ساعات کار از ساعت 9 صبح تا 18 بعد از ظهر - پشتيباني فروش -02166895887-09122885447
tel

مواد شیمیایی مرک درتولید سرامیک

دسته بندی
تماس / Contact
  • تلفن : 66985887-021
  • واتس آپ _ تلگرام 09122885447
  • ایمیل : info@shimikohan.ir
فروش نیکوتین مرک آلمان

مواد شیمیایی مرک درتولید سرامیک

81 / 100

شرکت شیمی کهن در این مقاله شما را دعوت می نماید که در باره مواد شیمیایی مرک درتولید سرامیک، موادی هستند که در زمان فرآیند ساخت و تولید کاشی سرامیک نقش دارند.کاشی های سرامیکی از مواد معدنی غیر فلزی تشکیل شده است که جهت پوشش سطوح کف و دیوار تولید می شود.از کاربردهای سرامیک ساختمانهای مسکونی، ساختمان های اداری، بیمارستان ها و مکان های عمومی می باشد.

شرکت شیمی کهن ،نمایندگی مواد شیمیایی سیگماآلدریچ در ایران می باشد این شرکت ارائه دهنده خدمات به مشتریان عزیز می باشد. کلیه محصولات مواد شیمیایی آزمایشگاهی از جمله مواد مرک، و سیگماآلدریچ و کلیه محصولات آزمایشگاهی را به مشتریان ایرانی ارائه می دهد.

مواد شیمیایی مرک درتولید سرامیک

مواد شیمیایی ارائه شده توسط شرکت مرک برای تولید سرامیک ممکن است شامل موادی مانند اکسیدهای فلزی، اکسیدهای نیمه فلزی، مواد افزودنی، و کاتالیزورها باشد. برخی از این مواد معمولاً به عنوان مواد محفز و یا مواد اصلی در فرآیندهای ساخت سرامیک استفاده می‌شوند. برای دسترسی دقیق‌تر به مواد خاص مورد نیاز برای ساخت سرامیک، ممکن است لازم باشد به کاتالوگها و منابع مربوطه از شرکت مرک مراجعه کنید.

فرآیند تولید سرامیک در یک کارخانه تولید سرامیک به سه بخش اصلی تقسیم می شود:

  • مرحله بدنه کاشی
  • مرحله انگوب و لعاب
  • مرحله چاپ

مواد شیمیایی مرک درتولید سرامیک در بخش آماده سازی مواد اولیه بدنه کاشی به صورت زیر است:مواد پلاستیکی که شامل خاک رس یا کانی های رسی بوده و اصلی ترین ماده اولیه کاشی را شکل می دهد.پرکننده ها موادی با نقطه ذوب بالا بوده که وظیفه تعیین تخلخل و ممانعت از تغییر شکل بدنه کاشی را بر عهده دارد.گدازآورها موادی هستند که جهت کاهش نقطه ذوب بدنه و لعاب در صنعت کاشی سازی نقش دارند.

مواد شیمیایی مرک در تولید سرامیک

مراحل تولید سرامیک

خاک هایی که از دستگاه سنگ شکن خارج شدند با توجه به فرمولاسیون معینی با یکدیگر ترکیب می شوند.به این مواد آب، مواد شیمیایی و آلومینایی اضافه شده و به درون آسیاب های استوانه می ریزند.در مرحله بعدی دوغاب ها خشک شده و به گرانول تبدیل می شود که بوسیله دستگاه اسپریدرایر انجام می شود.در مرحله بعدی کاشی ها داخل قالبهایی ریخته شده و با فشار پرس شکلدهی می شوند.پس از خشک کردن کاشی ها، عمل انگوب و لعاب روی کاشی های خشک شده اعمال می شود.

این مرحله شامل انتخاب مواد اولیه توسط آزمایشگاه، فرمول ترکیب انگوب و لعاب، استفاده از روان ساز،تهیه دوغاب می باشد.پس از چاپ طرح و پخت محصول، آزمون هایی جهت کنترل مقاومت مواد شیمیایی انجام می شود.

بیشتر بخوانید: مواد شیمیایی مرک در صنعت چرمسازی

خرید  مواد شیمیایی مرک

شرکت شیمی که نمایندگی سیگماآلدریچ در ایران با همکاری کارشناسان مجرب خود در بخش فنی و فروش جهت تامین مواد اولیه پژوهش های تحقیقاتی ماده با کیفیت بالا و قیمت مناسب را فراهم نموده است. شما می توانید جهت خرید مواد شیمیایی مرک با بخش فروش شرکت شیمی کهن تماس حاصل بفرمایید و پس از دریافت پیش فاکتور و اطمینان حاصل کردن از صحیح بودن شماره CAS نامبر مواد شیمیایی درخواستی اقدام به ثبت سفارش نمایید تحویل کالاهای خریداری شده و زمان تحویل آنها به صورت زیر می باشد.

ارسال کالاهای موجود در انبار: ۲۴ تا ۴۸ ساعت کاری می باشد.

روش ارسال کالا مشتریان تهران: ارسال توسط پیک

 ارسال مشتریان سایر شهرها

توسط شرکت های حمل و نقل ( تیپاکسپستترمینال )

محیط کشت هکتون انتریک آگار

قیمت – فروش  مواد شیمیایی مرک 

شرکت شیمی کهن یکی از بزرگترین وارد کنندگان و فروشندگان مواد شیمیایی آزمایشگاهی بخصوص فروش مواد شیمیایی مرک می باشد. این شرکت در زمینه واردات محصولات سیگما از تجربه بسیار بالایی برخوردار است. شما می توانید جهت خرید محصولات نمایندگی مرک و تهیه این محصول (اصلی) با بخش فروش شرکت تماس گرفته و با کارشناسان  این شرکت در ارتباط باشید.

همچنین از طریق کانال واتساپ شرکت نام محصول  را به همراه میزان نیاز خود  ارسال  کنید. در کمترین زمان  ممکن پاسخ استعلام خود را دریافت نمائید. امیدواریم بتوانیم با ارائه محصولات اصلی و با بهترین کیفیت شما را برای رسیدن به اهدافتان یاری نمائیم.

جهت محصولات بیشتر در نمایندگی مرک و استعلام سریع قیمت مواد شیمیایی مرک میتوانید ازطریق کانال واتساپ شرکت با ارسال نام ماده و مقدار نیاز درکمترین زمان پاسخ استعلام خود رادریافت نمائید.

راههای ارتباطی :
021-66895887 (ساعات تماس:8:30 الی 19)
واتساپ:09122885447 (ساعات تماس 24ساعت)

LiveZilla Live Chat Software
تماس با ما
تماس تلفنی

شماره تماس

09122885447

تلفن ثابت

شماره تماس

02166895887

اطلاعات
اطلاعات
بازگشت