ساعات کار از ساعت 9 صبح تا 18 بعد از ظهر - پشتيباني فروش -02166895887-09122885447
tel

برومین چیست ؟ خرید و فروش برومین مرک

دسته بندی
تماس / Contact
  • تلفن : 66985887-021
  • واتس آپ _ تلگرام 09122885447
  • ایمیل : info@shimikohan.ir
فروش نیکوتین مرک آلمان

برومین چیست ؟ خرید و فروش برومین مرک

74 / 100

شرکت شیمی کهن یکی از مراکز  فعال در زمینه فروش اینترنتی مواد شیمیایی صنعتی و آزمایشگاهی، آماده ارائه خدمات در حوزه  فروش مواد شیمیایی آزمایشگاهی در تهران که با کیفیت عالی مواد ، و قیمت مناسب برای  مشتریان است. این محصولات ساخت شرکت مرک آلمان بوده است. اطلاعات محصولات  و برومین چیست ؟ خرید و فروش برومین مرک را می توانید در وب سایت فروش مواد شیمیایی  ملاحظه فرمایید.

شرکت شیمی کهن ،نمایندگی مواد شیمیای مرک در ایران می باشد این شرکت ارائه دهنده خدمات به مشتریان عزیز می باشد. کلیه محصولات مواد شیمیایی آزمایشگاهی از جمله مواد مرک، سیگماآلدریچ و کلیه محصولات آزمایشگاهی را به مشتریان ایرانی ارائه می دهد.

نمایندگی مرک آلمان تقریبا در تمام عمر خود (غیراز دو دهه اخیر ) شرکت خصوصی بوده است. در سال 1995 تشکیلات قانونی شرکت از سهامی خاص به سهامی عام تبدیل شد که البته هنوز هم 70 درصد سهام شرکت متعلق به خانواده مرک است.

برومین چیست ؟ خرید و فروش برومین مرک

برم ( bromos یونانی ، بمعنای بوی گند ) بوسیله “Antoin Balard” در سال 1826 کشف شد، اما تا سال 1860 به مقدار زیاد تولید نشد. برم در طبیعت بصورت نمکهای برمید و بصورت مقادیر بسیار پراکنده در سنگهای پوسته زمین وجود دارد. چون نمکهای برمید شسته شده در آب دریاها انباشته می‌شوند، ppm )85 ) ممکن است بصورت اقتصادی تا ppm 5000 از چاههای آب شور و بحرالمیت بازیافت گردند. تقریبا” هر سال 500 میلیون کیلوگرم (350 میلیون USDآمریکا) برم در جهان تولید می‌شود و آمریکا و اسرائیل تولید کنندگان عمده آن هستند.

برم یکی از عناصرشیمیائی جدول تناوبی است که دارای نشان Br و عدد اتمی 35 می‌باشد. برم که عنصری هالوژن است، در حرارت اتاق به صورت مایع قرمز رنگ فراری می‌باشد که با کلر و ید واکنش پذیری دارد. این عنصر در حالت مایع برای بافتهای بدن انسان مضر و بخار آن چشم و گلو را تحریک می‌کند.

کاربردهای برومین چیست ؟ خرید و فروش برومین مرک

برم عنصری ، برای تولید انواع گسترده ای از ترکیبات برم که در صنعت و کشاورزی کاربرد دارند، مورد استفاده قرار می‌گیرد. از نظر سنتی بیشترین کاربرد برم در تولید دی‌برمید اتیلین بود که بعنوان عامل محلول ضد ضربه در بنزینهای سرب دار (که به سوخت اتومبیل می‌افزایند) استفاده می‌شد، اما در حال حاضر به دلیل ملاحظات زیست محیطی از رده خارج شده است.

بعلاوه برم در ساخت fumigants (گازهای دودگر) ، عوامل ضدآتش ، ترکیبات تصفیه آب ، رنگ مو ، داروها ، پاک‌کننده‌ها ، برمیدهای معدنی برای عکاسی و غیره بکار می‌رود.

اطلاعات تکمیلی محصول برومین چیست ؟ خرید و فروش برومین مرک

جرم مولکولی 159.81 g/mol
چگالی 1.307 g/mL at 25 °C (lit.)
شرایط نگهداری بین 15 تا 25 درجه سانتی گراد نگهداری شود
گرید آموزشی
رنگ قرمز قهوه ای
شکل ظاهری محلول آبی

فروش آب برم (محلول برم)

شرکت شیمی کهن  فعال در زمینه فروش مواد شیمیایی صنعتی و آزمایشگاهی، آماده ارائه خدمات در حوزه فروش انواع ترکیبات معدنی با کیفیت عالی، قیمت مناسب به مشتریان است. اطلاعات محصول به شرح زیر است و جهت آگاهی از قیمت و خرید آب برم (محلول برم)  می‌توانید به ابتدای صفحه مراجعه کنید.برومین چیست ؟ خرید و فروش برومین مرک

آب برم (محلول برم) در واقع محلول آبی برم است که خاصیت اکسندگی شدید دارد. رنگ این ماده قرمز قهوه‌ای است و قابلیت انحلال در آب را دارد. آب برم معمولا به عنوان واکنش‌دهنده در آزمون‌های تشخیصی شیمیایی موادی استفاده می‌شوند که از طریق هالوژناسیون با آب برم واکنش می‌دهند. این مواد عمدتا ترکیبات اشباع نشده کربنی هستند که دارای یک پیوند دوگانه یا سه گانه هستند. برخی از متداول ترین ترکیباتی که با آب برم به خوبی واکنش می‌دهند، عبارتند از فنول‌ها، آلکن‌ها، مواد دارای گروه استیل، آنیلین و گلوکز.

خرید آب برم (محلول برم)

شیمی کهن عرضه‌کننده مواد شیمیایی آزمایشگاهی و صنعتی، مفتخر است انواع ترکیبات معدنی را با کیفیتی تضمین شده و قیمتی مناسب به تمامی خریداران در سراسر کشور تحویل نماید. شما می‌توانید هم‌اکنون برای خرید آب برم (محلول برم) از طریق همین صفحه اقدام به ثبت سفارش فرمایید. درصورت وجود هرگونه مشکلی در روند ثبت سفارش کالا، از طریق شماره‌های درج‌شده درسایت، با کارشناسان ما تماس حاصل فرمایید.

جهت محصولات بیشتر واستعلام سریع قیمت فروش مواذ شیمیایی  میتوانید از طریق کانال واتساپ شرکت با ارسال نام ماده و مقدار نیاز در کمترین زمان پاسخ استعلام خود را دریافت نمائید.

راههای ارتباطی :
021-66895887 (ساعات تماس:8:30 الی 19)
واتساپ:09122885447  (ساعات تماس 24ساعت)

ا

LiveZilla Live Chat Software
تماس با ما
تماس تلفنی

شماره تماس

09122885447

تلفن ثابت

شماره تماس

02166895887

اطلاعات
اطلاعات
بازگشت