ساعات کار از ساعت 9 صبح تا 18 بعد از ظهر - پشتيباني فروش -02166895887-09122885447
tel

نیاسینامید – نیکوتین آمید

دسته بندی
تماس / Contact
  • تلفن : 66985887-021
  • واتس آپ _ تلگرام 09122885447
  • ایمیل : info@shimikohan.ir
فروش نیکوتین مرک آلمان

نیاسینامید – نیکوتین آمید

81 / 100

نیاسینامید – نیکوتین آمید یک ماده شیمیایی پایه و بسیار خالص جهت تولید ، تحقیقات و امور پژوهشی است و به هیچ وجه یک دارو نیست.

شرکت شیمی کهن فعال در زمینه فروش مواد شیمیایی آزمایشگاهی و صنعتی، آماده ارائه خدمات در حوزه خرید نیکوتین  با برند مرک آلمان به دانشگاهیان، محققان و صنعتگران می باشد. شما می توانید این ماده را با بهترین کیفیت و مناسب ترین قیمت از شیمی کهن که نمایندگی مرک را دارد خریداری کنید.

نیکوتین چیست؟ به طور میانگین مصرف نیکوتین باعث ایجاد مرگ و میرهای بسیار زیادی در سطح دنیا می‌شود. مرگهای ناشی از نیکوتین از مجموعه مرگ هایی که ناشی از بیماری ایدز، الکل و مواد مخدر اعتیادآور دیگری مانند شیشه، کراک، هروئین و یا تصادفات، قتل، خودکشی و آتش سوزی نیز بیشتر می باشد.

نیکوتین کد 820877 مرک یک ترکیب آلی نیتروژن دار است. بیشتر در گیاهانی مانند تنباکو و در اندازه های کمتر در گوجه فرنگی ،سیب زمینی، بادمجان و فلفل سبز یافت می شود.

3,. تا 5 درصد گیاه خشک تنباکو را این ماده می سازد و یک زهر اثر گذار بر سامانه عصبی است. در بسیاری از حشره کش ها به کار می رود. نیکوتین کد 820877 مرک در اندازه های کمتر، یک ماده انگیزنده (محرک زیستی) اعتیادآور و عامل بسیاری از ویژگی های روانی دود تنباکو است.

مشخصات نیاسینامید – نیکوتین آمید

  • نیاسینامید – نیکوتین آمید
    فرمول : C6H6N2O
    cas : 98-92-0
    Nicotinamide
    Niacinamide
  • برند :SAFC, ساپلکو, سیگماآلدریچ, مرک, میلیپور, هند و چین
  • دمای نگهداری :در دمای 15+ تا 25+درجه سانتیگراد نگهداری شود
  • فرم محصول:جامد, مایع
  • رنگ ماده:سفید
  • حجم-وزن:100gr, 100mg, 1cc, 1gr, 1kg, 20kgr, 250gr, 500gr, 500mgr, 50gr, 5grنامهای مترادف انگلیسی و فارسی
  • Nicotinic acid amide = نیکوتینیک اسید آمید
  • Vitamin B3 = ویتامین ب 3 تحقیقاتی
  • Pyridine-3-carboxylic acid amide = پیریدین 3 کربوکسیلیک اسید آمید

نیکوتین آمید

روش های دریافت نیاسینامید تحقیقاتی -فروش نیکوتین آمید مرک آزمایشگاهی :

جهت خرید نیاسینامید مرک ، سیگما ، الدریچ ، ساپلکو با خلوص بالا و نیز دریافت قیمت نیکوتین آمید میتوانید از طریق سیستم های تماس با ما اقدام نمایید ، همچنین فروش نیاسین آمید تولید شرکت های هندی و چینی و کره ای با خلوص بالا در حجم های متنوع توسط این  مجموعه صورت میپذیرد. بسته بندی و ارسال نیکوتین امید جهت تمام نقاط کشور توسط شیمی کهن  صورت گرفته و از طرق مختلف قابل ارسال میباشد.

نیکوتین از برند مرک  است و به دليل کيفيت خوب نسبت به ساير برندهاي معتبر دنيا مي تواند نياز بسياري از آزمايشگاه، مراکز تحقيقاتي و دانشجويان را برطرف کند. جهت قیمت فروش مواد شیمیایی می توانید با همکاران فروش ما در نمایندگی مواد شیمیایی تماس حاصل بفرمائید.

آشنایی با نیاسین آمید تحقیقاتی

تاریخچه :

نیکوتینامید برای اولین بار در سال 1976 مورد مطالعه قرار گرفت و از آن زمان به یک ماده آرایشی و بهداشتی محبوب در فرمولاسیون های مراقبت از پوست برای آکنه ، اگزما ، روزاسه و تغییر رنگ پوست مبدل شد.

نياسين آميد یا همان نیکوتینامید جزئي از دو آنزيم NAD و NADP محسوب میگردد كه براي تنفس بافتي، گليكوژنوليز و متابوليسم چربي، اسيد آمينه، پروتئين و پورين مهم ، اساسی و ضروری به نظر میرسد.

نیاسینامید یا نیکوتین آمید یک ماده موثر در انتقال سلول است که مزایای متعددی برای پوست های ضعیف و پیر را دارد. این ویتامین تحقیقاتی که به عنوان ویتامین ب3 و اسید نیکوتینیک نیز معروف است ، یک ویتامین طبیعی است که در غذاهایی مانند گوشت ، آجیل و قارچ وجود دارد.

با فرض اینکه این ماده محافظت از پوست در برابر آفتاب را انجام میدهد ، نیکوتینامید می تواند خاصیت ارتجاعی پوست را بهبود بخشد ، عملکرد سد آن را به طرز چشمگیری افزایش دهد ، به بهبود تغییر رنگ کمک کند و رنگ و بافت سالم پوست را دوباره بازیابی کند.

به زبان ساده، نیاسین آمید نوعی ویتامین بسه به شمار میآید. در واقع ویتامین ب3 به دو گروه تقسیم می شود: نیاسین یا نیکوتینیک اسید و نیاسین آمید یا نیکوتینامید . نیاسین ترکیبی است که بدنمان برای تبدیل غذا به انرژی به آن محتاج است. این ویتامین در بسیاری از غذاهایی که می خوریم وجود دارد.

کدهای محصول + اطلاعات فنی نیکوتینامید تحقیقاتی

  • کد مرک : 106828-130179-500299
  • کد سیگما آلدریچ ساپلکو : 47865-U- PHR1033- N5535- 1462006- N0636- 72340- N3376- 72345- N0600000- BP460-
  • 481907- V-016
  • Nicotinic acid amide = نیکوتینیک اسید آمید

نیکوتین آمیدVitamin B3 = ویتامین ب 3 تحقیقاتی

  • Pyridine-3-carboxylic acid amide = پیریدین 3 کربوکسیلیک اسید آمید
  • وزن مولکولی این محصول : 122.1246
  • نقطه اشتعال : 182 درجه سانتی گراد.
  • دمای احتراق : 480 درجه سانتیگراد.
  • نقطه جوش : 150 – 160 درجه سانتیگراد (0.0007 اسب بخار).
  • نقطه ذوب : 128 – 131 درجه سانتیگراد (متعالی).
  • حلالیت در آب این ماده: ويتامين محلول در آب.
  • انحلال پذیری : 691 گرم در لیتر.

ویژگی های نیاسین

از ویژگی های نیاسین در بدن می توان به کاهش کلسترول خون، کاهش دردهای آرتروز و بهبود سیستم عصبی و گوارشی اشاره کرد.
نیکوتین آمید نوع فعال نیاسین به شمار میآید. نیاسینامید محلول در آب قلمداد میشود و در بسیاری از محصولات مراقبت از پوست که بر پایه آب شکل میگیرد یافت می شود.

بر خلاف ترکیبات اسیدی مانند آلفا و بتا هیدروکسی اسیدها، ویتامین سی و رتینول، نیکوتینامید ماهیتی غیر اسیدی دارند و چون این ماده توسط بدنمان قابل تولید است پس پوست نیز به آن واکنش آلرژیک نشان نمیدهد.

مصارف

نیاسین آمید در بسیاری از غذاها از جمله مخمر ، گوشت ، ماهی ، شیر ، تخم مرغ ، سبزیجات سبز ، لوبیا و غلات غلات به وفور قابل یافتن است. نیکوتین آمید همچنین در بسیاری از مکمل های ویتامین ب کمپلکس همراه با سایر ویتامین های گروه ب یافت می شود.

نیاسینامید همچنین می تواند در بدن از نیاسین رژیم غذایی بوجود آید . این ماده را با نیاسین ، NADH ، نیکوتین آمید ریبوزید ، اینوزیتول نیکوتینات یا تریپتوفان نباید اشتباه گرفت. نیکوتینامید از طریق دهان برای جلوگیری از کمبود ویتامین ب3 و بیماری های مرتبط مانند پلاگر قابل مصرف میباشد.

همچنین این ماده برای آکنه مصرف می شود، در دیابت ، سرطان دهان ، آرتروز و بسیاری دیگر از بیماری ها به کار میبرند. اما واقعیت این است که ، هیچ مدرک علمی خوبی برای نشان دادن تاثیر بخشی مطلق در این موارد وجود ندارد.

نیکوتینامید مملو از خاصیت آنتی اکسیدانی و ضد التهابی بوده و می تواند لیپیدهای طبیعی موجود در سطح پوست را افزایشی کند ، نیاسین آمید مانع محافظتی پوست را تقویت میکند (و در نتیجه باعث کاهش از دست دادن رطوبت پوست خواهد شد) و هم این نوع ویتامین رنگدانه های ناخواسته و هم قرمزی ناشی از التهاب را کاهش دهد.

عملکرد :

نیاسین وقتی به مقدار بیشتر از مقدار مورد نیاز بدن مصرف شود ، به نیاسینامید ( نیکوتین آمید ) تبدیل خواهد شد. نیکوتینامید به راحتی در آب حل می شود و هنگام مصرف از طریق دهان به خوبی جذب بدن می شود.

طبق تحقیقات برخلاف نیاسین ، نیکوتین آمید هیچ تأثیر مفیدی بر روی چربی ها ندارد و نباید از آن برای درمان کلسترول بالا یا سطح بالای چربی در خون استفاده شود.

تولید صنعتی :

نیکوتینامید را می توان از اسید نیکوتینیک نیز تهیه کرد.
کاربردهای نیاسینامید تحقیقاتی

توجه : این محصول بدلیل خلوص بالا صرفا برای مصارف تحقیقاتی کاربرد داشته و به هیچ وجه برای مصرف انسانی مفید نیست .

نیاسینامید در حالت خوراکی برای برخی از بیماری های پوستی مفید محسوب میشود.
نیکوتین آمیددر حفظ سلامت پوست نقش حیاتی دارد.
این ویتامین یک افزودنی رایج در صنعت لوازم آرایشی و مراقبت از پوست به شمار می آید.
این محصول در حالت آرایشی و بهداشتی برای درمان اختلالات پوستی مانند آکنه و روزاسه کارایی دارد .
نیاسین آمید ممکن است به جلوگیری از ملانوم کمک کند.

Niacinamide nicotine amide

خرید نیاسینامید پژوهشی – تحقیقاتی :

جهت خرید این محصول شیمیایی جهت کاربردهای ذکر شده در بخش فوق و نیز انواع دیگر کاربردهای آزمایشگاهی ، تولیدی ، صنعتی و تحقیقاتی میتوانید از طریق تماس با واحد فروش این مجموعه اقدام نموده و محصول شیمیایی نیکوتین آمید را از برندهای مختلف و معتبر در حجمها و بسته بندی های مختلف در کمترین زمان ممکن دریافت کنید.

نیکوتین یکی از محصولات پرفروش شرکت شیمی کهن  می باشد. این محصول در شرکت شیمی کهن که یکی از نمایندگی های  فروش مواد شیمیایی صنعتی و آزمایشگاهی است. این شرکت آماده ارائه خدمات در حوزه فروش مواد شیمیایی از جمله نیکوتین  با کیفیت عالی، و قیمت مناسب به مشتریان است.

جهت مشاهده لینک وب سایت اصلی کلیک کنید

قیمت نیاسینامید – نیکوتینامید :

در صورت نیاز به خرید نیکوتین آمید میتوانید با استفاده از امکانات متنوع قرار داده شده در وبسایت اقدام نموده و در سریعترین زمان ممکن از قیمت نیاسین آمید آگاهی یافته و آن را در کمترین فاصله زمانی ، به طرق مختلف در سراسر کشور دریافت نمایید. شایان ذکر است که این مرکز فروش نیکوتینامید ، محصولات خود را طبق پروتکل تضمین ذکر شده در صفحه محصول ارائه داده و در خصوص تمامی کالاها در صورت لزوم ، مساله زنجیره دمایی درفرایند ارسال لحاظ خواهد شد .

قیمت – فروش مواد شیمیایی مرک آلمان – شیمی کهن

شرکت شیمی کهن یکی از بزرگترین وارد کنندگان و فروشندگان در زمینه فروش مواد شیمیایی آزمایشگاهی بخصوص خرید نیکوتین کد 820877 مرک آلمان می باشد. این شرکت در زمینه واردات این محصولات از تجربه بسیار بالایی برخوردار است. شما می توانید جهت خرید محصولات نمایندگی مرک و تهیه این محصول (اصلی) با بخش فروش شرکت تماس گرفته و با کارشناسان  این شرکت در ارتباط باشید.

همچنین از طریق کانال واتساپ شرکت نام محصول  را به همراه میزان نیاز خود ارسال کنید. در کمترین زمان  ممکن پاسخ استعلام خود را دریافت نمائید. امیدواریم بتوانیم با ارائه محصولات اصلی و با بهترین کیفیت شما را برای رسیدن به اهدافتان یاری کنیم .

جهت محصولات بیشتر در نمایندگی مرک و استعلام سریع قیمت میتوانید ازطریق کانال واتساپ شرکت با ارسال نام ماده و مقدار نیاز درکمترین زمان پاسخ استعلام خود رادریافت نمائید.

جهت اطلاعات بیشتر محصولات مرک آلمان کلیک کنید:

سوالات متداول:

آیا نیکوتین‌ آمید، یا نیاسین‌آمید، همان نیاسین هست؟ شباهت در نام نیاسین و نیکوتین‌آمید، یا نیاسین‌آمید، با هم متفاوت هستند. این دو ماده دو نوع مختلف از ویتامین B3 به حساب می‌آیند. با این حال، بدن می‌تواند از مکمل های نیاسین، نیکوتین آمید تولید کند، اما این اتفاق زمانی رخ می‌دهد که مقدار زیادی نیاسین در بدن موجود باشد.

نیکوتین‌آمید، یا نیاسین‌آمید چه فوایدی دارد؟ به طور کلی، نیکوتین‌ آمید، یا نیاسین آمید، به ساخت پروتئین های اساسی پوست و جذب رطوبت برای جلوگیری از بروز آسیب های محیطی کمک می‌کند.

راههای ارتباطی :
021-66895887 (ساعات تماس:8:30 الی 19)
واتساپ:09122885447 (ساعات تماس 24ساعت)

LiveZilla Live Chat Software
تماس با ما
تماس تلفنی

شماره تماس

09122885447

تلفن ثابت

شماره تماس

02166895887

اطلاعات
اطلاعات
بازگشت