ساعات کار از ساعت 9 صبح تا 18 بعد از ظهر - پشتيباني فروش -02166895887-09122885447
tel

محیط کشت MRs براث مرک کد 110661

دسته بندی
تماس / Contact
  • تلفن : 66985887-021
  • واتس آپ _ تلگرام 09122885447
  • ایمیل : info@shimikohan.ir
فروش نیکوتین مرک آلمان

محیط کشت MRs براث مرک کد 110661

81 / 100

محیط کشت MRs براث مرک کد 110661 توسط deMan و همکاران تهیه شد تا رشد پرشکوه لاکتوباسیلهای جدا شده از منابع نمونه های خوراکی ، مدفوع و سایر مواد را فراهم کند. محیط کشت Lactobacilli MRS یک محیط بهبود یافته برای لاکتوباسیل ها است از رشد خوب پشتیبانی می کند و به ویژه برای تعدادی از سویه های سریع که در سایر رسانه های عمومی رشد ضعیفی دارند بسیار مفید است.

یکی از محصولات پرفروش شرکت شیمی کهن می باشد. این محصول در این مجموعه که یکی از نمایندگی های  فروش مواد شیمیایی صنعتی و آزمایشگاهی است. این شرکت آماده ارائه خدمات در حوزه فروش مواد شیمیایی از جمله محیط کشت MRs براث مرک کد 110661 با کیفیت عالی، و قیمت مناسب به مشتریان است. این محصول ساخت شرکت مرک آلمان است. اطلاعات محصول به شرح زیر است و جهت آگاهی از قیمت و خرید محیط کشت MRs براث مرک کد 110661 می توانید ابتدای همین صفحه را ملاحظه فرمایید.

ویژگی ها محیط کشت MRs براث مرک کد 110661

شرکت شیمی کهن ،نمایندگی فروش مواد شیمیایی مرک در ایران می باشد. این شرکت ارائه دهنده خدمات به مشتریان عزیز می باشد. کلیه محصولات مواد شیمیایی آزمایشگاهی از جمله مواد مرک، سیگماآلدریچ و کلیه محصولات آزمایشگاهی را به مشتریان ایرانی ارائه می دهد.

نمایندگی مرک آلمان تقریبا در تمام عمر خود (غیراز دو دهه اخیر ) شرکت خصوصی بوده است. در سال 1995 تشکیلات قانونی شرکت از سهامی خاص به سهامی عام تبدیل شد. البته هنوز هم 70 درصد سهام شرکت متعلق به خانواده مرک است.

درجه استاندارد: درجه شناساگر شیمیایی
کاربرد: آزمایشگاهی و مراکز تحقیقاتی
نام تجاری: Lactobacillus broth
نام های دیگر: Lactobacillus broth acc. to de MAN, ROGOSA and SHARPE
ظاهر: پودر
شماره مدل: 110661

فروش محیط کشت MRs براث 110661 مرک

محیط کشت Lactobacilli MRS که در اصل در سال 1960 توسط de Man و Rogosa ، Sharpe تولید شد بر اساس فرمولاسیون خود با کمی تغییر است.محیط کشت MRS حاوی منابع کربن ، نیتروژن و ویتامین ها برای حمایت از رشد لاکتوباسیل ها و موجودات دیگر است.

پروتئین پپتون و عصاره گاو ترکیبات ازته و کربن را فراهم می کند. عصاره مخمر ویتامین B کمپلکس را تأمین می کند و دکستروز به عنوان یک کربوهیدرات و منبع انرژی عمل می کند. Polysorbate 80 یک سورفاکتانت است جذب مواد مغذی توسط لاکتوباسیل ها را تسهیل می کند و اسیدهای چرب مورد نیاز برای متابولیسم لاکتوباسیل ها را تأمین می کند.محیط کشت MRs براث مرک کد 110661

این یک ماده انتخابی است که از استات سدیم و سیترات آمونیوم برای جلوگیری از رشد بیش از حد موجودات زنده استفاده می کند. استات سدیم رشد بسیاری از باکتری های رقیب را سرکوب می کند اگرچه برخی لاکتوباسیل های دیگر مانند Leuconostoc و Pediococcus ممکن است رشد کنند.

سیترات آمونیوم باعث مهار استرپتوکوک ها ، کپک ها و بسیاری دیگر از میکروارگانیسم ها می شود. سولفات منیزیم و سولفات منگنز یونهای مورد استفاده در متابولیسم را فراهم می کنند. رشد نتیجه مثبتی تلقی می شود. ممکن است یک لوله دورهمی برای تمایز گونه های لاکتوباسیلوس از گونه های Leuconostoc اضافه شود.محیط کشت MRs براث مرک کد 110661

فروش محیط کشت MRs براث مرک کد 110661

محیط کشت MRs براث مرک کد 110661 یکی از مواد شیمیایی پرکاربرد است. شما می توانید خرید مواد شیمیایی از شیمی کهن که یکی از نمایندگی های فروش محیط کشت در ایران است در مقادیر دلخواه سفارش دهید.

این شرکت فعال در زمینه فروش مواد شیمیایی آزمایشگاهی و صنعتی، آماده ارائه خدمات در حوزه فروش محیط کشت MRs براث مرک کد 110661 با برند مرک آلمان به دانشگاهیان، محققان و صنعتگران می باشد. شما می توانید مواد شیمیایی را با بهترین کیفیت و مناسب ترین قیمت از شیمی کهن که نمایندگی مرک را دارد خریداری کنید .

اين محصول از برند مرک به دليل کيفيت خوب نسبت به ساير برندهاي معتبر دنيا مي تواند نياز بسياري از آزمايشگاه، مراکز تحقيقاتي و دانشجويان را برطرف کند. جهت قیمت فروش مواد شیمیایی می توانید با همکاران فروش ما در نمایندگی مواد شیمیایی تماس حاصل بفرمائید.

اطلاعات تکمیلی محصول محیط کشت MRs براث مرک کد 110661

  • شرایط نگهداری Store at +2°C to +8°C.
  • حلالیت 50 g/l
  • رنگ بژ
  • شکل ظاهری جامد

شیمی کهن فعال در زمینه فروش مواد آزمایشگاهی، آماده ارائه خدمات در حوزه فروش بروموتیمول بلو و انواع معرف ها با کیفیت و قیمت مناسب به مشتریان می باشد. جهت کسب اطلاعات بیشتر از قیمت و نحوه خرید این محصول از طریق همین صفحه اقدام نمایید. شما می توانید تمام سفارشات خود را از طریق پست در درب منزل دریافت نمایید.

شیمی کهن  آماده ارائه خدمات در حوزه فروش محیط کشت MRs براث مرک کد 110661  با مناسب ترین قیمت به مشتریان می باشد. این شرکت نمایندگی سیگماآلدریچ در تهران را دارد که  شما می توانید هر ماده شیمیایی دیگر  را به هر میزان دلخواه و در انواع بسته بندی از این شرکت تهیه کنید. برای خرید می توانید با کارشناسان فروش ما از طریق تماس تلفنی و یا واتساپ ارتباط برقرار کنید.

Sale of culture medium MRs Broth Merck code 110661

Synonyms: Lactobacillus broth acc. to de MAN, ROGOSA and SHARPE, Lactobacillus broth
ph Value: 5.5 – 5.9 (50 g/l, H₂O, 30 °C) (after autoclaving) Solubility:50 g/l
Key Spec Table
ph Value Solubility
5.5 – 5.9 (50 g/l, H₂O, 30 °C) (after autoclaving) 50 g/l

Description

Catalogue Number 110661
Synonyms Lactobacillus broth acc. to de MAN, ROGOSA and SHARPE, Lactobacillus broth

Product Information
HS Code 3821 00 00

Physicochemical Information
pH value 5.5 – 5.9 (50 g/l, H₂O, 30 °C) (after autoclaving)
Bulk density 620 kg/m3
Solubility 50 g/l

Safety Information according to GHS

Storage class 10 – 13 Other liquids and solids
WGK WGK 1 slightly hazardous to water
Disposal 3
Relatively unreactive organic reagents should be collected in container A. If halogenated, they should be collected in container B. For solid residues use container C.

Storage and Shipping Information
Storage Store at +2°C to +8°C.

Specifications

Appearance (clearness) clear
Appearance (color) brown
pH-value (25 °C) 5.5 – 5.9
Growth promotion test in accordance with the current version of DIN EN ISO 11133.
Incubation: up to 48 hours at 30 ± 1 °C, aerobic.

فروش محیط کشت MRs براث مرک کد 110661

فروش محیط کشت MRS broth مرک به دلیل کاربرد فراوان در آزمایشگاه های میکروبیولوژی در شیمی کهن انجام می شود. محیط کشت یکی از تجهیزات لازم و ضروری برای شناسایی و شمارش میکروارگانیسم های موجود در مواد غذایی و عوامل بیماری زا است. به همین دلیل مطالعه و پژوهش بر روی انواع میکروارگانیسم ها در علم پزشکی از اهمیت ویژه ای برخوردار است. جهت کسب اطلاعات بیشتر از محیط کشت MRS broth مرک به ادامه مطلب توجه نمایید.

محیط کشت لاکتوز باسیلوس براث که با نام MRS broth شناخته می شود، یک نوع محیط کشت انتخابی غنی است. این محیط کشت به دلیل نداشتن آگار در ترکیبات خود به حالت مایع زرد رنگ است. از دیگر ترکیبات محیط کشت MRS broth می توان به پپتون، عصاره مخمر، ترکیبات نیتروژن دار و کربن دار اشاره نمود.

ویژگی محیط کشت MRs براث مرک کد 110661

مثبت بودن جواب تست در صورت تشکیل گاز
حاوی کاتیون های سولفات روی و منگنز

کاربرد محیط کشت MRs براث مرک کد 110661

برای تشخیص و شناسایی لاکتوباسیلوس موجود در نمونه های غذایی، لبنی و نمونه های آزمایشگاهی

قیمت – فروش مواد شیمیایی مرک آلمان – شیمی کهن

شرکت شیمی کهن یکی از بزرگترین وارد کنندگان و فروشندگان در زمینه فروش مواد شیمیایی آزمایشگاهی بخصوص فروش محیط کشت MRs براث مرک کد 110661 می باشد. این شرکت در زمینه واردات این محصولات از تجربه بسیار بالایی برخوردار است. شما می توانید جهت خرید محصولات نمایندگی مرک و تهیه این محصول (اصلی) با بخش فروش شرکت تماس گرفته و با کارشناسان  این شرکت در ارتباط باشید.

همچنین از طریق کانال واتساپ شرکت نام محصول  را به همراه میزان نیاز خود ارسال کنید. در کمترین زمان  ممکن پاسخ استعلام خود را دریافت نمائید. امیدواریم بتوانیم با ارائه محصولات اصلی و با بهترین کیفیت شما را برای رسیدن به اهدافتان یاری کنیم .

جهت محصولات بیشتر در نمایندگی مرک و استعلام سریع قیمت میتوانید ازطریق کانال واتساپ شرکت با ارسال نام ماده و مقدار نیاز درکمترین زمان پاسخ استعلام خود رادریافت نمائید.

 

جهت اطلاعات بیشتر محصولات محیط کشت کلیک کنید:

راههای ارتباطی :
021-66895887 (ساعات تماس:8:30 الی 19)
واتساپ:09122885447  (ساعات تماس 24ساعت) 

 

LiveZilla Live Chat Software
تماس با ما
تماس تلفنی

شماره تماس

09122885447

تلفن ثابت

شماره تماس

02166895887

اطلاعات
اطلاعات
بازگشت