ساعات کار از ساعت 9 صبح تا 18 بعد از ظهر - پشتيباني فروش -02166895887-09122885447
tel

محیط کشت Orthonitro Phenul-B-D-galacto Pyramside

دسته بندی
تماس / Contact
  • تلفن : 66985887-021
  • واتس آپ _ تلگرام 09122885447
  • ایمیل : info@shimikohan.ir
فروش نیکوتین مرک آلمان

محیط کشت Orthonitro Phenul-B-D-galacto Pyramside

82 / 100

محیط کشت Orthonitro Phenul-B-D-galacto Pyramside یکی از اجزای حیاتی در زمینه زیست‌شناسی و پزشکی است که برای رشد و تکثیر میکروارگانیسم‌ها و سلول‌ها استفاده می‌شود. یکی از این محیط‌های کشت که به دلیل ویژگی‌های خاص خود شناخته شده است، محیط کشت اورتونیترو فنول-بیتا-دی-گالاکتو پیرامید می‌باشد.

شرکت مرک آلمان (Merck) یک شرکت پیشرو در زمینه تولید مواد شیمیایی، محصولات آزمایشگاهی و تجهیزات آزمایشگاهی است. برای مشاهده لیست قیمت محصولات مرک می توانید به وب سایت آنها به آدرس www.merckmillipore.com/FR/fr مراجعه کنید. در این وب سایت می توانید به راحتی محصولات سیگما را بر حسب نام، شماره فهرست، دسته بندی، برند و… جستجو کنید. همچنین، می توانید با مشاهده فهرست محصولات در بخش های مختلف وب سایت، به راحتی به دسته بندی های محصولات مرک دسترسی پیدا کنید.

محیط کشت Orthonitro Phenul-B-D-galacto Pyramside

محیط کشت Orthonitro Phenul-B-D-galacto Pyramside می توان وجود آنزیم بتا گالاکتوزیداز یعنی آنزیمی را که موجب شکستن مولکول لاکتوز می گردد را تعیین کرد. مهمترین کاربرد این آزمایش تعیین سریع لاکتوز مثبت های تاخیری در بین خانواده انترویاسه می باشد. باکتری هایی که دارای آنزیم بتا گالاکتوزیداز باشند.

ONPG بی رنگ را سریعا شکسته و بتاگالاکتوز ارتونیتروفنل زرد رنگ تبدیل می نماید. اگر باکتری واجد هر دو آنزیم فوق باشد.پس از 24 ساعت لاکتوز مثبت است. اگر باکتری واجد یکی از دو آنزیم فوق باشد.پس از 72 ساعت با تاخیر لاکتوز مثبت است و اگر هیچ یک از آنزیم ها را نداشته باشد، لاکتوز مثبت می باشد.

محیط کشت به محیط هایی گفته می شود که بصورت تخصصی برای رشد و تکثیر باکتریها یا سلولها تهیه شده اند و برای این منظور مورد استفاده قرار می گیرند. این محیط ها حاوی مواد خاصی هستند که محیط را برای رشد و تکثیر سلول ها مهیا می کنند.از این مواد می توان به قندها، نمکها، آب و غیره اشاره نمود.

محیط کشت فنیل آلانین د آمیناز Phenylalanine deaminase agar)  PD)

با استفاده ازاین محیط کشت می توان قدرت باکتری را در تولید فنیل پیروویک اسید از اسید آمینه فنیل آلانین را تعیین کرد. پس از یک شب انکوباسیون محیط چندقطره محلول 10 درصد کلرور آهن.را روی قسمت کشت شده محیط (سطح شیب دار محیط)ریخته، در صورتی که واکنش دی آمیناسیون صورت گرفته باشد. با افزودن معرف، رنگ سبز ظاهر خواهد شد. این رنگ سبز نتیجه شلاته Chlate شدن فنیل پیرووات با یون آهن ایجاد یک.ترکیب به رنگ سبز می باشد. درصورت پیدایش رنگ سبز تیره PD مثبت و در بدون تغییر(زرد رنگ)PD منفی است.

مزایا و کاربردهای محیط کشت اورتونیترو فنول-بیتا-دی-گالاکتو پیرامید

این محیط کشت به دلیل خصوصیات خاص خود، در تحقیقات علمی و پزشکی بسیار مورد استفاده قرار می‌گیرد. علاوه بر این، در تولید و کشت انواع سلول‌ها و میکروارگانیسم‌ها نیز کاربردهای گسترده‌ای دارد.

ویژگی‌های محیط کشت اورتونیترو فنول-بیتا-دی-گالاکتو پیرامید

این محیط کشت از مواد اولیه با کیفیت و با استانداردهای بالا تهیه می‌شود. ویژگی‌های فیزیکی و شیمیایی آن به گونه‌ای طراحی شده است که رشد و تکثیر بهینه میکروارگانیسم‌ها و سلول‌ها را فراهم می‌کند.

خرید محیط کشت Orthonitro Phenul-B-D-galacto Pyramside

شرکت شیمی که نمایندگی سیگماآلدریچ در ایران با همکاری کارشناسان مجرب خود در بخش فنی و فروش جهت تامین مواد اولیه پژوهش های تحقیقاتی ماده با کیفیت بالا و قیمت مناسب را فراهم نموده است. شما می توانید جهت خرید محیط کشت Orthonitro Phenul-B-D-galacto Pyramside با بخش فروش شرکت شیمی کهن تماس حاصل بفرمایید و پس از دریافت پیش فاکتور و اطمینان حاصل کردن از صحیح بودن شماره CAS نامبر مواد شیمیایی درخواستی اقدام به ثبت سفارش نمایید تحویل کالاهای خریداری شده و زمان تحویل آنها به صورت زیر می باشد.

ارسال کالاهای موجود در انبار: ۲۴ تا ۴۸ ساعت کاری می باشد.

روش ارسال کالا مشتریان تهران: ارسال توسط پیک

 ارسال مشتریان سایر شهرها

توسط شرکت های حمل و نقل ( تیپاکسپستترمینال )

خرید محیط کشت یست اگستراکت آگار مرک 113116

قیمت – فروش محیط کشت Orthonitro Phenul-B-D-galacto Pyramside

شرکت شیمی کهن یکی از بزرگترین وارد کنندگان و فروشندگان مواد شیمیایی آزمایشگاهی بخصوص فروش محیط کشت Orthonitro Phenul-B-D-galacto Pyramside می باشد. این شرکت در زمینه واردات محصولات سیگما از تجربه بسیار بالایی برخوردار است. شما می توانید جهت خرید محصولات نمایندگی مرک آلمان و تهیه این محصول (اصلی) با بخش فروش شرکت تماس گرفته و با کارشناسان  این شرکت در ارتباط باشید.

همچنین از طریق کانال واتساپ شرکت نام محصول  را به همراه میزان نیاز خود  ارسال  کنید. در کمترین زمان  ممکن پاسخ استعلام خود را دریافت نمائید. امیدواریم بتوانیم با ارائه محصولات اصلی و با بهترین کیفیت شما را برای رسیدن به اهدافتان یاری نمائیم.

جهت محصولات بیشتر در نمایندگی مرک و استعلام سریع قیمت محیط کشت Orthonitro Phenul-B-D-galacto Pyramside میتوانید ازطریق کانال واتساپ شرکت با ارسال نام ماده و مقدار نیاز درکمترین زمان پاسخ استعلام خود رادریافت نمائید.

راههای ارتباطی :
021-66895887 (ساعات تماس:8:30 الی 19)
واتساپ:09122885447 (ساعات تماس 24ساعت)

LiveZilla Live Chat Software
تماس با ما
تماس تلفنی

شماره تماس

09122885447

تلفن ثابت

شماره تماس

02166895887

اطلاعات
اطلاعات
بازگشت