ساعات کار از ساعت 9 صبح تا 18 بعد از ظهر - پشتيباني فروش -02166895887-09122885447
tel

خرید و فروش استامید ( تولید و کاربرد )

دسته بندی
تماس / Contact
  • تلفن : 66985887-021
  • واتس آپ _ تلگرام 09122885447
  • ایمیل : info@shimikohan.ir
فروش نیکوتین مرک آلمان

خرید و فروش استامید ( تولید و کاربرد )

67 / 100

خرید و فروش استامید ( تولید و کاربرد ). استامید با نام لاتین Acetamide که با نام های دیگری نظیر استیک اسید آمید، اتانامید نیز شناخته می‌شود. استامید یک ترکیب معدنی بوده و جزء ساده ترین آمید های مشتق شده از اسید استیک می‌باشد. شکل ظاهری این ماده بصورت جامد بی رنگ است که به راحتی در آب، بنزن داغ، کلروفرم، گلیسیرین و کمی در اتر قابل حل می‌باشد.

تولید استامید

استامید را در آزمایشگاه می‌توان به روش کم آبیاری آمونیوم استات طبق فرمول زیر تولید کرد :

[NH4] [CH3CO2] → CH3CO NH2 + H2O

در مقیاس صنعتی استامید را می‌توان از طریق هیدرولیز استونیتریل، یک محصول جانبی تولید اکریلونیتریل تولید کرد. طبق واکنش زیر …

CH3CN + H2O → CH3CO NH2

مشخصات استامید خرید و فروش استامید ( تولید و کاربرد )

استامید به عنوان جامد ریز مغناطیسی به دست می آید. که بی رنگ بوده و به راحتی در آب ،کلروفرم،بنزن داغ،گلیسیرین و کمی محلول در اتر قابل حل است. این عضو کلاس استامیدها است که از چگالش رسمی اسید استیک (CH3COOH) با آمونیاک  (NH3) حاصل می شود. به طور طبیعی این محصول در چغندر قرمز یافت می شود. استامید یک مهار کننده آنهیدراز کربنیک است. آنهیدراز کربنیگ پروتئین در بدن شما است، استامید فعالیت این پروتئین را کاهش می دهد. جهت آشنایی با خرید و فروش استامید ( تولید و کاربرد ) آن می توانید این مقاله را تا انتها دنبال کنید.

  •     فرمول شیمیایی :C2H5NO
  •     وزن مولکولی : (g/mol) 59.07
  •     دمای ذوب : ۸۱-۷۸ °C
  •     دمای جوش :۲۲۲ °C
  •     چگالی : ۱.۱۵۹g/cm3 در ۲۰ درجه سانتیگراد
  •     Cas No : 60-35-5
  •     Cat No : 822343

acetamide

کاربرد استامید

از استامید به عنوان ماده تثبیت کننده، عامل نفوذ کننده، عامل مهارکننده آتش استفاده می‌شود. از دیگر کاربرد های این ماده در صنعت چسب، رنگ، شوینده ها، پلاستیک سازی است. استامید از حلال ترکیبات آلی و معدنی نیز به حساب می‌آید. جهت استعلام از موجودی و دریافت قیمت استامید از شیمی کهن فروشنده معتبر مواد شیمیایی با بالاترین کیفیت و مناسبترین قیمت با ما در ارتباط باشید.

 

جهت خرید سیگما آلدریچ به صفحه ما مراجعه کنید.

 

نکات ایمنی

استامید ممکن است سبب تحریک و خورندگی چشم و پوست و … شود پس اقدامات پیشگیرانه در هنگام استفاده از مواد شیمیایی الزامی است. استفاده از دستکش حفاظتی، عینک ایمنی، لباس کار ایمنی جهت حفاظت شخصی لازم است.نحوه انبار : این ماده به شدت به آب و رطوبت حساس است پس باید در جای خشک و سرد و به دور از عوامل اکسید کننده، اسید ، بازهای قوی و عوامل احیاکننده و در ظروف محکم و دربسته انبار شود.

فروش مواد شیمیایی مرک آلمان در ایران

شرکت شیمی کهن یکی از بزرگترین وارد کنندگان و فروشندگان مواد شیمیایی و آزمایشگاهی بخصوص محصولات نمایندگی مرک آلمان، پلی اتیلن گلیکول می باشد. شما می‌ توانید برای اطلاع از قیمت خرید و فروش پلی اتیلن گلیکول از لیست فروشندگان پیشنهادی در قسمت بعد استفاده نمایید. این لیست شامل معتبرترین خریداران و فروشندگان سیترات سدیم در بازار مواد شیمیایی است. برای آگاهی از اطلاعات تماس، حوزه فعالیت، آدرس، تلفن و سایر کانال های ارتباطی فروشنده موردنظر، تنها کافی است روی گزینه «اطلاعات تماس» کلیک کنید.

 

جهت محصولات بیشتر واستعلام سریع قیمت مواد شیمیایی نمایندگی مرک میتوانید از طریق کانال واتساپ شرکت با ارسال نام ماده و مقدار نیاز در کمترین زمان پاسخ استعلام خود را دریافت نمائید.

 

 

راههای ارتباطی :
021-66895887 (ساعات تماس:8:30 الی 19)
واتساپ:09122885447  (ساعات تماس 24ساعت)

LiveZilla Live Chat Software
تماس با ما
تماس تلفنی

شماره تماس

09122885447

تلفن ثابت

شماره تماس

02166895887

اطلاعات
اطلاعات
بازگشت