوردار است. شما می توانید جهت تهیه  محصولات (اصلی) با بخش فروش شرکت تماس گرفته و با کارشناسان  این شرکت در ارتباط باشید.  از طریق کانال واتساپ شرکت نام محصول به همراه میزان نیاز خود را ارسال تا در کمترین زمان پاسخ استعلام خود را دریافت نمائید.

امیدواریم بتوانیم با ارائه محصولات اصلی و با بهترین کیفیت شما را برای رسیدن به اهدافتان یاری نمائیم.

جهت محصولات بیشتر واستعلام سریع خرید مواد شیمیایی در نمایندگی مرک میتوانید از طریق کانال واتساپ شرکت با ارسال نام ماده و مقدار نیاز در کمترین زمان پاسخ استعلام خود را دریافت نمائید.

راههای ارتباطی :
021-66895887 (ساعات تماس:8:30 الی 19)
واتساپ:09122885447  (ساعات تماس 24ساعت)

LiveZilla Live Chat Software
تماس با ما
تماس تلفنی

شماره تماس

09122885447

تلفن ثابت

شماره تماس

02166895887

اطلاعات
اطلاعات
بازگشت