ساعات کار از ساعت 9 صبح تا 18 بعد از ظهر - پشتيباني فروش -02166895887-09122885447
tel

پلی وینیل الکل PVP (صنعتی)

دسته بندی
تماس / Contact
  • تلفن : 66985887-021
  • واتس آپ _ تلگرام 09122885447
  • ایمیل : info@shimikohan.ir
فروش نیکوتین مرک آلمان

پلی وینیل الکل PVP (صنعتی)

پلی وینیل الکل PVP (صنعتی) یک پلیمر صنعتی است که در بسیاری از صنایع مورد استفاده قرار می‌گیرد. این ماده شفاف، بی‌رنگ و دارای ویسکوزیته متوسط است. PVP به دلیل ویژگی‌های خود مانند قابلیت جذب آب، خواص مهارکنندگی و خواص آنتی‌ستاتیک، در صنایع مختلفی از جمله صنایع داروسازی، کشاورزی، آرایشی و بهداشتی، پوشش‌دهی سطوح، رنگرزی، و چاپ استفاده می‌شود.

شرکت شیمی کهن ،نمایندگی مواد شیمیایی سیگماآلدریچ در ایران می باشد این شرکت ارائه دهنده خدمات به مشتریان عزیز می باشد. کلیه محصولات مواد شیمیایی آزمایشگاهی از جمله مواد مرک، و سیگماآلدریچ و کلیه محصولات آزمایشگاهی را به مشتریان ایرانی ارائه می دهد.

پلی وینیل الکل PVP (صنعتی)

پلی وینیل الکل PVP (صنعتی) ماده خالص (PVOH or PVA) یک فرمول آرمانی به صورت CH2CH(OH)n دارا می باشد . و از یک خاصیت بسیار جذاب برخوردار است و آن ، قابلیت تجزیه بیولوژیکی است. یک پلیمر سنتزی محلول در آب و به صورت پودر سفید رنگ و بدون بو ، و برای حمل با دست ایمن و دوستدار محیط می باشد. که در دمای 230درجه سانتیگراد تجزیه می شود. مونومرهای وینیل الکل ضعیف هستند و PVOH از جایگزینی گروه استات در وینیل استات با گروه های هیدروکسیل تهیه می شود.

PVOH یک پلیمر سنتزی محلول در آب با ساختار یکنواخت می باشد. برای استفاده های نهایی ، تعدادی استخلاف برای PVOH وجود دارد.  پلی وینیل الکل PVP (صنعتی) به طور معمول سهم کم یا متوسطی در حدود (حداکثر 20%) از محصولاتی که در آنها به کار می رود به خود اختصاص می دهد. پلی وینیل الکل در آب سرد و گرم محلول است. بعنوان مثال PVOH با 88% هیدرولیز در آب سرد و گرم حل می شود، در صورتی که PVOH با 98% هیدرولیز فقط در آب گرم حل می شود. باقی ویژگی ها با هم برابر می باشند، درجه هیدرولیز بالاتر، حلالیت کمتری را سبب می شود.

پلی وینیل الکل PVP (صنعتی)

پلی وینیل الکل PVP (صنعتی)

کاربردپلی وینیل الکل PVP (صنعتی)

پلی وینیل الکل در موارد مختلفی کاربرد دارد از جمله:

  • برای ساخت فیلم و پوششها با قدرت کششی و انعطاف پذیری بالا
  • کارخانجات تولیدی کاغذ و مقواچسب هایی که در برابر آب مقاوم هستند
  • بخش منسوجات که در مرحله آهار زنی منسوجات استفاده می شود
  • استفاده در زمان ماهیگیری
  • حلال های نفتی
  • ترکیبات قالبگیری پلاستیک
  • استفاده در مواد آرایشی و پزشکی
  • محصولات زیست تخریب پذیر
  • تهیه کلوئیدی های محافظ برای پلیمریز اسیون امولسیونی
  • استفاده از الیاف بازیافتی در چاپ به واسطه ی مقاومت بیشتری که در مقایسه با سایر رزین ها مورد استفاده در این حوزه از قبیل کازئین ، پروتئین سویا و مواد نشاسته ای دارد، بیشتر مورد توجه قرار گرفته است. البته در اروپای غربی و ایالات متحده آمریکا ، بیشترین کاربرد PVOH در تولید پلی وینیل بوتیر ال (PVB) می باشد.

نحوه تولید PVA 

برای تولید صنعتی پلی وینیل الکل دو انتخاب وجود دارد:

1 – تولید از پلی وینیل استات

2 – تولید از وینیل استات مونومر

ماده PVA تجاری دارای گرانروی و مقدار گروه های استیل متفاوتی هستند که قسمتی از آن هیدرولیز شده باشد دارای دمای ذوب و تخریب پایین تری است. هیدرولیز زیاد باعث کاهش حلالیت می شود . با افزایش وزن مولکولی گرانروی افزایش می یابد و PVOH تجاری دارای واحدهای مونومری 3500 – 3000 و وزن مولکولی 200000 – 13000 می باشند.

در نامگذاری محصولات تجاری ، اولین شماره درجه هیدرولیز و شماره دوم نشان دهنده گرانروی در واحد سانتی پواز(محلول آب 4% در دمای 200C می باشد). متناوبا در صد هیدرولیز با واژه های عالی برای 99% به بالا کامل برای 99 – 98% متوسط برای 98% -90 و جزئی برای 85 – 89% مشخص می شود.

خرید پلی وینیل الکل PVP (صنعتی)

شرکت شیمی که نمایندگی سیگماآلدریچ در ایران با همکاری کارشناسان مجرب خود در بخش فنی و فروش جهت تامین مواد اولیه پژوهش های تحقیقاتی ماده با کیفیت بالا و قیمت مناسب را فراهم نموده است. شما می توانید جهت خرید پلی وینیل الکل PVP (صنعتی) با بخش فروش شرکت شیمی کهن تماس حاصل بفرمایید و پس از دریافت پیش فاکتور و اطمینان حاصل کردن از صحیح بودن شماره CAS نامبر مواد شیمیایی درخواستی اقدام به ثبت سفارش نمایید تحویل کالاهای خریداری شده و زمان تحویل آنها به صورت زیر می باشد.

ارسال کالاهای موجود در انبار: ۲۴ تا ۴۸ ساعت کاری می باشد.

روش ارسال کالا مشتریان تهران: ارسال توسط پیک

 ارسال مشتریان سایر شهرها

توسط شرکت های حمل و نقل ( تیپاکسپستترمینال )

 

پلی وینیل الکل PVP (صنعتی)

قیمت – فروش پلی وینیل الکل PVP (صنعتی)

شرکت شیمی کهن یکی از بزرگترین وارد کنندگان و فروشندگان مواد شیمیایی آزمایشگاهی بخصوص فروش پلی وینیل الکل PVP (صنعتی) می باشد. این شرکت در زمینه واردات محصولات سیگما از تجربه بسیار بالایی برخوردار است. شما می توانید جهت خرید محصولات نمایندگی مرک و تهیه این محصول (اصلی) با بخش فروش شرکت تماس گرفته و با کارشناسان  این شرکت در ارتباط باشید.

همچنین از طریق کانال واتساپ شرکت نام محصول  را به همراه میزان نیاز خود  ارسال  کنید. در کمترین زمان  ممکن پاسخ استعلام خود را دریافت نمائید. امیدواریم بتوانیم با ارائه محصولات اصلی و با بهترین کیفیت شما را برای رسیدن به اهدافتان یاری نمائیم.

جهت محصولات بیشتر در نمایندگی مرک و استعلام سریع قیمت پلی وینیل الکل PVP (صنعتی)  میتوانید ازطریق کانال واتساپ شرکت با ارسال نام ماده و مقدار نیاز درکمترین زمان پاسخ استعلام خود رادریافت نمائید.

راههای ارتباطی :
021-66895887 (ساعات تماس:8:30 الی 19)
واتساپ:09122885447 (ساعات تماس 24ساعت)

LiveZilla Live Chat Software
تماس با ما
تماس تلفنی

شماره تماس

09122885447

تلفن ثابت

شماره تماس

02166895887

اطلاعات
اطلاعات
بازگشت