ساعات کار از ساعت 9 صبح تا 18 بعد از ظهر - پشتيباني فروش -02166895887-09122885447
tel

آمونیوم هپتا مولیبدات تترا هیدرات کد 101180

دسته بندی
تماس / Contact
  • تلفن : 66985887-021
  • واتس آپ _ تلگرام 09122885447
  • ایمیل : info@shimikohan.ir
فروش نیکوتین مرک آلمان

آمونیوم هپتا مولیبدات تترا هیدرات کد 101180

آمونیوم هپتا مولیبدات تترا هیدرات کد 101180 یک ترکیب شیمیایی است که شامل یون‌های آمونیوم (NH₄⁺) و هپتامولیبدات (Mo₇O₂₄²⁻) است. این ترکیب ممکن است در زمینه‌های مختلف مورد استفاده قرار بگیرد، از جمله در شیمی تجزیه و تحلیل، صنایع شیمیایی و فرایندهای کاتالیزوری. اطلاعات بیشتر در مورد مصارف خاص این ترکیب ممکن است از منابع شیمیایی یا تحقیقات علمی به دست آید.

آمونیوم هپتامولیبدات تتراهیدرات، که با کد شیمیایی 101180 شناخته می شود، به عنوان یک ترکیب قابل توجه با کاربردهای متنوع است. در این کاوش جامع، ما به ترکیب، سنتز، خواص و کاربردهای گسترده آن در صنایع می پردازیم.

شرکت شیمی کهن، نمایندگی مواد شیمیایی سیگماآلدریچ در ایران  می باشد. این مجموعه کلیه محصولات و مواد شیمیایی آزمایشگاهی را از جمله محصولات  مرک merck ، و سیگماآلدریچ ، و کلیه محصولات آزمایشگاهی و صنعتی  را به مشتریان  ارائه می دهد.

آمونیوم هپتا مولیبدات تترا هیدرات کد 101180

آمونیوم هپتا مولیبدات تترا هیدرات کد 101180 یا آمونیوم مولیبدات ترکیبی آلی با فرمول شیمیایی N6H24Mo7O24 است. این جامد سفید رنگ اغلب برای سادگی آمونیوم مولیبدات نامیده می شود. آمونیوم هپتا مولیبدات تتراهیدرات کد101180 بیشتر به صورت چهار آبه یافت می شود. تتراهیدرات مولیبدات آمونیوم به طور گسترده ای در رنگ آمیزی منفی استفاده می شود که به تجسم ذرات در هنگام حفظ نمونه کمک می کند.

به عنوان کاتالیزور برای گوگردزدایی تیوفن و مشتقات آن استفاده می شود. این ماده به عنوان یک واکنش تحلیلی برای اندازه گیری مقدار فسفات ، سیلیکات ، آرسنات و سرب در یک محلول آبی عمل می کند. این ماده همچنین در آبکاری ، کود برای محصولات کشاورزی و تولید فلز مولیبدن و سرامیک استفاده می شود. در زمینه پزشکی به عنوان ضد درد کاربرد دارد.

خصوصیات آمونیوم مولیبدات 4 آبه

شرکت سیگما آلدریچ (Sigma) یک شرکت پیشرو در زمینه تولید مواد شیمیایی، محصولات آزمایشگاهی و تجهیزات آزمایشگاهی است. برای مشاهده لیست قیمت محصولات سیگما می توانید به وب سایت آنها به آدرس https://www.sigmaaldrich.com/ مراجعه کنید. در این وب سایت می توانید به راحتی محصولات سیگما را بر حسب نام، شماره فهرست، دسته بندی، برند و… جستجو کنید. همچنین، می توانید با مشاهده فهرست محصولات در بخش های مختلف وب سایت، به راحتی به دسته بندی های محصولات سیگما دسترسی پیدا کنید.

1.01180
Supelco

Ammonium heptamolybdate tetrahydrate

(ammonium molybdate) cryst. extra pure
Synonym(s):Ammonium heptamolybdate tetrahydrate, Ammonium molybdate, Hexammonium heptamolybdate 4-hydrate
Linear Formula:(NH4)6Mo7O24 · 4 H2O
CAS Number:12054-85-2
Molecular Weight:1235.86
MDL number:MFCD00167059
EC Index Number:234-722-4
  • آمونیوم مولیبدات محلول در آب است. آمونیوم هپتا مولیبدات تترا هیدرات کد 101180
  • این ماده قابل احتراق می باشد

موارد مصرف آمونیوم مولیبدات 4 آبه

آمونیوم مولیبدات 4 آبه، یک ترکیب شیمیایی است که شامل یون‌های آمونیوم (NH₄⁺) و یون‌های مولیبدات (MoO₄²⁻) است، که همراه با چهار مولکول آب در وضعیت مایع یا بلورین قرار می‌گیرد. این ترکیب در زمینه شیمی کاربردهای مختلفی دارد و ممکن است در آزمایشگاه‌ها یا فرآیندهای شیمیایی مختلف مورد استفاده قرار گیرد.

آمونیوم هپتامولیبدات تتراهیدرات که معمولاً با کد 101180 به آن اشاره می‌شود، ترکیبی است که جایگاهی محوری در صنایع مختلف دارد. آمونیوم مولیبدات در بخش آزمایشگاهی و صنعتی کاربردهای فراوانی دارد که از جمله آنها می توان به موارد زیر اشاره نمود.

  • تولید کود
  • تثبیت فلزات
  • آبکاری
  • تولید سرامیک ها و فلز مولیبدن
  • به عنوان معرف برای اندازه گیری مقادیر فسفات، سیلیکات، آرسنات و سرب در محلول های آبی
  • استفاده در میکروسکپهای الکترونی و بیولوژی آمونیوم هپتا مولیبدات تترا هیدرات کد 101180

مشخصات فیزیکو شیمیایی 

  • NH4)6Mo7O24 * 4 H2O)                                 فرمول شیمیایی
  • NH4)6Mo7O24 * 4 H2O)                                  فرمول مولکولی
  • (2.498g/cm3(200C                                         چگالی
  • 900C Elimination of water of crystallisation       دمای ذوب
  • Store at +50C to +300C                                 شرایط نگهداری
  • for analysis ACS,ISO,Reag.ph Eur                    گرید
مشخصات فیزیکو شیمیایی آمونیوم هپتا مولیبدات تترا هیدرات

مشخصات فیزیکو شیمیایی آمونیوم هپتا مولیبدات تترا هیدرات


ترکیب شیمیایی و ساختار

این ترکیب از کاتیون های آمونیوم و آنیون های هپتامولیبدات تشکیل شده است که ساختار تترا هیدرات را تشکیل می دهد. آرایش مولکولی نقش مهمی در تعیین خواص و کاربردهای آن ایفا می کند و آن را به یک موضوع مورد توجه محققان و صنایع تبدیل می کند.آمونیوم هپتا مولیبدات تترا هیدرات کد 101180

فرآیند سنتز

سنتز تتراهیدرات هپتامولیبدات آمونیوم شامل یک فرآیند دقیق است. با شروع از سنگ معدن مولیبدن، این ترکیب چندین مرحله از جمله رسوب و تبلور را طی می کند. هر مرحله به خلوص و کیفیت محصول نهایی کمک می کند.

کاربردها در صنعت

صنایع کاربردهای متنوعی برای تتراهیدرات هپتامولیبدات آمونیوم پیدا می کنند. از متالورژی گرفته تا کشاورزی، تطبیق پذیری آن، آن را به یک جزء ضروری در فرآیندهای مختلف تبدیل می کند. بیایید بخش های خاصی را که کاربرد آن در آنها می درخشد را کشف کنیم.آمونیوم هپتا مولیبدات تترا هیدرات کد 101180

نقش در کاتالیز

یکی از ویژگی های بارز این ترکیب، نقش آن در کاتالیزور است. تتراهیدرات هپتامولیبدات آمونیوم که به عنوان یک کاتالیزور در واکنش های خاص عمل می کند، نقش مهمی در تسریع دگرگونی های شیمیایی ایفا می کند. شگفتی های کاتالیزوری این ترکیب را کشف کنید.آمونیوم هپتا مولیبدات تترا هیدرات کد 101180

آمونیوم مولیبدات

آمونیوم مولیبدات یک ترکیب شیمیایی است که شامل یون‌های آمونیوم (NH₄⁺) و یون‌های مولیبدات (MoO₄²⁻) می‌شود. این ترکیب معمولاً در شکل پودر یا بلورهای بلورین قرار دارد. آمونیوم مولیبدات در صنایع شیمیایی و آزمایشگاهی کاربردهای مختلفی دارد.

از جمله کاربردهای آمونیوم مولیبدات می‌توان به استفاده در آزمایشات شیمیایی، فرآیندهای کاتالیزوری، و تهیه ترکیبات مولیبدنی دیگر اشاره کرد

ملاحضات امنیتی

دست زدن به هر ترکیب شیمیایی مستلزم رعایت دقیق اقدامات ایمنی است. اقدامات احتیاطی لازم هنگام برخورد با آمونیوم هپتامولیبدات تتراهیدرات را کشف کنید تا از یک محیط کاری مطمئن اطمینان حاصل کنید.

مقایسه با سایر ترکیبات

در قلمروی از ترکیبات متنوع، تتراهیدرات هپتامولیبدات آمونیوم خود را متمایز می کند. این بخش یک تجزیه و تحلیل مقایسه ای ارائه می دهد و ویژگی ها و مزایای منحصر به فرد آن را نسبت به مواد مشابه برجسته می کند.

چشم اندازها و تحولات آینده

همانطور که تکنولوژی پیشرفت می کند، چشم انداز ترکیباتی مانند آمونیوم هپتامولیبدات تتراهیدرات نیز افزایش می یابد. تحولات بالقوه در کاربردها و روندهای نوظهور آن را که می تواند کاربردهای آینده آن را شکل دهد، بررسی کنید.

تاثیر بر صنایع مختلف

تأثیر تتراهیدرات هپتامولیبدات آمونیوم در صنایع مختلف گسترش می یابد. پیامدهای اقتصادی، تکنولوژیکی و عملی را که برای بخش‌های مختلف به ارمغان می‌آورد، کشف کنید.آمونیوم هپتا مولیبدات تترا هیدرات کد 101180

مطالعات موردی

نمونه های دنیای واقعی مزایای عملی تتراهیدرات هپتامولیبدات آمونیوم را نشان می دهد. در مطالعات موردی غوطه ور شوید که اثربخشی آن را در کاربردهای خاص نشان می دهد، و شواهد ملموسی از ارزش آن ارائه می دهد.

نتیجه

در نتیجه، تتراهیدرات هپتامولیبدات آمونیوم (کد 101180) به عنوان یک ترکیب با تأثیر عمیق بر صنعت، کاتالیز و تحقیقات ظاهر می شود. خواص منحصر به فرد و کاربردهای همه کاره آن، آن را به یک دارایی ارزشمند در زمینه های مختلف تبدیل کرده است.

آمونیوم هپتا مولیبدات تترا هیدرات کد 101180.

خرید آمونیوم هپتا مولیبدات تترا هیدرات کد 101180

شرکت شیمی کهن نمایندگی سیگماآلدریچ در ایران با همکاری کارشناسان مجرب خود در بخش فنی و فروش جهت تامین مواد اولیه پژوهش های تحقیقاتی ماده خرید آمونیوم هپتا مولیبدات تترا هیدرات کد 101180 با کیفیت بالا و قیمت مناسب را فراهم نموده است. شما می توانید جهت خرید این ماده با بخش فروش شرکت شیمی کهن تماس حاصل بفرمایید و پس از دریافت پیش فاکتور و اطمینان حاصل کردن از صحیح بودن شماره CAS نامبر مواد شیمیایی درخواستی اقدام به ثبت سفارش نمایید تحویل کالاهای خریداری شده و زمان تحویل آنها به صورت زیر می باشد.نیکوتین جویس 

ارسال کالاهای موجود در انبار: ۲۴ تا ۴۸ ساعت کاری می باشد.

روش ارسال کالا مشتریان تهرانتوسط پیک

 ارسال مشتریان سایر شهرها

توسط شرکت های حمل و نقل ( تیپاکسپستترمینال )

قیمت  فروش آمونیوم هپتا مولیبدات تترا هیدرات کد 101180

شرکت شیمی کهن یکی از بزرگترین وارد کنندگان و فروشندگان مواد شیمیایی آزمایشگاهی بخصوص فروش آمونیوم هپتا مولیبدات تترا هیدرات کد 101180 می باشد. این شرکت در زمینه واردات محصولات سیگما از تجربه بسیار بالایی برخوردار است. شما می توانید جهت خرید محصولات نمایندگی مرک آلمان و تهیه این محصول (اصلی) با بخش فروش شرکت تماس گرفته و با کارشناسان  این شرکت در ارتباط باشید.خرید نیکوتین مایع

همچنین از طریق کانال واتساپ شرکت نام محصول  را به همراه میزان نیاز خود  ارسال  کنید. در کمترین زمان  ممکن پاسخ استعلام خود را دریافت نمائید. امیدواریم بتوانیم با ارائه محصولات اصلی و با بهترین کیفیت شما را برای رسیدن به اهدافتان یاری نمائیم.نیکوتین مایع

جهت محصولات بیشتر در نمایندگی مرک و استعلام سریع قیمت میتوانید ازطریق کانال واتساپ شرکت با ارسال نام ماده و مقدار نیاز درکمترین زمان پاسخ استعلام خود رادریافت نمائید.

راههای ارتباطی :
021-66895887(ساعات تماس:8:30 الی 19)
واتساپ:09122885447 (ساعات تماس 24ساعت)

LiveZilla Live Chat Software
تماس با ما
تماس تلفنی

شماره تماس

09122885447

تلفن ثابت

شماره تماس

02166895887

اطلاعات
اطلاعات
بازگشت