ساعات کار از ساعت 9 صبح تا 18 بعد از ظهر - پشتيباني فروش -02166895887-09122885447
tel

مواد شیمیایی مرک در صنعت چرمسازی

دسته بندی
تماس / Contact
  • تلفن : 66985887-021
  • واتس آپ _ تلگرام 09122885447
  • ایمیل : info@shimikohan.ir
فروش نیکوتین مرک آلمان

مواد شیمیایی مرک در صنعت چرمسازی

81 / 100

شرکت شیمی کهن شما را در این مقاله با مواد شیمیایی مرک در صنعت چرمسازی، که موادی هستند. در فرآیند تولید چرم و دباغی استفاده می شوند. آشنا مینماید.

مواد شیمیایی ارائه شده توسط شرکت مرک (Merck) که در صنعت چرم‌سازی استفاده می‌شوند، شامل موارد زیر می‌شود:

  1. مواد افزودنی شیمیایی برای پردازش چرم، مانند مواد نرم کننده، افزودنی‌های ضد باکتری و ضد قارچ، و رنگ‌ها.
  2. مواد شیمیایی برای صافی کردن و پاکسازی چرم، از جمله مواد معدنی و مواد آلی.
  3. مواد افزودنی برای رنگ‌دهی چرم، از جمله رنگ‌ها، مواد تثبیت‌کننده رنگ و مواد ضد ساییدگی.
  4. مواد شیمیایی برای افزایش مقاومت چرم در برابر عوامل خارجی، از جمله مواد ضد آب و مواد ضد خوردگی.
  5. مواد شیمیایی برای تقویت و اصلاح ویژگی‌های فیزیکی و شیمیایی چرم، مانند مواد نرم کننده، مواد تقویت‌کننده، و مواد ضد زنگ.

این تنها چند مثال از مواد شیمیایی مرک است که در صنعت چرم‌سازی به کار می‌روند. در هر مورد، محصولات مرک با دقت تولید شده و معمولاً دارای استانداردهای بین‌المللی کیفیت هستند. شرکت شیمی کهن ،نمایندگی مواد شیمیایی سیگماآلدریچ در ایران می باشد این شرکت ارائه دهنده خدمات به مشتریان عزیز می باشد. کلیه محصولات مواد شیمیایی آزمایشگاهی از جمله مواد مرک، و سیگماآلدریچ و کلیه محصولات آزمایشگاهی را به مشتریان ایرانی ارائه می دهد.

دباغی یا صنعت چرمسازی، فرآیندی است که طی آن پوست فساد پذیر به ماده طبیعی دایمی و انعطاف پذیر تبدیل می شود.این ماده ای که از پوست فساد پذیر بدست می آید چرم نامیده می شود.

استفاده از مواد شیمیایی مرک در صنعت چرمسازی دارای مراحلی جهت تولید چرم به شرح زیر می باشد:در مرحله شستشوی پوست، پوست ها نمک سود شده و آب سردی از روی پوست های نمک سود شده می گذرد.نمکی که روی پوست قرار دارد در آب حل شده و پوست آبدار می شود.

برخی از پروتئین هایی که در پوست بوده به همراه خون به همراه آب از پوست خارج می شود.هرچقدر پروتئین های موجود در پوست خارج شود، کیفیت چرم افزایش می یابد.مواد شیمیایی این مرحله شامل سولفید سدیم یا تترا سولفید سدیم است که موجب سست شدن ریشه مو می شود.

مواد شیمیایی مرک در چرمسازی

مراحل چرمسازی

در مرحله اول پوست خیسانده می شود و پروتئین ها از پوست خارج شده و پوست به حالت طبیعی باز می گردد.مواد شیمیایی مرک در صنعت چرمسازی در مرحله دوم آهک است که باعث شکسته شدن مولکولهای کراتینی مو می شود.در مرحله سوم که لش زدایی است، تمام بافت های غیر ضروری پوست حذف می شوند.در مرحله آهک زنی چرم، با استفاده از ماده شیمیایی سولفید سدیم، متیل آمین و کربنات سدیم موگیری انجام می شود.

در مرحله حذف آهک، از موادی مانند نمک های آمونیوم، بی سولفیت سدیم، اسید سولفوریک و … استفاده می شود.همچنین مواد شیمیایی مرک در چرمسازی در قلیایی کردن شامل نمک های آمونیوم می باشد.در مرحله حذف چربی نیز از هیدروکسید سدیم برای تبدیل چربی به صابون و شستن آن با آب استفاده می شود.در انتها جهت رنگ آمیزی چرم از اکسید روی و کرومات سرب بهره گرفته می شود.

شرکت شیمی کهن ،نمایندگی مواد شیمیایی سیگماآلدریچ در ایران می باشد این شرکت ارائه دهنده خدمات به مشتریان عزیز می باشد. کلیه محصولات مواد شیمیایی آزمایشگاهی از جمله مواد مرک، و سیگماآلدریچ و کلیه محصولات آزمایشگاهی را به مشتریان ایرانی ارائه می دهد.

  بیشتر بخوانید:مواد شیمیایی مرک چرم

خرید  مواد شیمیایی مرک

شرکت شیمی که نمایندگی سیگماآلدریچ در ایران با همکاری کارشناسان مجرب خود در بخش فنی و فروش جهت تامین مواد اولیه پژوهش های تحقیقاتی ماده با کیفیت بالا و قیمت مناسب را فراهم نموده است. شما می توانید جهت خرید مواد شیمیایی مرک با بخش فروش شرکت شیمی کهن تماس حاصل بفرمایید و پس از دریافت پیش فاکتور و اطمینان حاصل کردن از صحیح بودن شماره CAS نامبر مواد شیمیایی درخواستی اقدام به ثبت سفارش نمایید تحویل کالاهای خریداری شده و زمان تحویل آنها به صورت زیر می باشد.

ارسال کالاهای موجود در انبار: ۲۴ تا ۴۸ ساعت کاری می باشد.

روش ارسال کالا مشتریان تهران: ارسال توسط پیک

 ارسال مشتریان سایر شهرها

توسط شرکت های حمل و نقل ( تیپاکسپستترمینال )

محیط کشت هکتون انتریک آگار

قیمت – فروش  مواد شیمیایی مرک 

شرکت شیمی کهن یکی از بزرگترین وارد کنندگان و فروشندگان مواد شیمیایی آزمایشگاهی بخصوص فروش مواد شیمیایی مرک می باشد. این شرکت در زمینه واردات محصولات سیگما از تجربه بسیار بالایی برخوردار است. شما می توانید جهت خرید محصولات نمایندگی مرک و تهیه این محصول (اصلی) با بخش فروش شرکت تماس گرفته و با کارشناسان  این شرکت در ارتباط باشید.

همچنین از طریق کانال واتساپ شرکت نام محصول  را به همراه میزان نیاز خود  ارسال  کنید. در کمترین زمان  ممکن پاسخ استعلام خود را دریافت نمائید. امیدواریم بتوانیم با ارائه محصولات اصلی و با بهترین کیفیت شما را برای رسیدن به اهدافتان یاری نمائیم.

جهت محصولات بیشتر در نمایندگی مرک و استعلام سریع قیمت مواد شیمیایی مرک میتوانید ازطریق کانال واتساپ شرکت با ارسال نام ماده و مقدار نیاز درکمترین زمان پاسخ استعلام خود رادریافت نمائید.

راههای ارتباطی :
021-66895887 (ساعات تماس:8:30 الی 19)
واتساپ:09122885447 (ساعات تماس 24ساعت)

LiveZilla Live Chat Software
تماس با ما
تماس تلفنی

شماره تماس

09122885447

تلفن ثابت

شماره تماس

02166895887

اطلاعات
اطلاعات
بازگشت