ساعات کار از ساعت 9 صبح تا 18 بعد از ظهر - پشتيباني فروش -02166895887-09122885447
tel

محیط کشت TSC آگار تی اس سی Tryptose sulfite cycloserine agar

دسته بندی
تماس / Contact
  • تلفن : 66985887-021
  • واتس آپ _ تلگرام 09122885447
  • ایمیل : info@shimikohan.ir
فروش نیکوتین مرک آلمان

محیط کشت TSC آگار تی اس سی Tryptose sulfite cycloserine agar

از محیط کشت TSC آگار تی اس سی Tryptose sulfite cycloserine agar برای شمارش کلستریدیوم پرفرین ژنز (Clostridium perfringens) از مواد غذایی استفاده می شود.تریپتوز، سویا پپتون، عصاره مخمر، ترکیبات نیتروژن و کربن، زنجیره ی یلند آمینو اسیدها، ویتامین B کمپلکس و عناصر کمیاب برای رشد کلستریدیوم را فراهم می کنند.

سدیم متابی سولفیت و فریک آمونیوم سیترات به عنوان نشانگر کاهش سولفیت عمل می کنند، که توسط کلنی های سیاه رنگ نشان داده شده است. D-cycloserine FD014 کمک به جداسازی انتخابی C.perfringens با مهار فلور میکروبی می کند.

شرکت شیمی کهن، نمایندگی مواد شیمیایی سیگماآلدریچ در ایران  می باشد. این مجموعه کلیه محصولات و مواد شیمیایی آزمایشگاهی را از جمله محصولات  مرک merck ، و سیگماآلدریچ ، و کلیه محصولات آزمایشگاهی و صنعتی  را به مشتریان  ارائه می دهد.

محیط کشت TSC آگار تی اس سی

در چشم‌انداز دائماً در حال تحول کشاورزی، نوآوری نقشی اساسی در تضمین عملکردهای پایدار و عملکرد بهینه محصول دارد. یکی از این پیشرفت‌های پیشگامانه، کشاورزی TSC است و در خط مقدم این حرکت Agar TSC است. در این مقاله، ما به دنیای محیط کشت TSC (سیستم کشت بافت) می پردازیم و پیامدهای آن را برای کشاورزی مدرن بررسی می کنیم.

آشنایی با TSC Agriculture: در هسته خود، TSC (محیط کشت TSC) شامل ایجاد یک محیط مصنوعی برای رشد گیاه، تنظیم دقیق عواملی مانند دما، رطوبت و نور است. این فناوری از قدرت شرایط کنترل شده برای بهینه سازی رشد و توسعه محصولات استفاده می کند.

مشخصات محیط کشت TSC آگار تی اس سی

شرکت مرک آلمان (Merck) یک شرکت پیشرو در زمینه تولید مواد شیمیایی، محصولات آزمایشگاهی و تجهیزات آزمایشگاهی است. برای مشاهده لیست قیمت محصولات مرک می توانید به وب سایت آنها به آدرس https://www.merckmillipore.com/FR/fr مراجعه کنید. در این وب سایت می توانید به راحتی محصولات سیگما را بر حسب نام، شماره فهرست، دسته بندی، برند و… جستجو کنید. همچنین، می توانید با مشاهده فهرست محصولات در بخش های مختلف وب سایت، به راحتی به دسته بندی های محصولات مرک دسترسی پیدا کنید.

1.11972

Millipore

GranuCult® Tryptose sulfite cycloserine agar (base)

ISO 7937, ISO 14189, APHA, suitable for microbiology

Synonym(s):TSC agar

فرمولاسیون محیط کشت TSC آگار تی اس سی

  • Tryptose                                     15,000
  • Soya peptone                                5,000
  • Yeast extract                                 5,000
  • Sodium metabisulphite                    1,000
  • Ferric ammonium citrate                  1,000
  • Agar                                            15,000
  • +2Final pH (at 250C) 7.6,.

طرز تهیه کلی محیط های کشت:

همانطوری که میدانید به سه دسته:

  • جامد
  • نیمه جامد
  • مایع

تقسیم می شوند. محیط های مایع معمولا فاقد آکار هستند یا مقدار آگارشان کم است. مثلا حدود (2/%0)  و محیط های نیمه جامد دارای مقدار کمی آگار حدود 3-2 گرم و بالاخره محیط های جامد که دارای 15 – 13 گرم آگار در لیتر محیط هستند. برای ساختن محیط های کشت باکتری، از پودر مخصوص که در شیشه های مربوط قرار دارد، استفاده می کنیم. در روی این شیشه ها ترکیب محیط بطور کامل و همچنین طرز ساختن آن نوشته شده است.

مثلا برای ساختن نوترینت آگار ابتدا مقدار لازم از پودر آن را وزن کرده و در مقدار معینی آب مقطر که قبلا در یک ارلن مایر یا بطری ریخته اید اضافی نموده و آن را کاملا حل نمائید.سپس با پنبه درب ارلن مایر را مسدود کرده و آن را روی سه پایه چراغ گازی حرارت می دهید.

تا هنگام جوش آنرا چند بار تکان دهید تا بخوبی حل شود. و تا یک دقیقه بجوشد.پس از آنکه مایع به جوش آمد . آنرا برداشته و با تکه کاغذ آلومینیومی روی پنبه را می پوشانید.ظرف را در اتوکلاو می گذارید تا در فشار 15 پاند بر اینچ مربع و حرارت 121 درجه سانتیگراد به مدت 15 دقیقه استریل شود.

پس از استریل نمودن بگذارید تا حدود 40 – c450 خنک شود.سپس درحالی که ارلن را در دست راست گرفته و پنبه آن را با دست چپ کنار شعله خارج کرده اید. دهانه ارلن را یکبار از درون شعله گاز عبور دهید.محتویات را درون پلیت های استریل شده بین 15 – 20 CC از محل محلول بریزید.بعد پلیت ها را در کناری بگذارید تا سرد شوند و از تکان دادن آن خود داری نمائید.پس از جامد شدن محیط های کشت نوترینت آگار را جمع کرده و در c370 بمدت 24 ساعت قرار دهید.اگر محیط ها آلوده نشده باشند آنها را از c370 بیرون بیاورید.در یخچال 4 درجه سانتیگراد قرار دهید.

طرز تهیه کلی محیط های کشت

نکته

طرز ساختن سایر محیط های کشت ، همینطور می باشد.اما بعضی از محیط های جامد در لوله مستقیم ، پس از جوشاندن ریخته شده و بعد استریل می شوند.این محیط ها را پس از استریل شدن ، به طور ایستاده می گذاریم مثل محیط SIM و یا کج می گذاریم مثل محیط TSI تا سرد شوند.برای ساختن محیط مایع (براث) پس از جوشاندن، محیط را در لوله ها تقسیم می کنیم و سپس با پنبه ای درب آنها را مسدود می کنیم.جهت استریل داخل اتوکلاو قرار می دهیم.

مزایای محیط کشت TSC آگار تی اس سی

مزایای کشاورزی TSC بسیار زیاد است. افزایش عملکرد و کیفیت محصول از طریق کنترل دقیق عوامل محیطی حاصل می شود. علاوه بر این، استفاده کارآمد از منابع تضمین می کند که از آب و مواد مغذی به طور بهینه استفاده می شود و به شیوه های کشاورزی پایدار کمک می کند.

راه اندازی محیط کشت TSC آگار تی اس سی

ایجاد یک محیط TSC به تجهیزات و زیرساخت خاصی نیاز دارد. سیستم های نظارت و کنترل نقش مهمی در حفظ شرایط مطلوب برای رشد گیاه دارند و تعادل هماهنگ بین فناوری و طبیعت را تضمین می کنند.

انتخاب محصول و TSC

همه محصولات یکسان ایجاد نمی شوند، و کشاورزی TSC اجازه می دهد تا محیط رشد را برای نیازهای خاص هر گیاه شخصی سازی کند. این بخش به بررسی سازگاری محصولات مختلف با سیستم های TSC می پردازد.

نتیجه

در نتیجه، محیط کشت TSC آگار تی اس سی یک تغییر پارادایم در کشاورزی را ارائه می دهد. پتانسیل آن برای افزایش عملکرد، بهره وری منابع و پایداری زیست محیطی، آن را به عنوان یک بازیگر کلیدی در آینده کشاورزی قرار می دهد. کشاورزان تشویق می شوند تا امکانات TSC را کشف کنند و به چشم انداز کشاورزی پایدارتر و مولد تر کمک کنند.

خرید محیط کشت TSC آگار تی اس سی

شرکت شیمی کهن نمایندگی سیگماآلدریچ در ایران با همکاری کارشناسان مجرب خود در بخش فنی و فروش جهت تامین مواد اولیه پژوهش های تحقیقاتی ماده با کیفیت بالا و قیمت مناسب را فراهم نموده است. شما می توانید جهت خرید محیط کشت TSC آگار تی اس سی با بخش فروش شرکت شیمی کهن تماس حاصل بفرمایید و پس از دریافت پیش فاکتور و اطمینان حاصل کردن از صحیح بودن شماره CAS نامبر مواد شیمیایی درخواستی اقدام به ثبت سفارش نمایید تحویل کالاهای خریداری شده و زمان تحویل آنها به صورت زیر می باشد.نیکوتین جویس 

ارسال کالاهای موجود در انبار: ۲۴ تا ۴۸ ساعت کاری می باشد.

روش ارسال کالا مشتریان تهرانتوسط پیک

 ارسال مشتریان سایر شهرها

توسط شرکت های حمل و نقل ( تیپاکسپستترمینال )

خرید محیط کشت TSC آگار تی اس سی

قیمت  فروش محیط کشت TSC آگار تی اس سی

شرکت شیمی کهن یکی از بزرگترین وارد کنندگان و فروشندگان مواد شیمیایی آزمایشگاهی بخصوص فروش محیط کشت TSC آگار تی اس سی می باشد. این شرکت در زمینه واردات محصولات سیگما از تجربه بسیار بالایی برخوردار است. شما می توانید جهت خرید محصولات نمایندگی مرک آلمان و تهیه این محصول (اصلی) با بخش فروش شرکت تماس گرفته و با کارشناسان  این شرکت در ارتباط باشید.خرید نیکوتین مایع

همچنین از طریق کانال واتساپ شرکت نام محصول  را به همراه میزان نیاز خود  ارسال  کنید. در کمترین زمان  ممکن پاسخ استعلام خود را دریافت نمائید. امیدواریم بتوانیم با ارائه محصولات اصلی و با بهترین کیفیت شما را برای رسیدن به اهدافتان یاری نمائیم.نیکوتین مایع

جهت محصولات بیشتر در نمایندگی مرک و استعلام سریع قیمت میتوانید ازطریق کانال واتساپ شرکت با ارسال نام ماده و مقدار نیاز درکمترین زمان پاسخ استعلام خود رادریافت نمائید.

راههای ارتباطی :
021-66895887(ساعات تماس:8:30 الی 19)
واتساپ:09122885447 (ساعات تماس 24ساعت)

LiveZilla Live Chat Software
تماس با ما
تماس تلفنی

شماره تماس

09122885447

تلفن ثابت

شماره تماس

02166895887

اطلاعات
اطلاعات
بازگشت