ساعات کار از ساعت 9 صبح تا 18 بعد از ظهر - پشتيباني فروش -02166895887-09122885447
tel

اسید سیتریک مونو هیدرات کد 100242

دسته بندی
تماس / Contact
  • تلفن : 66985887-021
  • واتس آپ _ تلگرام 09122885447
  • ایمیل : info@shimikohan.ir
فروش نیکوتین مرک آلمان

اسید سیتریک مونو هیدرات کد 100242

88 / 100

اسید سیتریک مونوهیدرات کد 100242 یک ترکیب شیمیایی با اهمیت بالا در علم شیمی است. این ماده به عنوان یک اسید آلی با خواص و کاربردهای گوناگون در صنایع مختلف شناخته شده است. این مقاله سعی دارد تا به بررسی ویژگی‌ها، ساختار، روش‌های تولید، و کاربردهای اسید سیتریک مونوهیدرات به همراه کلمات کلیدی مرتبط با این ماده پردازد.

اسید سیتریک مونوهیدرات، یک ترکیب شیمیایی با فرمول شیمیایی C6H8O7.H2O است که به عنوان یک اسید آلی معروف است. این ترکیب به صورت بلورهای بیضوی و بی‌رنگ شناخته می‌شود و در محیط‌های مرطوب، به راحتی حل شده و محلول اسید سیتریک تا حدود ٣٠٪ اسید سیتریک دوهیدرات را تشکیل می‌دهد.

شرکت شیمی کهن، نمایندگی مواد شیمیایی سیگماآلدریچ در ایران  می باشد. این مجموعه کلیه محصولات و مواد شیمیایی آزمایشگاهی را از جمله محصولات  مرک merck ، و سیگماآلدریچ ، و کلیه محصولات آزمایشگاهی و صنعتی  را به مشتریان  ارائه می دهد.

اسید سیتریک مونو هیدرات کد 100242

اسید سیتریک مونو هیدرات کد 100242 یک اسید آلی ضعیف است. که در میوه های مرکبات یافت می شود. این یک ماده نگهدارنده طبیعی است و همچنین برای افزودن طعم اسیدی به غذاها و نوشیدنی ها استفاده می شود. دربیو شیمی، به عنوان واسطه در چرخه اسید سیتریک مهم است و بنابراین تقریباً در متابولیسم همه موجودات زنده رخ می دهد.

همچنین به عنوان یک ماده تمیزکننده خوش خیم از نظرمحیطی عمل می کند. این ماده عنوان یک آنتی اکسیدان عمل می کند. اسیدسیتریک در انواع میوه ها و سبزیجات وجود دارد. اما بیشترین مقدار آن در لیمو وجود دارد. جایی که می تواندتا 8 درصدر از وزن خشک میوه را تشکیل دهد. اسید سیتریک بی آب یک اسید تری کربوکسیلیک است که در میوه های مرکبات یافت می شود.اسید سیتریک مونو هیدرات کد 100242

اسید سیتریک مونو هیدرات کد 100242 به دلیل خاصیت آنتی اکسیدانی خود به عنوان ماده کمکی در داروها استفاده می شود. پایداری مواد فعال را حفظ می کند و به عنوان مواد نگهدارنده استفاده می شود. این ماده همچنین به عنوان یک اسید برای کنترل PH استفاده می شود با کلات شدن کلسیم در خون به عنوان ضد انعقاد عمل می کند.

اسید سیتریک به صورت بلورهای بی رنگ و بدون بو با طعم اسیدظاهر می شود. (متراکم تر از آب) اسیدسیتریک که معمولا به عنوان یک افزودنی غذایی به عنوان یک طعم دهنده طبیعی و نگهدارنده استفاده می شود. در محصولات آرایشی، برای مصارف پزشکی، به عنوان آنتی اکسیدان و محصولات تمیز کننده نیز استفاده می شود.اسید سیتریک مونو هیدرات کد 100242

مشخصات اسید سیتریک مونو هیدرات کد 100242

شرکت سیگما آلدریچ (Sigma) یک شرکت پیشرو در زمینه تولید مواد شیمیایی، محصولات آزمایشگاهی و تجهیزات آزمایشگاهی است. برای مشاهده لیست قیمت محصولات سیگما می توانید به وب سایت آنها به آدرس https://www.sigmaaldrich.com/ مراجعه کنید. در این وب سایت می توانید به راحتی محصولات سیگما را بر حسب نام، شماره فهرست، دسته بندی، برند و… جستجو کنید. همچنین، می توانید با مشاهده فهرست محصولات در بخش های مختلف وب سایت، به راحتی به دسته بندی های محصولات سیگما دسترسی پیدا کنید.

1.00242
SAFC

Citric acid monohydratecrystalline, EMPROVE® ESSENTIAL, Ph. Eur., BP, ChP, USP, FCC, E 330

Synonym(s): 2-Hydroxypropane-1,2,3-tricarboxylic acid, Hydroxytricarballylic acid
Linear Formula: HOC(COOH)(CH2COOH)2 · H2O
CAS Number: 5949-29-1
Molecular Weight: 210.14
Beilstein:4018641

هیدرات کد100242

موارد استفاده اسید سیتریک مونو هیدرات کد 100242 

  • محصولات آرایشی و بهداشتی و مراقبت شخصی
  • مصارف پزشکی
  • آنتی اکسیدان
  • محصولات پاک کننده
  • کاربرد در محصولات آرایشی و بهداشتی

اسیدسیتریک به عنوان عنصر موجود در محصولات مراقبت شخصی می تواند به روشن شدن پوست، اصلاح لکه های تیره و به حداقل رساندن خطوط ریز کمک کند. محصولات حاوی اسیدسیتریک  را می توان برای استفاده در نزدیکی چشم، لب، دهان و مجاری بینی و همچنین برای استفاده ایمن حتی بر روی پوست نوزادان فرموله نمود. از این ماده و نمک های آن ممکن است.

در اسپری های مو ، و اسپری های خوشبو کننده و بدن نیز استفاده گردد. سدیم سیترات، نمکی از اسید سیتریک، در صابون و رژلب و مواد شوینده استفاده می شود. از این اسید و نمک های آن می توان برای حفظ محصولات آرایشی و بهداشتی و مراقبت های شخصی و همچنین برای تنظیم سطح PH آنها استفاده نمود.اسید سیتریک مونو هیدرات کد 100242

کاربرد در آنتی اکسیدان اسید سیتریک مونو هیدرات کد 100242

آنتی اکسیدان ها که از اسید سیتریک تولید شده اند. می توانند به خوردن غذا در مدت زمان طولانی کمک کنند. به عنوان مثال: ریختن آب لیمو که دارای اسیدسیتریک می باشد.روی سیب یا موز می تواند از قهوه ای شدن آنها جلوگیری نماید. اسیداسکوربیک ، معروف به ویتامین C در اسیدسیتریک نیز یافت می شود و در بیشتر مواقع برای محافظت از نوشابه و گوشت استفاده اسید سیتریک مونو هیدرات کد 100242می گردد.

کاربرد در محصولات پاک کننده

این اسید ممکن است به محصولات تمیز کننده تجاری و صنعتی اضافه شود، زیرا می تواند باعث جمع شدن آب سخت روی ظروف و ظروف شیشه ای شود. همچنین می توان برای از بین بردن لکه های مانده قهوه و چای ، تغییر رنگ زرد ، قهوه ای و لکه های ادرار و آب استفاده شود. بعضی از محصولات تجاری حاوی اسیدسیتریک دارای پایه آب هستند و می توانند باعث خوردگی فلزات شوند . برای کم کردن و جلوگیری از زنگ زدگی، فلز را پس از پاک نمودن خشک کنید.

ویژگی‌های فیزیکی و شیمیایی اسید سیتریک مونو هیدرات کد 100242

اسید سیتریک مونوهیدرات دارای ویژگی‌های فیزیکی منحصر به فردی است که آن را از سایر ترکیبات شیمیایی متمایز می‌کند. دمای ذوب این ترکیب در حدود 153 درجه سلسیوس و دمای جوش آن در حدود 310 درجه سلسیوس است. این ویژگی‌ها باعث می‌شود که اسید سیتریک مونوهیدرات به عنوان یک ماده حل کننده و آنتی‌اکسیدان در صنایع مختلف مورد استفاده قرار گیرد.

ساختار مولکولی

ساختار مولکولی اسید سیتریک مونوهیدرات شامل یک مولکول اسید سیتریک و یک مولکول آب است. این ساختار به دلیل اتصال هیدروژنی بین اسید سیتریک و آب، ویژگی‌های خاصی را به این ترکیب می‌بخشد.اسید سیتریک مونو هیدرات کد 100242

روش‌های تولید

تولید اسید سیتریک مونوهیدرات از طریق فرایندهای شیمیایی انجام می‌شود که شامل استخراج اسید سیتریک از منابع طبیعی مانند مرکبات یا فرآوری محصولات پسماند صنعتی می‌شود. همچنین، فرایندهای بیوشیمیایی با استفاده از میکروارگانیسم‌ها نیز جهت تولید این ترکیب مورد استفاده قرار می‌گیرد.

اثرات جانبی و ایمنی

استفاده از اسید سیتریک مونوهیدرات به طور عمده بر اساس دوز و کاربرد صورت می‌پذیرد. با این حال، ایمنی این ترکیب در مصرف غذایی تا حد زیادی تضمین شده است و به عنوان یک افزودنی مطمئن معرفی می‌شود.اسید سیتریک مونو هیدرات کد 100242

اسید سیتریک مونو هیدرات کد 100242
نتیجه‌گیری اسید سیتریک مونو هیدرات کد 100242

اسید سیتریک مونوهیدرات با ویژگی‌های فیزیکی و شیمیایی خاص خود، به عنوان یک ترکیب شیمیایی مهم در علم شیمی شناخته شده است. کاربردهای این ماده در صنایع مختلف، اهمیت بالای آن را در تولید محصولات مصرفی نشان می‌دهد. همچنین، این مقاله به بررسی واحد تولید این ترکیب، کاربردهای متعدد آن و اثرات جانبی ممکنه پرداخته است.

خرید اسید سیتریک مونو هیدرات کد 100242

شرکت شیمی کهن نمایندگی سیگماآلدریچ در ایران با همکاری کارشناسان مجرب خود در بخش فنی و فروش جهت تامین مواد اولیه پژوهش های تحقیقاتی ماده خرید اسید سیتریک مونو هیدرات کد 100242 با کیفیت بالا و قیمت مناسب را فراهم نموده است. شما می توانید جهت خرید این ماده با بخش فروش شرکت شیمی کهن تماس حاصل بفرمایید و پس از دریافت پیش فاکتور و اطمینان حاصل کردن از صحیح بودن شماره CAS نامبر مواد شیمیایی درخواستی اقدام به ثبت سفارش نمایید تحویل کالاهای خریداری شده و زمان تحویل آنها به صورت زیر می باشد.نیکوتین جویس 

ارسال کالاهای موجود در انبار: ۲۴ تا ۴۸ ساعت کاری می باشد.

روش ارسال کالا مشتریان تهرانتوسط پیک

 ارسال مشتریان سایر شهرها

توسط شرکت های حمل و نقل ( تیپاکسپستترمینال )

قیمت  فروش اسید سیتریک مونو هیدرات کد 100242

شرکت شیمی کهن یکی از بزرگترین وارد کنندگان و فروشندگان مواد شیمیایی آزمایشگاهی بخصوص فروش اسید سیتریک مونو هیدرات کد 100242 می باشد. این شرکت در زمینه واردات محصولات سیگما از تجربه بسیار بالایی برخوردار است. شما می توانید جهت خرید محصولات نمایندگی مرک آلمان و تهیه این محصول (اصلی) با بخش فروش شرکت تماس گرفته و با کارشناسان  این شرکت در ارتباط باشید.خرید نیکوتین مایع

همچنین از طریق کانال واتساپ شرکت نام محصول  را به همراه میزان نیاز خود  ارسال  کنید. در کمترین زمان  ممکن پاسخ استعلام خود را دریافت نمائید. امیدواریم بتوانیم با ارائه محصولات اصلی و با بهترین کیفیت شما را برای رسیدن به اهدافتان یاری نمائیم.نیکوتین مایع

جهت محصولات بیشتر در نمایندگی مرک و استعلام سریع قیمت میتوانید ازطریق کانال واتساپ شرکت با ارسال نام ماده و مقدار نیاز درکمترین زمان پاسخ استعلام خود رادریافت نمائید.

راههای ارتباطی :
021-66895887(ساعات تماس:8:30 الی 19)
واتساپ:09122885447 (ساعات تماس 24ساعت)

LiveZilla Live Chat Software
تماس با ما
تماس تلفنی

شماره تماس

09122885447

تلفن ثابت

شماره تماس

02166895887

اطلاعات
اطلاعات
بازگشت