ساعات کار از ساعت 9 صبح تا 18 بعد از ظهر - پشتيباني فروش -02166895887-09122885447
tel

کاربرد نیترات منیزیم هگزاهیدرات

دسته بندی
تماس / Contact
  • تلفن : 66985887-021
  • واتس آپ _ تلگرام 09122885447
  • ایمیل : info@shimikohan.ir
فروش نیکوتین مرک آلمان

کاربرد نیترات منیزیم هگزاهیدرات

کاربرد نیترات منیزیم هگزاهیدرات، نیترات منیزیم هگزاهیدرات یکی از محصولات تولیدی کمپانی بزرگ مرک آلمان می باشد. این محصولات هر کدام با کد و مشخصات خود عرضه می شود که کد محصول 105855 تولید می گردد.

نمایندگی مرک آلمان تولید کننده مواد شیمیایی آزمایشگاهی و با کیفیتی بالا به بازارهای جهانی توضیع می شود. این شرکت با تولیدات متنوع و با کیفیت توانسته جایگاه بسیار خوبی در بین مصرف کنندگان مواد شیمیایی آزمایشگاهی بدست آورد.

شرکت شیمی کهن ،نمایندگی مواد شیمیایی سیگماآلدریچ در ایران می باشد این شرکت ارائه دهنده خدمات به مشتریان عزیز می باشد. کلیه محصولات مواد شیمیایی آزمایشگاهی از جمله مواد مرک، و سیگماآلدریچ و کلیه محصولات آزمایشگاهی را به مشتریان ایرانی ارائه می دهد.

نیترات منیزیم هگزاهیدرات

نیترات منیزیم هگزاهیدرات یک ترکیب شیمیایی است که به صورت کریستالی بی‌رنگ و پایدار در دمای اتاق یافت می‌شود. این ترکیب شامل شش مولکول آب است و دارای فرمول شیمیایی Mg(NO3)2 · 6H2O می‌باشد. نیترات منیزیم هگزاهیدرات برای کاربردهای مختلفی مورد استفاده قرار می‌گیرد، از جمله:

  1. کود کشاورزی: استفاده از این نیترات به عنوان یک منبع نیتروژن و منیزیم برای بهبود رشد گیاهان و افزایش عملکرد محصولات کشاورزی مفید است .
  2. صنایع شیمیایی: استفاده در تولید برخی ترکیبات شیمیایی و فرایندهای صنعتی به عنوان یک ماده مهم و پایدار .
  3. محافظت و نگهداری آثار تاریخی: به دلیل پایداری در دماهای مختلف، در نگهداری و حفاظت آثار تاریخی و همچنین در آثار هنری استفاده می‌شود.

کاربرد نیترات منیزیم هگزاهیدرات

مشخصات نیترات منیزیم هگزاهیدرات

  • نام محصول : منیزیم نیترات هگزاهیدرات
  • کد : 105855
  • CAS Number : 13446-18-9
  • EC Number : 233-826-7
  • Chemical Formula : Mg(NO3)2*6 H2O

کاربرد نیترات منیزیم هگزاهیدرات

نیترات منیزیم هگزاهیدرات (Magnesium nitrate) این ماده با فرمول شیمیایی Mg(NO۳)۲ که با جرم مولی آن 148.3g/mol می باشد. نیترات منزیم ترکیب غیر آلی به شکل جامد بلوری و به رنگ سفید می باشد. این کود کاملاً خشک بوده و قابلیت حل در آب را دارد.

نیترات منیزیم بی آب یک ماده جاذب رطوبتی است که در معرض هوا  به سرعت هگزا هیدرات را تشکیل می هد ، تمام نمک های نیترات منیریم  هم در آب هم در اتانول بسیار محلول هستند ، این ماده در مقایس تجاری از واکنش اسید نیتریک و نمک های مختلف منیزیم ساخته می شود.

یکی از موثرترین راه های افزایش میزان تولید و رشد محصولات کشاورزی کود نیترات منیزیم است که به دلیل افزایش میزان اسید آمینه و پروتئین های گیاه و منیزیم و افزایش میزان و کارایی کلروفیل موجب افزایش غذاسازی و در نهایت رشد و نمو گیاه می‌شود.  نیترات موجود در کود جذب منیزیم را بهبود می­بخشد.

بهترین منبع کودی برای رفع سریع کمبود نیتروژن و منیزیم در گیاهان می­باشد و بدون هیچگونه باقیمانده ای در آب حل می­شود. این کود در تمام سیستم های آبیاری قابل مصرف بوده و بدون سولفات، کلر و سدیم می­باشد.کاربرد نیترات منیزیم هگزاهیدرات

کالا ها حاوی 10.5 نیترون ، 9.4% نیتروژن ، 94% منیزیم است و استفاده گرده ای در کشاورزی دارد. نیتروژن به فرم نیترات مؤثرترین منبع تأمین کننده نیتروژن برای گیاهان است و باعث افزایش جذبMg می شود.

مشخصات فنی نیترات منیزیم هگزاهیدرات

  • فرمول شیمیایی: Mg(No3)2
  • جرم مولی : 178.9480g/mol
  • نقطه جوش :  °100C
  • نقطه ذوب : °37C

کاربرد نیترات منیزیم هگزاهیدرات -

کاربرد اصلی این ترکیب به عنوان ماده هیدراته کننده در تهیه اسید نیتریک غلیظ است

  •     استفاده در صنعت کاغذ سازی
  •     تولید نمک های سدیم و مواد شوینده
  •     تنظیم PH و سنتز مواد آلی
  •     در صنایع نساجی و چرم
  •     صنایع پتروشیمی
  •     به عنوان چربی گیر در صنایع مختلف
  •     در صنایع غذایی شامل کنسروسازی روغن و قند و شکر
  •      فلزی مانند آلومینیوم روی گالوانیزه و آبکاری فلزات
  •      الکل سازی داروسازی و آرایشی و بهداشتی
  •     تولید لاتکس

عوراض و خطرات نیترات منیزیم هگزاهیدرات

استنشاق مقدار زیاد این ماده باعث سرگیجه، استفراغ، اسهال، ضعف، درد شکم، اختلال در اکسیژن رسانی خون و به دنبالش کبودی پوست و… می شود.کاربرد نیترات منیزیم هگزاهیدرات

مکانیسم عمل نیترات منیزیم هگزاهیدرات

نیترات منیزیم هگزاهیدرات یک ترکیب شیمیایی است که به عنوان یک نوع نیترات منیزیم با فرمول شیمیایی Mg(NO3)2·6H2O شناخته می‌شود. این ترکیب یک هگزاهیدرات است، یعنی شش مولکول آب به هر مولکول نیترات منیزیم در آن وجود دارد. مکانیسم عمل آن به عنوان یک ماده شیمیایی معمولاً شامل تبدیل به نیترات منیزیم و آب در حضور آب می‌شود. در محیط آبی، نیترات منیزیم هگزاهیدرات دیسوسیه می‌شود به Mg^2+ و 2 NO3^- ، و همچنین آزاد شدن شش مولکول آب از شبکه بلوری.

نتیجه‌گیری

نیترات منیزیم هگزاهیدرات یک ترکیب معدنی با خواص سلامتی متعدد است که به عنوان یک مکمل غذایی و دارویی مورد استفاده قرار می‌گیرد. با تأثیرات مثبت بر سیستم‌های مختلف بدن، این ترکیب به‌طور گسترده در بهبود عملکرد مغزی، کاهش فشار خون، و مقابله با میگرن مؤثر است. با این همه، نباید اثرات جانبی آن نادیده گرفته شود و استفاده از آن باید با مشاوره پزشکی صورت گیرد.

خرید نیترات منیزیم هگزاهیدرات

شرکت شیمی کهن نمایندگی سیگماآلدریچ در ایران با همکاری کارشناسان مجرب خود در بخش فنی و فروش جهت تامین مواد اولیه پژوهش های تحقیقاتی ماده با کیفیت بالا و قیمت مناسب را فراهم نموده است. شما می توانید جهت خرید نیترات منیزیم هگزاهیدرات با بخش فروش شرکت شیمی کهن تماس حاصل بفرمایید و پس از دریافت پیش فاکتور و اطمینان حاصل کردن از صحیح بودن شماره CAS نامبر مواد شیمیایی درخواستی اقدام به ثبت سفارش نمایید تحویل کالاهای خریداری شده و زمان تحویل آنها به صورت زیر می باشد.

ارسال کالاهای موجود در انبار: ۲۴ تا ۴۸ ساعت کاری می باشد.

روش ارسال کالا مشتریان تهرانتوسط پیک

 ارسال مشتریان سایر شهرها

توسط شرکت های حمل و نقل ( تیپاکسپستترمینال )

 

کاربرد نیترات منیزیم هگزاهیدرات

قیمت – فروش نیترات منیزیم هگزاهیدرات

شرکت شیمی کهن یکی از بزرگترین وارد کنندگان و فروشندگان مواد شیمیایی آزمایشگاهی بخصوص فروش نیترات منیزیم هگزاهیدرات می باشد. این شرکت در زمینه واردات محصولات سیگما از تجربه بسیار بالایی برخوردار است. شما می توانید جهت خرید محصولات نمایندگی مرک آلمان و تهیه این محصول (اصلی) با بخش فروش شرکت تماس گرفته و با کارشناسان  این شرکت در ارتباط باشید.

همچنین از طریق کانال واتساپ شرکت نام محصول  را به همراه میزان نیاز خود  ارسال  کنید. در کمترین زمان  ممکن پاسخ استعلام خود را دریافت نمائید. امیدواریم بتوانیم با ارائه محصولات اصلی و با بهترین کیفیت شما را برای رسیدن به اهدافتان یاری نمائیم.

جهت محصولات بیشتر در نمایندگی مرک و استعلام سریع قیمت نیترات منیزیم هگزاهیدرات  میتوانید ازطریق کانال واتساپ شرکت با ارسال نام ماده و مقدار نیاز درکمترین زمان پاسخ استعلام خود رادریافت نمائید.

راههای ارتباطی :
021-66895887(ساعات تماس:8:30 الی 19)
واتساپ:09122885447 (ساعات تماس 24ساعت)

LiveZilla Live Chat Software
تماس با ما
تماس تلفنی

شماره تماس

09122885447

تلفن ثابت

شماره تماس

02166895887

اطلاعات
اطلاعات
بازگشت