ساعات کار از ساعت 9 صبح تا 18 بعد از ظهر - پشتيباني فروش -02166895887-09122885447
tel

محیط کشت باسیلوس سیریوس MYP AGAR کد مرک 105267

دسته بندی
تماس / Contact
  • تلفن : 66985887-021
  • واتس آپ _ تلگرام 09122885447
  • ایمیل : info@shimikohan.ir
فروش نیکوتین مرک آلمان

محیط کشت باسیلوس سیریوس MYP AGAR کد مرک 105267

شرکت  شیمی کهن جامع ترین و بزرگترین فروشندگان در فروش مواد شیمیایی است. در این مقاله شما را با یکی از محصولات محیط کشت به نام محیط کشت باسیلوس سیریوس MYP AGAR کد مرک 105267، آشنا می کنیم. محیط کشت (Growth medium) یا محیط رشد یک محیط جامد، مایع یا نیمه جامد است که برای حمایت از رشد جمعیت میکروارگانیسم ها یا سلول ها تهیه شده است. محیط کشت براساس نیاز میکروارگانیسم ها حاوی مواد مغذی مختلفی است تا رشد آنها را تسهیل کند.

شرکت شیمی کهن، نمایندگی مواد شیمیایی سیگماآلدریچ در ایران  می باشد. این مجموعه کلیه محصولات و مواد شیمیایی آزمایشگاهی را از جمله محصولات  مرک merck ،  و سیگماآلدریچ ، و کلیه محصولات آزمایشگاهی و صنعتی  را به مشتریان  ارائه می دهد.

محیط کشت باسیلوس سیریوس MYP AGAR

باسیلوس سیریوس (Bacillus cereus): یک گونه باکتری گرم مثبت است که در محیط‌های مختلف یافت می‌شود. این باکتری می‌تواند در شرایط مختلف زیستی از جمله خاک، خوراک، و مواد غذایی رشد کند. برخی از سویه‌های آن ممکن است در شرایط نامساعد تولید توکسین‌ها که ممکن است به انسان‌ها آسیب برساند.

MYP Agar (Mannitol Egg Yolk Polymyxin Agar): یک نوع محیط کشت باکتری است که برای شناسایی و شمارش باسیلوس سیریوس به کار می‌رود. این محیط دارای مواد غذایی خاصی است که رشد باکتری‌ها را ترویج می‌دهد و همچنین اجزای خاصی مانند پلیمیکسین (Polymyxin) برای جلوگیری از رشد سایر باکتری‌ها و مخصوصاً توکسین‌زایی استفاده می‌شود.

به عبارت دیگر، MYP Agar یک محیط انتخابی است که به کمک اجزای خاص، مانند پلیمیکسین، از رشد سایر باکتری‌ها جلوگیری می‌کند و برای شناسایی باسیلوس سیریوس در نمونه‌های مختلف محیطی مورد استفاده قرار می‌گیرد.

محیط کشت باسیلوس سیریوس MYP AGAR-

مشخصات محیط کشت باسیلوس سیریوس

شرکت مرک آلمان (Merck) یک شرکت پیشرو در زمینه تولید مواد شیمیایی، محصولات آزمایشگاهی و تجهیزات آزمایشگاهی است. برای مشاهده لیست قیمت محصولات مرک می توانید به وب سایت آنها به آدرس https://www.merckmillipore.com/FR/fr مراجعه کنید. در این وب سایت می توانید به راحتی محصولات سیگما را بر حسب نام، شماره فهرست، دسته بندی، برند و… جستجو کنید. همچنین، می توانید با مشاهده فهرست محصولات در بخش های مختلف وب سایت، به راحتی به دسته بندی های محصولات مرک دسترسی پیدا کنید.

1.05267

Millipore

GranuCult® Mannitol egg yolk polymyxin agar (base)

acc. ISO 7932, ISO 21871, FDA-BAM, and APHA, suitable for microbiology

Synonym(s): MYP agar, Bacillus Cereus Selective Agar, Cereus Selective Agar Base, MYEP agar

چرا محیط کشت باسیلوس سیریوس MYP AGAR مهم است؟

باسیلوس سیریوس: تعریف
باسیلوس سیریوس یک باکتری مفید است که در ترکیب محیط کشت MYP AGAR به کار می‌رود. این باکتری باعث بهبود ساختار خاک، جلب انرژی مثبت در گیاهان، و افزایش مقاومت آنها به بیماری‌ها می‌شود.

دو نوع محیط کشت اصلی وجود دارد:
  • یکی از آنها برای کشت سلولی مورد استفاده قرار می گیرد.
  • دیگری برای کشت میکروبیولوژیکی

برای رشد میکروارگانیسم هایی مانند باکتری یا قارچ استفاده می شود.متداول ترین محیط های رشد برای میکروارگانیسم ها نوترینت براث و پلیت های جامد آگار هستند.محیط های کشت تخصصی گاهی اوقات برای میکروارگانیسم ها یا سلول های خاص مورد نیاز هستند.

بعضی از ارگانیسم ها که به عنوان ارگانیسم های مشکل پسند شناخته می شوند.به دلیل نیازهای غذایی پیچیده به محیط های تخصصی احتیاج دارند.به عنوان مثال ویروس ها که انگل های اجباری داخل سلولی هستند و به ترکیباتی برای رشد احتیاج دارند که در سلول های زنده موجود است.

برای مشاهده محصول و آنالیز کلیک کنید.

جهت محصولات بیشتر واستعلام سریع  قیمت محیط کشت باسیلوس سیریوس MYP AGAR کد مرک 105267میتوانید از طریق کانال واتساپ شرکت با ارسال نام ماده و مقدار نیاز در کمترین زمان پاسخ استعلام خود را دریافت نمائید.

ویژگی‌ها محیط کشت باسیلوس سیریوس MYP AGAR

MYP AGAR یک محیط کشت مخصوص است که برای رشد و تکثیر باکتری‌های مفید ایده‌آل استفاده می‌شود. این محیط کشت دارای ترکیبات خاصی است که باعث افزایش بهره‌وری باکتری‌ها می‌شود.

  • سطح کیفیت: 200
  • reg. انطباق: FDA (BAM)
  • فرم: گرانول های متوسط (دهیدراته (DCM))
  • سازنده/نام تجاری: GranuCult®
  • تکنیک):کشت میکروبیولوژیکی: مناسب
  • pH: 7.0-7.4 (25 درجه سانتیگراد، 43 گرم در لیتر در H2O، پس از اتوکلاو)
  • انحلال پذیری: 43 گرم در لیتر
  • برنامه های کاربردی)
    غذا و نوشیدنی
    میکروبیولوژی
  • دمای ذخیره سازی:15-25 درجه سانتی گراد

نحوه استفاده از محیط کشت باسیلوس سیریوس MYP AGAR-

نحوه استفاده از محیط کشت باسیلوس سیریوس MYP AGAR

  • انتخاب مناسب
    برای بهبود جایگاه شما در نتایج گوگل، انتخاب محیط کشت مناسب حیاتی است. MYP AGAR به دلیل ترکیبات خاص و اثرات مثبت بر رشد باکتری‌ها، گزینه ایده‌آلی برای تقویت سئو است.

راهنمای استفاده

  • آموزش مفصل: قبل از استفاده از محیط کشت، بهتر است آموزش مفصل در مورد نحوه استفاده صورت گیرد. این اطلاعات به کاربران کمک می‌کند تا بتوانند به بهترین شکل از محیط کشت بهره‌مند شوند.
  • دستورالعمل‌های واضح: در هنگام استفاده از MYP AGAR، دستورالعمل‌های واضح و جامعی ارائه دهید. این اقدام به کاربران کمک می‌کند تا از محیط کشت به نحو احسن استفاده کنند.

نتیجه‌گیری

با استفاده از محیط کشت باسیلوس سیریوس MYP AGAR، می‌توانید بهبود چشمگیری در رتبه‌بندی گوگل خود داشته باشید. اطمینان حاصل کنید که دستورالعمل‌ها را به دقت دنبال کرده و از این ابزار قدرتمند برای تقویت سئو و جلب توجه موتورهای جستجو بهره‌مند شوید.

خرید محیط کشت باسیلوس سیریوس MYP AGAR

شرکت شیمی که نمایندگی سیگماآلدریچ در ایران با همکاری کارشناسان مجرب خود در بخش فنی و فروش جهت تامین مواد اولیه پژوهش های تحقیقاتی ماده با کیفیت بالا و قیمت مناسب را فراهم نموده است. شما می توانید جهت خرید محیط کشت باسیلوس سیریوس MYP AGAR با بخش فروش شرکت شیمی کهن تماس حاصل بفرمایید و پس از دریافت پیش فاکتور و اطمینان حاصل کردن از صحیح بودن شماره CAS نامبر مواد شیمیایی درخواستی اقدام به ثبت سفارش نمایید تحویل کالاهای خریداری شده و زمان تحویل آنها به صورت زیر می باشد.نیکوتین جویس 

ارسال کالاهای موجود در انبار: ۲۴ تا ۴۸ ساعت کاری می باشد.

روش ارسال کالا مشتریان تهران: ارسال توسط پیک

 ارسال مشتریان سایر شهرها

توسط شرکت های حمل و نقل ( تیپاکسپستترمینال )

خرید محیط کشت باسیلوس سیریوس MYP AGAR-

قیمت – فروش محیط کشت باسیلوس سیریوس MYP AGAR

شرکت شیمی کهن یکی از بزرگترین وارد کنندگان و فروشندگان مواد شیمیایی آزمایشگاهی بخصوص فروش محیط کشت باسیلوس سیریوس MYP AGAR می باشد. این شرکت در زمینه واردات محصولات سیگما از تجربه بسیار بالایی برخوردار است. شما می توانید جهت خرید محصولات نمایندگی مرک و تهیه این محصول (اصلی) با بخش فروش شرکت تماس گرفته و با کارشناسان  این شرکت در ارتباط باشید.خرید نیکوتین مایع

همچنین از طریق کانال واتساپ شرکت نام محصول  را به همراه میزان نیاز خود  ارسال  کنید. در کمترین زمان  ممکن پاسخ استعلام خود را دریافت نمائید. امیدواریم بتوانیم با ارائه محصولات اصلی و با بهترین کیفیت شما را برای رسیدن به اهدافتان یاری نمائیم.نیکوتین مایع

جهت محصولات بیشتر در نمایندگی مرک و استعلام سریع قیمت میتوانید ازطریق کانال واتساپ شرکت با ارسال نام ماده و مقدار نیاز درکمترین زمان پاسخ استعلام خود رادریافت نمائید.

راههای ارتباطی :
021-66895887 (ساعات تماس:8:30 الی 19)
واتساپ:09122885447 (ساعات تماس 24ساعت)

LiveZilla Live Chat Software
تماس با ما
تماس تلفنی

شماره تماس

09122885447

تلفن ثابت

شماره تماس

02166895887

اطلاعات
اطلاعات
بازگشت