ساعات کار از ساعت 9 صبح تا 18 بعد از ظهر - پشتيباني فروش -02166895887-09122885447
tel

مواد شیمیایی صنعتی

دسته بندی
تماس / Contact
  • تلفن : 66985887-021
  • واتس آپ _ تلگرام 09122885447
  • ایمیل : info@shimikohan.ir
فروش نیکوتین مرک آلمان

مواد شیمیایی صنعتی

88 / 100

مواد شیمیایی صنعتی که مواد شیمیایی کاربردی یا تخصصی نیز نامیده می شوند. محصولاتی متمایز که اغلب از نظر فناوری بسیارپیشرفته هستند. این محصولات نسبت به محصولات شیمیایی پایه در حجم های بسیار کمتری تولید می شوند و برای اهداف خاصی تولید می شوند. (مثلا به عنوان یک ماده کاربردی یا به عنوان یک محصول کمکی درفرایند تولید گسترده وسیعی از محصولات است.

مواد شیمیایی صنعتی مشتریان را قادر می سازد تا هزینه های کلی سیستم را کاهش دهند. عملکردمحصول را بهبود ببخشند و فرایند تولید را بهینه کنند. تا از طریق راه حل های مرسوم باز دهی را افزایش دهند. یعنی این محصولات به دلیل کاربردی که دارند فروخته می شوند. بجای اینکه به دلیل محتویاتشان مورد توجه قرار گیرند.

معرفی مواد شیمیایی صنعتی

مواد شیمیایی صنعتی موادی هستند که در صنایع مختلف برای تولید محصولات و انجام فرآیندهای صنعتی استفاده می‌شوند. این مواد ممکن است به صورت خام یا با ترکیب‌های مختلف تولید شده و به عنوان مواد اولیه یا افزودنی در تولید محصولات صنعتی به کار گرفته شوند. مواد شیمیایی صنعتی می‌توانند در صنایع مختلف مانند صنایع شیمیایی، پتروشیمی، فلزی، غذایی، دارویی و بسیاری از صنایع دیگر مورد استفاده قرار گیرند.

این مواد ممکن است به عنوان سوخت، مواد حفاظتی، کاتالیزورها، مواد حفاری، پیگمنت‌ها، پلاستیک‌ها، رزین‌ها، اسیدها، بازها و مواد شیمیایی دیگر استفاده شوند و نقش مهمی در تولید و بهبود محصولات و فرآیندهای صنعتی ایفا می‌کنند.

برخی ازمواد شیمیایی صنعتی

  • موادچسبنده
  • انواع کاتالیزورها
  • پوشش های سیم و کابل
  • مواد شیمیایی الکترونیکی
  • پاک کننده های صنعتی و خانگی
  • افزودنی های پلاستیک
  • مواد سیمیایی مربوط به مدیریت آب و سایر مواد شیمیایی و تخصصی.

یکی از ویژگی هایی که باعث تمایز مواد شیمیایی تخصصی از مواد شیمیایی پایه می شود این است که معمولا مواد شیمیایی تخصصی یک جزء خاص برای خدمت رسانی به مشتریان یا خدمت رسانی فنی است.

شرکت شیمی کهن، نمایندگی مواد شیمیایی سیگماآلدریچ در ایران می باشد این شرکت ارائه دهنده خدمات به مشتریان عزیز می باشد. کلیه محصولات مواد شیمیایی آزمایشگاهی از جمله مواد مرک، محصولات سیگماآلدریچ و کلیه محصولات آزمایشگاهی را به مشتریان ایرانی ارائه می دهد.

مواد شیمیایی صنعتی

بازار فروش مواد شیمیایی صنعتی،

تعدادزیادی بازار فروش محصولات شیمیایی صنعتی، تخصصی وجوددارد. شامل صنایع تولیدی (اتومبیل ها، محصولات مصرفی، محصولات الکترونیکی، موادغذایی، ریخته گری ها، روان کننده ها، کاغذ، محصولات پلاستیکی، محصولات لاستیکی و غیره). صنایع غیر تولیدی مانند اکتشاف نفت، ساخت و ساز و خدمت شهری به شکل توزیع برق. بخش تولید مواد شیمیایی تخصصی خیلی بیشتر از سایر بخشها بر روی بازارها متمرکز می شوند. خیلی از آن ها به مرحله تکامل رسیده و به طور روز افزون در حال پیوستن به بازارهای بین المللی هستند.

مواد اولیه برای تولید موادشیمیایی تخصصی ازمواد واسطه ای پتروشیمی و سایر مواد شیمیایی صنعتی پایه بدست می آیند، که بعدا تبدیل به محصولاتی با ارزش افزوده بسیار بالاتر می شوند. قیمت مواد شیمیایی پایه بر اساس رویکرد (ارزش درحین مصرف) تعیین می شود که در مقابل روش هزینه ای تعریف می شود و بطور تاریخی در مقایسه با سایر بخش های شیمیایی باز دهی آنها کمتر تحت تاثیر فشارهای تقاضا قرار می گیرد.

به طور کلی،موادشیمیایی صنعتی بخش کوچکی از کل هزینه مصرف کنندگان را تشکیل می دهند. اما برای ارزیابی میزان بهره وری و عملکرد محصولات ضروری هستند. یعنی از نظر اقتصادی، بر اساس ارزشی که برای مشتری دارد ارزش گذاری می شود؛ این عمر باعث افزایش (هزینه های تبدیل)شده و قدرت چانه زنی مشتریان را بهبود می بخشد.

مواد شیمیایی صنعتی

میزان عرضه این مواد در بازارهای نهایی نیز برای تولید مواد شیمیایی تخصصی بسیار مهم هستند. به طور سنتی،موادشیمیایی تخصصی درمقایسه با مواد شیمیایی صنعتی پایه حاشیه سود (و بازدهی سهام) بالاتر ودرجه پایین تری از خاصیت چرخه ای دارند. از سوی دیگر، درآمدها نوسان کمتری داشته اند. براساس یک قاعده سر انگشتی تقریبی اکثرمواد شیمیایی تخصصی درسطح بالاتر از 1/25 دلار آمریکا به ازای هر پوند وزنی قیمت گذاری می شوند.

مواد شیمیایی تخصصی ارزش افزوده بالاتری دارند زیرا به سادگی نمی توانند توسط سایر تولید کنندگان تولید شوند و یک دیواری درمقابل تقلب های احتمالی از تولید آنها وجود دارد، که منجر به شکل گیری موانع سختی برای ورود می شود. در این بازار، خدمت رسانی قوی فنی، بازار یابی و توانمندی های توضیعی یک باید هستند، زیرا در این بازار روابط مشتری حائز بالاترین اهمیت است.

نیازهای سرمایه ای و توسعه مواد شیمیایی صنعتی،

در واقع، قیمت نهایی یک ماده شیمیایی تخصصی یکی از اجرای خیلی مهم این خدمت هستند.نوآوری دراین صنعت حیاطی است و شرکت های تولید کننده مواد شیمیایی تخصصی معمولا 4تا 8 درصد از سود خود برای تحقیق وتوسعه (R&D) خرج می کنند؛ این نوع آوری ها عوامل محرکه رشد برای اکثر شرکت ها هستند.اگرچه نیازهای سرمایه ای برای تولید موادشیمیایی صنعتی تخصصی درمقایسه با مواد شیمیایی پایه کمتر و انعطاف پذیر هستند،اما هنوز هم این نیازها بسیار بالا هستند.

شرکت های پتروشیمی بین 4 تا 9 درصد درآمد خود را برای احداث کارخانه و تجهیزات جدید(P&E) هزینه می کنند.در حالی که عملیات اختصاصی و پیوسته در تولید موادشیمیایی تخصصی هستند(اگرچه در یک سطح پایین تر )،تعدادبسیار زیادی کارخانه وجود دارد که هدف آنها تولیدات ترکیبی است (با بکار گیری تجهیزات برای عملیات واحدهای خاص مانند تقطیر، کریستالیزه کردن ،فیلتراسیون و غیره) یا فرموله کردن کارخانه ها بر اساس تعریف عمومی تولید اکثر مواد شیمیایی تخصصی اشتغال زا هستند و بالاتر از یک حجم مشخص تولید،دیگراندازه تولید مهم نیست.

شرکت های تولید کننده مواد شیمیایی تخصصی معمولا خطوط مختلف تولیدی دارند.مشتریان که معمولا سایر تولید کنندگان و برخی از بخش های غیر تولیدی هستند،معمولا حجم های بسیار اندکی راخریداری می کنند.در برخی از بازارهای مواد شیمیایی تخصصی ، حساب های مربوط به فروش برای یک مشتری نوعی در حدود 50هزار دلار آمریکا است.

قراردادهای تک منبعی (برا مثال،توافق های شراکتی)نیز یکی از عوامل مهم هستند.انگیزه های موجود عبارتنداز تقویت بهره برداری ؛پلتفرم های موجود،سرمایه گذاری در بخش هایی که پتانسیل رشد بالاتری دارند. هم افزایی هزینه ای،یا پر کردن یک شکاف تولیدی،بازاری،فناوری یا جغرافیایی. اخیرا ائتلاف برای فراهم کردن مقیاس و حوزه درحال اهمیت یافتن هستند.

مواد شیمیایی صنعتی

عوامل تولید در صنعت مواد شیمیایی صنعتی

عوامل خارجی نیز برصنعت تولید مواد شیمیایی صنعتی تخصصی تاثیر می گذارند.گسترش روز افزون تجارت الکترونیکی تاثیرات شگرفی بر صنعت تولید موادشیمیایی تخصصی گذاشته است زیرا به شرکت های کوچک این امکان را می دهد که به مشتریان بزرگ دسترسی داشته باشند.

قوانین و مقررات دولتی بسیار زیاد هستند و عمدتا به دلیل نگرانی های موجود در مورد محیط زیست ،سلامت و ایمنی (برخی از بخشها با فشارهای زیست محیطی،مانند محصولات و فرایندهای <سبز>هستند).آژانس حمایت از محیط زیست(EPA) قانونگذار پیشرو است،اگرچه اداره غذا و دارو (FDA) قانونگذار اصلی دربرخی از بازار های مواد شیمیایی تخصصی مانند محصولات آرایشی و افزودنی ها به مواد غذایی است.

فروش مواد شیمیایی صنعتی

موادشیمیایی صنعتی، یکی از مواد پرفروش شرکت شیمی کهن  با برندهای معتبر فعالیت می کند.شما می توانید ماده شیمیایی مورد نظر خود را در مقادیر دلخواه و با گریدهای مختلف سفارش دهید. برای مشاهده محصولات به صفحه فروش مواد شیمیایی صنعتی مراجعه نمایید.

موادشیمیایی موادی هستند که ترکیب شیمیایی و ویژگی های مشخص و ثابتی دارند.موادشیمیایی را نمی توان با استفاده از روش های جداسازی فیزیکی و بدون تجزیه عناصر و ترکیبات مواد،اجزای تشکیل دهنده آن را شناسایی نمود.موادشیمیایی بصورت ترکیبات شیمیایی ،عناصر شیمیایی ،یون یا آلیاژ می باشند. و بطور کلی در چهار حالت جامد،مایع،گاز،و پلاسما وجود دارند.موادشیمیایی براساس خلوصی که دارند. در دو گرید صنعتی وآزمایشگاهی هستند.

انواع گرید
  • مواد شیمیایی به طور کلی به دو دسته مواد آلی و مواد غیر آلی تقسیم می شوند.
  • مواد آلی موادی هستند که از دو عنصر کربن و هیدروژن تشکیل شده باشند.
  • اکثر موادی که فاقد این دو عنصرباشند مواد غیر آلی نامیده می شوند.
  • مواد شیمیایی صنعتی در دو گرید خوراکی و دارویی و گرید صنعتی وجود دارد.
  • که گرید خوراکی و دارویی از خلوص بهتری برخوردارند و گرید های صنعتی ناخالصی بالاتری دارند.

موارد مصرف

مواد شیمیایی صنعتی با توجه به گریدهایی که دارند در صنایع مختلف ازجمله صنایع مواد غذایی،موادشوینده،مواد دارویی،صنایع نساجی،صنایع فولاد و ذوب آهن،پزشکی و داروسازی،کشاورزی کاربردهای فراوانی دارند.

مواد شیمیایی صنعتی

خرید مواد شیمیایی صنعتی

شرکت شیمی که نمایندگی سیگما آلدریچ در ایران با همکاری کارشناسان مجرب خود در بخش فنی و فروش جهت تامین مواد اولیه پژوهش های تحقیقاتی  با کیفیت بالا و قیمت مناسب را فراهم نموده است. شما می توانید جهت خرید این ماده با بخش فروش شرکت شیمی کهن تماس حاصل بفرمایید و پس از دریافت پیش فاکتور و اطمینان حاصل کردن از صحیح بودن شماره CAS نامبر مواد شیمیایی درخواستی اقدام به ثبت سفارش نمایید تحویل کالاهای خریداری شده و زمان تحویل آنها به صورت زیر می باشد.

کالاهای موجود در انبار ۲۴ تا ۴۸ ساعت کاری می باشد.

روش ارسال کالا مشتریان

تهران ارسال توسط پیک

مشتریان سایر شهرها ارسال توسط شرکت های حمل و نقل

قیمت مواد شیمیایی صنعتی

شرکت شیمی کهن یکی از بزرگترین وارد کنندگان و فروشندگان مواد شیمیایی آزمایشگاهی بخصوص فروش  مواد شیمیایی صنعتی  می باشد. این شرکت در زمینه واردات این محصولات از تجربه بسیار بالایی برخوردار است. شما می توانید جهت خرید محصولات نمایندگی مرک و تهیه این محصول (اصلی) با بخش فروش شرکت تماس گرفته و با کارشناسان  این شرکت در ارتباط باشید.

همچنین از طریق کانال واتساپ شرکت نام محصول  را به همراه میزان نیاز خود  ارسال  کنید. در کمترین زمان  ممکن پاسخ استعلام خود را دریافت نمائید. امیدواریم بتوانیم با ارائه محصولات اصلی و با بهترین کیفیت شما را برای رسیدن به اهدافتان یاری نمائیم.

جهت محصولات بیشتر در نمایندگی مرک و استعلام سریع قیمت میتوانید ازطریق کانال واتساپ شرکت با ارسال نام ماده و مقدار نیاز درکمترین زمان پاسخ استعلام خود رادریافت نمائید.

راههای ارتباطی :
021-66895887(ساعات تماس:8:30 الی 19)
واتساپ:09122885447 (ساعات تماس 24ساعت)

LiveZilla Live Chat Software
تماس با ما
تماس تلفنی

شماره تماس

09122885447

تلفن ثابت

شماره تماس

02166895887

اطلاعات
اطلاعات
بازگشت