ساعات کار از ساعت 9 صبح تا 18 بعد از ظهر - پشتيباني فروش -02166895887-09122885447
tel

فرمول شیمیایی پترولیوم بنزن و ساختار آن

دسته بندی
تماس / Contact
  • تلفن : 66985887-021
  • واتس آپ _ تلگرام 09122885447
  • ایمیل : info@shimikohan.ir
فروش نیکوتین مرک آلمان

فرمول شیمیایی پترولیوم بنزن و ساختار آن

69 / 100

فرمول شیمیایی پترولیوم بنزن و ساختار آن چیست ؟ شرکت شیمی کهن فعال در زمینه فروش مواد شیمیایی آزمایشگاهی و صنعتی، آماده ارائه خدمات در حوزه فروش پترولیوم بنزین با برند مرک آلمان به دانشگاهیان، محققان و صنعتگران می باشد. شما می توانید پترولیوم بنزین را با بهترین کیفیت و مناسب ترین قیمت از شیمی کهن خریداری کنید و جهت آگاهی از اطلاعات محصول می توانید به وب سایت این شرکت مراجعه کنید.

فرمول شیمیایی پترولیوم بنزن و ساختار آن

فرمول شیمیایی پترولیوم بنزن و ساختار آن که قبلا راجع بهش درمقاله دیگر توضیحات کامل دادیم مخلوطی از هیدروکربن ها است.  به عنوان یک حلال بسیار مفید به کار برده می شود. موضوع مهم این است که این حلال به جای نام گذاری بر اساس ترکیب شیمیایی با توجه به خصوصیات فیزیکی آن نام گذاری شده است.

نام پترولیوم بنزین نشان می دهد که یک بخش نفتی است که در آن بنزین وجود دارد ولی با این حال این تعریف نمی تواند درست باشد. نام این حلال به این دلیل است که دارای خواصی مانند بنزین از جمله سمیت، بوی شبیه بنزین است. همچنین ممکن است حاوی بنزین باشد. علاوه بر این، این حلال عمدتا حاوی پارافین، سیکلوپارافین ها، هیدروکربن های معطر مانند بنزن است.

طبق تعریف TSCA  در سال 2008، پترولیوم بنزین یک ترکیب پیچیده ای از هیدروکربنهاست.  با اصلاح کریستالهای نفتی با هیدروژن در حضور کاتالیزورها بدست می آید. یا بعبارت ساده تر پترولیوم بنزین هیدروکربنی بر پایه مخلوطهای حلال است که براساس خواص فیزیکی شان نظیر نقطه جوش، فشار بخار و …. دسته بندی می شوند. پترولیوم بنزین شامل پارافین (آلکانها)، سیکلو پارافین (سیکلو پنتان، سیکلو هگزان و اتیل سیکلو پنتان) و هیدروکربنهای آروماتیک (بنزن، تولوئن و زایلین) است.

خرید پترولیوم بنزین

فروشگاه شیمی کهن عرضه کننده مواد شیمیایی آزمایشگاهی و صنعتی مفتخر است که می تواند پترولیوم بنزین را با کیفیتی تضمین شده و قیمتی مناسب به کلیه خریداران در سراسر کشور تحویل نماید. با کلیلک بر روی قسمت لینک شده می توانید محصول پترولیوم بنزن موجود را سفارش دهید.

  • نام اصلی: پترولیوم بنزین
  • نام لاتین: Petroleum benzine
  • CAS No: 64742-49-0
  • Catalog No: 100909
  • فرمول شیمیایی پترولیوم بنزن

فرمول شیمیایی پترولیوم بنزن و ساختار آنابتدا در رابطه با فرمول شیمیایی پترولیوم بنزن باید بگوییم که نام متخصر این ماده Petroleum benzine boiling range 40-60°C می باشد. با نام های Petroleum spirit و Petroleum ether هم شناخته می شود. و نقطه جوش این ماده ۴۰ تا ۶۰ درجه سانتیگرد می باشد. شرکت شیمی کهن آماده عرضه انواع مواد شیمیایی ازجمله پترولیوم بنزن می باشد.

این حلال را می توان را با تیمار کسری از نفت با هیدروژن در حضور کاتالیزور بدست آورد. ترکیبات هیدروکربن موجود در این حلال دارای اتم های کربن در محدوده ۴ تا ۱۱ است. بعلاوه، نقطه جوش آن در محدوده ۲۰- تا ۱۹۰ درجه سانتیگراد است.

اتر نفت یا پترولیوم بنزن، یک بخش تقطیر نفتی , مخلوطی از هیدروکربنهای آلیفاتیک با وزن مولکولی و دامنه جوش کم است که به طور معمول در حدود ۳۰-۶۰ درجه سانتیگراد است. از اتر نفت به عنوان حلال غیر قطبی روغن، چربی وموم استفاده می شود.

 

جهت محصولات بیشتر واستعلام سریع قیمت پترولیوم بنزن میتوانید از طریق کانال واتساپ شرکت با ارسال نام ماده و مقدار نیاز در کمترین زمان پاسخ استعلام خود را دریافت نمائید.

 

راههای ارتباطی :
021-66895887 (ساعات تماس:8:30 الی 19)
واتساپ:09122885447  (ساعات تماس 24ساعت)

LiveZilla Live Chat Software
تماس با ما
تماس تلفنی

شماره تماس

09122885447

تلفن ثابت

شماره تماس

02166895887

اطلاعات
اطلاعات
بازگشت