ساعات کار از ساعت 9 صبح تا 18 بعد از ظهر - پشتيباني فروش -02166895887-09122885447
tel

اسید گلوتامیک کد مرک 100291

دسته بندی
تماس / Contact
  • تلفن : 66985887-021
  • واتس آپ _ تلگرام 09122885447
  • ایمیل : info@shimikohan.ir
فروش نیکوتین مرک آلمان

اسید گلوتامیک کد مرک 100291

آیا به دنبال محصولات شیمیایی با کیفیت برتر و متنوع هستید؟ با ورود به سایت ما، به دنبالی جدید از تازگی و تنوع در خرید مواد شیمیایی خواهید بود. تمامی محصولات ما با رعایت استانداردهای بالای کیفیت تولید می‌شوند. از مواد شیمیایی با کارایی برتر و پایداری طولانی مدت بهره‌مند شوید.

خرید خود را با اطمینان انجام دهید. تضمین ما این است که هر محصولی که از ما خریداری می‌کنید، با استانداردهای بالای امانت و کیفیت همراه است از جمله خرید اسید گلوتامیک کد مرک 100291 که جزیی از محصولات پر فروش این مجموعه می باشد.

شرکت شیمی کهن، نمایندگی مواد شیمیایی سیگماآلدریچ در ایران می باشد این شرکت ارائه دهنده خدمات به مشتریان عزیز می باشد. کلیه محصولات مواد شیمیایی آزمایشگاهی از جمله مواد مرک merck ، محصولات سیگماآلدریچ و کلیه محصولات آزمایشگاهی را به مشتریان ایرانی ارائه می دهد.

اسید گلوتامیک کد مرک 100291

اسید گلوتامیک کد مرک 100291 یک ترکیب شیمیایی است که به عنوان یک اسید آمینه مهم در ساختار پروتئین‌ها وجود دارد. این اسید آمینه بر اساس نظریه شیمیایی اسیدها و بازها، به عنوان یک اسید شناخته می‌شود. اسید گلوتامیک از اهمیت بسیاری برخوردار است زیرا در فرآیندهای زیستی مهمی نقش دارد.

اسید گلوتامیک به عنوان یک عامل افزودنی معروف در غذاها نیز شناخته می‌شود. این ماده به غذاها افزوده می‌شود تا بهبود طعم و عطر آنها را فراهم کند. به‌طور کلی، اسید گلوتامیک با نام E621 نیز شناخته می‌شود و در فهرست افزودنی‌های غذایی با این نام قید شده است.

اسید گلوتامیک کد مرک 100291

اسید گلوتامیک چیست؟ 

اسید گلوتامیک یک اسید آمینه است که در ساختار پروتئین‌ها وجود دارد. این اسید آمینه در سیستم عصبی نیز نقش مهمی دارد و به عنوان یک نوروترانسمیتر عمل می‌کند. به‌عنوان یک اسید آمینه مهم، اسید گلوتامیک در انتقال سیگنال‌های عصبی در مغز و سایر بخش‌های سیستم عصبی مشارکت دارد.

همچنین، اسید گلوتامیک به‌طور وسیع در صنعت غذایی به‌عنوان یک افزودنی غذایی به‌کار می‌رود. افزودن این اسید آمینه به غذاها می‌تواند طعم و عطر غذا را بهبود بخشد. در فهرست افزودنی‌های غذایی، اسید گلوتامیک با نام E621 شناخته می‌شود. این نام برای نمایان‌سازی اسید گلوتامیک به عنوان یک ماده افزودنی در غذاها استفاده می‌شود.

مشخصات اسید گلوتامیک کد مرک 100291

1.00291

Millipore

L-Glutamic acid

for biochemistry

Synonym(s):L-Glutamic acid, L-α-Aminoglutaric acid, Glu, L-alpha-Aminoglutaric acid
Empirical Formula (Hill Notation):C5H9NO4
CAS Number:56-86-0
Molecular Weight:147.13
MDL number:MFCD00002634
EC Index Number:200-293-7

مشخصات اسید گلوتامیک کد مرک 100291

اسید گلوتامیک جرم مولی 

اسید گلوتامیک کد مرک 100291 مرک با فرمول مولکولی C5H9NO4 نوعی اسید آمینه ی غیر ضروری است. که به شکل گردی سفید رنگ و اندکی قابل حل در آب است که باعث تشدید طعم در گوشت ها می شود. و از آن به عنوان یک مکمل در تغذیه رژیمی استفاده می شود. نمک سدیم این اسید که در صنایع غذایی مصرف دارد. مونوسدیم گلوتامات نامیده می شود.

انتقال دهنده عصبی محرکی است که باعث افزایش تحریک رشته های عصبی موجود در دستگاه اعصاب مرکزی می شود. این ماده انتقال دهنده عصبی محرک و عمده ای در مغز و نخاع و ماده سازنده اولیه اسید گاما – آمینو بوتیریک می باشد.

نقش اسید گلوتامیک کد مرک 100291

نقش اسید گلوتامیک کد مرک 100291 در سوخت و ساز قندها و چربیها مهم است، و به انتقال پتاسیم در سرتاسر سد مغزی – خونی کمک می نماید. هر چند این اسید نمی تواند به راحتی گلوتامیناز سد مغزی – خونی عبور کند. اما به میزان بالایی در خون یافت می شود و ممکن است مقدار کمی از آن در مغز نفوذ کند. مغز انسان می تواند از اسید گلوتامیک به عنوان سوخت استفاده کند. اسید گلوتامیک با برداشتن اتم های نیتروژن، در جریان ساختن اسید آمینه دیگریبه نام گلوتامین، آمونیاک را سم زدایی می کند.

تبدیل اسید گلوتامیک کد مرک 100291 به گلوتامین تنها راهی است. که به وسیله ی آن می توان آمونیاک موجود در مغز را بر طرف نمود. اسید گلوتامیک به درمان بیماری های شخصیتی کمک می کند و برای معالجه اختلالهای رفتاری دوران کودکی مفید می باشد. از این اسید برای درمان بیماری صرع، عقب ماندگی ذهنی، رخوت عضلانی، زخمها و اغمای هیپوگلیسمیک – مشکلی که در هنگام درمان دیابت و در اثر مصرف انسولین به وجود می آید، استفاده می کنند.

موارد مصرف اسید گلوتامیک

  • انتقال دهنده عصبی محرکی است
  • با افزایش تحریک رشته های عصبی موجود در دستگاه اعصاب مرکزی می شود.
  • نقش این اسید آمینه در سوخت و ساز قندها و چربیها مهم است،
  • و به انتقال پتاسیم در سرتاسر سد مغزی،خونی کمک می نماید.
  • مغز انسان می تواند از اسید گلوتامیک به عنوان سوخت استفاده کند.
  • اسید گلوتامیک با برداشتن اتم های نیتروژن، در جریان ساختن اسید آمینه دیگری به نام گلوتامین، آمونیاک را سم زدایی می کند.
از این اسیدبرای درمان بیماری:
  • صرع
  • عقب ماندگی ذهنی
  • رخوت عضلانی

زخمها و اغمای هیپوگلیسمیک – مشکلی که در هنگام درمان دیابت و در اثر مصرف انسولین به وجود می آید، استفاده می شود.

اسید گلوتامیک در بدنسازی

اسید گلوتامیک یکی از اسیدهای آمینه اصلی است که نقش مهمی در بدنسازی دارد. این اسید آمینه برخی از ویژگی‌های مثبت برای ورزشکاران و علاقمندان به بدنسازی دارد:

  • ساخت پروتئین:
    اسید گلوتامیک به عنوان یکی از اسیدهای آمینه حاوی نیتروژن مهم برای ساخت پروتئین در بدن است. ساختار پروتئین‌ها از اسیدهای آمینه تشکیل می‌شود و اسید گلوتامیک نقش اساسی در این فرآیند دارد.
  • حمایت از سلول‌های عصبی:
    اسید گلوتامیک به عنوان یک نوروترانسمیتر در سیستم عصبی عمل می‌کند و در انتقال سیگنال‌های عصبی نقش دارد. این ویژگی می‌تواند در بهبود تمرکز و توان ذهنی هنگام تمرین و بدنسازی موثر باشد.
  • کاهش خستگی عضلانی:
    اسید گلوتامیک به عنوان یک منبع انرژی برای عضلات عمل می‌کند. مصرف این اسید آمینه می‌تواند کمک به کاهش خستگی عضلانی و افزایش تحمل در فعالیت‌های ورزشی داشته باشد.
  • پشتیبانی از سیستم ایمنی:
    اسید گلوتامیک در پشتیبانی از سیستم ایمنی نقش دارد و ممکن است به کاهش خطر ابتلا به عفونت‌ها کمک کند.

مهم است برای بهترین نتیجه و استفاده موثر از اسید گلوتامیک در بدنسازی، متناسب با نیازهای فردی و نظر یک متخصص تغذیه ورزشی مصرف شود.

اسید گلوتامیک در بدنسازی

خرید اسید گلوتامیک کد مرک 100291

شرکت شیمی کهن نمایندگی سیگماآلدریچ در ایران با همکاری کارشناسان مجرب خود در بخش فنی و فروش جهت تامین مواد اولیه پژوهش های تحقیقاتی ماده خرید اسید گلوتامیک کد مرک 100291 با کیفیت بالا و قیمت مناسب را فراهم نموده است. شما می توانید جهت خرید این ماده با بخش فروش شرکت شیمی کهن تماس حاصل بفرمایید و پس از دریافت پیش فاکتور و اطمینان حاصل کردن از صحیح بودن شماره CAS نامبر مواد شیمیایی درخواستی اقدام به ثبت سفارش نمایید تحویل کالاهای خریداری شده و زمان تحویل آنها به صورت زیر می باشد.نیکوتین جویس 

ارسال کالاهای موجود در انبار: ۲۴ تا ۴۸ ساعت کاری می باشد.

روش ارسال کالا مشتریان تهرانتوسط پیک

 ارسال مشتریان سایر شهرها

توسط شرکت های حمل و نقل ( تیپاکسپستترمینال )

قیمت  فروش اسید گلوتامیک کد مرک 100291

شرکت شیمی کهن یکی از بزرگترین وارد کنندگان و فروشندگان مواد شیمیایی آزمایشگاهی بخصوص فروش اسید گلوتامیک کد مرک 100291 می باشد. این شرکت در زمینه واردات محصولات سیگما از تجربه بسیار بالایی برخوردار است. شما می توانید جهت خرید محصولات نمایندگی مرک آلمان و تهیه این محصول (اصلی) با بخش فروش شرکت تماس گرفته و با کارشناسان  این شرکت در ارتباط باشید.خرید نیکوتین مایع

همچنین از طریق کانال واتساپ شرکت نام محصول  را به همراه میزان نیاز خود  ارسال  کنید. در کمترین زمان  ممکن پاسخ استعلام خود را دریافت نمائید. امیدواریم بتوانیم با ارائه محصولات اصلی و با بهترین کیفیت شما را برای رسیدن به اهدافتان یاری نمائیم.نیکوتین مایع

جهت محصولات بیشتر در نمایندگی مرک و استعلام سریع قیمت میتوانید ازطریق کانال واتساپ شرکت با ارسال نام ماده و مقدار نیاز درکمترین زمان پاسخ استعلام خود رادریافت نمائید.خرید اسید لوری

راههای ارتباطی :
021-66895887(ساعات تماس:8:30 الی 19)
واتساپ:09122885447 (ساعات تماس 24ساعت)

LiveZilla Live Chat Software
تماس با ما
تماس تلفنی

شماره تماس

09122885447

تلفن ثابت

شماره تماس

02166895887

اطلاعات
اطلاعات
بازگشت