ساعات کار از ساعت 9 صبح تا 18 بعد از ظهر - پشتيباني فروش -02166895887-09122885447
tel

کاربرد مواد شیمیایی مرک در صنعت

دسته بندی
تماس / Contact
  • تلفن : 66985887-021
  • واتس آپ _ تلگرام 09122885447
  • ایمیل : info@shimikohan.ir
فروش نیکوتین مرک آلمان

کاربرد مواد شیمیایی مرک در صنعت

84 / 100

در دنیای امروزی، مواد شیمیایی از جایگاه بسیار مهمی در صنایع مختلف برخوردارند. شرکت‌های شیمیایی معتبری مانند مرک، نقش بسیاری در ارائه مواد شیمیایی با کیفیت و کاربردی برای صنایع مختلف دارند. در این مقاله به بررسی کاربرد مواد شیمیایی مرک در صنعت خواهیم پرداخت.

مرک یکی از شرکت‌های پیشرو در زمینه تولید و عرضه مواد شیمیایی است. با تاریخچه‌ای پر از افتخار و تجربه، این شرکت محصولاتی با کیفیت عالی و استانداردهای بین‌المللی را به بازار ارائه می‌دهد. با ارائه محصولات متنوع، مرک توانسته است جایگاه بسیار مهمی در صنایع مختلف را بدست آورد.

شرکت شیمی کهن ،نمایندگی مواد شیمیایی سیگماآلدریچ در ایران می باشد این شرکت ارائه دهنده خدمات به مشتریان عزیز می باشد. کلیه محصولات مواد شیمیایی آزمایشگاهی از جمله مواد مرک، و سیگماآلدریچ و کلیه محصولات آزمایشگاهی را به مشتریان ایرانی ارائه می دهد.

کاربرد مواد شیمیایی مرک در صنعت

کاربرد مواد شیمیایی مرک در صنعت، دارای طیف وسیعی از گروه ها و شرکت های صنعتی می شود.از جمله صنایعی که مواد شیمیایی مرک آلمان، در آنها نقش های مهمی ایفا می کنند می توان به صنایع زیر اشاره نمود:

  • صنایع غذایی
  • صنایع پتروشیمی
  • صنایع آرایشی و بهداشتی
  • صنایع چسب و رنگ و رزین
  • صنایع داروسازی
  • صنایع آبکاری
  • صنایع کاشی و سرامیک
  • و …

از جمله کاربرد مواد شیمیایی مرک در صنعت، می توان به صنعت چاپ اشاره نمود.در صورتی که مواد مورد استفاده در صنعت چاپ تغییر کند می تواند به کاهش هزینه، افزایش کیفیت و سرعت تولید کمک کند.مواد مصرفی که در این صنعت شناخته شده اند، به سه صورت مواد خالص، ترکیب و مخلوط مورد استفاده قرار می گیرند.

کاربرد مواد شیمیایی مرک در صنعت

مواد شیمیایی مرک در صنعت چاپ

کاربرد مواد شیمیایی مرک در صنعت در بحث چاپ، استفاده از آنها جهت افزایش کیفیت عملیات های چاپی می باشد.مرکب ها در صنعت چاپ شامل دو گروه غیر چاپی و چاپی می باشد.مرکب های غیر چاپی مانند جوهر های خودکار، خودنویس و ماژیک، جهت نقاشی، ترسیم و تحریر به کار برده می شوند.تولید مرکب های چاپی به عواملی همچون دوام، قوام، خشک شدن، چاپ، روش چاپ و سطح چاپی بستگی دارد.

آشنایی با سیر تکاملی مرکب ها، شناخت بیشتری نسبت به کاربرد مواد شیمیایی مرک، ایجاد می کند.مرکب های امروزی در حال حاضر با استفاده از روش ها و ابزارهای پیشرفته، در صنعت چاپ مورد استفاده قرار می گیرد.سیر تکاملی و تولید مرکب های در صنعت چاپ شامل مراحل زیر می باشد:

  1. مرکب چاپ اولیه در قرن پانزده میلادی
  2. مرکب نقاشی در قرن پانزده میلادی
  3. مرکب های پایه روغنی در قرن هجده میلادی
  4. پیدایش رنگ دانه مصنوعی در سال 1930 میلادی
  5. مرکب چاپ آنیلین در قرن بیست
  6. مرکب چاپ فتوگراور
  7. مرکب های امروزی
  8. مرکب چاپ دیجیتال

بیشتر بخوانید:مواد شیمیایی مرک در صنعت نساجی

 مزایای استفاده از مواد شیمیایی مرک

محصولات شیمیایی مرک در صنایع مختلفی مانند داروسازی، پتروشیمی، الکترونیک، خودروسازی و صنایع غذایی کاربرد دارند. این مواد با کیفیت و پایداری بالا، به تولید محصولات با کیفیت و استفاده از فناوری‌های پیشرفته کمک می‌کنند.

  •  کیفیت بالا
  •  پایداری و قابلیت اطمینان
  •  پشتیبانی فنی
  •  انعطاف‌پذیری در کاربرد

استفاده از مواد شیمیایی مرک مزایای بسیاری برای صنایع دارد، از جمله کیفیت بالا، پایداری، پشتیبانی فنی و انعطاف‌پذیری در کاربرد. این مزایا باعث می‌شود که شرکت‌ها و کارخانه‌ها به راحتی بتوانند از این مواد استفاده کرده و به بهبود عملکرد و کیفیت محصولات خود برسند.

نتیجه‌گیری

در نهایت، می‌توان گفت که مواد شیمیایی مرک با کیفیت بالا و متنوعی که ارائه می‌دهد، نقش بسیار مهمی در توسعه صنایع مختلف دارند. با استفاده از این مواد، صنایع می‌توانند عملکرد خود را بهبود بخشیده و محصولات با کیفیت‌تری تولید کنند.

خرید  مواد شیمیایی مرک

شرکت شیمی که نمایندگی سیگماآلدریچ در ایران با همکاری کارشناسان مجرب خود در بخش فنی و فروش جهت تامین مواد اولیه پژوهش های تحقیقاتی ماده با کیفیت بالا و قیمت مناسب را فراهم نموده است. شما می توانید جهت خرید مواد شیمیایی مرک با بخش فروش شرکت شیمی کهن تماس حاصل بفرمایید و پس از دریافت پیش فاکتور و اطمینان حاصل کردن از صحیح بودن شماره CAS نامبر مواد شیمیایی درخواستی اقدام به ثبت سفارش نمایید تحویل کالاهای خریداری شده و زمان تحویل آنها به صورت زیر می باشد.

ارسال کالاهای موجود در انبار: ۲۴ تا ۴۸ ساعت کاری می باشد.

روش ارسال کالا مشتریان تهران: ارسال توسط پیک

 ارسال مشتریان سایر شهرها

توسط شرکت های حمل و نقل ( تیپاکسپستترمینال )

محیط کشت هکتون انتریک آگار

قیمت – فروش  مواد شیمیایی مرک 

شرکت شیمی کهن یکی از بزرگترین وارد کنندگان و فروشندگان مواد شیمیایی آزمایشگاهی بخصوص فروش مواد شیمیایی مرک می باشد. این شرکت در زمینه واردات محصولات سیگما از تجربه بسیار بالایی برخوردار است. شما می توانید جهت خرید محصولات نمایندگی مرک و تهیه این محصول (اصلی) با بخش فروش شرکت تماس گرفته و با کارشناسان  این شرکت در ارتباط باشید.

همچنین از طریق کانال واتساپ شرکت نام محصول  را به همراه میزان نیاز خود  ارسال  کنید. در کمترین زمان  ممکن پاسخ استعلام خود را دریافت نمائید. امیدواریم بتوانیم با ارائه محصولات اصلی و با بهترین کیفیت شما را برای رسیدن به اهدافتان یاری نمائیم.

جهت محصولات بیشتر در نمایندگی مرک و استعلام سریع قیمت مواد شیمیایی مرک میتوانید ازطریق کانال واتساپ شرکت با ارسال نام ماده و مقدار نیاز درکمترین زمان پاسخ استعلام خود رادریافت نمائید.

راههای ارتباطی :
021-66895887 (ساعات تماس:8:30 الی 19)
واتساپ:09122885447 (ساعات تماس 24ساعت)

 

LiveZilla Live Chat Software
تماس با ما
تماس تلفنی

شماره تماس

09122885447

تلفن ثابت

شماره تماس

02166895887

اطلاعات
اطلاعات
بازگشت