ساعات کار از ساعت 9 صبح تا 18 بعد از ظهر - پشتيباني فروش -02166895887-09122885447
tel

مواد تشکیل دهنده پاستیل چیست؟

دسته بندی
تماس / Contact
  • تلفن : 66985887-021
  • واتس آپ _ تلگرام 09122885447
  • ایمیل : info@shimikohan.ir
فروش نیکوتین مرک آلمان

مواد تشکیل دهنده پاستیل چیست؟

79 / 100

مواد تشکیل دهنده پاستیل چیست؟ فرمولاسیون پاستیل کدام است؟ در ادامه ی متن که توسط شیمیایی تهران آماده سازی شده است با انواع مواد تشکیل دهنده ی این خوراکی خوشمزه بیشتر آشنا خواهید شد. با ما همراه باشید.

شرکت شیمی کهن ،نمایندگی فروش مواد شیمیای مرک در ایران می باشد. این شرکت ارائه دهنده خدمات به مشتریان عزیز می باشد. کلیه محصولات مواد شیمیایی آزمایشگاهی از جمله مواد مرک، سیگماآلدریچ و کلیه محصولات آزمایشگاهی را می توان در نمایندگی سیگماآلدریچ و نمایندگی مرک در شیمی کهن که به مشتریان ایرانی ارائه می دهد بدست بیاورید.

مواد تشکیل دهنده پاستیل چیست؟

پاستیل یکی از تنقلات پر طرفدار در میان کودکان و بزرگسالان است. با این حال اگر بر پشت این محصولات و به قسمت مواد تشکیل دهنده مراجعه کنید نام های مختلفی از مواد ناشناخته مشاهده می کنید که با هر یک در ادامه بیشتر آشنا می شویم.

در پاستیل ها معمولا ژلاتین وجود دارد. این محصولات با کمک اسانس ها و رنگ های مختلف جذابیت های مختلفی برای مخاطب ایجاد می کنند

یکی از دلایل محبوبیت این محصول انعطاف پذیری آن است. برخی از انواع این محصول برای وگان ها هم مناسب است و در برخی موارد می توان با افزودن مولتی ویتامین آن را به محصولی مفید تر تبدیل کرد.

 

مواد تشکیل دهنده پاستیل چیست

سه ماده اصلی تشکیل دهنده ی پاستیل ها

ژلاتین

ژلاتین که از حیوانات مشتق شده است، یک ماده پایه محبوب برای شیرینی ها و پودینگ ها است. در حالی که ژلاتین حاوی مقدار زیادی آمینو اسید است، گیاهخواران و وگان ها هیچ شیرینی یا خوراکی حاوی محصولات حیوانی مصرف نمی کنند. اکثر شرکت ها از ژلاتین برای تهیه شیرینی های صمغی استفاده می کنند، اما همیشه عملی نیست.

پکتین

پکتین یک نشاسته طبیعی است که در برخی میوه ها پیدا می شود. این یک ماده برای ساخت مربا و کنسروها استفاده می شود و خواص ژل کنندگی طبیعی به محصول می بخشد.مواد تشکیل دهنده پاستیل

دو نوع پکتین وجود دارد و تولید کنندگان بسته به دستور پخت خود بهترین را انتخاب می کنند. استفاده از آن در پاستیل های میوه ای طرفداران زیادی دارد.

کاراگینان

کاراگینان یک ماده بحث برانگیز است زیرا گزارش اه نشان می دهد . در صورت مصرف بیش از حد باعث ایجاد اختلالات گوارشی می شود. این ماده از جلبک دریایی قرمز گرفته می شود و در ماست و فرآورده های گوشتی یافت می شود.

دلیل اصلی استفاده سازندگان پاستیل از کاراگینان این است که غذاها را غلیظ و امولسیون می کند.  به دلیل آنکه یک ماده گیاهی است، تولیدکنندگان از آن به عنوان جایگزینی برای ژلاتین مشتق شده از حیوانات استفاده می کنند تا محصول ساخته شده در میان وگان ها نیز طرفدار پیدا کند.

سه ماده ای که تا به اینجا به بررسی آن ها پرداختیم مواد اصلی و پایه ی پاستیل ها به حساب می آیند. این محصولات از مواد دیگری نیز بر اساس سلیقه ی تولید کننده نیز تشکیل می شوند.مواد تشکیل دهنده پاستیل

شیرین کننده ها

از شیرین کننده های مختلفی در ساخت پاستیل ها استفاده می شود. شربت گلوکز، شکر و دکستروز نمونه هایی از موادی هستند که به منظور ایجاد طعم شیرین در این خوراکی خوشمزه مورد استفاده قرار می گیرند. پیرامون سلامتی این مواد بحث های زیادی است. زیرا این مواد به دلیل کالری بالا می توانند برای سلامتی مضر باشند و سبب ایجاد چاقی در افراد شوند. مقدار کربوهیدرات و کالری موجود در پاستیلی که مصرف می کنید را می توانید بر پشت محصول خریداری شده مشاهده کنید.

شربت گلوکز به دلیل بافت صاف و طعم شیرین آن در میان قنادی ها محبوب است. از جمله فواید استفاده از آن می توان به ایجاد ظاهر شفاف و جلوگیری از کریستاله شدن قند ها اشاره کرد.

 

مواد تشکیل دهنده پاستیل چیست

فرمولاسیون پاستیل

شیمی کهن پیشرو در ارائه و فروش انواع مواد شیمیایی با کیفیت منحصر به فرد و مناسب­ ترین قیمت، همواره در کسب اعتماد مشتریان خود کوشا بوده است. این شرکت فعال در زمینه تهیه و توزیع انواع فروش مواد شیمیایی صنعتی و خوراکی به صورت عمده همواره کیفیت مواد شیمیایی را در اولویت کار خود قرار داده است. برای خرید انواع مواد شیمیایی به صورت عمده و دریافت آنالیز مصرف محصول مد نظر با کارشناسان فروش تماس حاصل نمایید.

طعم و رنگ

طعم ها و رنگ های منحصر به فرد برای هر پاستیل وجود دارد. از جمله پرتقال، لیمو، گیلاس، توت فرنگی و تمشک. اما ترکیبات عجیب تری مانند کولا و آدامس نیز استفاده می شود و طرفداران خاص خود را دارد.مواد تشکیل دهنده پاستیل

سیترات سدیم

هر محصول ژله ای که تولید کنندگان تولید می کنند باید خلوص و یکنواختی خود را حفظ کنند. بهترین راه برای رسیدن به این هدف استفاده از سیترات سدیم است.

شما می توانید تری سدیم سیترات را از شیمیایی تهران تهیه نمایید.

اسید سیتریک

سیتریک اسید طعم دهنده ای مهم است و ماندگاری هر محصول صمغی را افزایش می دهد.

فرمولاسیون پاستیل

روش کلی ساخت این محصول به صورت زیر است:

ژلاتین را در آب با دمای 80-90 درجه سانتیگراد قرار دهید و صبر کنید تا مایع شود.
شربت گلوکز را حرارت دهید تا به دمای 120 درجه برسد. پس از ایجاد غلظت مناسب، آن را به مخزن خنک کننده منتقل کنید. با ژلاتین مخلوط کنید.
شربت را داخل مخلوط کن بریزید و با رنگ و طعم دلخواه مخلوط کنید.
مخلوط ژله را به قالب ها اضافه کنید تا شکل دلخواهتان ایجاد شود.
محصولات را به تونل خنک کننده منتقل کنید و حدود 8 تا 12 دقیقه صبر کنید. ( این مرحله بسته به اینکه از کدام ماده پایه استفاده شده است، دلخواه می باشد)
در صورت نیاز شیرینی ها را با شکر بپوشانید.
پاستیل ها را به مدت حداقل هشت ساعت در یک اتاق مخصوص قرار دهید تا خشک شود.
سپس محصولات ساخته شده را بسته بندی کنید.

نکته پیرامون خشک کردن شیرینی ها: فقط شیرینی های ژلاتینی باید فرآیند خشک شدن را طی کنند. بنابراین اگر از پکتین یا کاراگینان استفاده می کنید، نیازی به خشک کردن پاستیل ها نخواهید داشت.

قیمت – فروش مواد شیمیایی مرک آلمان – شیمی کهن

شرکت شیمی کهن یکی از بزرگترین وارد کنندگان و فروشندگان در زمینه فروش مواد شیمیایی آزمایشگاهی می باشد. این شرکت در زمینه واردات این محصولات از تجربه بسیار بالایی برخوردار است. شما می توانید جهت خرید محصولات نمایندگی مرک و تهیه این محصول (اصلی) با بخش فروش شرکت تماس گرفته و با کارشناسان  این شرکت در ارتباط باشید.

همچنین از طریق کانال واتساپ شرکت نام محصول  را به همراه میزان نیاز خود ارسال کنید. در کمترین زمان  ممکن پاسخ استعلام خود را دریافت نمائید. امیدواریم بتوانیم با ارائه محصولات اصلی و با بهترین کیفیت شما را برای رسیدن به اهدافتان یاری کنیم .

جهت محصولات بیشتر در نمایندگی مرک و استعلام سریع قیمت میتوانید ازطریق کانال واتساپ شرکت با ارسال نام ماده و مقدار نیاز درکمترین زمان پاسخ استعلام خود رادریافت نمائید. مواد شیمیایی آزمایشگاهی

 

جهت اطلاعات بیشتر محصولات مرک آلمان کلیک کنید:

 

راههای ارتباطی :
021-66895887 (ساعات تماس:8:30 الی 19)
واتساپ:09122885447  (ساعات تماس 24ساعت) 

LiveZilla Live Chat Software
تماس با ما
تماس تلفنی

شماره تماس

09122885447

تلفن ثابت

شماره تماس

02166895887

اطلاعات
اطلاعات
بازگشت