ساعات کار از ساعت 9 صبح تا 18 بعد از ظهر - پشتيباني فروش -02166895887-09122885447
tel

مواد شیمیایی مرک در چسب

دسته بندی
تماس / Contact
  • تلفن : 66985887-021
  • واتس آپ _ تلگرام 09122885447
  • ایمیل : info@shimikohan.ir
فروش نیکوتین مرک آلمان

مواد شیمیایی مرک در چسب

81 / 100

شرکت شیمی کهن در این مقاله شما را آشنا میکند با مواد شیمیایی مرک در چسب، موادی هستند که در صنعت تولیدچسب کاربرد دارد و از آنها استفاده می شود.مواد شیمیایی مرک در چسب

شرکت‌های پیشرو در تولید مواد شیمیایی با کیفیت برای صنعت چسب‌سازی، شرکت مرک می‌باشد. این شرکت با تولید مواد شیمیایی متنوع و پیشرفته، نقش بسیار مهمی در تولید چسب‌های با عملکرد بالا و کاربردهای متنوع دارد. در این مقاله به بررسی برخی از مواد شیمیایی تولیدی توسط شرکت مرک برای صنعت چسب‌سازی می‌پردازیم.

شرکت شیمی کهن ،نمایندگی مواد شیمیایی سیگماآلدریچ در ایران می باشد این شرکت ارائه دهنده خدمات به مشتریان عزیز می باشد. کلیه محصولات مواد شیمیایی آزمایشگاهی از جمله مواد مرک، و سیگماآلدریچ و کلیه محصولات آزمایشگاهی را به مشتریان ایرانی ارائه می دهد.

مواد شیمیایی مرک در صنعت چسب‌سازی:

1. پلیمرهای آکریلیک:

شرکت مرک به عنوان تولید کننده مواد پلیمری، انواع پلیمرهای آکریلیک را تولید می‌نماید. این پلیمرها به دلیل خواص چسبندگی، انعطاف‌پذیری و مقاومت بالا در برابر شرایط مختلف، برای تولید چسب‌های متنوع و با کارایی بالا مورد استفاده قرار می‌گیرند.

2. رزین‌های اپوکسی:

مواد شیمیایی تولیدی توسط شرکت مرک شامل رزین‌های اپوکسی نیز می‌شود. این رزین‌ها به دلیل خواص مکانیکی و شیمیایی برتر، برای تولید چسب‌های صنعتی، چسب‌های سخت‌کننده و چسب‌های مقاوم در برابر شرایط سخت مورد استفاده قرار می‌گیرند.

3. امولسیون‌های پلیمری:

مواد شیمیایی مرک شامل امولسیون‌های پلیمری نیز به منظور تولید چسب‌های آبی با عملکرد بالا مورد استفاده قرار می‌گیرند. این امولسیون‌ها به دلیل انحلال پذیری در آب و خواص چسبندگی مناسب، برای بسیاری از کاربردهای صنعتی و تجاری مناسب هستند.

4. افزودنی‌ها و تقویت‌کننده‌ها:

شرکت مرک نیز مواد شیمیایی افزودنی و تقویت‌کننده برای چسب‌ها تولید می‌کند. این مواد شامل تقویت‌کننده‌های مکانیکی، تغذیه‌کننده‌ها، آنتی‌اکسیدان‌ها و مواد ضدکف و ضد چسبندگی می‌شود که به بهبود عملکرد و پایداری چسب‌ها کمک می‌کنند.

تعریف چسب

چسب ها ماده هایی هستند که برای متصل کردن دو سطح به صورت چسبیدن مورد استفاده قرار می گیرند.

چسبندگی دو سطح به وسیله یک جسم دیگر، از دو طریق فیزیکی و جذب شیمیایی پیوندهای هیدورژنی انجام می شود.در جذب فیزیکی برای نمونه نیروهای بین سطحی، و جذب شیمیایی مانند نیروهای القائی اتصال صورت می گیرد.

از مواد شیمیایی مرک در چسب که استفاده می شود می توان به مواد زیر اشاره نمود:

  • پلیمرها
  • مواد پایدار کننده در برابر تخریب اکسیژن و UV
  • مواد نرم کننده جهت افزایش انعطاف، کاهش دمای تبدیل شیشه ای
  • مواد پر کننده معدنی جهت کاهش انقباض در سخت شدن، تغییر خواص روان شدن، بهبود خواص مکانیکی نهایی
  • مواد تغلیظ کننده
  • معرف های جفت کننده سیلانی

مواد شیمیایی مرک در چسب

مواد شیمیایی در طبقه بندی چسب

طبقه بندی خاصی در قرار گیری مواد شیمیایی مرک در چسب وجود دارد که شامل تقسیم بندی زیر است:

  • چسب گیاهی:چسب گیاهی شامل نشاسته و دکسترین می باشد، که برای چسباندن تمبر، پاکت، کاغذ، مقوا و چوب استفاده می شود.
  • چسب حیوانی:چسب حیوانی مانند ژلاتین که از اجزای بدن حیوانات مانند استخوان تهیه می شود و قدرت چسبندگی آن زیاد است.
  • چسب کانی:چسب کانی مانند فسفات، سیلیکات قلیایی که در مقابل گرما و آب مقاوم هستند.
  • چسب سنتزی:چسب سنتزی مانند الاستومرها، ترموپلاست ها، اپوکسی، نوار چسب می باشند.
  • چسب بتونه ای: که شامل بتونه شیشه، بتونه آبی، گرد بتونه است.

مواد شیمیایی مرک در چسب به کار گرفته می شود تا دو سطح را بوسیله چسب به یکدیگر متصل نمایند.میزان مصرف چسب ها متفاوت است و به دو صورت چسب صنعتی و خانگی تقسیم می شود.چسب های صنعتی در مقیاس های وسیع مصرف می شود و چسب های خانگی در بسته های کوچکتر عرضه می شوند.

نتیجه‌گیری:

شرکت مرک با تولید مواد شیمیایی با کیفیت و پیشرفته برای صنعت چسب‌سازی، نقش مهمی در بهبود عملکرد و کیفیت چسب‌ها دارد. مواد شیمیایی تولیدی توسط این شرکت متناسب با نیازهای مختلف صنعت چسب‌سازی بوده و به کاربردهای متنوعی از جمله ساخت، سازه، خودروسازی و صنایع الکترونیکی مناسب هستند.

خرید  مواد شیمیایی مرک

شرکت شیمی که نمایندگی سیگماآلدریچ در ایران با همکاری کارشناسان مجرب خود در بخش فنی و فروش جهت تامین مواد اولیه پژوهش های تحقیقاتی ماده با کیفیت بالا و قیمت مناسب را فراهم نموده است. شما می توانید جهت خرید مواد شیمیایی مرک با بخش فروش شرکت شیمی کهن تماس حاصل بفرمایید و پس از دریافت پیش فاکتور و اطمینان حاصل کردن از صحیح بودن شماره CAS نامبر مواد شیمیایی درخواستی اقدام به ثبت سفارش نمایید تحویل کالاهای خریداری شده و زمان تحویل آنها به صورت زیر می باشد.

ارسال کالاهای موجود در انبار: ۲۴ تا ۴۸ ساعت کاری می باشد.

روش ارسال کالا مشتریان تهران: ارسال توسط پیک

 ارسال مشتریان سایر شهرها

توسط شرکت های حمل و نقل ( تیپاکسپستترمینال )

محیط کشت هکتون انتریک آگار

قیمت – فروش  مواد شیمیایی مرک 

شرکت شیمی کهن یکی از بزرگترین وارد کنندگان و فروشندگان مواد شیمیایی آزمایشگاهی بخصوص فروش مواد شیمیایی مرک می باشد. این شرکت در زمینه واردات محصولات سیگما از تجربه بسیار بالایی برخوردار است. شما می توانید جهت خرید محصولات نمایندگی مرک و تهیه این محصول (اصلی) با بخش فروش شرکت تماس گرفته و با کارشناسان  این شرکت در ارتباط باشید.

همچنین از طریق کانال واتساپ شرکت نام محصول  را به همراه میزان نیاز خود  ارسال  کنید. در کمترین زمان  ممکن پاسخ استعلام خود را دریافت نمائید. امیدواریم بتوانیم با ارائه محصولات اصلی و با بهترین کیفیت شما را برای رسیدن به اهدافتان یاری نمائیم.

جهت محصولات بیشتر در نمایندگی مرک و استعلام سریع قیمت مواد شیمیایی مرک میتوانید ازطریق کانال واتساپ شرکت با ارسال نام ماده و مقدار نیاز درکمترین زمان پاسخ استعلام خود رادریافت نمائید.

راههای ارتباطی :
021-66895887 (ساعات تماس:8:30 الی 19)
واتساپ:09122885447 (ساعات تماس 24ساعت)

LiveZilla Live Chat Software
تماس با ما
تماس تلفنی

شماره تماس

09122885447

تلفن ثابت

شماره تماس

02166895887

اطلاعات
اطلاعات
بازگشت