ساعات کار از ساعت 9 صبح تا 18 بعد از ظهر - پشتيباني فروش -02166895887-09122885447
tel

مواد شیمیایی مرک چرم

دسته بندی
تماس / Contact
  • تلفن : 66985887-021
  • واتس آپ _ تلگرام 09122885447
  • ایمیل : info@shimikohan.ir
فروش نیکوتین مرک آلمان

مواد شیمیایی مرک چرم

85 / 100

شرکت شیمی کهن ،نمایندگی مواد شیمیایی سیگماآلدریچ در ایران می باشد این شرکت ارائه دهنده خدمات به مشتریان عزیز می باشد. کلیه محصولات مواد شیمیایی آزمایشگاهی از جمله مواد مرک، و سیگماآلدریچ و کلیه محصولات آزمایشگاهی را به مشتریان ایرانی ارائه می دهد.

مرک یک شرکت شیمیایی بزرگ است که محصولات متنوعی را تولید می‌کند، از جمله مواد شیمیایی استفاده شده در صنعت چرم. این مواد شامل انواع اسیدها، بازها، امولسیفایرها، پلیمرها و سایر مواد شیمیایی است که در فرآیندهای تولید و پردازش چرم به کار می‌روند. برخی از مواد معمول شامل تانن، فرمالدهید، کروم، آمونیاک، پلاستیسایزرها و … می‌باشند. این مواد برای افزایش کیفیت، استحکام، رنگ پایدار، مقاومت در برابر عوامل خارجی و دیگر ویژگی‌های مورد نیاز در صنعت چرم استفاده می‌شوند.

مواد شیمیایی مرک چرم

شرکت شیمی کهن این افتخار را دارد در زمینه مواد شیمیایی مرک با شما عزیزان همکاری نماید. مواد شیمیایی مرک چرم، موادی هستند که در تولید و فرآیند دباغی به پوست فساد پذیر اضافه می شود تا چرم تولید شود.انواع چرم ها که یافت می شود به سه صورت می باشد:مواد شیمیایی مرک چرم

  • حیوانی: این چرم از پوست حیوانات به دست می آید مانند پوست گوسفند، گاو، بز، شترمرغ، مار و … می باشد.
  • چرم گوسفند چرمی زیبا است که دوام بالا و قیمت مناسبی جهت خرید دارد.
  • چرم گاو چرمی است که با دوام و مقاوم است و در دستکش ایمنی و کاربردهای شیمیایی کاربردهای خود را دارد.
  • چرم شتر مرغ بسیار محکم بوده، زیبا، سبک و نازک است.مواد شیمیایی مرک چرم

گیاهی با دباغی تهیه می شود و انعطاف پذیر می باشد و در حکاکی و قالب گیری چرم کاربرد دارد.کرومی در 1858 اختراع شد و از مواد شیمیایی سولفات و نمک های کرومیوم برای دباغی استفاده شد.آلدهیدی نوعی دیگر از چرم است که مواد شیمیایی مرک چرم آن شامل ترکیبات گلوتارآلدهید یا اکسازولیدین است.ترکیبی مانند گونه هایی از نوولاک و نرادول است که دباغی می شود.آ لومی با نمک آلومینیوم و منابع پروتئینی فلوئور، زرده تخم مرغ و … دباغی می شود.پوسته خام با ایجاد تراش نازک بر پوست و آهک و کشیدنش در زمان خشک شدن بدست می آید.مواد شیمیایی مرک چرم

مواد شیمیایی مرک چرم

تشخیص چرم اصل

چرم ماده ای است که دارای کاربردهای مختلفی می باشد که در ساخت کاپشن، کیف و کفش نقش مهمی دارد.از کاربردهای چرم به عنوان پوشاک می توان به شلوار، کراوات، دستکش، کت، کاپشن، کفش و کمربند اشاره کرد.از وسایل دیگر به کیف و جا کلیدی و جلد دفتر. مواد شیمیایی مر ک چرم که در صنعت چرم استفاده می شود در بالا بردن کیفیت چرم تأثیر دارد.تشخیص چرم طبیعی با چرم ساخته دست انسان دشوار است.مواد شیمیایی مرک چرم

چرم طبیعی گرانتر از چرم مصنوعی می باشد که نشانه چرم مصنوعی وجود حالتی از پلاستیکی و نرمی در چرم است.مواد شیمیایی مرک چرم باعث افزایش نرمی و لطافت چرم می شود که بو و رنگ مشخص و خاصی دارد.در صورتی که گره و خلل چرم قابل شناسایی باشد مصنوعی است همچنین مصنوعی دارای پوششی در قسمت پشت می باشد.

بیشتر بخوانید:مواد شیمیایی مرک در صنعت چرمسازی

شرکت شیمی کهن  یکی از بزرگترین وارد کنندگان و فروشندگان مواد شیمیایی آزمایشگاهی می باشد و در این زمینه از تجربه بسیار بالایی برخوردار است.شما می توانید جهت خرید با شماره های مستقیم بخش فروش تماس گرفته و یا از طریق کانال واتساپ نام محصول به همراه مقدار آن را ارسال و در کمترین زمان پاسخ استعلام خود را دریافت نمائید.

خرید  مواد شیمیایی مرک مواد شیمیایی مرک چرم

شرکت شیمی که نمایندگی سیگماآلدریچ در ایران با همکاری کارشناسان مجرب خود در بخش فنی و فروش جهت تامین مواد اولیه پژوهش های تحقیقاتی ماده با کیفیت بالا و قیمت مناسب را فراهم نموده است. شما می توانید جهت خرید مواد شیمیایی مرک با بخش فروش شرکت شیمی کهن تماس حاصل بفرمایید و پس از دریافت پیش فاکتور و اطمینان حاصل کردن از صحیح بودن شماره CAS نامبر مواد شیمیایی درخواستی اقدام به ثبت سفارش نمایید تحویل کالاهای خریداری شده و زمان تحویل آنها به صورت زیر می باشد.مواد شیمیایی مرک چرم

ارسال کالاهای موجود در انبار: ۲۴ تا ۴۸ ساعت کاری می باشد.

روش ارسال کالا مشتریان تهران: ارسال توسط پیک

 ارسال مشتریان سایر شهرها

توسط شرکت های حمل و نقل ( تیپاکسپستترمینال )

محیط کشت هکتون انتریک آگار

قیمت – فروش  مواد شیمیایی مرک 

شرکت شیمی کهن یکی از بزرگترین وارد کنندگان و فروشندگان مواد شیمیایی آزمایشگاهی بخصوص فروش مواد شیمیایی مرک می باشد. این شرکت در زمینه واردات محصولات سیگما از تجربه بسیار بالایی برخوردار است. شما می توانید جهت خرید محصولات نمایندگی مرک و تهیه این محصول (اصلی) با بخش فروش شرکت تماس گرفته و با کارشناسان  این شرکت در ارتباط باشید.

همچنین از طریق کانال واتساپ شرکت نام محصول  را به همراه میزان نیاز خود  ارسال  کنید. در کمترین زمان  ممکن پاسخ استعلام خود را دریافت نمائید. امیدواریم بتوانیم با ارائه محصولات اصلی و با بهترین کیفیت شما را برای رسیدن به اهدافتان یاری نمائیم.

جهت محصولات بیشتر در نمایندگی مرک و استعلام سریع قیمت مواد شیمیایی مرک میتوانید ازطریق کانال واتساپ شرکت با ارسال نام ماده و مقدار نیاز درکمترین زمان پاسخ استعلام خود رادریافت نمائید.

راههای ارتباطی :
021-66895887 (ساعات تماس:8:30 الی 19)
واتساپ:09122885447 (ساعات تماس 24ساعت)

LiveZilla Live Chat Software
تماس با ما
تماس تلفنی

شماره تماس

09122885447

تلفن ثابت

شماره تماس

02166895887

اطلاعات
اطلاعات
بازگشت