ساعات کار از ساعت 9 صبح تا 18 بعد از ظهر - پشتيباني فروش -02166895887-09122885447
tel

یخ خشک چیست و چگونه درست میشود؟

دسته بندی
تماس / Contact
  • تلفن : 66985887-021
  • واتس آپ _ تلگرام 09122885447
  • ایمیل : info@shimikohan.ir
فروش نیکوتین مرک آلمان

یخ خشک چیست و چگونه درست میشود؟

76 / 100

یخ خشک چیست و چگونه درست میشود؟ یخ خشک شکل جامد دی اکسید کربن است. این ماده بسیار سرد است و در دمای اتاق نیز به گاز دی اکسید کربن تبدیل می شود، بنابراین برای پروژه های مختلف مفید است. در این مقاله که توسط شیمی کهن  آماده شده است با این ماده بیشتر آشنا خواهید شد. توجه داشته باشید که تهیه یخ خشک از فروشگاه های مجاز فروش این ماده بسیار ارزانتر و ایمن تر می باشد اما می‌ توانید آن را خودتان با استفاده از کپسول آتش نشانی CO2 یا دی اکسید کربن تحت فشار در یک مخزن یا کارتریج نیز تولید نمایید.

شرکت شیمی کهن ،نمایندگی فروش مواد شیمیای مرک در ایران می باشد. این شرکت ارائه دهنده خدمات به مشتریان عزیز می باشد. کلیه محصولات مواد شیمیایی آزمایشگاهی از جمله مواد مرک، سیگماآلدریچ و کلیه محصولات آزمایشگاهی را می توان در نمایندگی سیگماآلدریچ و نمایندگی مرک در شیمی کهن که به مشتریان ایرانی ارائه می دهد بدست بیاورید.

در ادامه ی متن با ما همراه باشید تا با روش تولید و تهیه یخ خشک در خانه بیشتر آشنا شوید.

مواد مورد نیاز جهت تهیه ی یخ خشک خانگی

کپسول آتش نشانی CO2 یا مخزن دی اکسید کربن.
کیسه های پارچه ای
دستکش های ایمنی
نوار چسب (اختیاری)

نام دی اکسید کربن حتما باید در لیبل های کپسول های آتش نشانی برچسب گذاری شود. اگر یک کپسول آتش نشانی بر روی لیبل خود نام “دی اکسید کربن” را مشخص نکرده باشد، ممکن است در این آزمایش جواب مناسب نگیرید.

شیمی کهن پیشرو در ارائه و فروش انواع مواد شیمیایی با کیفیت منحصر به فرد و مناسب­ ترین قیمت، همواره در کسب اعتماد مشتریان خود کوشا بوده است. این شرکت فعال در زمینه تهیه و توزیع انواع فروش مواد شیمیایی صنعتی و خوراکی به صورت عمده همواره کیفیت مواد شیمیایی را در اولویت کار خود قرار داده است. برای خرید انواع مواد شیمیایی به صورت عمده و دریافت آنالیز مصرف محصول مد نظر با کارشناسان فروش تماس حاصل نمایید.یخ

خیخ خشک چیست و چگونه درست میشود؟شک چیست و چگونه درست میشود؟

یخ خشک چیست و چگونه درست میشود

تنها کاری که باید انجام دهید این است که فشار روی گاز را آزاد کنید و یخ خشک را جمع کنید. دلیل استفاده از کیسه پارچه ای این است که به گاز دی اکسید کربن اجازه خروج می دهد و فقط یخ خشک باقی می ماند.

دستکش های ایمنی قوی بپوشید.زیرا یخ خشک بسیار سرد است و ممکن است دچار سرمازدگی و … شوید
نازل کپسول آتش نشانی یا مخزن CO2 را داخل کیسه پارچه ای قرار دهید.
کپسول آتش نشانی را تخلیه کنید یا اگر از کپسول CO2 استفاده می کنید، شیر را تا حدی باز کنید. یخ خشک بلافاصله در کیسه تشکیل می شود.
کپسول آتش نشانی را خاموش کنید یا شیر را ببندید.
کیسه را به آرامی تکان دهید تا یخ خشک از نازل خارج شود. می توانید کیسه را بردارید و از یخ خشک خود استفاده کنید.
یخ خشک به سرعت تصعید می شود، اما می توانید مدت زمان ماندگاری آن را با نگهداری کیسه در فریزر افزایش دهید.

نکات ایمنی مهم

این ماده در صورت تماس پوستی، پوست را منجمد می کند. به خصوص مراقب باشید که دست خود را از دهانه کپسول آتش نشانی یا خروجی مخزن CO2 دور نگه دارید.یخ خشک چیست و چگونه درست میشود؟

این ماده خوراکی نیست!!! یخ خشک را نخورید اگر از آن برای خنک کردن نوشیدنی‌ها استفاده می‌کنید، مراقب باشید که آن را وارد دهان نکنید. یخ خشک با تصعید فشار ایجاد می کند. در نتیجه ان را به هیچ وجه در ظرف دربسته نگهداری نکنید وگرنه ممکن است ترکیده شود.

قیمت – فروش مواد شیمیایی مرک آلمان – شیمی کهن

شرکت شیمی کهن یکی از بزرگترین وارد کنندگان و فروشندگان در زمینه فروش مواد شیمیایی آزمایشگاهی می باشد. این شرکت در زمینه واردات این محصولات از تجربه بسیار بالایی برخوردار است. شما می توانید جهت خرید محصولات نمایندگی مرک و تهیه این محصول (اصلی) با بخش فروش شرکت تماس گرفته و با کارشناسان  این شرکت در ارتباط باشید.

همچنین از طریق کانال واتساپ شرکت نام محصول  را به همراه میزان نیاز خود ارسال کنید. در کمترین زمان  ممکن پاسخ استعلام خود را دریافت نمائید. امیدواریم بتوانیم با ارائه محصولات اصلی و با بهترین کیفیت شما را برای رسیدن به اهدافتان یاری کنیم .

جهت محصولات بیشتر در نمایندگی مرک و استعلام سریع قیمت میتوانید ازطریق کانال واتساپ شرکت با ارسال نام ماده و مقدار نیاز درکمترین زمان پاسخ استعلام خود رادریافت نمائید. مواد شیمیایی آزمایشگاهی

 

جهت اطلاعات بیشتر محصولات مرک آلمان کلیک کنید:

راههای ارتباطی :
021-66895887 (ساعات تماس:8:30 الی 19)
واتساپ:09122885447  (ساعات تماس 24ساعت) 

LiveZilla Live Chat Software
تماس با ما
تماس تلفنی

شماره تماس

09122885447

تلفن ثابت

شماره تماس

02166895887

اطلاعات
اطلاعات
بازگشت