ساعات کار از ساعت 9 صبح تا 18 بعد از ظهر - پشتيباني فروش -02166895887-09122885447
tel

پرولین عسل – آیا زنبور از شکر تغذیه کرده است؟

دسته بندی
تماس / Contact
  • تلفن : 66985887-021
  • واتس آپ _ تلگرام 09122885447
  • ایمیل : info@shimikohan.ir
فروش نیکوتین مرک آلمان

پرولین عسل – آیا زنبور از شکر تغذیه کرده است؟

83 / 100

پرولین عسل – حتی اگر در حال حاضر معیار استانداردی برای تشخیص “کمبود پرولین” مورد استفاده قرار نگیرد. افراد خاصی قطعا می توانند از مصرف بیشتر این اسید آمینه سود ببرند. بدن مقداری از پرولین خود را می‌سازد. به‌علاوه در غذاهای «پروتئین کامل» یافت می‌شود. اما نیاز شما به اسیدهای آمینه مانند پرولین با افزایش سن یا اگر مشکلات سلامتی خاصی را تجربه می‌کنید افزایش می‌یابد.پرولین عسل – آیا زنبور از شکر تغذیه کرده است؟

ال پرولین یکی از محصولات پرفروش شرکت مرک می باشد. این محصول در شرکت شیمی کهن که یکی از نمایندگی های  فروش مواد شیمیایی مرک  است. این شرکت آماده ارائه خدمات در حوزه فروش مواد شیمیایی از جمله ال پرولین کد مرک 107434 با کیفیت عالی، و قیمت مناسب به مشتریان است.

بیشتر بخوانید : باقیمانده آنتی بیوتیک در عسل

عسل ٬ خواص عسل و پرولین عسل

عسل. این یکی از قدیمی ترین مواد مغذی از گذشته تا به امروز است. عسل که ده ها هزار سال است به دلیل اثرات معجزه آسا برای حمایت از سلامت انسان مورد استفاده قرار گرفته است، بخش مهمی از اقتصاد و همچنین سلامتی بوده است. عسل به قدری گرانبها است که ابن سینا عسل «طعام طعام، نوشیدنی نوشیدنی و دوای داروها» است. به عنوان تعریف می کند. امروزه، توسعه علم و فناوری پیش بینی تمدن های باستانی را در مورد عسل توجیه می کند و ثابت می کند که عسل یک ماده مغذی منحصر به فرد است که از سلامت انسان پشتیبانی می کند.

خواص عسل و پرولین عسل

عسل. این یکی از قدیمی ترین مواد مغذی از گذشته تا به امروز است. عسل که ده ها هزار سال است به دلیل اثرات معجزه آسا برای حمایت از سلامت انسان مورد استفاده قرار گرفته است، بخش مهمی از اقتصاد و همچنین سلامتی بوده است. عسل به قدری گرانبها است که ابن سینا عسل «طعام طعام، نوشیدنی نوشیدنی و دوای داروها» است. به عنوان تعریف می کند. امروزه، توسعه علم و فناوری پیش بینی تمدن های باستانی را در مورد عسل توجیه می کند و ثابت می کند که عسل یک ماده مغذی منحصر به فرد است که از سلامت انسان پشتیبانی می کند.پرولین عسل – آیا زنبور از شکر تغذیه کرده است؟

.

بیشتر بخوانید : دیاستاز عسل ٬ آنزیمی بسیار مفید

پرولین چیست؟

پرولین نوعی اسید آمینه است – بسیار شبیه به یک اسید آمینه، که اغلب به عنوان “بلوک های سازنده پروتئین” توصیف می شود. این ماده چه نوع اسید آمینه ای است؟ این یک “اسید آمینه غیر ضروری” در نظر گرفته می شود. زیرا بدن انسان می تواند برخی از اسیدهای آمینه را به تنهایی سنتز کند، برخلاف سایر آمینو اسیدها که باید از رژیم غذایی افراد دریافت شوند. به عنوان مثال، گلوتامات را می توان برای سنتز پرولین استفاده کرد، اگرچه دریافت مستقیم آن از منابع غذایی برای افزایش سطح بدن مفید است.

شرکت شیمی کهن ،نمایندگی مواد شیمیای مرک در ایران می باشد. این شرکت ارائه دهنده خدمات به مشتریان عزیز می باشد. کلیه محصولات مواد شیمیایی آزمایشگاهی از جمله مواد مرک، مواد سیگماآلدریچ و کلیه محصولات آزمایشگاهی را به مشتریان ایرانی ارائه می دهد.پرولین عسل – آیا زنبور از شکر تغذیه کرده است؟

نمایندگی مرک آلمان تقریبا در تمام عمر خود (غیراز دو دهه اخیر ) شرکت خصوصی بوده است. در سال 1995 تشکیلات قانونی شرکت از سهامی خاص به سهامی عام تبدیل شد. البته هنوز هم 70 درصد سهام شرکت متعلق به خانواده مرک است

نقش های اصلی پرولین

عملکردهای پرولین شامل کمک به تشکیل کلاژن، بازسازی غضروف، تشکیل بافت همبند، ترمیم آسیب های پوستی و زخم ها ( تاثیر عسل بر زخم )، بهبود پوشش روده و ترمیم مفاصل است.

ساختار پرولین منحصر به فرد است زیرا تنها اسید آمینه پروتئین زا (انواعی که به طور بیوسنتزی پروتئین ها را تشکیل می دهند) با آمین ثانویه است. نه تنها به “ساختن” پروتئین ها کمک می کند، بلکه نقش کاتالیزوری در بسیاری از واکنش های آلی دارد.پرولین عسل – آیا زنبور از شکر تغذیه کرده است؟

افرادی که سلامت پوست ضعیفی دارند، دیر التیام می‌یابند، درد مفاصل، مشکلات گوارشی و خطر بالای بیماری قلبی دارند. احتمالاً می‌توانند از دریافت بیشتر این اسید آمینه بهره ببرند.

شرکت شیمی کهن یکی از نمایندگی فروش مواد شیمیایی صنعتی و آزمایشگاهی است. این شرکت آماده ارائه خدمات در حوزه فروش مواد شیمیایی با کیفیت عالی، و قیمت مناسب به مشتریان است. این شرکت نمایندگی فروش مواد شیمیایی سیگما  دارد. جهت آگاهی از قیمت فروش مواد شیمیایی می توانید ابتدای همین صفحه را ملاحظه فرمایید.

 

بیشتر بخوانید : فلزات سنگین در عسل – آنالیز و آزمون

تاثیر پرولین بر سلامت پوست

از بین تمام اسیدهای آمینه ای که کلاژن را تشکیل می دهند، احتمالاً تأثیر پرولین بر سلامت پوست بیشتر مورد تحقیق قرار گرفته است.پرولین عسل – آیا زنبور از شکر تغذیه کرده است؟

شیمی کهن پیشرو در ارائه و فروش مواد شیمیایی با کیفیت منحصر به فرد و مناسب­ ترین قیمت، همواره در کسب اعتماد مشتریان خود کوشا بوده است.پرولین عسل – آیا زنبور از شکر تغذیه کرده است؟

پرولین عسل – آیا زنبور از شکر تغذیه کرده است؟

مزایای دیگر پرولین

  • علاوه بر اثرات ضد پیری و توانایی ترمیم پوست آسیب دیده، سایر عملکردهای پرولین شامل
  • حمایت از سیستم ایمنی
  • بهبود وضعیت آنتی اکسیدانی
  • بهبود سلامت روده و جذب مواد مغذی
  • حمایت از متابولیسم
  • ​​محافظت از سیستم قلبی عروقی است.پرولین عسل – آیا زنبور از شکر تغذیه کرده است؟

عسل به دلیل ارزش غذایی و دارویی محبوب است. به عنوان یک شیرین کننده طبیعی، عسل به طور مستقیم مصرف می شود، به طور گسترده در صنایع غذایی استفاده می شود و همچنین به عنوان نگهدارنده مواد غذایی استفاده می شود.

مطالعات اخیر نشان می دهد که عسل دارای فواید بسیاری برای سلامتی از جمله اثرات ضد میکروبی و ضد التهابی و کاهش خطر ابتلا به بیماری های قلبی و سرطان است.پرولین عسل – آیا زنبور از شکر تغذیه کرده است؟

ترکیبات عسل

عسل دارای ترکیب پیچیده ای است که از غلظت بالایی از قندها همراه با مواد معدنی، اسیدهای آمینه آزاد، آنزیم ها، ویتامین ها، ترکیبات فنلی و ترکیبات فرار متعدد تشکیل شده است.

این اجزا هم ویژگی های فیزیکی و هم ویژگی های تغذیه ای خود محصول را برجسته می کنند. عسل های تک گل مختلف ممکن است به دلیل ترکیبات مختلف دارای خواص عملکردی متفاوتی باشند.پرولین عسل – آیا زنبور از شکر تغذیه کرده است؟

نقش پرولین در تشکیل کلاژن A

یکی از دلایلی که پرولین بسیار مهم است این است که همراه با اسید آمینه گلیسین، اسید آمینه اولیه درگیر در سنتز کلاژن است. در اینجا نحوه عملکرد آن آمده است:

پرولین برای کمک به تشکیل کلاژن به هیدروکسی‌لیزین و هیدروکسی پرولین تبدیل می‌شود، که فراوان‌ترین پروتئین موجود در بدن انسان و جزء اصلی تشکیل‌دهنده بافت همبند است.

کلاژن از آمینو اسیدهای شاخه دار کوچکتر تشکیل شده است. از پیوند دادن و پیچیدن شاخه‌های آمینو اسیدها به یکدیگر (عمدتاً انواع گلیسین، پرولین، هیدروکسی پرولین و آرژنین) ایجاد می‌شود. که با هم رشته‌های کلاژن طولانی‌تری ایجاد می‌کنند که بافت را تشکیل می‌دهند.پرولین عسل – آیا زنبور از شکر تغذیه کرده است؟

اسیدهای آمینه پرولین حدود 15 درصد از کلاژن را تشکیل می دهند و پرولین، گلیسین و هیدروکسی پرولین در ترکیب بیش از 50 درصد از کل محتوای اسید آمینه کلاژن را تشکیل می دهند.پرولین عسل – آیا زنبور از شکر تغذیه کرده است؟

به لطف پرولین، بدن ما می تواند کلاژن کافی برای حمایت از سلامت کلی ما بسازد، زیرا کلاژن تقریباً در همه جای بدن یافت می شود – از جمله ماهیچه ها، دندان ها، پوست، استخوان ها، اندام ها، مفاصل و غیره.

اسیدهای آمینه ای که کلاژن را تشکیل می دهند، فواید خاصی برای قسمت های مختلف بدن دارند. به عنوان مثال، پرولین به ویژه برای سلامت پوست و بهبود زخم ها (علاوه بر فواید بسیاری دیگر) عالی است، در حالی که گلیسین می تواند به خواب آرام، تعادل قند خون و ترمیم تاندون ها کمک کند.پرولین عسل – آیا زنبور از شکر تغذیه کرده است؟

بیشتر بخوانید : هیدروکسی متیل فورفروال

فواید و کاربردهای پرولین عسل

  • به بهبود زخم ها و ترمیم پوست کمک می کند.
  • از سلامت دستگاه گوارش پشتیبانی می کند.
  • به جلوگیری از درد مفاصل کمک می کند.
  • از سیستم قلبی عروقی پشتیبانی می کند.
  • به متابولیسم سالم کمک می کند و با التهاب مبارزه می کند.
  • به بهبود زخم ها و ترمیم پوست کمک می کند.پرولین عسل – آیا زنبور از شکر تغذیه کرده است؟

عملکرد اصلی پرولین کمک به ترمیم آسیب های وارده به پوست مانند زخم ها، برش ها و سوختگی ها است.

این در هر سه مرحله از “آبشار بهبود زخم” نقش دارد زیرا مهاجرت سلولی را تحریک می کند و به توسعه بافت جدید کمک می کند.پرولین عسل – آیا زنبور از شکر تغذیه کرده است؟

مطالعات نشان داده اند که در مراحل اولیه ترمیم زخم، سطح پرولین مایع زخم حداقل 50 درصد بیشتر از سطح پلاسما است که نشان دهنده ورود فعال پرولین به محل زخم است.

1-پرولین این کار را با حمایت از سنتز کلاژن یا تشکیل کلاژن جدید انجام می دهد.

کلاژن بخشی ضروری از ترمیم زخم است زیرا به پوست ما ساختار و استحکام می بخشد. برخی مطالعات نشان داده‌اند که مکمل‌های کلاژن حاوی پرولین می‌توانند عملکرد سد پوستی را بهبود بخشند. سنتز اسید هیالورونیک را تحریک کنند و رشد فیبروبلاست و مهاجرت را افزایش دهند.پرولین عسل – آیا زنبور از شکر تغذیه کرده است؟

از آنجایی که بدن شما با افزایش سن کلاژن کمتری تولید می کند و این امر بر ظاهر پوست شما تأثیر می گذارد، مصرف اسیدهای آمینه بیشتر که کلاژن را تشکیل می دهند می تواند برای جوانتر به نظر رسیدن پوست موثر باشد. پرولین همچنین ممکن است به طور طبیعی به پیشگیری یا درمان سلولیت کمک کند. این می تواند به تقویت، سفت شدن و سفت شدن پوست کمک کند، به همین دلیل است که مکمل های کلاژن معمولا برای اثرات ضد پیری خود استفاده می شوند.

 2-از سلامت گوارش حمایت می کند

پروتئین کلاژن به عنوان یکی از بهترین مکمل ها برای بهبود سلامت روده، درمان سندرم روده نشتی و در نتیجه حمایت از عملکرد کلی سیستم ایمنی شناخته شده است.

کاربرد پرولین برای حمایت از سلامت دستگاه گوارش چیست؟ اسیدهای آمینه موجود در کلاژن می تواند به تقویت بافت هایی که مجرای گوارشی را پوشانده اند کمک کند، که برای جذب مواد مغذی و جلوگیری از پاسخ های خود ایمنی مفید است.

مطالعات نشان داده اند که پرولین و سایر اسیدهای آمینه موجود در کلاژن از روده و بافت لنفوئیدی مرتبط با روده با بهبود دفاع ایمنی بدن و توانایی محافظت در برابر آنتی ژن ها و پاتوژن های خارجی حمایت می کنند.

هر اسید آمینه دارای خواص منحصر به فردی است که بر سلامت روده تأثیر می گذارد، که عبارتند از: حفظ یکپارچگی، رشد و عملکرد روده. عادی سازی ترشح سیتوکین های التهابی؛ بهبود تعداد لنفوسیت های T؛ و ترشح سلول های IgA را تنظیم می کند.

 

پرولین عسل – آیا زنبور از شکر تغذیه کرده است؟

فروش ال پرولین مرک :

جهت خرید ال پرولین مرک ، سیگماآلدریچ ، ساپلکو با خلوص بالا و نیز دریافت قیمت ال پرولین میتوانید از طریق سیستم های تماس با ما اقدام نمایید.

همچنین فروش آمینو اسید ال پرولین تولید شرکت های هندی و چینی و کره ای با خلوص بالا در حجم های متنوع توسط این گروه تجاری صورت میپذیرد.

ارسال محصول اسید آمینه ال پرولین جهت تمام نقاط کشور توسط این گروه بازرگانی صورت گرفته و از طرق مختلف قابل ارسال میباشد.

قیمت – فروش مواد شیمیایی مرک آلمان – شیمی کهن

شرکت شیمی کهن یکی از بزرگترین وارد کنندگان و فروشندگان در زمینه فروش مواد شیمیایی آزمایشگاهی می باشد. این شرکت در زمینه واردات این محصولات از تجربه بسیار بالایی برخوردار است. شما می توانید جهت خرید محصولات نمایندگی مرک و تهیه این محصول (اصلی) با بخش فروش شرکت تماس گرفته و با کارشناسان  این شرکت در ارتباط باشید.

همچنین از طریق کانال واتساپ شرکت نام محصول  را به همراه میزان نیاز خود ارسال کنید. در کمترین زمان  ممکن پاسخ استعلام خود را دریافت نمائید. امیدواریم بتوانیم با ارائه محصولات اصلی و با بهترین کیفیت شما را برای رسیدن به اهدافتان یاری کنیم .

جهت محصولات بیشتر در نمایندگی مرک و استعلام سریع قیمت میتوانید ازطریق کانال واتساپ شرکت با ارسال نام ماده و مقدار نیاز درکمترین زمان پاسخ استعلام خود رادریافت نمائید.

 

جهت اطلاعات بیشتر محصولات مرک آلمان کلیک کنید:

راههای ارتباطی :
021-66895887 (ساعات تماس:8:30 الی 19)
واتساپ:09122885447  (ساعات تماس 24ساعت) 

LiveZilla Live Chat Software
تماس با ما
تماس تلفنی

شماره تماس

09122885447

تلفن ثابت

شماره تماس

02166895887

اطلاعات
اطلاعات
بازگشت