ساعات کار از ساعت 9 صبح تا 18 بعد از ظهر - پشتيباني فروش -02166895887-09122885447
tel

ترکیب مواد شیمیایی مرک

دسته بندی
تماس / Contact
  • تلفن : 66985887-021
  • واتس آپ _ تلگرام 09122885447
  • ایمیل : info@shimikohan.ir
فروش نیکوتین مرک آلمان

ترکیب مواد شیمیایی مرک

82 / 100

ترکیب مواد شیمیایی مرک شامل یک ماده شیمیایی خالص است. که از دو یا چند عنصر شیمیایی مختلف تشکیل گردیده است.در صورتی که پیوند شیمیایی میان این عناصر بوجود آید، این مواد به یکدیگر متصل می گردند.همچنین می توانند بعد از اتصال به وسیله واکنش های شیمیایی به مواد ساده تری تبدیل شوند.یک ترکیب مواد شیمیایی مرک دارای یک ساختمان شیمیایی تعریف شده منحصر به فرد و خاص است.

در واقع ترکیب ها نسبت های اتمی یکسانی دارند. که بوسیله پیوند شیمیایی و چینش خاص شکل می گیرند.انواع ترکیب های شیمیایی شامل ترکیب مولکولی، نمک، فلزات است که بدون تجزیه عناصر نمی توان عناصر را شناسایی کرد.در واقع خاصیت مهم ترکیب های شیمیایی این است که برای شناسایی مواد تشکیل دهنده آن باید درصد ترکیب را تعیین نمود.در ترکیبات مولکولی، مولکول ها با پیوند کووالانسی در کنار یکدیگر در شکل خاصی قرار گرفته اند.

در ترکیبات نمک، عناصری که در ترکیبات این ماده وجود دارند، با پیوند یونی به هم پیوند خورده اند.همچنین در ترکیبات فلزات، پیوند فلزی و در صورت کمپلکس شیمیایی بودن به صورت پیوند داتیو خواهد بود.

فرمول های ترکیب مواد شیمیایی مرک

فرمول های ترکیب مواد شیمیایی مرک، فرمول هایی است که شیمیدان ها به وسیله آنها، ترکیب ها را توصیف می نمایند.اشکال مختلفی جهت توصیف یک فرمول شیمیایی جهت توصیف ترکیب ها وجود دارد.در صورتی که ترکیب به صورت مولکولی باشد، فرمول ها نیز به صورت نمایش یک واحد مولکولی مطرح می شوند.در مواد شیمیایی پلیمری مانند مواد معدنی، فرمول های تجربی جهت شناسایی ترکیب ها، مورد استفاده قرار می گیرد.

در فرمول ها ترتیب و نظم مشخصی بر اساس نام عناصر وجود دارد که در نهایت یک چینش خاصی را ارائه می کند.برای نمونه یک فرمول ترکیب مواد شیمیایی مرک می توان به روشی که بر اساس نامگذاری هیل است اشاره نمود.در صورتی که یک ترکیب شامل اتم های کربن و هیدروژن باشد، اول کربن وسپس هیدروژن به ترتیب الفبا در فرمول قرار می گیرند.

شرکت شیمی کهن ،نمایندگی مواد شیمیایی سیگماآلدریچ در ایران می باشد این شرکت ارائه دهنده خدمات به مشتریان عزیز می باشد. کلیه محصولات مواد شیمیایی آزمایشگاهی از جمله مواد مرک، و سیگماآلدریچ و کلیه محصولات آزمایشگاهی را به مشتریان ایرانی ارائه می دهد.

بیشتر بخوانید:محصولات مرک-شیمی کهن

خرید  مواد شیمیایی مرک

شرکت شیمی که نمایندگی سیگماآلدریچ در ایران با همکاری کارشناسان مجرب خود در بخش فنی و فروش جهت تامین مواد اولیه پژوهش های تحقیقاتی ماده با کیفیت بالا و قیمت مناسب را فراهم نموده است. شما می توانید جهت خرید مواد شیمیایی مرک با بخش فروش شرکت شیمی کهن تماس حاصل بفرمایید و پس از دریافت پیش فاکتور و اطمینان حاصل کردن از صحیح بودن شماره CAS نامبر مواد شیمیایی درخواستی اقدام به ثبت سفارش نمایید تحویل کالاهای خریداری شده و زمان تحویل آنها به صورت زیر می باشد.

ارسال کالاهای موجود در انبار: ۲۴ تا ۴۸ ساعت کاری می باشد.

روش ارسال کالا مشتریان تهران: ارسال توسط پیک

 ارسال مشتریان سایر شهرها

توسط شرکت های حمل و نقل ( تیپاکسپستترمینال )

محیط کشت هکتون انتریک آگار

قیمت – فروش  مواد شیمیایی مرک 

شرکت شیمی کهن یکی از بزرگترین وارد کنندگان و فروشندگان مواد شیمیایی آزمایشگاهی بخصوص فروش مواد شیمیایی مرک می باشد. این شرکت در زمینه واردات محصولات سیگما از تجربه بسیار بالایی برخوردار است. شما می توانید جهت خرید محصولات نمایندگی مرک و تهیه این محصول (اصلی) با بخش فروش شرکت تماس گرفته و با کارشناسان  این شرکت در ارتباط باشید.

همچنین از طریق کانال واتساپ شرکت نام محصول  را به همراه میزان نیاز خود  ارسال  کنید. در کمترین زمان  ممکن پاسخ استعلام خود را دریافت نمائید. امیدواریم بتوانیم با ارائه محصولات اصلی و با بهترین کیفیت شما را برای رسیدن به اهدافتان یاری نمائیم.

جهت محصولات بیشتر در نمایندگی مرک و استعلام سریع قیمت مواد شیمیایی مرک میتوانید ازطریق کانال واتساپ شرکت با ارسال نام ماده و مقدار نیاز درکمترین زمان پاسخ استعلام خود رادریافت نمائید.

راههای ارتباطی :
021-66895887 (ساعات تماس:8:30 الی 19)
واتساپ:09122885447 (ساعات تماس 24ساعت)

LiveZilla Live Chat Software
تماس با ما
تماس تلفنی

شماره تماس

09122885447

تلفن ثابت

شماره تماس

02166895887

اطلاعات
اطلاعات
بازگشت