ساعات کار از ساعت 9 صبح تا 18 بعد از ظهر - پشتيباني فروش -02166895887-09122885447
tel

بوراکس دکا Borax Decahydrate

دسته بندی
تماس / Contact
  • تلفن : 66985887-021
  • واتس آپ _ تلگرام 09122885447
  • ایمیل : info@shimikohan.ir
فروش نیکوتین مرک آلمان

بوراکس دکا Borax Decahydrate

87 / 100

بوراکس دکا Borax Decahydrate از اکسید بوریک، اکسید سدیم و آب تشکیل شده نمک ملایم، قلیایی، سفید و کریستالی است، با خواص بافر و خواص آلی می باشد. این ماده شیمیایی موجود درفرم پودر یا دانه ای، یک منبع چند منظوره مهم B203 است، به ویژه برای فرایندهایی که حضور همزمان سدیم مفید است.

شرکت شیمی کهن یکی از بزرگترین وارد کنندگان و فروشندگان مواد شیمیایی آزمایشگاهی بخصوص فروش مواد شیمیایی صنعتی می باشد. این شرکت  در زمینه واردات محصولات آزمایشگاهی مرک و سیگماآلدریچ از تجربه بسیار بالایی برخوردار است.

شما می توانید جهت تهیه محصولات (اصلی) با بخش فروش شرکت تماس گرفته و با کارشناسان  این شرکت در ارتباط باشید. همچنین از طریق کانال واتساپ شرکت، نام محصول  را به همراه میزان نیاز خود ارسال کنید تا در کمترین زمان  همکاران ما پاسخ استعلام شما را دریافت و پاسخ دهند. امیدواریم بتوانیم با ارائه محصولات اصلی و با بهترین کیفیت شما را برای رسیدن به اهدافتان یاری نمائیم.

بوراکس دکا Borax Decahydrate چیست؟

بوراکس درکریستال بزرگ، پودر و شکل دانه ای موجود است، که برای استفاده های سرامیکی دقیق تر است. اگر چه 10 مولکول آب در فرمول نظری تا حدودی متفاوت است، آنها منبع تعیین 10 مول هستند. محتوای آب می تواند با ذخیره سازی متفاوت باشد(با تمایل به شل شدن آب با زمان) جایی که دقت لازم است، قبل از استفاده،مقدار آب را اندازه گیری کنید.

حلالیت بوراکس به طور معمول آن را برای استفاده در بدن های خاکستر و لعاب ها ردمی کند. (از آنجا که در هنگام خشک کردن آن به آب می رسد و درآن متمرکز می شود). در واقع این پدیده را می توان برای استفاده از محصولات خود شیشه ای مانند چسب مصری استفاده کرد. می تواند یک سطح سخت را در محصولات غیر قابل اشتعال تولید کند. علاوه بر این،در هنگام خشک کردن می توان در برخی موارد شرایط محاجرت را تحمل کرد. بوراکس می تواند در یک لغزنده سنتی سرامیکی یا ترکیب لعاب به عنوان یک سوپاپ ارزان قیمت برای تولید لعاب یا لغزش برای دمای پایین استفاده می شود.

خصوصیات ماده بوراکس دکا Borax Decahydrate

  • نام شیمیایی : بوراکس دکا Borax Decahydrate
  • فرمول شیمیایی : Na2B4O7.10H2O
  • نوع بسته بندی : کیسه 25 کیلویی
  • کشور سازنده : ترکیه
  • شرکت سازنده : ایتی دکا

download 4 6

 

کاربرد بوراکس دکا Borax Decahydrate

مواد اولیه صابون و مواد اولیه شوینده

بوراکس دکا Borax Decahydrate در بسیاری از محصولات تمیز کننده به عنوان یک عامل بافر pH، برای کمک به امولسیون کردن روغن ها و به عنوان یک ساینده ملایم گنجانیده شده است. بوراکس دکا هیدرات به صابون های دست پودری اضافه می شود تا خاک های متوسط تا سنگین در مواجهه با عملیات صنعتی را از بین ببرد. پوست ملایم است، اما در حذف خاک بسیار موثر است.

بوراکس دکا هیدرات به فرمولاسیون ها برای تمیز کردن سطوح سخت مانند فلزات، شیشه و سرامیک اضافه می شود. همچنین به عنوان یک افزودنی در پاک کننده های دستی، بلور و واکس ، و ترکیبات تمیز کننده های صنعتی نیز استفاده می شود. در مواد اولیه شوینده شستشو، حذف خاک های روغنی از پارچه را تسهیل می کند و قلیایی، pH بافر و نرم شدن آب شستشو را فراهم می کند. همچنین برای تثبیت آنزیم ها استفاده می شود.

مواد اولیه صنایع آرایشی بهداشتی

بوراکس دکا هیدرات در لوازم آرایشی، مواد اولیه آرایشی و بهداشتی و مواد اولیه دارویی استفاده می شود. در محلول های لنز تماس، آن را در رابطه با اسید بوریک به عنوان عامل تمیز کننده و با فرم ملایم استفاده می شود. بوراکس به عنوان یک عامل متقابل برای امولسیون واکسها وسایر پارافین هایی که به عنوان پایه برای لوسیون، کرم و پماد استفاده می شود.

جوش متالورژی

توانایی بوراکس دکاهیدرات برای حل اکسیدفلزی در بازیابی فلزات مانند برنج، مس، سرب و روی از ضایعات قراضه یا سرباره ذوب شده بهره برداری می شود. در متالوژی آهنی، بوراکس دکاهیدرات به عنوان یک سقف پوشش برای جلوگیری از اکسیداسیون در سطح ذوب ریخته گری استفاده می شود. در جوشکاری لحیم کاری، بوراکس دکا هیدرات سطوح فلزی را پوشش می دهد، به غیر از هوا و جلوگیری از اکسیداسیون، همچنین به عنوان حلال و تمیز کننده عمل می کند.

مهار خوردگی

بوراکس دکاهیدرات در بسیاری از سیستم های آبی نیاز به مهار خوردگی دارد. این فلزات آهنی را در مقابل اکسیداسیون محافظت می کند و در ساخت فرمولاسیون های خنک کننده خودرو و موتور و مواد اولیه شیمیایی مختلف و مواد اولیه تصفیه آب استفاده می کند.

انحلال پذیری بالای بوراکس دکا هیدرات در اتیل گلیکول باعث می شود که آن در فرمولاسیون های ضد خوردگی خودرو بسیار مفید باشد. بوراکس دکاهیدرات، منبع اسیدی شدن حاصل از تجزیه اتیل گلیکول را خنثی می کند و میزان اکسیداسیون در سطح فلز را کاهش می دهد.راه حل های آبی جایگزین کرومات ها در راه آهن و دیگر خنک کننده های دیزل شده اند.

چسب

بوراکس دکاهیدرات بخشی از فرمول چسب نشاسته برای کاغذ و مقوا است و عامل تولید پتاسیم در ساخت کلاژن های مبتنی بر کازئین و دکسترین است. چسبندگی و قدرت سبز چسب را با استفاده از الحاق دسته های هیدروکسیل متصل شده بهبود می بخشد.

طراحی سیم

بوراکس دکاهیدرات،اسیدباقی مانده را از مرحله ترشی خنثی می کندو رسوب نمک باقی مانده روی سیم،به عنوان یک حامل روان کننده پودر خشک،ارزشمند است.

نسوز

ترکیبات بوراکس دکا هیدرات به عنوان تثبیت کننده ها و باندینگ ها درساینده های تخصصی استفاده می شود.بوراکس دکا هیدرات به قبل از ایجاد پیوند سرامیکی،یک باند شیشه ای متوسط می دهد که درآن نقطه ترکیب بورات ازسیستم به طور قابل توجهی انباشته می شود.

برخی کاربردهای دیگر

بوراکس دکا هیدرات به عنوان بازدارنده شعله برای مواد سلولزی،یک بافر وکاتالیزور برای رنگ های آلی،برای حامل برای علف کش ها ویک بافر پاک کننده درفرایند های مینا استفاده می شود.

قیمت – فروش بوراکس دکا Borax Decahydrate

شرکت شیمی کهن یکی از بزرگترین وارد کنندگان و فروشندگان مواد شیمیایی آزمایشگاهی بخصوص محصولات مرک آلمان بوراکس دکا Borax Decahydrate می باشد.این شرکت که در زمینه واردات این محصولات از تجربه بسیار بالایی برخوردار است. شما می توانید جهت تهیه این محصولات (اصلی) با بخش فروش شرکت تماس گرفته و با کارشناسان  این شرکت در ارتباط باشید و یا از طریق کانال واتساپ شرکت نام محصول به همراه میزان نیاز خود را ارسال تا در کمترین زمان پاسخ استعلام خود را دریافت نمائید. امیدواریم بتوانیم با ارائه محصولات اصلی و با بهترین کیفیت شما را برای رسیدن به اهدافتان یاری نمائیم.

 

جهت محصولات بیشتر واستعلام سریع قیمت  مواد شیمیایی صنعتی از جمله بوراکس دکا Borax Decahydrate میتوانید از طریق کانال واتساپ شرکت با ارسال نام ماده و مقدار نیاز در کمترین زمان پاسخ استعلام خود را دریافت نمائید.

راههای ارتباطی :
021-66895887(ساعات تماس:8:30 الی 19)
واتساپ:09122885447 (ساعات تماس 24ساعت)

LiveZilla Live Chat Software
تماس با ما
تماس تلفنی

شماره تماس

09122885447

تلفن ثابت

شماره تماس

02166895887

اطلاعات
اطلاعات
بازگشت