ساعات کار از ساعت 9 صبح تا 18 بعد از ظهر - پشتيباني فروش -02166895887-09122885447
tel

مواد شیمیایی مرک در صنعت نساجی

دسته بندی
تماس / Contact
  • تلفن : 66985887-021
  • واتس آپ _ تلگرام 09122885447
  • ایمیل : info@shimikohan.ir
فروش نیکوتین مرک آلمان

مواد شیمیایی مرک در صنعت نساجی

81 / 100

مواد شیمیایی ارائه شده توسط شرکت مرک که در صنعت نساجی استفاده می‌شوند، شامل موارد زیر می‌شود:

  1. رنگ‌ها و رنگرزها: محصولات شیمیایی مرک شامل رنگ‌ها و رنگرزهای مختلفی است که برای رنگ‌آمیزی مواد نساجی مورد استفاده قرار می‌گیرند.
  2. مواد حفظ شوندگی: محصولاتی از جمله آنتی‌باکتریال‌ها، آنتی‌فانگال‌ها و مواد حفظ شوندگی دیگر که برای جلوگیری از رشد باکتری‌ها و قارچ‌ها در فرآیند تولید پارچه مورد استفاده قرار می‌گیرند.
  3. مواد پایداری: محصولاتی که به‌عنوان مواد پایداری برای بهبود مقاومت پارچه در برابر فرایندهای شستشو و اثرات محیطی استفاده می‌شوند.
  4. مواد پردازشی: محصولاتی که برای بهبود فرآیندهای پردازش پارچه مانند نرم‌کننده‌ها، امولسیفایرها و ضد‌کف مورد استفاده قرار می‌گیرند.
  5. مواد مخصوص: مواد شیمیایی خاصی که برای نیازهای خاص صنعت نساجی تولید می‌شوند، مانند مواد ضدآتش، مواد ضدآب و غیره.

این تنها چند نمونه از محصولات شیمیایی مرک در صنعت نساجی هستند و محصولات دیگری نیز وجود دارند که برای انواع مختلفی از فرآیندهای تولید پارچه مورد استفاده قرار می‌گیرند.

مواد شیمیایی مرک در صنعت نساجی

مواد شیمیایی مرک در صنعت نساجی، موادی هستند که در صنعت نساجی و انواع الیاف نساجی استفاده می شوند.بطور کلی نساجی شامل دو نوع نساجی طبیعی و مصنوعی می باشد که شامل مواد اولیه زیر می باشد:

  • نفت خام
  • رنگ های شیمیایی
  • مونو اتیلن گلایکول
  • پارازایلن
  • ترفنالیک اسید خالص

الیاف های نساجی به چهار صورت در طبیعت یافت می شوند که شامل الیاف طبیعی، معدنی و مصنوعی می باشد.با شناخت انواع الیاف ها، می توان شناختی نسبت به این مواد پیدا کرد. از جمله الیاف های طبیعی با ریشه حیوانی می توان به پشم و ابریشم اشاره نمود.همچنین الیاف طبیعی با ریشه نباتی شامل پنبه، کنف و کتان می باشد.الیاف معدنی شامل آزبست و پنبه نسوز بوده و از الیاف مصنوعی می توان به نایلون، اکریلیک و پلی استر اشاره نمود.

شرکت شیمی کهن ،نمایندگی مواد شیمیایی سیگماآلدریچ در ایران می باشد این شرکت ارائه دهنده خدمات به مشتریان عزیز می باشد. کلیه محصولات مواد شیمیایی آزمایشگاهی از جمله مواد مرک، و سیگماآلدریچ و کلیه محصولات آزمایشگاهی را به مشتریان ایرانی ارائه می دهد.

  • مرک در صنعت نساجی

عناوین مواد شیمیایی مرک در صنعت نساجی،

از جمله موادی که در صنعت نساجی به کار می رود می توان به موارد زیر اشاره نمود:

  1. آب اکسیژنه
  2. استیک اسید
  3. فرمیک اسید
  4. کربنات سدیم
  5. جوش شیرین
  6. سود پرک
  7. ضد کف سیلیکونی
  8. آنتی استاتیک
  9. نرم کننده ها

با توجه به معرفی مواد شیمیایی مرک در صنعت نساجی، لازم است تعریف و کاربرد این مواد شیمیایی نیز دانسته شود.برای نمونه آب اکسیژنه، یک اکسید کننده سفید کننده است که شامل دو نوع آب اکسیژنه خوراکی و صنعتی می باشد.همچنین استیک اسید یک اسید آلی است که خاصیت انحلال بالا دارد و به نام جوهر سرکه یا انگور هم شناخته می شود.فرمیک اسید نیز، ماده ای است که به عنوان نگهدارنده در صنعت نساجی به کار می رود.به همین ترتیب مواد شیمیایی که در صنعت نساجی به کار می روند دارای کاربردهایی هستند که به آنها اشاره خواهد شد.

خرید  مواد شیمیایی مرک

شرکت شیمی که نمایندگی سیگماآلدریچ در ایران با همکاری کارشناسان مجرب خود در بخش فنی و فروش جهت تامین مواد اولیه پژوهش های تحقیقاتی ماده با کیفیت بالا و قیمت مناسب را فراهم نموده است. شما می توانید جهت خرید مواد شیمیایی مرک با بخش فروش شرکت شیمی کهن تماس حاصل بفرمایید و پس از دریافت پیش فاکتور و اطمینان حاصل کردن از صحیح بودن شماره CAS نامبر مواد شیمیایی درخواستی اقدام به ثبت سفارش نمایید تحویل کالاهای خریداری شده و زمان تحویل آنها به صورت زیر می باشد.

ارسال کالاهای موجود در انبار: ۲۴ تا ۴۸ ساعت کاری می باشد.

روش ارسال کالا مشتریان تهران: ارسال توسط پیک

 ارسال مشتریان سایر شهرها

توسط شرکت های حمل و نقل ( تیپاکسپستترمینال )

محیط کشت هکتون انتریک آگار

قیمت – فروش  مواد شیمیایی مرک 

شرکت شیمی کهن یکی از بزرگترین وارد کنندگان و فروشندگان مواد شیمیایی آزمایشگاهی بخصوص فروش مواد شیمیایی مرک می باشد. این شرکت در زمینه واردات محصولات سیگما از تجربه بسیار بالایی برخوردار است. شما می توانید جهت خرید محصولات نمایندگی مرک و تهیه این محصول (اصلی) با بخش فروش شرکت تماس گرفته و با کارشناسان  این شرکت در ارتباط باشید.

همچنین از طریق کانال واتساپ شرکت نام محصول  را به همراه میزان نیاز خود  ارسال  کنید. در کمترین زمان  ممکن پاسخ استعلام خود را دریافت نمائید. امیدواریم بتوانیم با ارائه محصولات اصلی و با بهترین کیفیت شما را برای رسیدن به اهدافتان یاری نمائیم.

جهت محصولات بیشتر در نمایندگی مرک و استعلام سریع قیمت مواد شیمیایی مرک میتوانید ازطریق کانال واتساپ شرکت با ارسال نام ماده و مقدار نیاز درکمترین زمان پاسخ استعلام خود رادریافت نمائید.

راههای ارتباطی :
021-66895887 (ساعات تماس:8:30 الی 19)
واتساپ:09122885447 (ساعات تماس 24ساعت)

 

LiveZilla Live Chat Software
تماس با ما
تماس تلفنی

شماره تماس

09122885447

تلفن ثابت

شماره تماس

02166895887

اطلاعات
اطلاعات
بازگشت