ساعات کار از ساعت 9 صبح تا 18 بعد از ظهر - پشتيباني فروش -02166895887-09122885447
tel

پودر نقره و قدرت انعکاس بالای آن

دسته بندی
تماس / Contact
  • تلفن : 66985887-021
  • واتس آپ _ تلگرام 09122885447
  • ایمیل : info@shimikohan.ir
فروش نیکوتین مرک آلمان

پودر نقره و قدرت انعکاس بالای آن

76 / 100

پودر نقره و قدرت انعکاس بالای آن – شرکت شیمی کهن یکی از مراکز  فعال در زمینه فروش مواد شیمیایی صنعتی و آزمایشگاهی، آماده ارائه خدمات در حوزه  نمایندگی فروش مواد شیمیایی مرک آلمان  با کیفیت عالی، و قیمت مناسب به مشتریان است. این محصول ساخت شرکت مرک آلمان بوده و به صورت پودری عرضه می‌شود. اطلاعات محصول به شرح زیر است و جهت آگاهی از قیمت و خرید محصولات مرک آلمان می توانید ابتدای همین صفحه را ملاحظه فرمایید.

نمایندگی مرک آلمان تقریبا در تمام عمر خود (غیراز دو دهه اخیر ) شرکت خصوصی بوده است. در سال 1995 تشکیلات قانونی شرکت از سهامی خاص به سهامی عام تبدیل شد که البته هنوز هم 70 درصد سهام شرکت متعلق به خانواده مرک است.

پودر نقره و قدرت انعکاس بالای آن

نقره به عنوان یک فلز براق و سفید رنگ، یکی از فلزات گرانبها به شمار می رود. بیشترین کاربرد آن ناشی از قابلیت های آن از جمله رسانایی بالا، جلاپذیری، شکل پذیری و نرم و چکش خوار بودن آن میباشد. بیشترین مصرف نقره در سالهای اخیر در صنعت و ساخت جواهرات و لوازم تزئینی بوده است.

نقره دارای درخشندگی استثنایی است. قدرت انعکاس نور پودر نقره بسیار بالا است و از این رو، از آن در ساخت آینه، میکروسکوپ، تلسکوپ و سلول‌های خورشیدی استفاده می‌شود. نقره پرداخت شده، ۹۵ درصد شعاع‌های قابل رویت نور را بازتاب می‌کند. هر درصدی از نقره را می توان با طلا و با نیکل ترکیب کرد که حاصل آن یک آلیاژ سفید رنگ است.

شرکت شیمی کهن ،نمایندگی مواد شیمیای مرک در ایران می باشد این شرکت ارائه دهنده خدمات به مشتریان عزیز می باشد. کلیه محصولات مواد شیمیایی آزمایشگاهی از جمله مواد مرک، سیگماآلدریچ و کلیه محصولات آزمایشگاهی را به مشتریان ایرانی ارائه می دهد.

نقره با تمام فلزات نجیب مانند پالادیوم، پلاتینیوم، نیکل، مس و طلا ترکیب میشود. پوشش نوری یک یا چند لایه نازک از مواد رسوب‌بر نوری مانند یک لنز یا آینه است که باعث تغییر در بازتاب و انعکاس نور می‌شود. یک نوع پوشش نوری، پوشش آنتی رفلکس است که باعث کاهش بازتاب‌های ناخواسته از سطوح و اغلب در عینک و لنزهای عکاسی استفاده می‌شود.

یکی دیگر از پوششهای نوری پوشش نوری انعکاسی (۹۹٫۹۹ درصد انعکاس) است که می‌توان برای تولید آینه از آن استفاده کرد. پوشش های نوری اپتیکی با ساختار پیچیده‌ تر، برخی از طول موج‌ها را بیشتر منعکس می‌کند. در رابطه با پودر نقره و قدرت انعکاس بالای آن بسیار می توان سخن گفت. با کارشناسان سایت فروش مواد شیمیایی شیمی کهن  همراه باشید تا در این مورد بیشتر بدانید.

 

پودر نقره و قدرت انعکاس بالای آن -

پوشش اپتیکی نقره

پوشش‌های اپتیکی ساده، لایه‌های نازکی از فلزاتی مانند آلومینیوم هستند که بر روی شیشه رسوب می‌شوند تا سطح آینه‌ای ایجاد کنند که نقره اندود کردن نام دارد. آلومینیوم ارزانترین و رایج‌ترین پوشش مورد استفاده برای این منظور است و در طیف مرئی دارای انعکاسی حدود ۸۸ درصد الی ۹۲ درصد است.

پس از آلومینیوم میتوان از نقره استفاده کرد که دارای انعکاسی بین ۹۵ الی ۹۹ درصد است که طیف فرو سرخ را نیز دربر میگیرد، اما در طیف نور آبی و فرابنفش به کمتر از ۹۰ درصد می‌رسد. گرانترین فلز پوششی طلا با بهترین انعکاس ۹۸ الی ۹۹ درصد در نور فروسرخ است، اما در طول موج کمتر از ۵۵۰ نانومتر انعکاس محدودتری دارد که این امر باعث ایجاد رنگ طلایی می‌شود.

با کنترل ضخامت و دانسیته پوشش‌های فلزی می‌توان انعکاس آنها را کاهش و عبور نور از آنها را افزایش داد. کاربرد پودر نقره در صنایع بسیار زیاد است و این ماده شیمیایی به خوبی توانسته است به صاحبان صنایع کمک کند.

طبقه بندی فلزات در جدول تناوب چگونه است ؟

اکثر این‌ فلزات‌ در جدول‌ تناوبی‌ در دسته‌ ای‌ با نام‌ فلزات‌ پلاتین‌ طبقه بندی میشوند که‌ شامل‌ روتنیم‌، رودیم‌، پالادیم‌، نقره‌، اسمیم‌، ایریدیم‌، پلاتین‌ و طلا هستند. چهار عنصر اول ‌(فلزات سبک) دارای‌ دانسیته‌ ۱۲ و چهار عنصر آخر‌ (فلزات سنگین) دارای‌ دانسیته‌ ۲۲ هستند. اغلب‌ فلزات‌ با اسیدهای‌ رقیق‌ و آب‌ ترکیب‌ میشوند‌ و هیدروژن‌ آزاد میکنند، اما این‌ فلزات‌ عوامل‌ احیاءکننده‌ یا کاهنده‌ ضعیفی‌ هستند.

به عنوان مثال، رودیم یک فلز‌ سفید رنگ با‌ عدد اتمی‌‌ ۴۵، وزن‌ اتمی‌ ۹۰۵/۱۰۲، چگالی‌ ۴/۱۲ گرم‌ بر سانتی‌متر مکعب‌ و نقطه‌ ذوب‌‌ ۱۹۶۰ درجه‌ سانتیگراد‌ و مقاوم‌ در برابر خوردگی‌ است. قدرت‌ انعکاس‌ آن کمتر‌ از نقره‌ است، اما‌ مانند نقره‌ کدر و سیاه رنگ نمی‌شود، که‌ البته این‌ ویژگی‌ رودیم‌ باعث‌ استفاده از آن در رفلکتورها، آینه‌ها، جواهرات‌ و قطعات‌ با ارزش‌ تزئینی شده است. مسلما برای نقره می توان بسیار سخن گفت

 

نکته اینجا ست که نانوذرات نقره و یا نیترات نقره نیز که از مشتقات نقره محسوب می شوند همگی می توانند در آزمایش های علمی و صنایع مختلف مورد استفاده گسترده قرار بگیرند.

اسید کلریدریک‌ و اسید سولفوریک‌ در حرارت‌ معمولی‌ بر آنقره تاثیری ندارند، اما‌ اسید سولفوریک‌ غلیظ‌ در معرض‌ حرارت‌ با نقره‌ ترکیب‌ میشود‌ و گاز دی‌اکسید گوگرد تولید می‌کند. حلال‌ اصلی‌ نقره‌، اسید نیتریک‌ می‌باشد که‌ در دمای‌ متعارف‌ به‌ شدت‌ با نقره ترکیب‌ میشود و حاصل آن گاز سمی‌ نیتروژن‌ منواکسید است.

کارشناسان سایت تخصصی شیمی کهن تلاش دارند تا تمامی اطلاعات مورد نیاز شما عزیزان را به خوبی انتقال دهند. به عنوان مثال چنانچه در مورد کاربرد پودر نقره در راکتورهای هسته ای و یا موارد استفاده پودر نقره در داروسازی و دندانپزشکی به دنبال اطلاعات هستید می توانید از مشاوره رایگان این کارشناسان بهره مند شوید.

 

پودر نقره و قدرت انعکاس بالای آن -

پودر نقره و قدرت انعکاس بالای آن

با پوشاندن شیشه با لایه‌ای از آلومینیوم یا جیوه آینه‌های معمولی تولید می‌شود، اما برای ساخت آینه‌هایی با قدرت انعکاس بالا معمولاً لایه‌ای از نقره در پشت آن‌ها استفاده می‌شود. اکسیژن به نقره آسیبی وارد نمیکند. به علاوه، نقره در برابر تکثر محلول‌های نمکی مقاوم است. حمام‌های نقره کاری شامل سیانید نقره، کربنات پتاسیم، سیانید پتاسیم یا سیانید سدیم هستندو دقت داشته باشید پوشش‌های نقره که در حمام‌های سیانید تولید می‌شوند کدر رنگ هستند و باید هنگام پوشش‌کاری آنها را برش‌ داد.

جلاکاری علاوه بر افزایش قیمت باعث از بین رفتن فلز نقره نیز می‌شود. در حال حاضر، حمام‌های نقره حاوی مواد افزودنی مختلف سبب ایجاد لایه‌های براق هستند. رنگ پوشش های حاوی کروم شبیه به نقره و سفید مایل به آبی هستند. قدرت انعکاس سطح کروم کاملا صیقل داده شده ۶۵ درصد است در حالی که این میزان برای نقره چیزی حدود ۸۸ درصد است.

در انتهای این مقاله می توانیم بیان کنیم که هم اکنون در رابطه با پودر نقره و قدرت انعکاس بالای آن اطلاعاتی مفید را دریافت کرده ایم. شما عزیزان می توانید برای خرید پودر نقره و یا خرید نیترات نقره به سایت فروش مواد شیمیایی  در تهران، شیمی کهن مراجعه کنید.

فروش مواد شیمیایی مرک آلمان

شرکت شیمی کهن یکی از بزرگترین وارد کنندگان و فروشندگان مواد شیمیایی آزمایشگاهی بخصوص محصولات نمایندگی مرک آلمان از جمله فروش مواد مرک آلمان است. این شرکت در زمینه واردات این محصولات از تجربه بسیار بالایی برخوردار است. برای دریافت محصولات بیشتر و استعلام سریع قیمت فروش محصولات مرک آلمان میتوانید از طریق کانال واتساپ شرکت با ارسال نام ماده و مقدار نیاز در کمترین زمان پاسخ استعلام خود را دریافت نمائید.

جهت محصولات بیشتر واستعلام سریع قیمت از نمایندگی فروش مواد شیمیایی صنعتی در ایران مطلع شوید  میتوانید از طریق کانال واتساپ شرکت با ارسال نام ماده و مقدار نیاز در کمترین زمان پاسخ استعلام خود را دریافت نمائید.

راههای ارتباطی :
021-66895887 (ساعات تماس:8:30 الی 19)
واتساپ:09122885447  (ساعات تماس 24ساعت)

LiveZilla Live Chat Software
تماس با ما
تماس تلفنی

شماره تماس

09122885447

تلفن ثابت

شماره تماس

02166895887

اطلاعات
اطلاعات
بازگشت