ساعات کار از ساعت 9 صبح تا 18 بعد از ظهر - پشتيباني فروش -02166895887-09122885447
tel

دی متیل آمونیوم کلراید

دسته بندی
تماس / Contact
  • تلفن : 66985887-021
  • واتس آپ _ تلگرام 09122885447
  • ایمیل : info@shimikohan.ir
فروش نیکوتین مرک آلمان

دی متیل آمونیوم کلراید

90 / 100

دی متیل آمونیوم کلراید (DMA.HCl) با فرمولC₂H₈ClN و بصورت کریستالهای سفیدرنگ می باشد. جرم مولکولی دی متیل آمین کلراید 81.54  می باشد. در حلال های آب، الکل و دی اتیل اتر حل می شود. در تولید محلول استاندارد متیل آمین، دی متیل آمین و تری متیل آمین و تری اتیل آمین N- اکسید مورد استفاده قرار می گیرد.

دی متیل آمونیوم کلرید یا به اختصار DMAC یک ترکیب شیمیایی مهم است که در محیط های صنعتی، کشاورزی و خانگی استفاده می شود. این ترکیب شیمیایی دارای خواص منحصر به فردی است که برای اهداف مختلف استفاده می شود. در این مقاله به بررسی این ترکیب شیمیایی، ساختار، کاربردها، اثرات زیست محیطی، اثرات بر سلامت و روش های تولید و سنتز آن می پردازیم.

شرکت شیمی کهن، نمایندگی مواد شیمیایی سیگماآلدریچ در ایران می باشد این شرکت ارائه دهنده خدمات به مشتریان عزیز می باشد. کلیه محصولات مواد شیمیایی آزمایشگاهی از جمله مواد مرک، و سیگماآلدریچ و کلیه محصولات آزمایشگاهی را به مشتریان ایرانی ارائه می دهد.

دی متیل آمونیوم کلراید

دی متیل آمونیوم کلرید: چیست؟ دی متیل آمونیوم کلرید یک ترکیب شیمیایی است که از یک اتم نیتروژن و دو اتم کربن تشکیل شده است. فرمول شیمیایی آن (CH3)2NHCl است. این ترکیب به صورت پودر سفید یا کریستال های بی رنگ در محیط های مختلف یافت می شود.

دی متیل آمونیوم کلراید با مشخصات ذیل جز پر فروش ترین مواد شیمایی صنعتی می باشد. شماجهت کسب اطلاعات بیشتر این ماده و خرید مواد شیمیایی صنعتی می توانید با همکاران فروش شرکت شیمی کهن تماس حاصل بفرمائید.

  • فرمول شیمیایی:CH₆ClN
  • CAS NO:593-51-1
  • شماره کاتالوگ:8.06020.1000
  • متیل آمونیوم کلراید مرک
  • کد 806020 مرک

 

  • Dimethylammonium chloride
  • Synonyms: Dimethylamine hydrochloride
  • CAS number :506-59-2
  • Cataloge number : 803052
  • Chemical formula : (CH₃)₂NH * HCl
  • pack size   :     250g            1Kg

متیل آمونیوم کلراید. min

دی متیل آمونیوم کلراید (DMA.HCl) با فرمولC₂H₈ClN و بصورت کریستالهای سفیدرنگ می باشد.جرم مولکولی دی متیل آمین کلراید 81.54  می باشد. در حلال های آب، الکل و دی اتیل اتر حل می شود.در تولید محلول استاندارد متیل آمین، دی متیل آمین و تری متیل آمین و تری اتیل آمین N- اکسید مورد استفاده قرار می گیرد. این ماده با کد مرک803052، کد سیگما 126365 عرضه می گردد. جهت اطلاع از قیمت و موجودی با کادر فروش شیمی کهن در تماس باشید.

شیمی کهن، عرضه و وارد کننده کلیه مواد شیمیایی و آزمایشگاهی، دارویی، صنعتی از برند های مطرح دنیا نظیر مرک، merck سیگما آلدریچ، sigma-aldrich و … می باشد.

ترکیب شیمیایی و ساختار دی متیل آمونیوم کلراید

شرکت مرک آلمان (Merck) یک شرکت پیشرو در زمینه تولید مواد شیمیایی، محصولات آزمایشگاهی و تجهیزات آزمایشگاهی است. برای مشاهده لیست قیمت محصولات مرک می توانید به وب سایت آنها به آدرس www.merckmillipore.com/FR/fr مراجعه کنید. در این وب سایت می توانید به راحتی محصولات سیگما را بر حسب نام، شماره فهرست، دسته بندی، برند و… جستجو کنید. همچنین، می توانید با مشاهده فهرست محصولات در بخش های مختلف وب سایت، به راحتی به دسته بندی های محصولات مرک دسترسی پیدا کنید.

  •    Formula: (CH₃)₄NCl
  • مگاوات: 109.6 گرم بر مول
  • Pt ذوب: > 300 درجه سانتیگراد
  • چگالی: 1169 گرم بر سانتی‌متر مکعب (20 درجه سانتی‌گراد)
  • مقدار فلاش: > 100 درجه سانتیگراد
  • دمای ذخیره سازی: شماره MDL محیط: MFCD00011628
  • شماره CAS: 75-57-0
  • EINECS: 200-880-8
  • سازمان ملل متحد: 2811
  • ADR: 6.1، II

ساختار دی متیل آمونیوم کلراید

ساختار مولکولی دی متیل آمونیوم کلراید

ساختار مولکولی دی متیل آمونیوم کلرید یک مولکول دی آمونیوم کلرید است که در آن دو اتم هیدروژن با دو اتم کربن و یک اتم نیتروژن به هم متصل هستند. این ساختار شیمیایی به آن اجازه می دهد تا به عنوان یک نرم کننده و عامل آزاد کننده در فرآیندهای مختلف صنعتی استفاده شود.

خواص شیمیایی دی متیل آمونیوم کلراید

دی متیل آمونیوم کلرید یک ترکیب مایع است که در آب حل شده و در شرایط نرمال دما و فشار پایدار است. این ترکیب دارای خواص ضد باکتریایی و ضد قارچی است که در صنایع مختلف از جمله صنایع غذایی، بهداشتی و بهداشتی محیطی کاربرد دارد.

کاربردهای رایج دی متیل آمونیوم کلرید

  • کاربردهای صنعتی
    دی متیل آمونیوم کلرید به عنوان ضدعفونی کننده و نرم کننده در صنایع مختلف از جمله صنایع نساجی، چرم و پلاستیک استفاده می شود. همچنین در صنایع نفت و گاز به عنوان امولسیفایر استفاده می شود و از تشکیل رسوبات جلوگیری می کند.
  • مصارف کشاورزی
    دی متیل آمونیوم کلرید به عنوان ضدعفونی کننده و نگهدارنده در کشاورزی استفاده می شود. از این ترکیب به عنوان نرم کننده خاک و همچنین برای کنترل علف های هرز استفاده می شود.
  • محصولات خانگی
    دی متیل آمونیوم کلرید در محصولات خانگی مانند شوینده ها، محصولات بهداشتی و حفاظتی و محصولات بهداشت شخصی استفاده می شود. این ترکیب به عنوان یک ماده ضدعفونی کننده و ضد باکتری در این محصولات عمل می کند.

اثرات زیست محیطی دی متیل آمونیوم کلراید

  • خطرات بالقوه
    استفاده بیش از حد از دی متیل آمونیوم کلرید می تواند منجر به آلودگی آب و خاک و آسیب به سلامت انسان و محیط زیست شود. همچنین این ترکیب می تواند به عنوان یک آلاینده هوا عمل کرده و به سلامت افرادی که در تماس مستقیم با آن هستند آسیب برساند.
  • اقدامات و مقررات ایمنی
    به منظور کاهش اثرات منفی دی متیل آمونیوم کلرید بر محیط زیست و سلامت انسان، استفاده از این ترکیب باید با رعایت دستورالعمل ها و استانداردهای ایمنی انجام شود. همچنین مقررات محیطی و صنعتی برای کنترل و مدیریت استفاده از این ترکیب وجود دارد.

دی متیل آمونیوم کلراید

اثرات سلامتی

  • خطرات مواجهه
    تماس مستقیم با دی متیل آمونیوم کلرید می تواند به سلامت انسان آسیب برساند. برخی از عوارض جانبی شامل تحریک پوست، التهاب چشم و آلرژی است. عوارض جدی تر ممکن است شامل تنگی نفس، التهاب ریه و آسیب به سلول های عصبی باشد.

دی متیل آمونیوم کلراید

دستورالعمل های ایمنی

برای کاهش خطرات ناشی از دی متیل آمونیوم کلراید، استفاده از تجهیزات حفاظتی مناسب مانند دستکش و ماسک ضروری است. همچنین در صورت تماس مستقیم با این ترکیب باید فوراً به پزشک مراجعه کرد.

تولید و سنتز

  • فرایند ساخت
    دی متیل آمونیوم کلرید به صورت صنعتی تولید می شود. این ترکیب از ترکیب آمونیاک و اسید کلریدریک تولید می شود و سپس با فرآیند تقطیر و خالص سازی به صورت پودر یا مایع در می آید.
  • منابع و تامین کنندگان
    دی متیل آمونیوم کلرید از طریق تولید کنندگان مواد شیمیایی معتبر و تایید شده در دسترس است. این ترکیب معمولاً به صورت محلول ها یا پودرهای محلول در آب عرضه می شود.

نتیجه

دی متیل آمونیوم کلرید یک ترکیب شیمیایی مهم است که در محیط های صنعتی، کشاورزی و خانگی استفاده می شود. با توجه به اثرات زیست محیطی و سلامت انسان، استفاده از این ترکیب با دقت و رعایت دستورالعمل ها و استانداردهای ایمنی ضروری است. همچنین توسعه و استفاده از راهکارهای جایگزین و پایدار می تواند به حفظ محیط زیست و سلامت عمومی کمک کند.

خرید دی متیل آمونیوم کلراید

شرکت شیمی کهن نمایندگی سیگماآلدریچ در ایران با همکاری کارشناسان مجرب خود در بخش فنی و فروش جهت تامین مواد اولیه پژوهش های تحقیقاتی ماده با کیفیت بالا و قیمت مناسب را فراهم نموده است. شما می توانید جهت خرید دی متیل آمونیوم کلراید با بخش فروش شرکت شیمی کهن تماس حاصل بفرمایید و پس از دریافت پیش فاکتور و اطمینان حاصل کردن از صحیح بودن شماره CAS نامبر مواد شیمیایی درخواستی اقدام به ثبت سفارش نمایید تحویل کالاهای خریداری شده و زمان تحویل آنها به صورت زیر می باشد.

ارسال کالاهای موجود در انبار: ۲۴ تا ۴۸ ساعت کاری می باشد.

روش ارسال کالا مشتریان تهرانتوسط پیک

 ارسال مشتریان سایر شهرها

توسط شرکت های حمل و نقل ( تیپاکسپستترمینال )

دی متیل آمونیوم کلراید

دی متیل آمونیوم کلراید

قیمت – فروش دی متیل آمونیوم کلراید

شرکت شیمی کهن یکی از بزرگترین وارد کنندگان و فروشندگان مواد شیمیایی آزمایشگاهی بخصوص فروش دی متیل آمونیوم کلراید  می باشد. این شرکت در زمینه واردات محصولات سیگما از تجربه بسیار بالایی برخوردار است. شما می توانید جهت خرید محصولات نمایندگی مرک آلمان و تهیه این محصول (اصلی) با بخش فروش شرکت تماس گرفته و با کارشناسان  این شرکت در ارتباط باشید.

همچنین از طریق کانال واتساپ شرکت نام محصول  را به همراه میزان نیاز خود  ارسال  کنید. در کمترین زمان  ممکن پاسخ استعلام خود را دریافت نمائید. امیدواریم بتوانیم با ارائه محصولات اصلی و با بهترین کیفیت شما را برای رسیدن به اهدافتان یاری نمائیم.

جهت محصولات بیشتر در نمایندگی مرک و استعلام سریع قیمت دی متیل آمونیوم کلراید میتوانید ازطریق کانال واتساپ شرکت با ارسال نام ماده و مقدار نیاز درکمترین زمان پاسخ استعلام خود رادریافت نمائید.

راههای ارتباطی :
021-66895887(ساعات تماس:8:30 الی 19)
واتساپ:09122885447 (ساعات تماس 24ساعت)

LiveZilla Live Chat Software
تماس با ما
تماس تلفنی

شماره تماس

09122885447

تلفن ثابت

شماره تماس

02166895887

اطلاعات
اطلاعات
بازگشت