ساعات کار از ساعت 9 صبح تا 18 بعد از ظهر - پشتيباني فروش -02166895887-09122885447
tel

ماده و استاندارد مرجع مرک

دسته بندی
تماس / Contact
  • تلفن : 66985887-021
  • واتس آپ _ تلگرام 09122885447
  • ایمیل : info@shimikohan.ir
فروش نیکوتین مرک آلمان

ماده و استاندارد مرجع مرک

84 / 100

در دنیای امروزی، استانداردها و مواد مرجع اساسی‌ترین عوامل در تضمین کیفیت محصولات صنایع مختلف می‌باشند. یکی از مواد مرجع معروف در صنایع شیمیایی و داروسازی، ماده و استاندارد مرجع مرک است. در این مقاله، به بررسی اهمیت، کاربردها، تأثیرات و چالش‌های مرتبط با استانداردهای مرجع مرک می‌پردازیم.

شرکت شیمی کهن ،نمایندگی مواد شیمیایی سیگماآلدریچ در ایران می باشد این شرکت ارائه دهنده خدمات به مشتریان عزیز می باشد. کلیه محصولات مواد شیمیایی آزمایشگاهی از جمله مواد مرک، و سیگماآلدریچ و کلیه محصولات آزمایشگاهی را به مشتریان ایرانی ارائه می دهد.

ماده و استاندارد مرجع مرک

ماده و استاندارد مرجع مرک، استانداردهایی هستند که کیفیت و باقیمانده مواد را اندازه گیری می کنند.استاندارد مرجع، ابزاری جهت اندازه گیری کمیت مورد نظر برای یک واحد اندازه گیری می باشد. ارزش یک استاندارد مرجع در مقایسه با مرجع پایه تعیین می گردد. استانداردهای اصلی عموماً توسط سازمان ملی استاندارد، مورد بررسی و نظارت قانونی قرار می گیرد.با توجه به مقایسه ابزارهای تحلیلی، جهت کالیبراسیون دقیق، نیاز به یک ماده و استاندارد مرجع مرک وجود دارد.

مواد مرجع مرک، نوعی مواد شیمیایی مرک هستند که در شرایط آزمایشگاهی خاص تأیید  و تولید می گردند. این مواد مرجع، در طی مراحلی با استفاده از فرآیندهای دقیق بر اساس مستندات تأیید و تولید می گردند. همراه این مواد یک تأییدیه ارائه می شود که روش اندازه گیری مواد و دستگاه ها دقیقاً بیان شده است. جهت تعیین خواص و مقادیر هر یک از مواد، لازم است که این اندازه گیری ها دقیق و مشخص باشند.

ماده و استاندارد مرجع مرک

انواع ماده و استاندارد مرجع مرک

ماده و استاندارد مرجع مرک، پس از تأیید شدن از مواد مرجعی که تأیید نشدند، معتبر تر می باشند.با توجه به در دسترس نبودن همیشگی این مواد مرجع، غالباً از مواد مرجع تأیید نشده به جای تأیید شده استفاده می شود.تفاوت مواد مرجع تأیید شده و نشده در این است که در تأیید نشده جزئیات کمتری در گواهی مواد مطرح می شود. دو مورد از ماده و استاندارد مرجع مرک شامل ماده مرجع RM و CRM می باشد.

ماده مرجع Reference Material یا RM به ماده ای گفته می شود که یک یا چند ویژگی ارزشی آن تثبیت شده اند. در صورتی که این ویژگی ها همگن و تثبیت شده باشند، می توان از آن در کالیبراسیون یک دستگاه استفاده کرد. همچنین با استفاده از آن، ارزیابی یک روش اندازه گیری مقادیر مواد صورت می پذیرد. ماده مرجع Certified Reference Material یا CRM ماده مرجعی است که همراه با گواهی ارائه می گردد.در این ماده مقادیر یک یا چند ویژگی ارزشی، قید و گواهی می شود و میزان عدم قطعیت مقادیر تأیید شده اعلام می شود.

خرید  مواد شیمیایی مرک

شرکت شیمی که نمایندگی سیگماآلدریچ در ایران با همکاری کارشناسان مجرب خود در بخش فنی و فروش جهت تامین مواد اولیه پژوهش های تحقیقاتی ماده با کیفیت بالا و قیمت مناسب را فراهم نموده است. شما می توانید جهت خرید مواد شیمیایی مرک با بخش فروش شرکت شیمی کهن تماس حاصل بفرمایید و پس از دریافت پیش فاکتور و اطمینان حاصل کردن از صحیح بودن شماره CAS نامبر مواد شیمیایی درخواستی اقدام به ثبت سفارش نمایید تحویل کالاهای خریداری شده و زمان تحویل آنها به صورت زیر می باشد.

ارسال کالاهای موجود در انبار: ۲۴ تا ۴۸ ساعت کاری می باشد.

روش ارسال کالا مشتریان تهران: ارسال توسط پیک

 ارسال مشتریان سایر شهرها

توسط شرکت های حمل و نقل ( تیپاکسپستترمینال )

محیط کشت هکتون انتریک آگار

قیمت – فروش  مواد شیمیایی مرک 

شرکت شیمی کهن یکی از بزرگترین وارد کنندگان و فروشندگان مواد شیمیایی آزمایشگاهی بخصوص فروش مواد شیمیایی مرک می باشد. این شرکت در زمینه واردات محصولات سیگما از تجربه بسیار بالایی برخوردار است. شما می توانید جهت خرید محصولات نمایندگی مرک و تهیه این محصول (اصلی) با بخش فروش شرکت تماس گرفته و با کارشناسان  این شرکت در ارتباط باشید.

همچنین از طریق کانال واتساپ شرکت نام محصول  را به همراه میزان نیاز خود  ارسال  کنید. در کمترین زمان  ممکن پاسخ استعلام خود را دریافت نمائید. امیدواریم بتوانیم با ارائه محصولات اصلی و با بهترین کیفیت شما را برای رسیدن به اهدافتان یاری نمائیم.

جهت محصولات بیشتر در نمایندگی مرک و استعلام سریع قیمت مواد شیمیایی مرک میتوانید ازطریق کانال واتساپ شرکت با ارسال نام ماده و مقدار نیاز درکمترین زمان پاسخ استعلام خود رادریافت نمائید.

راههای ارتباطی :
021-66895887 (ساعات تماس:8:30 الی 19)
واتساپ:09122885447 (ساعات تماس 24ساعت)

LiveZilla Live Chat Software
تماس با ما
تماس تلفنی

شماره تماس

09122885447

تلفن ثابت

شماره تماس

02166895887

اطلاعات
اطلاعات
بازگشت