ساعات کار از ساعت 9 صبح تا 18 بعد از ظهر - پشتيباني فروش -02166895887-09122885447
tel

محیط کشت میکروبی لاکتوز براث

دسته بندی
تماس / Contact
  • تلفن : 66985887-021
  • واتس آپ _ تلگرام 09122885447
  • ایمیل : info@shimikohan.ir
فروش نیکوتین مرک آلمان

محیط کشت میکروبی لاکتوز براث

محیط کشت میکروبی لاکتوز براث یکی از محیط‌های کشت حیاتی در زمینه تحقیقات میکروبی و بیوتکنولوژی می‌باشد. این محیط کشت با ترکیبات مناسب به منظور رشد و تکثیر باکتری‌ها و میکروب‌ها طراحی شده است. در اینجا به بررسی ویژگی‌ها، کاربردها و مزایا و فواید این محیط کشت پرداخته خواهد شد.

شرکت شیمی کهن، نمایندگی مواد شیمیایی سیگماآلدریچ در ایران  می باشد. این مجموعه کلیه محصولات و مواد شیمیایی آزمایشگاهی را از جمله محصولات  مرک merck ، و سیگماآلدریچ ، و کلیه محصولات آزمایشگاهی و صنعتی  را به مشتریان  ارائه می دهد.

محیط کشت میکروبی لاکتوز براث

محیط کشت میکروبی لاکتوز براث به عنوان محیط Luria Bertani یا Luria شناخته شده است. و این ماده اولین بار در سال 1951 توسط جوزیه برتانی توضیح داده شد.محیطی انتخابی و افتراقی است. که برای جداسازی باکتری های کلیفرم،سالمونلا ازمواد غذایی، محصولات لبنی و آب به کارمی رود. ولی برای تشخیص نمونه های بالینی درانسان کاربردی ندارد و انتخابی بودن آن به دلیل داشتن نمک های صفراوی، کریستال ویوله و رنگ است. ماده فوق برای جداسازی گونه های سالمونلا در آزمایش های آب و موادغذایی خشک و فرآوری شده استفاده می شود.

محیط کشت میکروبی لاکتوز براث 

  • هضم آنزیمی ژلاتین : 5 گرم
  • عصاره گاو : 3 گرم
  • لاکتوز : 5 گرم

عصاره گاو و پپتون برای رشد باکتری ها ضروری است. و لاکتوز به عنوان منبع انرژی و تخمیر آن توسط تولید گاز در لوله های درهان تشخیص داده می شود.

مشخصات محیط کشت میکروبی لاکتوز براث

شرکت مرک آلمان (Merck) یک شرکت پیشرو در زمینه تولید مواد شیمیایی، محصولات آزمایشگاهی و تجهیزات آزمایشگاهی است. برای مشاهده لیست قیمت محصولات مرک می توانید به وب سایت آنها به آدرس https://www.merckmillipore.com/FR/fr مراجعه کنید. در این وب سایت می توانید به راحتی محصولات سیگما را بر حسب نام، شماره فهرست، دسته بندی، برند و… جستجو کنید. همچنین، می توانید با مشاهده فهرست محصولات در بخش های مختلف وب سایت، به راحتی به دسته بندی های محصولات مرک دسترسی پیدا کنید.

1.07661

Millipore

GranuCult® Lactose broth

FDA (BAM), for Salmonella spp., For the performance and confirmation of the presumptive test to detect coliform

کنترل کیفیت 

  • رنگ محیط کشت : در صورتی که به صورت پودر است به رنگ کرم تا نارنجی یکنواخت است.
  • رنگ محیط کشت آماده شده : محلول شفاف رنگ کهربایی و بدون رسوب
  • PH مناسب : 6,7 – 7,10
  • شرایط نگهداری : در ظرف محکم و در بسته در دمای 10 تا 30 درجه و محلول آماده در دمای 15 الی 25 درجه سانتیگراد نگهداری می شود.

در هنگام بازشدن محصول باید به درستی خشک شود تا توده ای تشکیل نگردد.

این ماده محیط کشت در خنثی کردن مواد نگهدارنده و مواد ضد عفونی کننده نقش به سزایی دارد.خنثی سازی آنها باعث کاهش اثرات مهاری و کمک به بازیابی سلول های آسیب دیده می شود.

مشخصات محیط کشت میکروبی لاکتوز براث

ویژگی‌های فیزیکی و شیمیایی:

رنگ و شکل:

محیط کشت میکروبی لاکتوز براث دارای رنگ شفاف یا کمی شفاف است که این امکان را فراهم می‌کند تا مشاهده و بررسی میکروب‌ها با دقت انجام شود.

ترکیبات اصلی:

حاوی لاکتوز به عنوان منبع کربوهیدرات برای تغذیه میکروب‌ها و باکتری‌ها استفاده می‌شود.

مواد نیتروژنی:

حاوی مواد نیتروژنی مانند پپتون که به‌عنوان منبع نیتروژن برای رشد میکروب‌ها عمل می‌کند.

کاربردها

  • تحقیقات میکروبی:

مورد استفاده در تحقیقات مختلف میکروبی و بررسی خصوصیات باکتری‌ها.

  • تست و ارزیابی مقاومت میکروبی:

جهت تست و ارزیابی مقاومت میکروب‌ها در برابر شرایط مختلف.

  • تولید آنتی‌بیوتیک‌ها:

برای تحقیقات مرتبط با تولید آنتی‌بیوتیک‌ها و مواد میکروبی فعال.

مزایا و فواید:

  • تنوع و انعطاف‌پذیری:

با توجه به تنوع ترکیبات، این محیط کشت انعطاف‌پذیری بالایی دارد و می‌تواند برای مطالعات مختلف میکروبی استفاده شود.

  • تغذیه موثر:

با فراهم کردن منابع غذایی مناسب، به رشد و تکثیر سریع میکروب‌ها کمک می‌کند.

  • سهولت در مشاهده:

رنگ شفافیت آن سهولت در مشاهده و بررسی تغییرات رشد میکروب‌ها را فراهم می‌سازد.

نتیجه‌گیری:

محیط کشت میکروبی لاکتوز براث با ویژگی‌های فیزیکی و شیمیایی مناسب، تبدیل به یک ابزار بسیار کارآمد در زمینه تحقیقات میکروبی شده است. این محیط کشت با کاربردهای گسترده در تحقیقات علمی و صنعتی، به دقت و دانش بالایی در زمینه میکروب‌شناسی و بیوتکنولوژی منجر می‌شود.

خرید محیط کشت میکروبی لاکتوز براث

شرکت شیمی کهن نمایندگی سیگماآلدریچ در ایران با همکاری کارشناسان مجرب خود در بخش فنی و فروش جهت تامین مواد اولیه پژوهش های تحقیقاتی ماده  با کیفیت بالا و قیمت مناسب را فراهم نموده است. شما می توانید جهت خرید محیط کشت میکروبی لاکتوز براث با بخش فروش شرکت شیمی کهن تماس حاصل بفرمایید و پس از دریافت پیش فاکتور و اطمینان حاصل کردن از صحیح بودن شماره CAS نامبر مواد شیمیایی درخواستی اقدام به ثبت سفارش نمایید تحویل کالاهای خریداری شده و زمان تحویل آنها به صورت زیر می باشد.نیکوتین جویس 

ارسال کالاهای موجود در انبار: ۲۴ تا ۴۸ ساعت کاری می باشد.

روش ارسال کالا مشتریان تهرانتوسط پیک

 ارسال مشتریان سایر شهرها

توسط شرکت های حمل و نقل ( تیپاکسپستترمینال )

خرید محیط کشت میکروبی لاکتوز براث

قیمت  فروش خرید محیط کشت میکروبی لاکتوز براث

شرکت شیمی کهن یکی از بزرگترین وارد کنندگان و فروشندگان مواد شیمیایی آزمایشگاهی بخصوص فروش محیط کشت میکروبی لاکتوز براث می باشد. این شرکت در زمینه واردات محصولات سیگما از تجربه بسیار بالایی برخوردار است. شما می توانید جهت خرید محصولات نمایندگی مرک آلمان و تهیه این محصول (اصلی) با بخش فروش شرکت تماس گرفته و با کارشناسان  این شرکت در ارتباط باشید.خرید نیکوتین مایع

همچنین از طریق کانال واتساپ شرکت نام محصول  را به همراه میزان نیاز خود  ارسال  کنید. در کمترین زمان  ممکن پاسخ استعلام خود را دریافت نمائید. امیدواریم بتوانیم با ارائه محصولات اصلی و با بهترین کیفیت شما را برای رسیدن به اهدافتان یاری نمائیم.نیکوتین مایع

جهت محصولات بیشتر در نمایندگی مرک و استعلام سریع قیمت میتوانید ازطریق کانال واتساپ شرکت با ارسال نام ماده و مقدار نیاز درکمترین زمان پاسخ استعلام خود رادریافت نمائید.

راههای ارتباطی :
021-66895887(ساعات تماس:8:30 الی 19)
واتساپ:09122885447 (ساعات تماس 24ساعت)

LiveZilla Live Chat Software
تماس با ما
تماس تلفنی

شماره تماس

09122885447

تلفن ثابت

شماره تماس

02166895887

اطلاعات
اطلاعات
بازگشت