ساعات کار از ساعت 9 صبح تا 18 بعد از ظهر - پشتيباني فروش -02166895887-09122885447
tel

محیط کشت مالت اکسترکت آگار

دسته بندی
تماس / Contact
  • تلفن : 66985887-021
  • واتس آپ _ تلگرام 09122885447
  • ایمیل : info@shimikohan.ir
فروش نیکوتین مرک آلمان

محیط کشت مالت اکسترکت آگار

90 / 100

محیط کشت مالت اکسترکت آگار (محیط کشت Malt Extract Agar ) این محیط کشت برای جداسازی،کشت و شمارش مخمرها و کپک ها به کار می رود.استفاده از عصاره مالت برای انتشار و تکثیر مخمرها بسیار رایج و معمول است. این عصاره حاوی مالتوز به عنوان یک منبع انرزی است،

دکسترین یک پلی ساکارید مشتق شده از نشاسته و گلیسرول به عنوان منابع کربن به شمار می روند.پپتون هم به عنوان منبع نیتروژن در محیط کشت مالت اکسترکت آگار عمل می کند. PH اسیدی این محیط رشد بهینه و مطلوب مخمر وکپک را باعث می شود و از طرف دیگر رشد باکتری ها را محدود می کند.

شما می توانید جهت خرید محیط کشت مالت اکسترکت آگار با بخش فروش شرکت شیمی کهن تماس حاصل بفرمایید و پس از دریافت پیش فاکتور و اطمینان حاصل کردن از صحیح بودن شماره CAS نامبر مواد شیمیایی درخواستی اقدام به ثبت سفارش نمایید.

محیط کشت مالت اکسترکت آگار

محیط کشت مالت اکسترکت آگار یک محیط کشت مخصوص است که برای کشت و رشد باکتری‌ها، قارچ‌ها، یا سلول‌های گیاهی در آزمایشگاه‌های علمی استفاده می‌شود.

این محیط کشت شامل موادی مانند مالت اکسترکت، پپتون، و سایر مواد غذایی مورد نیاز برای رشد و تکثیر سلول‌هاست. مالت اکسترکت آگار، منبع غنی از نیتروژن، کربوهیدراتها و ویتامین‌های B مورد نیاز برای رشد سلولی است. این محیط کشت به دلیل ارائه تغذیه مناسب و محیط مطلوب برای رشد، در زمینه تحقیقات علمی و تولید داروها بسیار مورد استفاده قرار می‌گیرد.

محیط کشت مالت اکسترکت آگار

مشخصات محیط کشت مالت اکسترکت آگار

شرکت مرک آلمان (Merck) یک شرکت پیشرو در زمینه تولید مواد شیمیایی، محصولات آزمایشگاهی و تجهیزات آزمایشگاهی است. برای مشاهده لیست قیمت محصولات مرک می توانید به وب سایت آنها به آدرس www.merckmillipore.com/FR/fr مراجعه کنید. در این وب سایت می توانید به راحتی محصولات سیگما را بر حسب نام، شماره فهرست، دسته بندی، برند و… جستجو کنید. همچنین، می توانید با مشاهده فهرست محصولات در بخش های مختلف وب سایت، به راحتی به دسته بندی های محصولات مرک دسترسی پیدا کنید. مشخصات محیط کشت مالت اکسترکت آگار شامل موارد زیر می‌باشد:

1.05398

Millipore

GranuCult® Malt extract agar

For the detection, isolation, and enumeration, for yeasts, for molds

  1. ترکیبات اصلی:
    • مالت اکسترکت: به عنوان منبع غنی از نیتروژن و کربوهیدرات مورد استفاده در رشد سلول‌ها.
    • پپتون: برای ارائه پروتئین‌ها و مواد غذایی دیگر به سلول‌ها.
    • سولفات مقدار کم: به عنوان منبع یون‌های فلزی برای برخی از رشد سلول‌ها.
  2. خصوصیات فیزیکی:
    • شکل: پودر
    • رنگ: متغیر، اغلب زرد تا قهوه‌ای روشن
    • بو: خنثی
  3. pH محیط:
    • معمولاً در بازه pH 7.0 تا 7.4 قرار دارد.
  4. استریلیته:
    • محیط کشت باید به صورت استریل و بدون تلخیصه‌های میکروبی ارائه شود.
  5. نحوه تهیه:
    • محیط کشت مالت اکسترکت آگار از تهیه مالت اکسترکت و پپتون مورد نیاز تشکیل می‌شود و سپس با اضافه کردن مقدار مناسبی از آب و تنظیم pH، استریل می‌شود.
  6. استفاده:
    • معمولاً برای کشت باکتری‌ها، قارچ‌ها و سلول‌های گیاهی در آزمایشگاه‌های علمی و تحقیقاتی مورد استفاده قرار می‌گیرد.

 کاربرد محیط کشت مالت اکسترکت آگار 

فرمولاسیون (گرم / لیتر)

Approximate Formula* Per Liter

Maltose, Technical………………………………………12.75 g

Dextrin………………………………………..2.75 g

Glycerol………………………………………..2.35 g

Peptone………………………………………..0.78 g

Agar………………………………………..15.0 g

محیط کشت چیست؟

محیط کشت به محیط هایی گفته می شود که بصورت تخصصی برای رشد و تکثیر باکتریها یا سلولها تهیه شده اند و برای این منظور مورد استفاده قرار می گیرند. این محیط ها حاوی مواد خاصی هستند که محیط را برای رشد و تکثیر سلول ها مهیا می کنند.از این مواد می توان به قندها، نمکها، آب و غیره اشاره نمود.

دستورالعمل تعریف و کاربرد

1- 6گرم از پودر را در یک لیتر آب مقطر به طور کامل حل کنید.

2- آن را حرارت داده و اجازه دهید به مدت یک دقیقه بجوشد تا کاملا پودر حل شود.

3- به مدت 15 دقیقه در 121 درجه یانتیگراد اتوکلاو شود.

4- از کشت های مشخص و استاندارد جهت کنترل استفاده کنید.

این محیط صرفا برای آزمایشگاه است و باید درب قوطی کاملا بسته باشد. از تابش شدید آفتاب جلوگیری شود،در محیط خشک و خنک و رطوبت کمتر از 60% قرار گیرد.

خرید محیط کشت محیط کشت مالت اکسترکت آگار

شرکت شیمی که نمایندگی سیگماآلدریچ در ایران با همکاری کارشناسان مجرب خود در بخش فنی و فروش جهت تامین مواد اولیه پژوهش های تحقیقاتی ماده با کیفیت بالا و قیمت مناسب را فراهم نموده است. شما می توانید جهت خرید محیط کشت مالت اکسترکت آگاربا بخش فروش شرکت شیمی کهن تماس حاصل بفرمایید و پس از دریافت پیش فاکتور و اطمینان حاصل کردن از صحیح بودن شماره CAS نامبر مواد شیمیایی درخواستی اقدام به ثبت سفارش نمایید تحویل کالاهای خریداری شده و زمان تحویل آنها به صورت زیر می باشد.

ارسال کالاهای موجود در انبار: ۲۴ تا ۴۸ ساعت کاری می باشد.

روش ارسال کالا مشتریان تهران: ارسال توسط پیک

 ارسال مشتریان سایر شهرها

توسط شرکت های حمل و نقل ( تیپاکسپستترمینال )

خرید محیط کشت محیط کشت مالت اکسترکت آگار

قیمت – فروش محیط کشت مالت اکسترکت آگار

شرکت شیمی کهن یکی از بزرگترین وارد کنندگان و فروشندگان مواد شیمیایی آزمایشگاهی بخصوص فروش محیط کشت مالت اکسترکت آگار می باشد. این شرکت در زمینه واردات محصولات سیگما از تجربه بسیار بالایی برخوردار است. شما می توانید جهت خرید محصولات نمایندگی مرک آلمان و تهیه این محصول (اصلی) با بخش فروش شرکت تماس گرفته و با کارشناسان  این شرکت در ارتباط باشید.

همچنین از طریق کانال واتساپ شرکت نام محصول  را به همراه میزان نیاز خود  ارسال  کنید. در کمترین زمان  ممکن پاسخ استعلام خود را دریافت نمائید. امیدواریم بتوانیم با ارائه محصولات اصلی و با بهترین کیفیت شما را برای رسیدن به اهدافتان یاری نمائیم.

جهت محصولات بیشتر در نمایندگی مرک و استعلام سریع قیمت محیط کشت مالت اکسترکت آگار میتوانید ازطریق کانال واتساپ شرکت با ارسال نام ماده و مقدار نیاز درکمترین زمان پاسخ استعلام خود رادریافت نمائید.

راههای ارتباطی :
021-66895887 (ساعات تماس:8:30 الی 19)
واتساپ:09122885447 (ساعات تماس 24ساعت)

LiveZilla Live Chat Software
تماس با ما
تماس تلفنی

شماره تماس

09122885447

تلفن ثابت

شماره تماس

02166895887

اطلاعات
اطلاعات
بازگشت