ساعات کار از ساعت 9 صبح تا 18 بعد از ظهر - پشتيباني فروش -02166895887-09122885447
tel

اکسید آلومینیوم واکنشهای مختلف صنعتی

دسته بندی
تماس / Contact
  • تلفن : 66985887-021
  • واتس آپ _ تلگرام 09122885447
  • ایمیل : info@shimikohan.ir
فروش نیکوتین مرک آلمان

اکسید آلومینیوم واکنشهای مختلف صنعتی

73 / 100

اکسید آلومینیوم واکنشهای مختلف صنعتی مفید را تجزیه می کند. شرکت شیمی کهن یکی از مراکز  فعال در زمینه فروش مواد شیمیایی، آماده ارائه خدمات در حوزه  نمایندگی فروش مواد شیمیایی مرک آلمان و…  با کیفیت عالی، و قیمت مناسب به مشتریان است. این محصول ساخت شرکت مرک آلمان بوده و شرکت شیمی کهن بع عنوان نمایندگی فروش مواد شیمیایی کرک در ایران محصولات زیادی را  عرضه می کند.  اطلاعات محصول به شرح زیر است و جهت آگاهی از قیمت و خرید محصولات مرک آلمان می توانید ابتدای همین صفحه را ملاحظه فرمایید.

نمایندگی مرک آلمان تقریبا در تمام عمر خود (غیراز دو دهه اخیر ) شرکت خصوصی بوده است. در سال 1995 تشکیلات قانونی شرکت از سهامی خاص به سهامی عام تبدیل شد که البته هنوز هم 70 درصد سهام شرکت متعلق به خانواده مرک است.

شرکت شیمی کهن نمایندگی مواد شیمیایی در ایران را دارد. شما عزیزان جهت خرید و استعلام می توانید در صفحه فروشگاه محصولات را مشاهده و درخواست خود را به شماره های درج شده در وب سایت ارسال نمائید.

اکسید آلومینیوم واکنشهای مختلف صنعتی

اکسید آلومینیوم واکنشهای مختلف صنعتی مفید را تجزیه می کند. یکی از عمده ترین کاربردهای اکسید آلومینیوم به عنوان کاتالیزور در فرآیند کلاوس برای تبدیل گازهای زائد سولفید هیدروژن به گوگرد اولیه در پالایشگاه ها است. همچنین برای جرا کردن آب الکل ها و تبدیل آن به به آلکنها مفید است.

اکسید آلومینیوم به عنوان یک پشتیبان کاتالیزور برای بسیاری از کاتالیزورهای صنعتی مانند موارد استفاده شده در هیدرودسولفوریزاسیون، یک فرایند شیمیایی فروکافت که به فراوانی در حذف گوگرد از گاز طبیعی و محصولات نفتی پالایش شده از نفت مانند بنزین، سوخت جت، نفت سفید، سوخت دیزل و روغن‌های سوختی کاربرد دارد). و برخی از پلیمریزاسیون های زیگلر-ناتا استفاده می شود.

استفاده از اکسید آلومینیوم برای حذف آب از جریان گاز نیز نکته ای ست که کارشناسان شیمی کهن در  فروش مواد شیمیایی صنعتی  قصد دارند تا در این رابطه نکاتی را گوشزد نمایند.

 

اکسید آلومینیوم واکنشهای مختلف صنعتی

استفاده از اکسید آلومینیوم برای حذف آب از جریان گاز

آلومینای فعال ماده ای متخلخل و دانه ای است. عنوان بستری برای کاتالیزورها و به عنوان جاذب برای حذف آب از گازها و مایعات استفاده می شود. آلومینای مورد استفاده در کوره ذوب، ۹۰ درصد از کل آلومینای تولید شده را به خود اختصاص می دهد. این آلومینا به کارخانه های آلومینیوم منتقل می شود و در آنجا به فلز آلومینیوم الکترولیز می شود. برای ساخت انواع محصولات سرامیکی، مدارهای مجتمع، ایمپلنت، تجهیزات آزمایشگاهی و پوشش های نسوز کوره های صنعتی از آلومینای کلسینه شده استفاده میشود.

به دلیل ویژگی های خاص آلومینا مانند رسانایی کم الکتریکی، مقاومت، سختی بالا و نقطه ذوب بالا از این ماده برای ساخت این محصولات استفاده میشود. خرید اکسید آلومینیوم توسط بسیاری از صاحبان صنایع صورت می پذیرد. زیرا که آلومینا یکی از پرکاربردترین مواد شیمیایی ست که می تواند موجبات به ثمر رسیدن تلاش های یک صنعت گر را فراهم آورد.

 

شرکت شیمی کهن ،نمایندگی مواد شیمیای مرک در ایران می باشد این شرکت ارائه دهنده خدمات به مشتریان عزیز می باشد. کلیه محصولات مواد شیمیایی آزمایشگاهی از جمله مواد مرک، سیگماآلدریچ و کلیه محصولات آزمایشگاهی را به مشتریان ایرانی ارائه می دهد.

 

تصفیه گاز

اکسید آلومینیوم به طور گسترده برای حذف آب از جریان گاز استفاده می شود. مونوکسید کربن گازی بی‌رنگ، بی بو و بسیار سمی است. دانسیته مونوکسید کربن نزدیک به دانسیته هوا است و توسط فرآیندهای طبیعی و مصنوعی تولید می شود. تنفس گاز مونوکسید کربن می تواند منجر به ایجاد مشکلات قلبی و عروقی و مرگ گردد، بنابراین مونوکسید کربن باید کنترل گردد.

برای این منظور مطالعاتی انجام شده است. در یکی از آنها برای سطح ویژه دیاتومیت و تثبیت بهتر نانو کاتالیست ها از گاما، آلومینا به عنوان لایه واش–کوت برای پوشش دیاتومیت استفاده شد. نتایج نشان داد که دیاتومیت به خاطر دارا بودن سطح ویژه بالا، هزینه کم، تخلخل مناسب و قدرت جذب بالا گزینه مناسبی برای پایه کاتالیزور می باشد.

آلومینا به عنوان یک کاتالیزور شناخته می شود. یکی از عمده ترین کاربردهای آلومینا به عنوان کاتالیزور در فرآیند کلاوس برای تبدیل گازهای زائد سولفید هیدروژن به گوگرد اولیه در پالایشگاه ها می باشد. همچنین برای دهیتراته کردن الکلها و تبدیل آنها به آلکنها مفید است. اکسید آلومینیوم به عنوان یک پشتیبان کاتالیزور برای بسیاری از کاتالیزورهای صنعتی مانند موارد استفاده شده در هیدروژناز و برخی از پلیمریزاسیون های زیگلر-ناتا نقش مهمی دارد. اکسید آلومینیوم به طور گسترده برای حذف آب از جریان گاز استفاده می شود.

 

اکسید آلومینیوم واکنشهای مختلف صنعتی

عمده ترین کاربردهای آلومینا به عنوان کاتالیزور

به دلیل سختی و استحکام آلومینا از آن به عنوان ساینده ارزان قیمت به جای الماس صنعتی استفاده میشود. در بسیاری از انواع کاغذ سنباده از بلورهای اکسید آلومینیوم استفاده می شود. به علاوه، احتباس کم گرما و گرمای خاص کم آن باعث می شود. در عملیات سنگ زنی، به ویژه ابزارهای برش به طور گسترده مورد استفاده قرار گیرد. به عنوان ماده معدنی ساینده پودری آلوکسیت، به همراه سیلیس، ماده اولیه گچ استفاده شده در نوک نشانک در بازی بیلیارد است. پودر اکسید آلومینیوم در برخی از کیت های پرداخت و اصلاح خراش CD یا DVD استفاده می شود. اکسید آلومینیوم واکنشهای مختلف صنعتی را تجزیه می کند.

اکسید آلومینیوم در عمده ترین کاربرد خود، کاتالیزور فرآیند Claus برای تبدیل گازهای زائد سولفید هیدروژن به گوگرد اولیه در پالایشگاه ها است. از آلومینا برای تولید کاشی هایی استفاده می شود که در داخل خطوط سوخت پودری و کانال های دودکش بر روی نیروگاه های زغال سنگ متصل می شوند تا از مناطق با سایش زیاد محافظت کنند. استفاده از این کاشی ها برای مناطقی که نیرو و ضربه زیادی وارد میشود، مناسب نیستند زیرا این کاشی ها شکننده هستند.

فروش آلومینا فروش آلومینا اکسید آلومینیوم واکنشهای مختلف صنعتی

شرکت شیمی کهن یکی از بزرگترین وارد کنندگان و فروشندگان مواد شیمیایی آزمایشگاهی بخصوص محصولات نمایندگی مرک آلمان از جمله فروش مواد مرک آلمان است. این شرکت در زمینه واردات این محصولات از تجربه بسیار بالایی برخوردار است. برای دریافت محصولات بیشتر و استعلام سریع قیمت فروش محصولات مرک آلمان میتوانید از طریق کانال واتساپ شرکت با ارسال نام ماده و مقدار نیاز در کمترین زمان پاسخ استعلام خود را دریافت نمائید.

جهت محصولات بیشتر واستعلام سریع قیمت از نمایندگی فروش مواد شیمیایی در تهران مطلع شوید  میتوانید از طریق کانال واتساپ شرکت با ارسال نام ماده و مقدار نیاز در کمترین زمان پاسخ استعلام خود را دریافت نمائید.

راههای ارتباطی :
021-66895887 (ساعات تماس:8:30 الی 19)
واتساپ:09122885447  (ساعات تماس 24ساعت)

 

 

LiveZilla Live Chat Software
تماس با ما
تماس تلفنی

شماره تماس

09122885447

تلفن ثابت

شماره تماس

02166895887

اطلاعات
اطلاعات
بازگشت